Zrodzony z fantastyki

 
Rashe Moonlight
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: wt cze 24, 2008 6:38 pm

Zaklinacz Kości *

wt cze 24, 2008 9:18 pm

Zaklinacz Kości jest Klasą Prestiżową do Edycji 3.5

"Była ciemna, ponura noc. Przez miasto szedł podejrzany osobnik. Twarz skrywał pod kapturem, a zanim ciągneły się długie, podarte szaty. Postać zatrzymała się przed świątynia Heironeousa. Po krótkiej chwili weszła do środka. Zdjeła kaptur i wyciągneła spod szat ogromną kosę. Nocną ciszę przerwały krzyki dobywające się ze świątyni Heironeousa."

To właśnie Zaklinacze Kości - Wyznawcy Myrkula. Bez skrupułów wypełniają wszystkie misje zlecone im przez Pana Kości. Zaklinacze Kości są wprawnymi Czarodziejami posługującymi się magią Nekromancji. Podstawowe szkolenie Zaklinacza Kości obejmuje sztukę przebierania się, magię Nekromancji, a także umiejętność władania kosą - ulubioną bronią Myrkula. Czasem Myrkul zleca najbardziej zaufanym wyznawcom specjalne misje(na przykład splądrowanie świątyni). Dobrze wyszkoleni Zaklinacze Kości mogą przebrać się tak, że nikt ich nie pozna. Młodzi Zaklinacze Kości potrafią przywoływać pomniejszych Nieumarłych takich jak Szkielet lub Zombie, a bardziej doświadczeni Licze i Wampiry. Kosy Zaklinaczy Kości są wyrabiane z kości różnych potworów. Wrogiem numer jeden Zaklinaczy Kości są Paladyni, którzy przeszkadzają im w wypełnianiu powierzonych zadań.
Kość Wytrzymałości: k8

Wymagania
Oto wymania, które postać musi spełnić, aby zostać Zaklinaczem Kości:
Atuty: Skupienie na Broni(Kosa), Zogniskowanie Czaru(Nekromancja).
Czarostwo: Ranga 10
Blef: Ranga 5
Przebieranie: Ranga 5
Bóstwo Opiekuńcze: Myrkul
Czary: Umiejętność rzucania zaklęć Wtajemniczeń 3 poziomu.
Specjalne: Mag musi być specjalistą w szkole Nekromancji.

Umiejętności Klasowe
Blef(Cha), Czarostwo(Int), Koncentracja(Bd), Przebieranie(Cha), Wiedza(Wszystkie Dziedziny(Int), Wyczucie Pobudek(Rzt), Zbieranie Informacji(Cha).
Punkty Umiejętnośći: 2 + Modyfikator z Intelektu.

Właściwości Klasowe
PW na poziom: 8
Bazowa Premia do Ataku: Średnia
Biegłość w broni i pancerzu: Zaklinacz Kości nie otrzymuje biegłości w żadnej broni i w żadnym pancerzu.
Rzucanie czarów: Co każdy poziom w tej Klasie Prestiżowej Zaklinacz Kości zyskuje zaklęcia, tak jakby awansował na kolejny poziom Klasy Rzucających Czary, której był przedstawicielem, zanim zdecydował się na Klasę Prestiżową. Nie otrzymuje jednak żadnych innych korzyści wynikających z awansu w zwykłej Klasie (nowe Atuty Metamagiczne lub Tworzenia Przedmiotów oraz Punkty Wytrzymałości – oczywiście inne niż wynikające z Klasy Prestiżowej – i tak dalej), z wyjątkiem wzrostu efektywnego Poziomu Czarującego. Jeżeli bohater miał więcej niż jedną Klasę pozwalającą na rzucanie zaklęć, zanim został Zaklinaczem Kości, musi zdecydować, z której z nich wynikać będą nowe czary dziennie, a zatem w której uzyska "wirtualny poziom"
Sługa Pana Kości(1 poz.): Myrkul zleca Zaklinaczom Kości misje które wymagają skutecznego przebrania się i w razie rozpoznania wmówienia osobnikowi niewiarygodnych rzeczy, dzięki czemu uzyskują premię +3 do Blefu i Przebierania.
Odpędzanie Nieumarłych(2 poz.): Zaklinacz Kości potrafi Odpędzać Nieumarłych tak jak Kapłan.
Przywołanie Słabego Nieumarłego(3 poz.): Zaklinacz Kości może przywołać jednego z Nieumarłych: Zombie, Szkielet, Allip.
Kosiarz Dusz(5 poz.): Kosy Zaklinaczy Kości są obdarzone potężną mocą chwytania dusz. Istota trafiona kosą Zaklinacza Kości musi wykonać Rzut na Wytrwałość(ST 15). W razie niepowodzenia dusza istoty zostaje wchłonięta przez kosę. Bezduszna istota jest traktowana jako Nieumarły. Nie działa na Nieumarłych, Konstrukty i Żywiołaki.
Zamaskowany(6 poz.): Na 6 poziomie Zaklinacze Kości stają się mistrzami ukrywania tożsamości, dzięki czemu uzyskują premię +5 do Przebierania i zdolność Ukradkowego Ataku(2k6), jeśli są w przebraniu.
Kościany Kamień(7 poz.): Na 7 poziomie Myrkul obdarza Zaklinaczy Kości podarunkiem: Kościanym Kamieniem. Kościany Kamień pozwala rzucić 1 dziennie zaklęcie Wskrzeszenie i 3 razy dziennie Animację Martwego.
Czarny Mag(9 poz.): Na 9 poziomie Zaklinacze Kości poznają wszystkie tajniki Nekromancji. Do ST odparcia zaklęcia Nekromancji rzucanego przez Zaklinacza Kości jest dodawana połowa poziomu w tej Klasie Prestiżowej.
Nieśmiertelne MIstrzostwo(10 poz.): Na 10 poziomie Zaklinacze Kości stają się najbardziej zaufanymi wyznawcami Myrkula. Otrzymują premię z Odbicia do KP +3, a także zdolność Przywołania Licza lub Wampira 3 razy dziennie. Zaklinacz Kości otrzymuje także szybkie leczenie 3.
Ostatnio zmieniony czw gru 03, 2009 6:05 pm przez Ginden, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Vitriol Plugawiciel
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 866
Rejestracja: pn paź 24, 2005 5:17 pm

wt cze 24, 2008 9:32 pm

Wiedza(Wszystkie Dziedziny(Int)
Nie jest to przesada ?

Rashe Moonlight pisze:
Postać zatrzymała się przed świątynia
Heironeousa.

Heironeus nie występuje w FR.

Rashe Moonlight pisze:
Przywołanie Słabego Nieumarłego(3 poz.): Zaklinacz Kości może przywołać jednego z Nieumarłych: Zombie, Szkielet, Allip.

Ile razy dziennie ?

Rashe Moonlight pisze:
Zamaskowany(6 poz.): Na 6 poziomie Zaklinacze Kości stają się mistrzami ukrywania tożsamości, dzięki czemu uzyskują premię +5 do Przebierania i zdolność Ukradkowego Ataku(2k6), jeśli są w przebraniu.

Na kija mu to. Bardziej pasuje to do wyznawcy Bhaala, bo mordowanie, przebieranki i blefy to działka Pana Morderstw.

ieśmiertelne MIstrzostwo(10 poz.): Na 10 poziomie Zaklinacze Kości stają się najbardziej zaufanymi wyznawcami Myrkula. Otrzymują premię z Odbicia do KP +3, a także zdolność Przywołania Licza lub Wampira 3 razy dziennie. Zaklinacz Kości otrzymuje także szybkie leczenie 3.

Lol, w życiu nie widziałem czegoś takiego. Przywołanie licza ?
Absurd masakryczny.

Klasa nudna i nieciekawa. Część zdolności pasuje do Bhaala, lecz nie do Myrkula.
 
Awatar użytkownika
Shanhaevel
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 79
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 9:57 pm

wt cze 24, 2008 10:14 pm

mordowanie, przebieranki i blefy to działka Pana Morderstw.


Albo Cyrica. : )

@ontop
Tej klasy się nie da czytać ze względu na przedstawienie graficzne. Nie łaska przynjamniej jakoś to pooddzielać? A reszta to jak pan powyżej.
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

wt cze 24, 2008 10:34 pm

A ode mnie takie pytanie, może troszkę nie na temat: Czy czerwiec jest jakimś szczególnym dla Myrkula miesiącem? Bo to już trzecia prestiżówka "związana" z tym bogiem w tym miesiącu. I tak jak pozostałe dwie jest raczej słaba i mniej ciekawa od takiego pana szarosinych, czy prawdziwego nekromanty.
 
Deazeth
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: czw cze 19, 2008 8:43 pm

śr cze 25, 2008 8:31 am

Przywołanie licza?
Czy wiesz w ogóle kim(czym) jest licz?
Jest to istota mogąca rzucać czary która w magiczny sposób chciała przedłużyć sobie życie i stała sie nieumarłym. Jeśli więc była na tyle potężna aby próbować przedłużyć sobie życie, to sądzę, że raczej trudno ją uzależnić.
 
Awatar użytkownika
Ardavel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 3:26 pm

śr cze 25, 2008 6:44 pm

Jeśli chodzi o mechanikę, to mam już dość oceniania pod tym względem klas prestiżowych, po ostatnich jakie zostały zamieszczone na forum. Co do fabuły, to strasznie słabiutko. Opis jest krótki, niezbyt ciekawy i składny. Po ostatnie: jesteś nowym wcieleniem Firebranda? Identyczny styl i bardzo podobne błędy.
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Zaklinacz Kości

czw gru 03, 2009 6:06 pm

Przepak i to kiepsko opisany. Odrzucam z łaski... Hmm, w sumie swojej łaski.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości