Cicha Krew[
Ostatnie dni wojny
Co po nich nastanie
Nic nie wiadomo
Lecz jest na to sposób
Krwawa rzeź się zakończy
Gdy do akcji wkroczy Cicha Krew
Anatorius Masterou, Arcykrew Cichej Krwi, sekty Shaikan Zabójców
Cicha Krew - Starożytny zakon uzdolnionych zabójców i skrytobójców, którzy opanowali podstawy magii wtajemniczeń. Wśród innych Ras i kultur taką rolę pełnią Mistyczni Sztukmistrzowie, lecz Cicha Krew to coś więcej. Nieugięci Shaikan, mordujący na rzecz swego ludu posuną się do wszystkiego, byle by dopaść wroga. Shaikan od zawsze szanowali Skrytobójców, lecz szacunek którym ich obdarzają, jest niczym w porównaniu z tym, którym obdarzają Ciche Krwie. Większość z nich to Łotrzykowie Zaklinacze, ponieważ każda Cicha Krew musi umieć rzucać zaklęcia wtajemniczeń bez potrzeby przygotowywania ich wcześniej, lecz trafiają się w ich szeregach także Skrytobójcy. Większość Cichych Krwi jest albo Neutralna Zła, albo Neutralna Dobra lub Praworządną Neutralna. Natura Cichych Krwi, jak i natura Shaikan, którzy są dobrze zorganizowani, sprawia, że Ciche Krwie są najczęściej Praworządne, lecz nigdy, ale to nigdy nie mogą być Chaotyczne. Arcykrew zakonu, Anatorius Masterou(Shaikan, Łotrzyk10, Zaklinacz5, Cicha Krew10), przeprowadza dość często przegląd członków zakonu, a wtedy wszyscy, którzy są Chaotyczni są wydalani z Zakonu, lecz zdarza się to bardzo rzadko. Nikt nie wątpi w to, że Ciche Krwie zajmują dość wysokie miejsce na szczeblu hierarchi wśród Shaikan, lecz istnieje jeszcze jeden zakon - Mściwa Krew, która walczy z członkami Cichej Krwi o szacunek wśród pozostałych Shaikan, lecz mimo wszystko, gdy Shaikan są w zagrożeniu, potrafią się dobrze zorganizować i połączyć siły. Czasami głupcy mylą Ciche Krwie ze wspomnianymi wcześniej Mistycznymi Sztukmistrzami, lecz najprawdopodobniej taka istota już długo nie pożyje.
Wymagania
Oto wymagania jakie postać musi spełniać by zostać Cichą Krwią
Rasa: Shaikan
Charakter: Dowolny nie-Chaotyczny
Podstepny Atak +2k6
Atuty: Cichociemny, Uniki, Ruchliwość
Ciche Poruszanie: Ranga 10
Czarostwo: Ranga 3
Ukrywanie: Ranga 10
Wiedza(Tajemna): Ranga 3
Czary: Zdolność rzucania zaklęć wtajemniczeń bez potrzeby przygotowywania ich wcześniej
Specjalne: Postać musi być członkiem zakonu Cicha Krew
[table= ]
[th]Poziom[/th][th]Atak[/th][th]Wytrw[/th][th]Ref[/th][th]Wola[/th][th]Specjalne[/th]
[tr][td]1[/td][td]0[/td][td]2[/td][td]2[/td][td]2[/td][td] MagiczneWyszkolenie, Używanie Trucizn[/td][/tr]
[tr][td]2[/td][td]1[/td][td]3[/td][td]3[/td][td]3[/td][td]Podstępny Atak +1k6[/td][/tr]
[tr][td]3[/td][td]2[/td][td]3[/td][td]3[/td][td]3[/td][td]Paraliżujący Podstępny Atak[/td][/tr]
[tr][td]4[/td][td]3[/td][td]4[/td][td]4[/td][td]4[/td][td]Prawdzie Widzenie 1/dzień[/td][/tr]
[tr][td]5[/td][td]3[/td][td]4[/td][td]4[/td][td]4[/td][td]Podstępny Atak +2k6[/td][/tr]
[tr][td]6[/td][td]4[/td][td]5[/td][td]5[/td][td]5[/td][td]Tarcza Mordu +1[/td][/tr]
[tr][td]7[/td][td]5[/td][td]5[/td][td]5[/td][td]5[/td][td]Tarcza Mordu +2, Prawdziwe Widzenie 2/dzień[/td][/tr]
[tr][td]8[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]Ostatnie Tchnienie, Podstępny Atak +3k6[/td][/tr]
[tr][td]9[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]6[/td][td]Słowo Mocy: Oślepienie 1/dzień[/td][/tr]
[tr][td]10[/td][td]7[/td][td]7[/td][td]7[/td][td]7[/td][td]Wykończenie, Zmiana Kształtów 1/dzień, Prawdziwa Śmierć[/td][/tr]
[/table]
Umiejętności Klasowe
Umiejętności Klasowe Cichej Krwi(i Atrybut kluczowy dla każdej z nich) to:
Blefowanie(Cha), Ciche Poruszanie(Zr), Czarostwo(Int), Nasłuchiwanie(Rzt), Spostrzegawczość(Rzt), Ukrywanie się(Zr), Wiedza(miejscowa)(Int), Wiedza(szlachta i władcy)(Int), Wiedza(Tajemna)(Int), Zawód(Rzt)
Punkty Umiejętności na każdym poziomie to 4 + Modyfikator z Intelektu
Właściwości Klasowe
Biegłość w broni i pancerzu: Ciche Krwie biegle posługują się wszystkimi rodzajami broni prostej oraz żołnierskiej i lekkimi pancerzami, lecz nie tarczami.
Podstępny Atak: Cicha Krew rozwija zdolność wyprowadzania Podstępnych Ataków. Jej Podstępne Ataki zadają dodatkowe obrażenia w zależności od poziomu w tej Klasie Prestiżowej(Patrz Tabelka 3 - Zdolności).
Magiczne Wyszkolenie: Ciche Krwie przechodzą szkolenie, które pozwala im rzucać zaklęcia wtajemniczeń w lekkim pancerzu bez ryzyka niepowodzenia. W średnich i ciężkich pancerzach oraz tarczach jest normalne ryzyko niepowodzenia.
Paraliżujący Podstępny Atak: Podstępne Ataki Cichej Krwi mogą sparaliżować ich ofiarę. Cel musi wykonać Rzut Obronny na Wytrwałość(ST 15), albo zostanie sparaliżowany na k3 rundy.
Prawdziwe Widzenie: Cicha Krew może użyć tego czaru jako zdolności czaropodobnej na poziomie czarującego równego poziomie w tej klasie prestiżowej.
Używanie Trucizn: Ciche Krwie uczą się jak używać Trucizn. Od teraz może używać trucizn bez ryzyka zatrucia przy tym siebie.
Tarcza Mordu: Cicha Krew jest chroniona specyficznym rodzajem ochrony, który zwiększa jej KP z odbicia. Dodaj wartość Tarczy Mordu do KP z odbicia.
Ostatnie Tchnienie: Gdy wróg jest umierający(poniżej 0 punktów wytrzymałości), Cicha Krew może poświęcić akcję standardową by go dobić.
Słowo Mocy: Oślepienie: Cicha Krew może użyć tego czaru jako zdolności czaropodobnej na poziomie czarującego równego poziomie w tej klasie prestiżowej.
Wykończenie: Wróg, który z powodu ataku Cichej Krwi straciłby punkty wytrzymałości poniżej 0, automatycznie umiera.
Zmiana Kształtów: Cicha Krew może użyć tego czaru jako zdolności czaropodobnej na poziomie czarującego równego poziomie w tej klasie prestiżowej.
Prawdziwa Śmierć: Cicha Krew, która zada obrażenia stworzeniu, które ma od niej o 10 mniej kostek wytrzymałości, może go zabić. Stworzenie musi wykonać rzut na wytrwałość(ST 15). Nieudany oznacza śmierć.
Zapraszam do konstruktywnej krytyki
Pozdro, Shaikan of Blood Song.
Aha, to prestiż do mojej Rasy Shaikan znajdującej sie na forum.