To tak na wstępie ogólna ocena sytucji: Lajtowo to nie jest.
Jeśli ktoś nie lubi odzierania gry z fabuły to niech dalej nie czyta. No ale to przecież GCA.
Przechodząc do konkretów. Oczywiście to będą tylko moje luźne dywagacje.
Na górze na skale to siedzi na 100% Meduza Archer. Jak sobie popatrzycie w MM wredne bydle, może at-will nas traktować Petrifying Gaze, które w ostateczności może nawet na stałe wyeliminować nas z gry.
Kolejny przedstawiciel przeciwników to też niezły cieć, na moje oko to Balhannoth.
Te jego macki, oczywiście też at-will są wredne, będą nas wrzucały albo do dołów albo do sześcianów. Dmg tak samo jak w przypadku meduzy niezbyt zatrwarzający, ale przy tym środowisku będzie nas ham nieźle bił. I rozrzuci, nie przebierając w słowach niczym rozrzutnik gnój po polu.
Śluzowate cuś które połknęło Maga pasuje do Gelatinous Cube. Mało expa to kosztowało (400) a będzie nieźle kombiło z Balhannothem. Bo on może nas wrzucać bezpośrednio do Cube’ów.
Razem te potworki dają 3000 expa. Burko miał do wydania 6000 expa i sądzę, że wykorzystał każdy punkcik. Wieć została mu jeszcze połowa. Na mapce Gelatinous Cube ma oznaczenie 1, można więc przypuszczać, że jest jeszcze jeden. Zapewne po lewej stronie. To pozostawia nam 2600 expa. Sądzę, że ta część skupi się na zadawaniu nam dmg. W każdym razie teraz już nie jest lekko a będzie ciężej. Po mnie będzie następna paczka przeciwników.
Meduza - petrified w końcu chyba nikt nie chce być, co prawda w tym momencie jeszcze problemu nie ma, ale może się pojawić. No i Balhannoth jest też dużym problemem, ale trzeba coś wybrać, na szczęście to nie ja jestem tu strikerem więc to nie mój wybór. W każdym razie ważne, żeby skupić ogień na jednym gościu. I sam nie wiem, kogo lepiej, Meduzę czy Balhannothema.
Mamy w zasadzie czas na dyskusję do poniedziałku.(Tak powiedział Burko
)
Pytanie natury technicznej:
Jestem teraz Dazed. Czy jak się wyteleportuję z galarety, odzyskam pozostałe 2 akcje?
Imo tak, bo w opisie potworka jest:
"On a hit, the target is grabbed and pulled into the
cube’s space; the target is dazed and takes ongoing 10 acid
damage until it escapes the grab."