DrRodon pisze:Nadal mam mały problem z Malakir Bloodwitch... Jej odporność i umiejętność latania naprawdę jest denerwująca... i najgorsze jest to ze nie mam na nią żadnego pomysłu... jestem przy niej po prostu bezradny
Ale w czym masz problem. Jest to kreatura wystawiana w 5 turze. Do 5 tury masz zbudowaną taką przewagę że matwić się nie musisz.
Jedyny problem jaki masz to skuteczność kreatur, a tak naprawdę ich brak. Nie masz jak zagrozić przeciwnikowi. Słabe kreatury, kosztujące dużo mana. Implikacja jest oczywista - Bloodwitchka stwarza problem, którego tak naprawdę być nie powinno.
Co należy zmienić? potrzebujesz 8-12 kreatur za 1 mana, 12 kreatur za 2 mana i 8 kreatur za 3 i 4 mana, z czego za 4 mana wystarczą 2 sztuki finisherów. Ostatnie 8-12 miejsc jest przeznaczonych na przeszkadzacze i dopaki.
Taka konstrukcja talii pozwala na szybki wysyp, a jeśli użyjesz dobrych kreatur, to i skuteczny napór, atakże wygranie w 5-6 turze. Jeśli przeciwnik będzieczuł nieustanny napór, nie wystawi cieniutkiej Bloodwitchki, lecztańsze kreatury jako blokerów. Prosta sprawa. Jeśli dajesz sięrozwinąć przeciwnikowi, wystawiając jedną, słabą kreaturę za 4 mana, to niestety - przegrywasz.