Zrodzony z fantastyki

 
Noobek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 14, 2009 2:05 pm

[CAS] Pomoc w ulepszeniu talii GW

sob lis 14, 2009 2:09 pm

Witam,
Jestem początkującym graczem i nie gram na razie w żadnych turniejach tylko tak for fun.
Chciałbym ulepszyć swoją talię. Gra mi się nią dosyć dobrze, jednak kiepsko radzę sobie z flyingami(a w przeciwników często mają ich od groma (zanim się mocno rozbuduje nie mam już połowy życia…). Nie chciałbym jednak jakichś ogromnych zmian (jeśli się tak da), a jeśli jest to możliwe to chciałbym mieć talię dosyć uniwersalną i prostą w ograniu.
Talia na 100% posiada jakieś wady i chciałbym je w miarę możliwości wyeliminować.
A o to moja talia:
Landy:
13x Forest
7x Plains
1x Kabira Crossroads
1x Rupture Spire
1x Mosswort Bridge
Kreatury:
4x Elvish Visionary
3x Farhaven Elf
3x Kor Skyfisher
1x Acidic Slime
2x Mold Shambler
1x Wood Elves
2x Primordial Sage
2x Indrik Stomphowler
1x Avatar of Might
1x Thelonite Hermit
1x World Queller
1x Voidstone Gargoyle
1x Arbiter of Knollridge
Reszta:
2x Prison Term
2x Pitfall Trap
1x Oblivion Ring
1x Overrun
1x Tower Above
1x Feudkiller’s Verdict
1x Primal Command
1x Armillary Sphere
1x Gorgon Flail
1x Captured Sunlight
1x Call of the herd
1x Dramatic Entrance

Ogólna taktyka polega na tym, że szybko zdobywamy dość dużą ilość landów i wchodzimy coraz to mocniejszymi stworkami(Avatar of Might, Indrik Stomphowler, Primordial Sage), samemu zaś utrudniając przeciwnikowi życie (Prison Term, Pitfall Trap, Oblivion Ring). Kończymy zaś Tower Above, Overrun. W razie kłopotów możemy wejść Arbiter of Knollridge, Feudkiller’s Verdict, Primal Command.

Z góry przepraszam za chaos w mojej wypowiedzi i z niecierpliwością oczekuję na pomoc w ulepszeniu tego decku. :D
 
Awatar użytkownika
Xolotl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 166
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 10:33 am

[CAS] Pomoc w ulepszeniu talii GW

sob lis 14, 2009 2:28 pm