Zrodzony z fantastyki

Od kiedy gracie?

podstawówka :O
32 (44%)
gimnazjum
28 (39%)
liceum
10 (14%)
studia
2 (3%)
po studiach
Brak głosów
 
Liczba głosów: 72
 
juror
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 34
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 7:46 pm

Od kiedy gracie?

pt lis 20, 2009 10:43 pm

Cześć!
Jestem dość świeżym graczem gram od mniej niż roku a warhammera parę miechów. I jestem ciekawy od kiedy gracie?
Napiszcie też jaki jest waszym zdaniem odpowiedni wiek na start i od czego zaczynaliście(systemy)

Ja zaczynałem od DD i uważam że zmarnowałem kase i czas, później warhammer. Ja zaznaczam gimnazjum, pewnie będe bardzo samotny z tego co zaobserwowałem :D
 
Awatar użytkownika
zegarmistrz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1002
Rejestracja: śr paź 20, 2004 4:05 pm

Re: Od kiedy gracie?

pt lis 20, 2009 10:53 pm

Temat chyba już był, ale co tam. Ja gram od jakichś 12 lat, zaczynałem w 8 klasie podstawówki. Pierwsze moje systemy to były pisane w zeszycie autorki. Potem był Warhammer i Wampir: Maskarada (oraz jednocześnie nadal autorki), Legenda 5 Kręgów, Gasnące Słońca, DeDeki, Exalted i całe góry innych gier...
Ostatnio zmieniony pt lis 20, 2009 11:24 pm przez zegarmistrz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Drengi
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 119
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 2:23 pm

Re: Od kiedy gracie?

sob lis 21, 2009 11:48 am

Wiek nie odgrywa aż tak dużej roli w tego typu grach. Jedynym problem może być duża różnica wieku pomiędzy graczami, jak są mniej więcej z tego samego rocznika, to raczej mają takie samo podejście i zaangażowanie do gry.

Osobiście sam uważam że tego typu gry są raczej dla osób 16+, ale nie chce nikogo dyskryminować po prostu, znam(miałem) przykłady dość "osobliwych" historii z młodymi graczami, co z lekka mnie deprymuje, ale to wynika z tego że starsze osoby mają inne podejście do gry niż młodsi .
 
Awatar użytkownika
Cooperator Veritatis
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 520