Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Lasard
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 11:26 am

Sprawa do programistów grających w Wolsunga

pn maja 17, 2010 8:37 pm

Czy znajdą się tu jacyś programiści którzy podjęliby się wykonania:
-skórki na GG,
-Motywu na telefon,
-Skórki dla Mozilli Firefox
w klimatach Wolsunga? (najlepiej za darmo, ale za motyw na telefon mogę wybulić te 3,66 zł :P)
Z chęcią zobaczyłbym coś takiego na swoim telefonie/GG/mozilli, i wielu fanów systemu pewnie też. Ja też jestem informatykiem ale dopiero na drugim roku technikum, i po za tym jako moja specjalizację dyrekcja wybrała projektowanie stron internetowych/HTML :/

P.S. Jeżeli temat nie pasuje do działu to nie obrażę się jeżeli zostanie usunięty :) Choć skoro jest o Wolsungu...
Ostatnio zmieniony pn maja 17, 2010 8:38 pm przez Lasard, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Irian
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: pn mar 22, 2010 8:28 pm

Re: Sprawa do programistów grających w Wolsunga

pn maja 17, 2010 9:46 pm

1. Nie potrzebujesz programisty, tylko grafika.
2. Jeśli chodzi o motywy do Liska, proponuję wrzucić w szukajkę motywów 'gears' albo 'steampunk'. Ja motywów nie używam, wolę minimalizm jeśli chodzi o przeglądarkę, ale z sensowniej wyglądających jest https://addons.mozilla.org/pl/firefox/persona/136032 ten.
 
Awatar użytkownika
Lasard
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 08, 2008 11:26 am

Sprawa do programistów grających w Wolsunga

pn maja 17, 2010 10:26 pm

W sumie to potrzeba chyba obu, bo ktoś to musi zaprojektować a ktoś inny chyba musiałby napisać coś w Javie żeby to na telefon działało. Nie znam się na tym.
 
Awatar użytkownika
lucek
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 348
Rejestracja: pn mar 01, 2004 6:55 pm

Sprawa do programistów grających w Wolsunga

wt maja 18, 2010 5:51 pm

Trzeba się ładnie uśmiechnąć na przykład do wittiwa :-) On umie pewnie takie rzeczy robić :-)


l.

Kto jest online