Zrodzony z fantastyki

 
rzaba
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 9:14 am

Prośba o ocenę decku

wt lip 13, 2010 12:25 am

Witam, jestem w temacie MTG niemal całkowicie zielony, tym bardziej nie mam żadnego doświadczenia w układaniu decków, ten jest moim pierwszym. Chciałbym, żebyście go ocenili i wskazali co mniej więcej można by zmienić, zanim wydam kasę (choć znaczną część tych kart już posiadam).
Podaję tylko Main.

Landy:
10x Plains
4x Sejiri Steppe
4x Kabira Crossroads
4x Remote Farm

Creature:
4x Court Homunculus
2x Leonin Elder
2x Soul Warden
4x Stonehewer Giant
4x Kor Outfitter

Equipment:
2x Pennon Blade
2x Gorgon Flail
4x Ogre`s Cleaver

Enchanty:
4x Asha`s Favor
4x Lifelink
4x Pacyfism


Krótki opis ( czyli małe wyjaśnienie jak to działa, czytaj tylko jak ci się chce, nie musisz...):

Deck jest stworzony do gry towarzyskiej, do której moim zdaniem nie ma sensu wkładać dużo kasy. Jego podstawowym celem jest wstawienie dużej ilości małych stworków i wzmocnienie ich artefaktami, tak by w jak najwcześniejszej fazie rozgrywki miały sporo ataku + flying, lifelink i vigilance, opcjonalnie first strike i deathtouch. Czyli mówiąc najprościej- na początku maleństwa dodające życie, bo nie ma sensu nimi blokować i ryzykować ich utraty, lepiej stracić te 3 pkt życia od stworków przeciwnika i nadrobić Soul Wardenem czy Leonin Elderem, który świetnie współgra z Cuort Homunculus`em, a ten... fajnie współgra z samym sobą (+1/1 gdy jest na polu inny artefakt, czyli drugi taki C.H.).