Witam
Zdarzyło się tak że w związku z planowaną kampanią w Arabii zacząłem szukać materiałów ale te które znalazłem albo mnie nie satysfakcjonowały lub dotyczyły bitewniaka. Dlatego też zainspirowany nieoficjalnym podręcznikiem do bitewniaka postanowiłem stworzyć coś takiego do erpega do 2 edycji. Na obecnym etapie jestem już na ukończeniu (w chwili obecnej zamykam się w 96 stronach) ale zostało najtrudniejsze, czyli oprócz korekty, dopisanie drobiazgów które zostawiłem na później z powodu braku weny i do tej pory ich nie uzupełniłem.
Chciałbym prosić forumowiczów o pomysły dotyczące następujących tematów:
Sąsiedzi i wrogowie Arabii - Skaveni
Na razie to co napisałem brzmi następująco "Tunele Skavenów ciągną się pod całym znanymi światem, więc również nie omijają Arabii. W ciągu wieków Skaveni wprawdzie nie prowadzili zbrojnej kampanii przeciw Arabii ale starali działać się zakulisowo. Najbardziej znanym epizodem jest skłonienie Sułtana Jafara do ataku na Tile i Estalię. " Chciałbym rozwinąć temat z założeniami. W przeszłości Skaveni mieli wpływ na Lazurowy Tron, Skaveni podkradali wynalazki Arabom, jakie jest obecnie zagrożenie z strony Skavenów i wszystkie inne dobre pomysły.
Zaklęcia magii powszechnej charakterystyczne dla Arabii
Magia w Arabii ma dzieli się na trzy szkoły. Magia kolorów odpowiadająca magii imperium uprawiana jest głównie w wybranych obszarach (elfie budowle, linie geomancyjne itp.) gdzie jest niwelowane ograniczenie wynikające z słabszych wiatrów magii. Dwa najbardziej znane miejsca to wyspy czarodzieii i teren w okuł pałacu kalifa czarodzieja. Najbardziej popularne szkoły to metalu, niebios, śmierci i światła.
Druga szkoła to magia tradycyjna oparta na czerpaniu z przepływu żywiołów, zwana magią piasku (dlatego że najsilniejszymi żywiołami są ziemi i ogień i magia ta opiera się na manipulowaniu nimi oraz władania dżinami).
Ostania rodzaj magii to zaklęcia kapłanów Ormazda.
Zastanawiam się jakie i czy w ogóle umieszczać zaklęcia magii powszechnej. Uważam że sens tworzenia takich zaklęć jest tylko wtedy gdy oddawały by specyficzny klimat, czy naturę magii w Arabii.
Dziedzina Ormazda - ostanie zaklęcie
Dziedzina Ormazda dzieli się na trzy szkoły. Są to - Ormazd Opiekun, Ormazd Wojownik i Ormazd Prawodawca. Brakuje mi ostatniego, najpotężniejszego zaklęcia dla ostatniej z szkół. Roboczo nazwałem je "Próba wiary" ale niekoniecznie musi się do tego odnosić. Ważne jest aby został uwzględniony aspekt prawodawcy i zaklęcie nawiązywało do niego i było odpowiednio silne.
Oczywiście jeżeli macie pomysły na inne zaklęcia z trzech aspektów to również proszę o nie ponieważ mimo że teoretycznie mam już wszystkie to jeżeli ktoś wymyśli coś naprawdę ciekawego to nie zawaham się zamienić czarów
Z góry dziękuje za uwagi i czekam na pomysły.