Zrodzony z fantastyki

 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz lut 27, 2011 4:24 pm

No to zaczynamy. Wrzucam tutaj legendę mapy.



600/ 5000 do następnego lvl.
Ostatnio zmieniony pt mar 25, 2011 11:53 am przez Eugenes, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

pn lut 28, 2011 6:24 pm

Coś długo się nic nie dzieje ?
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

pn lut 28, 2011 6:29 pm

Dengi opóźnia akcje ale jako się rzekło jeden dzień minął i za chwilę dodam post a inicjatywę Goreth Nesmin wrzucę na koniec.
 
Awatar użytkownika
Dengi
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 26
Rejestracja: czw lut 08, 2007 8:17 am

Re: Konwój [d&d 4.0]

pn lut 28, 2011 7:31 pm

Kurcze przepraszam za zmułę i to na początku sesji :/. Nie ma się co usprawiedliwiać ,że kot mi zjadł ruter czy coś deklarowałem się to powinienem być, przepraszam grających za opóźnienie i teraz grzecznie czekam na swoją kolejkę ;p dokopcie im :D.
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

pn lut 28, 2011 9:37 pm

Ledwo się walka zaczęła, a inkantar już powalił 4 wrogów. Mam nadzieję, że zostanie coś dla mnie.

BTW Jak coś to mogę kogoś uleczyć ?
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

pn lut 28, 2011 10:04 pm

Hm... jestem może purystą odnośnie mechaniki, ale w oczy rzuciła mi się pewna nieścisłość. Nie wiem czy były jakieś ustalenia, czy nie, ale w sesjach 4.0 gdzie uczestniczyłem, przy atakach wkilka celi zawsze się rzucało osobno na każdy cel. A tutaj zauważyłem, że Varmus użył jednego rzutu na dwa cele.
Moje pytanie: można tak?
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

wt mar 01, 2011 1:25 pm

Boogaloo, to jest jeden power który ma zdolność ataku w kilka celów.
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

wt mar 01, 2011 2:39 pm

Wiem o tym, ale zawsze w takich przypadkach ja i inni uczestnicy sesji rzucali osobny rzut ataku na każdy cel, zgodnie z:

Targeted: Ranged attacks target individuals.
A ranged attack against multiple enemies consists of
separate attacks, each with its own attack roll and
damage roll. Ranged attacks don’t create areas of
effect (page 272).
(PH str 270)
Ostatnio zmieniony wt mar 01, 2011 2:41 pm przez Boogaloo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

wt mar 01, 2011 8:22 pm

Boogaloo, posypuje głowę popiołem masz rację :D.
Varmus nie wykonał dodatkowego testu ataku.
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

pt mar 04, 2011 5:46 pm

Może takie błahe pytanie. Czy Bogowie opisani w poprzedniej edycji odnoszą się do siebie tak samo jak w nowej ?
 
Awatar użytkownika
Trullumpum
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 384
Rejestracja: pn lis 23, 2009 4:51 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 06, 2011 1:22 am

Co tam?
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 06, 2011 10:34 am

Czekamy na Dengiego.
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 06, 2011 7:57 pm

No Dengi drugi raz nie odpisuje. Chyba będziemy musieli go wyrzucić z sesji.
Co do innych kwestii dodałem mapę na google docs'u. Teraz każdy może zmieniać swoje położenie. A przy inicjatywie dodałem komu ile zostało HP.
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 06, 2011 10:37 pm

Zauważyłem, że ruch mojej postaci na mapie z poprzedniej rndy nie został uwzględniony, więc go tam "umieściłem".

Btw - w poprzednie edycje niewiele grałem, ale zauważyłem, że rzuciłeś chyba "potwierdzenie krytyka". W 4.0 przy 20 jest od razu automatycznie krytyk. Bez żadnych dodatkowych rzutów.
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 10:42 pm przez Boogaloo, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

pn mar 07, 2011 9:18 pm

Tak Boogaloo, masz rację już zmieniłem. Ach to przyzwyczajenie z 3.0 :). W takim wypadku Kreln jest umierający.
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

pn mar 07, 2011 9:35 pm

Panowie mamy umierającego. Kto najwcześniej ma jakieś leczenie ? :)
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

wt mar 08, 2011 9:56 pm

Chłopaki to teraz macie ruch w obrębie graczy więc nie musicie stosować się ściśle do inicjatywy. Kto chce może napisać już post nie czekając na pozostałych :).

Wrzuciłem mapę do imageshacka i powiedzcie mi czy tak ją widzicie w google. :)
Co do typu przekazywania mechaniki w następnej walce zmienię ją dodając do statystyk KP i Rzuty obronne i jeszcze kilka rzeczy aby wszystko było bardziej czytelne. Teraz staty zaczerpnąłem z MM i MM II ale to nie był najlepszy pomysł.
 
Awatar użytkownika
Trullumpum
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 384
Rejestracja: pn lis 23, 2009 4:51 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

śr mar 09, 2011 8:25 pm

Jakieś pięć minut temu na mapie poza naszymi postaciami były 3 rozpikselowane plamy - niebieska, zielona i czerwona. Ale przed chwilą wyskoczył jakiś komunikat google o "potrzebie odświeżenia danych" i teraz jest już ok.
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Konwój [d&d 4.0]

sob mar 12, 2011 8:17 pm

Czyj ruch? Bo coś się sesja powiesiła... Czyżby znów Goreth Nesmin bł jak sparaliżowany?
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

sob mar 12, 2011 8:41 pm

No jest ruch Goretha jednak on chyba zapomniał o tej sesji. W takim wypadku teraz rusza MG.
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 13, 2011 11:09 pm

To czekamy na MG ;]
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Konwój [d&d 4.0]

śr mar 16, 2011 6:15 pm

Przepraszam bardzo, ale w najbliższych dniach mogę nieodpisywać regularnie w związku z awarią internetu w domu. Aktualnie piszę z uczelni. Także proszę o wybaczenie. Mam nadzieję, że uda mi się rozwiązać ten problem wkrótce.
 
Awatar użytkownika
Trullumpum
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 384
Rejestracja: pn lis 23, 2009 4:51 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

śr mar 16, 2011 8:24 pm

Widzę, ze wróciła moja ulubiona mapa bitewna :D .
Mam dwa pytanka:
-Rozumiem, że teraz jest kolej graczy? (Bo w pn nie miałem czasu na ruch, a widzę, że tak wszyscy zamarli...)
-Czemu goblin użył Goblin Tactics? Mocy tej można użyć kiedy ktoś weń spudłuje, a nie kiedy pudłuje on sam.
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

śr mar 16, 2011 9:54 pm

Teraz jest tura Morgana. Czekamy na jego ruch. Potem znowu goblin, który pewnie zaatakuje mnie. Jednak takie jest życie paladyna, że ma głupie pomysły :)

A z mapą nie wiem jaki jest problem. Ja mam ciągle normalną i mi się wszystko ładnie wyświetla. Może spróbuj się zalogować na google :)

Czy ta sesja ruszy w końcu ?
Ostatnio zmieniony czw mar 17, 2011 5:09 pm przez Gothomog, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

czw mar 17, 2011 8:35 pm

Ok teraz ruszyłem się drugim goblinem więc czekam na was.
Trullumpum, masz konto na google docs? Sprawdz mape po zalogowaniu powinno być good. :D
 
Awatar użytkownika
Boogaloo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 585
Rejestracja: pn gru 29, 2008 10:41 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

pt mar 18, 2011 6:01 pm

Ok, już Internet wrócił do normy, więc powinienem znowu systematycznie odpisywać. Widzę, że sesja się jakoś specjalnie nie ruszyła...
 
Awatar użytkownika
Trullumpum
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 384
Rejestracja: pn lis 23, 2009 4:51 pm

Re: Konwój [d&d 4.0]

sob mar 19, 2011 12:58 pm

A więc tu leży pies pogrzebany...

Zalogowałem się i teraz mapka jest już ok :D
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2011 12:59 pm przez Trullumpum, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 20, 2011 6:21 pm

Eugenes i jak będzie z nieobecnym ?
 
Eugenes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 725
Rejestracja: śr lip 21, 2010 3:11 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 20, 2011 7:37 pm

Varmusa wogóle nie było na polterze więc można go usprawiedliwić.
A Dengi sami rozumiecie. Tylko co robimy z jego postacią? Pomysły? :)

Druga sprawa jak już z mapą jest ok to proponuję aby każdy ustawiał sobie ustawiał pozycję i ewentualnie zmieniał położenie innych w wyniku swoich działań. :)
 
Gothomog
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 195
Rejestracja: pt sty 02, 2009 3:59 pm

Konwój [d&d 4.0]

ndz mar 20, 2011 11:11 pm

Postać dengiego mogła być sparaliżowana ze strachu. Stwierdziła, że takie przygody to nie dla niej i odeszła z konwoju.

To taka lekka propozycja :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości