Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
AleksanderTheGreat
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 125
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 1:39 am

[PF/3.5] Legendarny Mistrz Broni Wszelakiej

pn maja 16, 2011 2:35 pm

Witam.
Pracuję nad własnym settingiem do mojej nowej kampanii. Planuję w niej dojść z graczami do epickich poziomów, jednakże nie znam się na poziomach wyższych niż 10 gdyż bardzo rzadko prowadziłem lub grałem powyżej 8.
Potrzebuję pomocy z BNem. Ma on być legendarnym wojownikiem, mistrzem we władaniu jakąkolwiek bronią (nawet improwizowaną, oprócz unarmed strike'ów) oraz wieloma stylami.
Proszę was o sugestie co do klas i atutów. Moje dotychczasowe prace doprowadziły mnie do następującego "buildu" (obecnie jestem BARDZO oddalony od moich książek, dlatego jest to tylko ogólny zarys) (jako legenda i geniusz w dziedzinie walki postać ta korzysta z zasady potrójnegopoczwórnego gestalta):
Warblade (ToB) 30
//
Swordsage (ToB) 20 / Master of Nine (ToB) 10
//
Monk (of the Lotus; Kung Fu Genius) (PFSRD) 1 / Swashbuckler (CW) 1 / Crusader (ToB) 2 / Ranger (two-handed style; urban companion) (PFSRD) 4 / Swashbuckler +2 / Mobile Fighter (PFSRD) 20
//
Scout (CAdv) 12 / Factotum (Dsc) 3 / Ranger +2 / Master Thrower (CW) 5 / Scout +8


Disclaimer: Nie tworzę tej postaci jako wroga graczy z którym będą musieli walczyć. Ma to być po prostu żywa legenda mojego settingu, ktoś o kim gracze będą słyszeć opowieści i mity (na niższych poziomach) by potem poznać go osobiście (na wyższych poziomach). Optymalizacja ta nie ma na celu zrobienia z tego BNa super-wymiatacza. Jako MG mogę to zrobić w dużo łatwiejszy sposób - nie rozpisywać go w ogóle i dawać mu moce/zdolności jakie zechcę i kiedy zechcę. Nie o to jednak chodzi.

EDIT: Postanowiłem użyć poczwórnego gestalta i zupdatowałem zarys buildu.
Ostatnio zmieniony śr maja 18, 2011 9:18 pm przez AleksanderTheGreat, łącznie zmieniany 13 razy.
Powód:
 
BartekChom
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 215