1. Jaki system i edycja:Pathfinder/DnD 3.5. Podstawowe zasady z PFa, lecz macie wolny dostęp do materiałów 3.5/3.
2. Jaki setting:Autorski.
3. Ilu graczy:4-5.
4. Gdzie odbędzie się gra:Tutaj na Polterze.
5. Poziom doświadczenia:5 (piąty). Gestalt.
6. Ile pięniędzy na starcie:Jak na ustalonym poziomie.
7. Jakie klasy i związane z nimi zasady:Dowolne oficjalne. Raczej nie zgodzę się na autorskie.
8. Jakie rasy/podrasy:Standardowe (CORE).
9. Jakie atrybuty i PW:Pb 32. Pierwsza kostka każdej klasy podstawowej pełna, potem połowa kostki (3.5 przy d6, 4.5 przy d8, 5.5 przy d10, itd.).
10. Jakie charaktery:Dowolne, lecz nie zgodzę się na psychopatów lub wyznawców złych bóstw. Charakter ma być po prostu osobistym spojrzeniem na świat przez postać, nie głównym silnikiem jej działań. Czyli złe postacie niech unikają czynienia zła dla samego zła (np. "Bo mam chaotyczny zły charakter to muszę mordować na prawo i lewo, nawet towarzyszy." jest niedopuszczalne).
11. Wieloklasowanie i związane z nim zasady:Dozwolone. Patrz: "Jakie atrybuty i PW".
12. Rzuty kostką:Gracze rzucają w
kostnica.eu, rzuty MG są tajne.
13. Zasady domowe:Na razie
dwietrzy - pierwszą znajdziecie w "Jakie atrybuty i PW".
Druga to stosowanie materiałów wybiórczo, czyli jeśli co jest w PFie oraz w 3.5 to można wziąć które bardziej pasuje (np. można wybrać sobie Power Attack z PFa lub z 3.5
albo Fightera z PFa lub 3.5). Czemu tak? Ponieważ PF daje więcej atutów, ALE znerfował wiele atutów bojowych sprawiając, że klasy walczące potrzebują ich więcej żeby móc cokolwiek zrobić, podczas gdy klasy czarujące mają się dobrze. To niesprawiedliwe, a ja nie lubię niesprawiedliwości.
Trzecia - Koncentracja jest osobną umiejętnością, tak jak w 3.5. Oczywiście czaromiotacze otrzymują ją spowrotem na listy umiejętności klasowych.
Zasady domowe będę tworzyć na bieżąco, w razie gdy mechanika doprowadzać będzie do absurdalnych lub głupich sytuacji.
14. Historia/opis:Biografia oraz opis wyglądu i osobowości wymagane. Wymagany obrazek.
15. Typ rozgrywki:Po trochu ze wszystkiego, ale nic nader skomplikowanego. Przygoda raczej prostoliniowa.
16. Podręczniki i materiały:Wszystko z PFa i 3.5. 3.0 po konsultacji z MG. Zastrzegam sobie prawo do niedopuszczenia dowolnych materiałów.
Krótko o fabule:Córka wodza plemienia Złote Lwy została porwana przez bandę zdesperowanych orków. Jej brat pragnie odbić ukochaną siostrę, jednak wódz oraz starszyzna plemienna obawia się wywołania wojny z orkami.
Książę postanawia więc zebrać lojalnych ludzi i uratować siostrę. Wy właśnie jesteście jednymi z nich. Jesteście wiernymi przyjaciółmi księcia i księżniczki, ocalenie jej jest dla was osobiście bardzo ważne z tego powodu. Nie musicie być członkami plemienia, książę bywał w miastach, więc mógł was tam poznać.
Jeśli coś pominąłem lub macie jakieś dodatkowe pytania to piszcie.
EDIT: Trudność kampanii - w okolicach tier 3.
EDIT 2: Krótkie info o które prosił Schizek (mam nadzieję, że przestanie przekręcać mój nick):
Akcja sesji dzieje się na południu kontynentu. Bardziej w centrum znajduje się Cesarstwo składające się z licznych krain ludzi, elfów, krasnoludów, itd., więc można tam spotkać różne nacje, obyczaje i tradycje (oraz rasy).
Kraina barbarzyńców jest oddzielona od Cesarstwa ogromnym Jeziorem Wodnych Węży.
Jak już wcześniej pisałem, kraina barbarzyńców jest terenem wzgórzystym i dość gęsto porośniętym lasami oraz puszczami. Kraina (w tym plemię Złotych Lwów) nie należy oficjalnie do Cesarstwa, jednak jest jego sojusznikiem.
Dalej na południe leżą dzikie, górzyste tereny zamieszkałe przez bestie, cudowne stworzenia i smoki. Tam też znajduje się królestwo orków i liczne plemiona mniej lub bardziej dzikich humanoidów.