Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
napoli1970
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sie 22, 2009 10:46 am

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

wt cze 14, 2011 11:03 pm

Chciałem się zapytać, jak najlepiej można by "przypakować" postać barbarzyńcy, aby zadawała jak najwięcej obrażeń w walce wręcz (oczywiści prosił bym też jak można wycisnąć bardzo wysoki modyfikator z siły :) ). Rasa może być dowolna, jednak prosiłbym, aby nie miała zbyt dużego EPP (myślałem o pół-smoku ponieważ ma EPP +3).
Postać ta ma mieć 3 lvl. Jednak prosiłbym o podpowiedzenie kroków rozwoju na następnych poziomach.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

PS. Zapominałem dodać, że gramy w wersję 3.5
Ostatnio zmieniony wt cze 14, 2011 11:06 pm przez napoli1970, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
goracepapu
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 801
Rejestracja: czw lip 30, 2009 9:44 pm

Re: Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

wt cze 14, 2011 11:20 pm

Nie chcesz wiedzieć.

Poszukaj na forum, było już kilka takich rozpisek.
 
Awatar użytkownika
lintu
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: czw maja 03, 2007 3:23 pm

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

wt cze 14, 2011 11:26 pm

Zależy, czy bawicie się w rasy dodatkowe. Ja gram na 3.0 i barbarzyńca to zawsze obowiązkowo półork (rasowe +2 do siły). Ewentualnie możesz wziąć sobie Aasimara, EPP +1, ale za to dodatkowe pkt. atrybutów za free. Dajesz takiemu topór dwuręczny k12, x3 albo wielki miecz 2k6, 19-20 x2 i jazda. Jako ewentualność - walka dwoma broniami i wsadzasz swojemu bohaterowi dwa półtoraki k10, ale rzecz jasna to już wymaga trzech featsów (atutów) do działania. Poza tym, mając dużo siły, więcej profitów przyniesie chyba narzut obrażeń do broni dwuręcznej, niż do jednoręcznej. Ale może się mylę, warto sobie podliczyć ;) jeśli chcesz, to mogę jutro zajrzeć do podręcznika i zaproponować konkretne featsy.
 
Awatar użytkownika
Vindreal
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 462
Rejestracja: pn mar 31, 2008 7:21 pm

Re: Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

wt cze 14, 2011 11:40 pm

lintu pisze:
Ewentualnie możesz wziąć sobie Aasimara, EPP +1, ale za to dodatkowe pkt. atrybutów za free.


Zaintrygowałeś mnie. Czemu akurat aasimar, który do barbarzyńcy pasuje równie dobrze jak półork do czarodzieja? No chyba, że chodziło o genasi ziemnego, albo wodnego.
Ostatnio zmieniony wt cze 14, 2011 11:43 pm przez Vindreal, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Lord Xan
Administrator
Administrator
Posty: 608
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 7:09 pm

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 12:00 am

Najlepiej chyba wyjdziesz, biorąc goliatha (Races of Stone). Za LA +1 dostaje +4 S i +2 Bd, ma także powerwul build - możesz mieć więc bez kar używać broni rozmiaru o kategorię większego. Biorąc 18 w siłę, mamy wartość 22 (+6), w takim razie na EPP 3 jesteś w stanie zadać 3k6+9 obrażeń, ewentualnie w szale z S 26 (+8) obrażenia wzrosną do 3k6+12. Na tym poziomie to jeszcze dość sporo, a wciskasz je bez większych problemów (z premią rzędu +8 bez szału, +10 w, a +12 w szarży i szale). Czyli ładnie. Kwestia pozostaje tylko mniejszych PW od kumpli, chociaż k12 i wysoka budowa (rzędu 18 po uwzględnieniu premii) da ci około 26 PW, jak na 3. poziom znoście, potem na wyższych poziomach ta różnica w ogóle się rozmyje i wyjdzie na twoje.
Add: Jeszcze potężny atak! Każdy punkcik kary przy broni dwuręcznej to +2 obrażeń.
Ostatnio zmieniony śr cze 15, 2011 12:01 am przez Lord Xan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Re: Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 5:55 am

goracepapu pisze:
Nie chcesz wiedzieć.

Poszukaj na forum, było już kilka takich rozpisek.


No zdradźmy chłopakowi. Skoro chce mieć postać, która tylko atakuje :)

 
Awatar użytkownika
Tolekd
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 63
Rejestracja: wt gru 16, 2008 6:13 pm

Re: Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 10:12 am

Biorąc pod uwagę rasy fajną opcją jest Neanderthal (Frostburn) z szablonem Mineral Warrior (Underdark). Ma + 4 S i + 6 Bud, ponadto redukcja obrażeń 8/ adamantyt i klika innych zdolności.
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 10:56 am

Tak, Mineral Warrior dobrze by się spisał. Jeśli twój MG pozwala korzystać z materiałów z Dragonów, to są tam 2 rasy warte zachodu - Half-Ogre, i jeszcze lepszy Half-Minotaur. Warto się też zastanowić nad szablonem Feral z Savage Species chyba.
Jeśli chcemy bawić się w szarżę, koniecznie broń Valorous (premia +1, podwaja obrażenia podczas szarży), variant z CC dający Pounce zamiast szybkiego poruszania na 1 lvlu barbarzyńcy - pełny atak po szarży to jest coś. Oraz Leap Attack, być może Battle Jump z Unapproachable East który podwaja obrażenia po upadku z pewnej wysokości - odpowiednie bonuso do skakania, i skacząc w furii, zadajesz potrójne obrażenia :) Do tego polecam moją ulubioną PrC dla barbarzyńczy - Frenzied Berserker. Nie dość, że ma furię która dopala bonusy z szału i daje dodatkowy atak, to jeszcze ta klasa ulepsza Power Attack. No i podcza furii jesteś nieśmiertelny, a twoja drużyna modli się, by najpierw skończyła ci się furia, a dopiero potem wrogowie :)

Power Attack + Broń 2h + Leap Attack + 10 lvl Frenzied Berserkera = używasz Power Attacku z efektem +6 dmg za każde -1 do ataku.

Jest jeszcze ciekawy wariant Fightera, z Dungeonscape. Mianowicie Dungeon Crasher. Zadaje solidne obrażenia samą byczą szarżą jeśli skieruje kogoś na ścianę lub inną stałą przeszkodę. Fajnie można to zestawić z atutem Kockback z Races of Stone (wymaga jednek rozmiaru minimum duży, ale Goliat się łapie). Atakujesz kogoś Power Attackiem i zadajesz odpowiednie dmg -> wykonujesz darmową Byczą Szarżę nie poruszając się z przeciwnikiem -> jeśli w coś uderzy po tym jak go odrzuciłeś ciosem, to dostaje jeszcze kolejną solidną porcję obrażeń :)

atut Shock Trooper pozwoliłby ci łatwiej sterować przeciwnikami, oraz robić takie bajery że np. ciskasz jednym w drugiego i obydwu przewracasz (co nie powinno być trudne z uwagi na twój ewentualny rozmiar, sporą siłę itd).
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 2:00 pm

Siła to nie wszystko. Lolth touch + mineral warrior + feral creature za LA +3 daje w sumie +12 do siły i kondycji. To a propos tego całego badziewnego szablonu półsmoka.

Przede wszystkim mnożniki obrażeń w szarży. I żadnego tam Frenzied Berserkera. Przede wszystkim dive attack z dragonborna z bronią klująca, do tego umagicznienie valorous za cenę +1, lion totem z CC i WARBLADE!. Do tego leap attack i broń dwuręczna plus shock trooper.
 
Awatar użytkownika
Sir_Nik
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 632
Rejestracja: ndz paź 10, 2010 4:54 pm

Re: Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 2:55 pm

Mam takie pytanie. W Book of Exalted Deeds jest taki feat - righteous wrath. Pozwala on na zachowanie kontroli nad postacią w trakcie szału, na okazywanie miłosierdzia itp. Da się połączyć Frenzied Berserkera z tym featem? I jak to będzie działało?
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

Maksymalne obrażenia - barbarzyńca

śr cze 15, 2011 3:10 pm

Zgodnie z opisem, ten atut działa tylko z szałem, takim jak u barbarzyńcy. Więc, czy i jak będzie to działało z frenzy zależy tylko od dobrej woli MG.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości