Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob wrz 03, 2011 11:31 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

Turniej rozpocznie się 8 października 2011 - czas trwania zależy od ilości uczestników.
Nie ma tu żadnego limitu miejsc ani progu punktów rankingowych, więc spróbować swoich sił może każdy. Lubisz Hexa? Grywasz na konwentach, ze znajomymi, rodziną? Ten turniej jest dla Ciebie. Mile widziani są zarówno użytkownicy Poltera, jak i osoby zupełnie niezwiązane z serwisem. Do rozgrywki potrzebny jest jedynie programik do ściągnięcia ze strony NHO (oraz klient Java).
Zapraszamy na serwer, zapewniamy emocjonujące zmagania w przyjacielskiej atmosferze i radosne rozmowy o niespodziewanej treści ;)
I niech wygra najlepszy!


Regulamin.


1. Rozgrywki
a) system pucharowy
b) system dwumeczy: w pierwszym meczu losowe frakcje; w drugim meczu zamiana frakcji, zaczyna ta sama frakcja, co w pierwszym (w NHO jest to losowe, więc proszę zakładać grę do skutku, chyba że gracze zgodzą się, że nie jest to dla nich zbyt istotne.)
- dwa zwycięstwa w dwumeczu = 3 duże punkty
- zwycięstwo i remis w dwumeczu = 2 duże punkty
- zwycięstwo i przegrana w dwumeczu lub dwa remisy =1 duży punkt dla każdego gracza
- remis i przegrana lub dwie przegrane = 0 punktów
- gramy do 4 dużych punktów
- w przypadku remisu (jednoczesnego osiągnięcia pułapu 4 lub więcej) przeprowadzana jest dogrywka do 2 dużych punktów
c) gramy bez dodatków
d) czas na ruch: 1 minuta
e) gra powinna być rankingowa; założony pokój powinien mieć jasne oznaczenie np. "mecz turniejowy z (wstaw nick)"
f) wyniki wszystkich dwumeczy (np. 2:0 - 1:1 - 0:3) należy zgłosić arbitrowi (zostawić wiadomość)
g) walkower
- jeżeli gracz nie daje znaku życia od ponad 3 dni, a odbyły się już wszystkie inne mecze z danego szczebla turnieju, wpisywany jest walkower


2. Technikalia.
a) wywalenie z serwera
- jeżeli partia została ucięta przez błąd techniczny, gra jest powtarzana (z tymi samymi frakcjami)
- każdy przypadek należy zgłosić arbitrowi; gracze podejrzanie często wywalani z serwera mogą zostać zdyskwalifikowani
b) bugi
Przede wszystkim, każdy, kto skorzysta z buga w celu wykonania akcji niedozwolonej przez instrukcję gry planszowej Neuroshima Hex! - zostanie zdyskwalifikowany. Lista przykładowych bugów, których wykorzystanie jest niedozwolone (w razie wykrycia innego prosimy o zgłoszenie):
- medyk - w NHO nie ma możliwości wyboru między dwiema jednostkami leczonymi w tej samej inicjatywie, należy na to uważać.
- snajper - jednostka leczona przez medyka ginie po strzale snajpera; tak więc należy strzelać w medyka. Jeśli do medyka jest podłączony drugi medyk - strzelamy w tego drugiego.
- bitwa - rzucana po skończeniu żetonów jednego z graczy czasem działa.
- zasieciowany transport - może się okazać, że działa.
- odpychanie - zakazane jest korzystanie z jednostki na ręce, by zmienić wynik odpychania, i zabieranie jej z powrotem na rękę.
- kwatermistrz - zakazane jest strzelanie sztabem w sztab przeciwnika (ale oczywiście można strzelić w coś innego)
c) inne bugi zdarzają się rzadko, ale jeżeli uniemożliwiają dalszą grę (martwy żeton blokujący pole, brak rozdanych żetonów) powtarzamy grę

3. Arbitrzy.
a) są nimi:
- ja - [email protected], GG 524194
b) do zadań arbitrów należy:
- monitorowanie przebiegu turnieju
- rozstrzyganie niejasnych kwestii i sporów
- dbanie o właściwe parowanie oraz kontakt z/między uczestnikami
- publikowanie wyników rozgrywek
c) do zadań arbitrów NIE należy:
- bycie online dzień i noc
- obserwacja poszczególnych partii
- ustalanie godzin rozegrania partii (to użytkownicy robią między sobą)
- reagowanie z prędkością światła (WAŻNE: nikła jest szansa na rozstrzygnięcie problemu w czasie partii, kiedy tyka zegar odmierzający czas na ruch - w waszym własnym interesie leży przeczytanie regulaminu, by uniknąć takiej sytuacji!)
d) arbitrzy nie mogą brać udziału w turnieju

4. Wzór zgłoszenia.
Imię/nick:
Nick na serwerze:
E-mail:
GG:
Przyda się też informacja, jaką formę kontaktu wolicie i w jakich godzinach można was łapać. Ewentualnie telefon :P
Zgłoszenia wysyłamy na [email protected] lub GG 524194.

5. Czas trwania.
- zgłoszenia przyjmowane są do 7.10.2011
- rozpiska z parowaniem zostanie opublikowana w sobotę 8.10.2011 rano
- pierwsze partie zaczynamy tego dnia po południu i wieczorem
- terminy dalszych partii ustali się na bieżąco

6. Inne.
- jako że NHO idealna nie jest i narzuca nie zawsze idealne rozwiązania, prosimy o uczciwość i zdrowy rozsądek w interpretacji tego regulaminu.
- w sprawach spornych i nietypowych sytuacjach ostateczna decyzja należy do arbitra.


Obrazek

Turniejowi patronuje serwis Poltergeist.



Zapraszamy :)
Ostatnio zmieniony śr paź 12, 2011 10:02 pm przez Senthe, łącznie zmieniany 8 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pt wrz 09, 2011 8:17 pm

Do tej pory przyjęłam zgłoszenia 8 osób:

1. lord.dioryt
2. Radagast
3. Dabi
4. zbrozlo
5. Blizzier
6. Ucin
7. PrezesKB
8. Malieux

...A turniej dopiero za miesiąc :) Przesyłajcie zgłoszenia, informujcie znajomych. Myślę, że frekwencja dopisze przynajmniej tak, jak poprzednio :)
 
Osiedlony
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 10:47 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

śr wrz 14, 2011 6:01 pm

W kwestii bugów i medyka jeszcze jedna istotna rzecz :D Mianowicie bug snajpera - strzelając tym żetonem natychmiastowym da się zabić jednostkę leżącą pod medykiem. W związku z czym, gracz używający go powinien być zobowiązany do wzięcia tego pod uwagę i w razie konieczności odstrzelenia medyka :D
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

śr wrz 14, 2011 6:28 pm

Dzięki, dopisane. :)
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 03, 2011 5:32 pm

Turniej już za kilka dni, a lista chętnych wygląda następująco:

1. lord.dioryt
2. Radagast
3. Dabi
4. zbrozlo
5. Blizzier
6. Ucin
7. PrezesKB
8. Malieux
9. supremum
10. Osiedle
11. Azgoth
12. stolarz
13. Galatolol
14. shivaa

Dlaczego Was tak mało? :)
Z drugiej strony - im mniejsza konkurencja, tym większa szansa na zwycięstwo ;). A jest o co powalczyć - poza wieczną sławą przewidziane zostały także nagrody bardziej materialne :)

Zostało jeszcze troszkę czasu, maruderom przypominamy o przesyłaniu zgłoszeń!
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pt paź 07, 2011 5:33 pm

Jestem pod wrażeniem - lista uczestników urosła już prawie dwukrotnie :). Na zgłoszenia zapominalskich czekam do północy.

Aktualna lista:

1. lord.dioryt
2. Radagast
3. Dabi
4. zbrozlo
5. Blizzier
6. Ucin
7. PrezesKB
8. Malieux
9. supremum
10. Osiedle
11. Azgoth
12. stolarz
13. Galatolol
14. shivaa
15. subcior
16. Zachi
17. Zuromir
18. Adam Jansen
19. Siekier
20. Zawias
21. Myszkin
22. Ender
23. Perykles
24. willow
25. littleKB
26. RaeptaeR
27. Petra Bootmann
Ostatnio zmieniony pt paź 07, 2011 5:33 pm przez Senthe, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pt paź 07, 2011 9:33 pm

Przy okazji zaktualizowałam listę bugów, proszę się z nią zapoznać.
 
supremum
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt maja 10, 2011 8:47 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 2:17 am

uwagi.
1. medyk działa poprawnie przy snajperze. nie wiem o czym osiedlony mowil... bug wystepuje tylko przy jungli, ktorej w turnieju nie ma.
2. ruszanie modulu spod skopera to nie zaden bug. skoper przejmuje jedynie dzialanie modulu, a nie kontrole nad nim. tak twierdzi tworca gry i ma to sens.
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 7:59 am

@ supremum Zbadam kwestię skopera dokładniej po południu, jeszcze przed rozpoczęciem turnieju.


No i mamy równych 32 uczestników! Bardzo mnie to cieszy. :)
Drabinka turniejowa jest do wglądu pod adresem: http://challonge.com/nho2

Po południu powinnam rozesłać wszystkie kontakty, zaś o 19-20 zapraszam na serwer :)
 
subcior
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: sob paź 08, 2011 11:10 am

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 11:28 am

Supremum, snajper czasem źle działa. Widziałem nie tylko przy neojungli. Serio, może się zdarzyć. Widocznie akurat nie trafiłeś.

Oficjalne zasady to oficjalne zasady - moim zdaniem przeważają nad tym co twierdzi autor gry. Także chyba bym się nie ruszał przejętym modułem, ale wszystko mi jedno, jak ustalicie tak będzie.
 
Osiedlony
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 10:47 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 1:47 pm

supremum pisze:
1. medyk działa poprawnie przy snajperze. nie wiem o czym osiedlony mowil... bug wystepuje tylko przy jungli, ktorej w turnieju nie ma.


Ja natomiast nigdy nie miałem do czynienia z bugami rzucenia bitwy przy braku żetonów jednego z graczy i działającego zasieciowanego transportu.. z czego wniosek, że nie zawsze, ale takie rzeczy się zdarzają. A wracając do samego medyka, podobny bug występuje także przy bombie (która trafia leczoną jednostkę, a nie trafia medyka - i ginie jednostka, medyk pozostaje nietknięty), ale na niego ciężko już cokolwiek poradzić.

Jeszcze co do odpychania, wydaje mi się, że Kakalec zmieniał kod i ten bug jest już chyba niemożliwy do użycia, bo po odepchnięciu jedyną opcją przełożenia położonych już żetonów jest restart tury. Ale głowy sobie za to urwać nie dam :]

subcior pisze:
Supremum, snajper czasem źle działa. Widziałem nie tylko przy neojungli. Serio, może się zdarzyć. Widocznie akurat nie trafiłeś.

Oficjalne zasady to oficjalne zasady - moim zdaniem przeważają nad tym co twierdzi autor gry. Także chyba bym się nie ruszał przejętym modułem, ale wszystko mi jedno, jak ustalicie tak będzie.


Dzięki za wsparcie (; a co do skopera. Supremum ma rację, bo zgodnie z oficjalnymi zasadami zaskoperowanie modułu a przejęcie modułu/jednostki to dwie różne rzeczy. W pierwszym przypadku moduł po prostu przestaje bonusować twoje jednostki, a zaczyna wspomagać jednostki przeciwnika. Wciąż jednak pozostaje żetonem twojej armii i może zostać zabity przez jednostki posterunku. Może w zasadach nie jest to powiedziane jednoznacznie, bo pamiętam, że ten temat był drążony, ale tak przyjęło się interpretować te zasady i grać. Natomiast przejęcie to akcja armii Vegas z dodatku Duel, wtedy to jednostka zagitowana zaczyna należeć do armii przeciwnika - ale to już nas na szczęście na tym turnieju martwić nie musi.
Ostatnio zmieniony sob paź 08, 2011 1:51 pm przez Osiedlony, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Osiedlony
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 10:47 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 2:03 pm

Z polskiej instrukcji do hexa (wersja podstawowa):

Skoper (x1) - działa na wrogie Moduły. Dopóki wrogi moduł jest połączony ze skoperem, tak długo jest przejęty przez armię Posterunku i daje bonusy jednostkom posterunku, zamiast własnym.


Cytując z instrukcji w wersji ang.:

Scoper (x1) - it affects enemy modules. As long as the Scoper is connected to an enemy module it gives bonuses to Outpost's units instead of the enemy's.


O ile w polskiej wersji językowej można się przyczepić do słowa "przejęty", o tyle angielskie "affects" (wpływa, nie przejmuje), nie budzi już raczej wątpliwości.. ^

No i jeszcze kwestia armii Vegas, której cecha szczególna to "Przejęcie Kontroli". I znowu cytuję, tym razem z instrukcji Duela:

Sztab <Vegasa> posiada cechę Przejęcia Kontroli. Wroga jednostka, która jest połączona ze Sztabem Vegas (należy wrócić uwagę, że Sztab Vegas posiada jeden kierunek działania Cechy specjalnej) zostaje automatycznie przejęta i pod każdym względem traktowana jest jak własna. Ponadto w momencie przejmowania gracz prowadzący armię Vegas może dowolnie obrócić przejmowaną właśnie jednostkę. Jednostka jest przejęta dopóty, dopóki jest przyłączona przez Sztab Vegas. Nie można przejąć wrogiego Sztabu.


Moim skromnym zdaniem działanie skopera i przejęcie kontroli raczej powinny się różnić, co znowu wskazuje na to, że zaskoperowany moduł wciąż należy do pierwotnego właściciela :)
Ostatnio zmieniony sob paź 08, 2011 2:04 pm przez Osiedlony, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Osiedlony
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: ndz maja 08, 2011 10:47 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 4:50 pm

Dobra, jeszcze coś ode mnie, skoro już pozwoliłem sobie na ten zmasowany spam (sorka za triple posta ^). Tutaj wrzucam 2 obrazki, które nieobeznanym z internetową wersją hexa pozwolą przewidzieć, w jaki sposób zachowa się medyk.

Obrazek
Obrazek

Jak komputer rozlicza bitwę? Najpierw, jadąc od najniższych do najwyższych numerów (a więc od lewej strony planszy do prawej według kolumn - z góry do dołu - jak na pierwszym obrazku) szuka jednostek atakujących w danym poziomie inicjatywy. Kiedy jakąś znajdzie, zaznacza ją, i przechodzi do wyszukiwania jej celów, które zaznacza zgodnie z kolejnością podaną na drugim obrazku (według wskazówek zegara, zaczynając od godziny 12 <prawoskrętnie> :P). Kiedy zaznaczy już wszystkie, przechodzi do wyszukiwania kolejnej atakującej jednostki, potem znowuż jej celów itd., aż znajdzie i zaznaczy wszystkie akcje wykonywane w danej turze. Następnie ściąga ranione jednostki wg tej samej kolejności, w jakiej je zaznaczał, co oznacza, że jeżeli Medyk osłaniał 2 lub 3 z nich (ranionych jednocześnie), to oczywiście wyleczy pierwszą ranioną - a więc zaznaczoną (czerwoną ramką) w pierwszej kolejności :D mam nadzieję, że to wytłumaczenie jest w miarę jasne... xD
Ostatnio zmieniony sob paź 08, 2011 4:51 pm przez Osiedlony, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

sob paź 08, 2011 6:22 pm

Hej,
Dzięki za konstruktywne uwagi! Kasuję zapis o Skoperze w świetle przytoczonego fragmentu instrukcji.

Kontakty już porozsyłane, zapraszam do umawiania się na pierwsze mecze!
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

ndz paź 09, 2011 10:38 am

Wyniki pierwszych kilku pojedynków zostały już wywieszone. Mam nadzieję, że przy niedzieli uda się Wam rozegrać trochę więcej gier :). Sądząc po drabince, macie już jakichś swoich faworytów? ;)

Pzdr
Asia
 
subcior
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: sob paź 08, 2011 11:10 am

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

ndz paź 09, 2011 4:57 pm

Ok, rzeczywiście angielska instrukcja jednoznaczniej wyjaśnia skopera. Dobrze wiedzieć jak komp liczy te ataki, dzięki Osiedle.
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

ndz paź 09, 2011 11:39 pm

RaeptaeR został zdyskwalifikowany z turnieju (a także dziękujemy mu za udział we wszelkich przyszłych turniejach) z powodu wyjątkowo złośliwego oszustwa w grze z Osiedlonym.[1]

Przypominam, że gramy tu głównie towarzysko i 4fun, nagrody i wieczna chwała są tu tylko miłym dodatkiem (bo i tak wszyscy wiemy, komu wieczna chwała się Należy). Jeśli ktoś nie rozumie zasad fair play i koleżeńskiego traktowania, nie mam zamiaru go na turnieju tolerować.
Cóż. Przykra sprawa. Mam nadzieję, że dalszy przebieg eventu nie będzie zakłócany takimi incydentami.


Kwestia, którą chcę przy okazji poruszyć: zakładanie gier na hasło. Z powodu braku obiektywnych świadków trudno było dziś cokolwiek komukolwiek udowodnić - na szczęście Osiedle przytomnie zrobił screena. Jednak ogólnie rzecz biorąc, dobrze byłoby zostawiać gry otwarte dla obserwatorów. Zainteresowanie turniejem jest spore i ludzie chcą się zwyczajnie pogapić i pokibicować, poza tym zawsze jest szansa, że ewentualne oszustwa wychwyci i zaraportuje jakiś przytomny obserwator (są osoby, które wiszą często na serwerze i którym ufam w tej kwestii).

Jeśli komuś bardzo przeszkadzają obserwatorzy, można się zamykać (nie ma tu jakiegoś odgórnego nakazu), tylko proszę nie mieć później pretensji, jeśli nie da się określić, czy ktoś oszukuje, czy nie.

Oczywiście, mecze od ćwierćfinałów w górę bezwzględnie powinny być otwarte dla spektatorów - postaram się o nich także informować na bieżąco i zapraszać do oglądania :).


Pozdrowienia
Wasz ulubiony arbiter
Asia


EDIT:
[1] Z czego się niżej wycofuję oraz przepraszam za oskarżenie.
Ostatnio zmieniony wt paź 11, 2011 9:22 am przez Senthe, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
RaeptaeR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 9:17 am

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 12:28 am

ooo no to ja tu kulturalnie wysylam Ci maila zeby kwestie wyjasnic na spokojnie, i bez zbednego flame na forum, Ty mnie publicznie wyzywasz od oszustow?
Przypomne ze to nie ja zakladalem gre, tylko Osie, o to on zalozyl haslo.

Gdzie niby widzisz PERFIDNE OSZUSTWO? Gdzie w ogole bylo tam oszustwo? Gdzie byl choc moment uwagi z Twojej strony?
Dla ludzi, ktorzy w sprawe nie sa wprowadzeni dodam, ze bylem pewny, ze wygrywam. Po pierwsze nie znizylbym sie do oszustwa, po drugie kto oszukuje kiedy juz wygrywa?

Za moja prawdomownoscia w grach poswiadczy cala redakcja i prawdopodobnie wiekszosc uzytkownikow serwisu OUTPOST.


Zakladam, ze jeszcze maila nie przeczytalas, spojrz w niego, potem feruj wyroki. Fajnie by bylo jakby nie byly krzywdzace dla uczestnikow, bo kloci sie to z tym akapitem:


Senthe pisze:
Przypominam, że gramy tu głównie towarzysko i 4fun, nagrody i wieczna chwała są tu tylko miłym dodatkiem (bo i tak wszyscy wiemy, komu wieczna chwała się Należy). Jeśli ktoś nie rozumie zasad fair play i koleżeńskiego traktowania, nie mam zamiaru go na turnieju tolerować.
Cóż. Przykra sprawa. Mam nadzieję, że dalszy przebieg eventu nie będzie zakłócany takimi incydentami.
Asia



Zakladam, ze to nieporozumienie, Twoj powyzszy post zostanie zedytowany tak, zeby nie obrazal mnie. Z checia tez usune wtedy ten post.
Ostatnio zmieniony pn paź 10, 2011 12:30 am przez RaeptaeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Ten_Zły

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 6:34 am

A można się dowiedzieć, na czym polega owo oszustwo? Żeby w przyszłości nie było nieporozumień. Bo póki co, to wygląda tak, że Osiedlony przegrywał i znajoma z redakcji usunęła osobę która może wygrać. Jak to na całym poltergeju bywa...
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 9:53 am

@RaeptaeR
Ok, przejdźmy na pw/mail. Do wczorajszej godziny 0:07 nie otrzymalam od Ciebie żadnej wiadomości, która moglaby potwierdzić dobre intencje i uczciwość - za to jakieś trzy razy mówilam "dobranoc". Jak wszyscy normalni ludzie, czasem śpię.

@Ten_Zly
Nie będę przekonywać userów wypowiadających się w tym tonie.
Moje decyzje są na tym turnieju ostateczne. Jeśli masz wątpliwości wobec mojej uczciwości lub kompetencji, możesz je skierować do szefa dzialu, GoldenDragona, lub redaktora naczelnego.

Pozdrawiam
Asia
Ostatnio zmieniony pn paź 10, 2011 10:10 am przez Senthe, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Siekier
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: pn paź 10, 2011 10:02 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 10:11 am

Prosiłbym jednak o wyjaśnienie całego zajścia :) Nie wydaje mi się, żeby jeden z moich redaktorów, w dodatku zajmujący się Neuroshimą i odpowiadający za kontakty z Wydawnictwem Portal, dokonał wyjątkowo złośliwego oszustwa.

Pozdrawiam.
 
Ten_Zły

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 10:33 am

@Senethe: Cóż, zasadniczo śmiech na sali. Tak, kwestionuje twoją uczciwość. Bo ty kwestionujesz uczciwość Rae. Sorry, ale jaki sens miała by taka zagrywka? Rzucasz publiczne oskarżenie o oszustwo, a de facto sama ustawiasz wyniki turnieju... Ja dziękuję, wysiadam i tyle. A skarga do repka poszła, mam nadzieje że wyciągnie z tego jakieś konsekwencje.
 
Awatar użytkownika
Dabi
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 321
Rejestracja: pn wrz 20, 2010 10:08 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 10:41 am

A na czym takie oszustwo miałoby polegać ? I co tu można oszukać w takiej grze...

Aż jestem ciekaw :) Jak już jest dyskwalifikacja to warto wiedzieć za co można takie coś przyznać.
 
Ten_Zły

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 10:44 am

Za to, że w momencie jak prowadził, wywaliło go z serwera. To logiczne, że jak prowadzi, to chce powtórzyć mecz....
Ostatnio zmieniony pn paź 10, 2011 10:44 am przez Ten_Zły, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

Re: II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 12:04 pm

Ok, proszę o spokój. Wyjaśniamy sprawę na pw. RaeptaeR - czekam na odpowiedź.
Zapewniam, że "opinia publiczna" dostanie konkretne wyjaśnienie.

@ Siekier - dzięki za wypowiedź.

@ Ten_Zly - ok.
 
Brunooo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 10, 2011 11:31 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 12:25 pm

Hej,
Mój pierwszy post na Forum, ale musiałem się zarejestrować i skomentowac sytuację, żeby nikt nie został pokrzywdzony. Zarówno Osiedle jak i Rae. Widziałem ich rozgrywkę bo akurat moja dzewczyna (Maraimey) byla zalogowana i dostalismy haslo od Rae do gry po tym jak sie zapytalem i Osiedle i Rae o nie.

Gra była na tyle wyrównana, że całe emocje zostaly na sam koniec. Dwie strategie, Osiedle się słusznie zabudowywał Molochem, Rea uciekal i atakował z doskoku Posterunkiem. Gra na ucieczke i przetrwanie. W przedostatniej rundzie Rae traci pod ogniem punkty i jednostki. osiedle zostawia sobie szturmowca. Tura Rae, ktory dostaje swoej OSTATNIE tokeny: medyk, CKM, ruch. 1) odsuwa sie na to miejsce ktore jest na zdjeciu i bierze do reki CKM (na 100% postawic pomiedzy sztabami bo inaczej bardzo zle by swiadczylo to o jego inteligencji. Słowem nie było innej opcji) i wtedy go wywala z serwera. Tragiczna sytuacja dla niego i dla Osiedlonego tez. Osiedle nie mial juz jednostek z inicjatywa 3. nie mogl sciagnac CKMu w 3ciej turze. Bomby tez nie mial. Jezeli dostalby jednostke i walil w sztab szturmowcem i ta jednostka to mogl wyrównac z Rea ktory zadawal 1DMG na sztab CKMem i mial 2 punkty przewagi. Byc moze Osiedle mogl zadac 4DMG jezeli mialby juggernauta ale nie wiem czy juz poszedl.

sytuacja jest tu, ale w feralnym momencie screen w ktorym NIE WIDAĆ ze Rae ma CKM w RĘCE:

http://imageshack.us/photo/my-images/8/hexq.png/

Fatalna sytacja dla obojga bo obydwu nalezaly sie punkty. I nie dysputujac juz nad poziomem serwera, który czesto robi takie numery i psuje zabawę, to ważne co się stało po tym incydencie.

Rea twierdził ze mogł wygrać i Osiedle twierdził, że mógł wygrać.
Napisalem na główny chat co ja myślę. Osiedle na szczęscie miał screena ALE wrzucił go i wyszedł. Nie miał już ani okazji lub ochoty (bo nie znam jego intencji) wyjasnic wszystkim, że Rae ma jeszcze CKM na reke. Wyrządził mu tym krzywdę. Co wiecej nie stawil sie do powtorzenia bitwy ALBO nawet jezeli moderator rozgrywki uznalby jego zwyciestwo to nalezala sie druga bitwa.
Dziwna sytacja a jak widac na screenie Osiedle przez caly czas rozmawial z Senthe, ktora pozniej bez dokładnego przyjrzenia się sytacji zlinczowała Rae. Ja rozumiem ze screen wyglada dla Rea na remis lub przegrana. Skoro jednak Osiedle i Senthe byli caly czas w kontakcie to czemu nie przyznal sie jej ze Rae ma jeszcze jednostke w rece ? Czemu Ona jako juror sie nie zapytala go czy to prawda?

Turniej to swietny pomysł. Jak każda społeczna inicjatywa wymaga jednak uczciwości od osób zainteresowanych. Wszyscy wiedzieli, że serwer może namieszać zatem PROSZĘ bądźmy uczciwi. Bardzo chciałbym też, żeby osoby odpowiedzialne za werdykty zachowywały zimną krew i analizowały całą sytuację na spokojnie. Od tego jesteście. Chwała za organizację, ale za tym idzie odpowiedzialność. I rozumiem, że Osiedlony to Twoj znajomy Senthe przez co mu zaufałaś i podjęłaś decyzję na podstawie tylko jego zdania. Warto byłby jednak wysłuchać tez innych i jeżeli są wątpliwości to dopytać o szczegóły.

Panowie powini sie spotkac jeszcze raz, zagrac i dobrze sie bawić. oczywiscie w grze OTWARTEJ co caly czas podkreslałem pisząc na głównym czacie Hexa. I nie interesuje mnie kto wygra. Oby lepszy, a nie szczęscie w dociągu lub złowieszczy serwer.

Sorry za epopeję, ale chyba było warto sytuację wyjaśnić...
 
RaeptaeR
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 9:17 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 12:29 pm

@Senthe - odpowiedz poszla na mail.

@wszyscy - dziekuje za wsparcie

@wszyscy jeszcze raz :) - sytuacje pokojowo wyjasniamy sobie z Senthe, wyglada na to, ze w powstalym chaosie wszystkim troche puscily nerwy. Stay tuned, jak tylko dojdziemy do konkluzji, to napiszemy tutaj, moge tylko politycznie zapewnic, ze wszystko jest na dobrej drodze :)

@Brunoo - dzieki za dokladny opis :) Ja nigdy nie pamietam nazw jednostek :D
Ostatnio zmieniony pn paź 10, 2011 12:34 pm przez RaeptaeR, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Brunooo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 10, 2011 11:31 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 12:32 pm

Sorry Senthe. Nie wiedziałem, że piszemy w tym samym momencie. Niemniej byliśmy z Maraimey jedynymi świadkami tej gry. Nie chcę zatem kasować swojego poprzedniego posta.
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 1:13 pm

Ok, wydaje się, że wszystko jest teraz jasne.

Brunooo - dzięki za fajną wypowiedź, klarownie opisaleś tę sytuację.

Z mojej strony: za dużo emocji, za dużo przekrzykiwań na serwerze, za dużo stresu, wszystkim puścily nerwy, wszyscy naraz zaczęli mi tlumaczyć, dlaczego mają rację i ich racja jest ichniejsza :). Gdybym wcześniej odebrala maila lub jakąkolwiek informację na pw/gg (np. o wyslaniu mi maila ;)), pewnie spokojnie rozwiązalibyśmy problem i nie byloby teraz zamieszania. Faktem jest, że nie mialam już nerwów analizować dokladnie sytuacji i ban dla kompletnie nieznanego mi, podejrzanego gracza okazal się banem na wyrost. Za co przepraszam wszystkich zainteresowanych.

Wygląda na to, że rzeczywiście serwer zrobil nam wszystkim niesympatyczną niespodziankę. Kompletnie nie sposób rozstrzygnąć, jaki bylby wynik, tak naprawdę zależy to od fartu Molocha. Nie ma sensu odgórnie tego ustalać, po prostu powtórzcie tę grę - to chyba jedyne sensowne wyjście.

Niestety. Czekamy na świetlaną przyszlość Open NHO, w której "serwer nie będzie zrywać polączeń, a wszystkie armie będą dzialaly tak jak trzeba..."

Brunooo pisze:
Turniej to swietny pomysł. Jak każda społeczna inicjatywa wymaga jednak uczciwości od osób zainteresowanych. Wszyscy wiedzieli, że serwer może namieszać zatem PROSZĘ bądźmy uczciwi. Bardzo chciałbym też, żeby osoby odpowiedzialne za werdykty zachowywały zimną krew i analizowały całą sytuację na spokojnie. Od tego jesteście. Chwała za organizację, ale za tym idzie odpowiedzialność. I rozumiem, że Osiedlony to Twoj znajomy Senthe przez co mu zaufałaś i podjęłaś decyzję na podstawie tylko jego zdania. Warto byłby jednak wysłuchać tez innych i jeżeli są wątpliwości to dopytać o szczegóły.


Masz absolutną rację, kajam się i postaram się uczyć na blędach, żeby nie powtarzać tego typu sytuacji w przyszlosci.
Przy okazji proszę też o zalatwianie tego typu konfliktów na priv, naprawdę latwiej się w ten sposób porozumieć.

Dodam szczerze, że wkladam w ten event, a ostatnio także w projekt ONHO, sporo czasu i wysilku - i naprawdę pomimo tego, że w turnieju bierze udzial sporo dobrze mi znanych osób, ustawianie gier i psucie sportowej atmosfery na serwerze jest ostatnim, co mogloby przyjść mi do glowy.

Peace and love ;)

Pozdrawiam
Asia
 
Brunooo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 10, 2011 11:31 am

II Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex! Online

pn paź 10, 2011 1:50 pm

Ok, wydaje się, że wszystko jest teraz jasne.

Zatem udanego turnieju wszystkim!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości