Zrodzony z fantastyki

 
Haesh
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: sob lut 04, 2012 8:49 pm

Da się coś złożyć z tych kart?

sob lut 04, 2012 9:10 pm

Witam, niedawno zakupiłem sobie trochę kart do MTG, są to karty z czarnej talii. Nie znam się za bardzo na tej grze(tak samo jak koledzy) Dlatego mam do was prośbę, mógłby mi ktoś pomóc w złożeniu czegoś do grania? Oczywiście ma to być talia do gry z kolegami, więc nie zdziwcie się jakie mam karty :)
Tutaj wklejam listę kart które posiadam:
2 Prophetic Prism
3 Unholy Strength
3 Beseech the Queen
2 Mind Rot
4 Scar
2 Enslave
3 Tendrils of Corruption
2 Disentomb
3 Last Kiss
2 Poison the Well
2 Conaminated Ground
2 Fists of the Demigod
3 Death Rattle
1 Call of the Netherworld
1 Seal of Doom
1 Misery Charm
1 Vigor Mortis
1 Goryo's Vengeance
1 Pack's Disdain
1 Final Punishment
2 Rotting Legion
1 Macabre Waltz
1 Drag Down
1 Suppres
1 Helm of the Ghastlord
1 Gaze of Gorgon
1 Stronghold Discipline
1 Wit's End
1 Wayfarer's Bauble
3 Vendetta
1 Witch's Mist
2 Waking Nightmare
2 Sign in Blood
1 Cradle to Grave
1 Disemhowel
1 Essence Feed
1 Neverending Torment
4 Hoarder's Greed
2 Weakness
1 Executioner's Capsule
2 Bone Splinters
1 Hunting Hymn
1 Torture
1 Pretender's Claim

Z kart potworów posiadam:

1 Painwrecker Oni
1 Manaforge Cinder
1 Crowd of Cinders
3 Child of Night
2 Villainous Ogre
2 Sickle Ripper
1 Fleshwrither
2 Abyssal Noctornus
4 Augur of Skulls
1 Myr Moonvessel
1 Leaden Myr
2 Slaughterhouse Bouncer
2 Null Champion
1 Hidden Horror
1 Drudge Skeletons
1 Wall of Bone
1 Grixis Grimblade
1 Emberstrike Duo
1 Corrosive Mentor
1 Phyrexian Reaper
1 Nip Gwylion
1 Cruel Deceiver
2 Prickly Boggart
1 Dread Drone
1 Shambling Swarm
2 Dreg Reaver

Z góry dziękuje za pomoc w ułożeniu początkowej talii.

POSIADAM 20 KART SWAMPÓW!
Ostatnio zmieniony sob lut 04, 2012 10:06 pm przez Haesh, łącznie zmieniany 5 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230