Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

III Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex Online

pt paź 12, 2012 8:47 pm

Obrazek


Zapraszamy do udziału w kolejnym Polterowym Turnieju w Neuroshimę Hex Online!

Nie ma tu żadnego limitu miejsc ani progu punktów rankingowych, więc spróbować swoich sił może każdy. Lubisz Neuroshimę Hex? Grywasz na konwentach, ze znajomymi, rodziną? Ten turniej jest dla Ciebie. Mile widziani są zarówno użytkownicy Poltergeista, jak i osoby zupełnie niezwiązane z serwisem. Do rozgrywki potrzebny jest jedynie program-klient do ściągnięcia ze strony Neuroshimy Hex Online oraz zainstalowania aktualna wersja środowiska Java.

Zapewniamy emocjonujące zmagania w przyjacielskiej atmosferze ;)

Niech wygra najlepszy!


UWAGA! Zapisy na ten turniej zostały już zamknięte!




Nagrody sponsorują:

Obrazek Obrazek

Patronat medialny:

Obrazek



Regulamin III Polterowego Turnieju w Neuroshimę Hex Online



I. System prowadzenia rozgrywek


1. System pucharowy.

Turniej odbywa się według systemu pucharowego z pojedynczą eliminacją.
a) pierwsze parowanie odbywa się w sposób losowy za pośrednictwem serwisu Challonge.com
b) kolejne parowania następują według opublikowanej na początku turnieju drabinki turniejowej


2. System dwumeczy.

Pojedynki między graczami składają się z dwumeczy.
a) pierwszy mecz
- losowe frakcje
b) drugi mecz
- zamiana frakcji
- zaczyna ta sama frakcja, co w pierwszym meczu (jest to losowe, więc należy zakładać grę do skutku)
c) wynik dwumeczu
- dwa zwycięstwa = 3 duże punkty
- zwycięstwo i remis = 2 duże punkty
- zwycięstwo i przegrana lub dwa remisy = 1 duży punkt dla każdego gracza
- remis i przegrana lub dwie przegrane = 0 punktów
d) wynik całego pojedynku
- pojedynek zwycięża gracz, który pierwszy zdobędzie 4 lub więcej dużych punktów
- w przypadku remisu (jednoczesnego osiągnięcia pułapu 4 lub więcej) przeprowadzana jest dogrywka do 2 dużych punktów


3. Zasady zakładania gier na serwerze.

a) armie: tylko podstawowe
b) limit czasu na ruch: 1 minuta
c) gra rankingowa
d) oznaczenie "TURNIEJ nick1 vs nick2".
e) brak hasła


4. Zakończenie pojedynku.

a) zwycięzca zgłasza arbitrowi wyniki wszystkich dwumeczy (np. 2:0 - 1:1 - 0:3)
b) ilość dużych punktów zdobytych w pojedynku nie ma wpływu na dalszy przebieg turnieju


5. Publikacja wyników.

a) wyniki rozgrywek natychmiast po zgłoszeniu będą publikowane w serwisie Challonge.com pod adresem http://challonge.com/nho3
b) wyniki rozgrywek po rozegraniu wszystkich rozgrywek danego szczebla będą publikowane w serwisie Poltergeist


II. Przebieg turnieju


1. Kontakt między graczami.

a) gracze otrzymują dane kontaktowe przeciwników pierwszego dnia danego etapu turnieju
b) gracze są odpowiedzialni za umówienie między sobą odpowiedniego terminu pojedynku i rozegranie go do końca danego etapu turnieju
c) jeżeli gracze preferują różne formy kontaktu, formą kontaktu obowiązującą wszystkich jest email


2. Zgłoszenie terminu.

Umówiony termin i godzinę pojedynku dowolny gracz zgłasza arbitrowi przynajmniej 12 godzin przed jego rozegraniem.


3. Rozegranie pojedynku.

Pojedynek jest rozgrywany wg zasad określonych w punkcie I.


4. Pojedynek po zakończeniu etapu.

a) nierozegranie pojedynku do końca danego etapu turnieju lub niestawienie się w umówionym terminie może zakończyć się dyskwalifikacją jednego lub obu graczy z turnieju
b) w uzasadnionych przypadkach arbiter może zdecydować o przesunięciu terminu pojedynku maksymalnie do 3 dni od zakończenia danego etapu turnieju


4. Walkower.

Jeżeli gracz nie odpowiada na wiadomości od 5 dni, przegrywa pojedynek walkowerem.


III. Technikalia.


1. Błąd serwera.

a) jeżeli mecz został przerwany przez błąd techniczny, jest powtarzany na tych samych zasadach, CHYBA ŻE gracze zgodzą się na uznanie zwycięstwa jednego z nich
b) każdy przypadek wyrzucenia gracza z serwera przeciwnik zgłasza arbitrowi, podając nicki ewentualnych obserwatorów lub załączając screen
c) wyrzucenie z serwera może być podstawą do dyskwalifikacji gracza z turnieju


2. Błąd gry.

Gracz, który skorzysta ze znanego błędu w celu wykonania akcji niedozwolonej przez zasady gry planszowej Neuroshima Hex, zostanie zdyskwalifikowany z turnieju.
W razie trudnych do rozstrzygnięcia wątpliwości odnośnie zasad ostatnie słowo ma autor Neuroshimy Hex, Michał Oracz.

a) lista przykładowych błędów, których wykorzystanie w szczególności jest niedozwolone:
- Snajper - jednostka leczona przez Medyka ginie po strzale Snajpera, tak więc należy strzelać wyłącznie w Medyka. Analogicznie jeśli do Medyka jest podłączony drugi Medyk, należy strzelić w drugiego Medyka.
- Bitwa - zakazane jest użycie żetony Bitwy po tym, jak jeden z graczy dobrał swoje ostatnie żetony.
- Transport - zakazane jest użycie zasieciowanego modułu Transportu.
- Odepchnięcie - zakazane jest korzystanie z jednostki na ręce, by zmienić wynik Odepchnięcia, i zabieranie jej z powrotem na rękę.
- Kwatermistrz - zakazane jest strzelanie Sztabem przy pomocy Kwatermistrza bezpośrednio w Sztab przeciwnika

b) inne błędy
Jeżeli błędy (np. martwy żeton blokujący pole, brak rozdanych żetonów, brak możliwości wykonania ruchu) uniemożliwiają dalszą grę, należy powtórzyć mecz.

c) casus Medyka
W NHO nie ma możliwości wyboru między dwiema jednostkami leczonymi w tej samej inicjatywie. Nie można tego błędu uniknąć, ale warto na niego zwrócić uwagę odpowiednio ustawiając moduł Medyka.


IV. Arbitrzy


1. Dane kontaktowe arbitrów.

Joanna 'Senthe' Falkowska ([email protected], GG 524194)

2. Do zadań arbitrów należy:

- monitorowanie przebiegu turnieju
- dbanie o właściwe parowanie oraz kontakt z/między uczestnikami
- publikowanie wyników rozgrywek
- rozstrzyganie niejasnych kwestii i sporów
- decydowanie o restrykcjach względem uczestników turnieju

3. Do zadań arbitrów NIE należy:

- obserwacja poszczególnych meczów
- ustalanie terminów meczów
- reagowanie na wiadomości w czasie krótszym niż kilkanaście godzin

Arbitrzy nie biorą udziału w turnieju.
Zgłoszenia błędów będą przyjmowane na podstawie screenów lub rozmowy z graczami i ewentualnymi obserwatorami.
W sprawach spornych ostateczne decyzje podejmuje szef działu gier planszowych serwisu Poltergeist, Artur 'GoldenDragon' Jaskólski - [email protected].


V. Czas trwania turnieju


1. Termin przyjmowania zgłoszeń: północ 24.10.2012

2. Publikacja drabinki turniejowej oraz rozpatrywanie zgłoszeń o błędach: 25.10.2012

3. Przebieg turnieju:
- pierwszy etap turnieju: 26.10 - 2.11
- drugi etap turnieju: 2.11 - 9.11
- trzeci etap turnieju: 9.11 - 16.11
- ćwierćfinały: 16.11 - 23.11
- półfinały, finał i mecz o trzecie miejsce: 23.11 - 30.11

4. Ogłoszenie ostatecznych wyników: 31.11 lub wcześniej


VI. Zgłoszenia


1. Jedna osoba nie może zgłosić udziału w turnieju więcej niż jednego własnego konta.

2. Wzór zgłoszenia:
Imię/nick || Nick na serwerze || E-mail || GG || Preferowana forma kontaktu

Zgłoszenia należy przesyłać na adres [email protected].
Ostatnio zmieniony pt paź 26, 2012 12:49 pm przez Senthe, łącznie zmieniany 6 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Senthe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1116
Rejestracja: śr mar 05, 2008 1:07 pm

III Polterowy Turniej w Neuroshimę Hex Online

czw paź 18, 2012 12:07 pm

Dodany dopisek VI.1 o zakazie multikontowania.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości