Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
.Bartosh.
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 4:49 pm

Projekt: Gry Fabularne Online

wt lut 26, 2013 12:09 pm

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ostatnio zmieniony wt lut 26, 2013 3:02 pm przez .Bartosh., łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Dark Helix
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 35
Rejestracja: pt maja 01, 2009 5:02 pm

Projekt: Gry Fabularne Online

wt lut 26, 2013 1:57 pm

Po co mnożyć byty? Przecież na Polterze jest już dział Poszukiwani gracze/MG. Całkiem dobrze spełnia swoje zadanie, a z poznanymi tu ludźmi gram od lat. Jeśli to dla kogoś za mało, to poza Polterem są już WMIG i Szperacz.

Coś czuję, że skończy się na kolejnej inicjatywie, która szybko umrze śmiercią naturalną. Zwłaszcza to FB źle wróży, gdyż z własnego doświadczenia wiem, że fejsbukowi gracze zwykle bywają mało rzetelni i często nie dotrzymują umówionych terminów. Może zamiast tworzyć dziesiątki nowych skomplikowanych w obsłudze stron przenieście się z inicjatywą na Poltera? Tutaj jest już duża baza regularnych użytkowników - serwis utrzymuje stałą uwagę, nie tylko ogłoszeniami o sesjach.
 
Awatar użytkownika
szelest
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1680
Rejestracja: sob lis 15, 2003 7:29 pm

Re: Projekt: Gry Fabularne Online

wt lut 26, 2013 2:17 pm

Choć granie w ten sposób nieco zniekształca samą rozrywkę

W jaki sposób zniekształca?
 
Awatar użytkownika
.Bartosh.
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 4:49 pm

Projekt: Gry Fabularne Online

wt lut 26, 2013 2:23 pm