Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Nuke_Franko
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 10:59 am

Wierzchowce starego świata...

sob sie 24, 2013 7:31 pm

Witam. Temat może się wydawać tematem skrajnie błahym i niezbyt rozległym,co jest po części prawdą ze względu co nam zaoferowano (druga edycja) koń, kuc, koń bojowy i rumak. Bestiariusz - elfi rumak i konie chaosu pożogi i zniszczenia. Jeżeli w konia czy kuca możemy się zaopatrzyć bez większych problemów, to tylko nieliczny procent zobaczy, a jeszcze mniejszy dosiądzie koni pokroju rumaków, elfich czysto-krwistych koni czy koni chaosu. Jednak ludzie bez wyobraźni i którzy potulnie wszystko przyjmują nie grają w Warhammera :wink: . Dlatego wymyśliłem, wzorując się trochę na wszelkich źródłach o koniach, stworzyć kilka nowych ras koni w starym świecie. Są to następująco : Fiording Norski, Górski konik kislevski (rasa kuca), tileański koń gorąco krwisty (nie mam jeszcze pełnej nazwy), Kuc Camarguen i na koniec Koń Arabski.
Co o tym myślicie? I czy mam zamieścić statystyki tych wierzchowców?
 
Awatar użytkownika
Petros
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 242
Rejestracja: wt lis 01, 2011 6:21 pm

Wierzchowce starego świata...

sob sie 24, 2013 10:20 pm

Pytanie tylko, na ile jest to przydatne i praktyczne. :wink:
 
Awatar użytkownika
Nuke_Franko
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 10:59 am

Wierzchowce starego świata...

ndz sie 25, 2013 9:12 am

Między innymi do tego że te konie mają różne statystyki i różne ciekawe właściwości. Taki fiording na przykład szybki nie jest ale jest bardzo wytrzymały i żywotny.
 
Awatar użytkownika
Petros
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 242
Rejestracja: wt lis 01, 2011 6:21 pm

Wierzchowce starego świata...

ndz sie 25, 2013 11:10 am

Nie wątpię w różnorodne właściwości i możliwości owych. Wydaje mi się tylko, że mało kto będzie sobie zawracał dupę dodatkowymi rasami konia w Warhammerze (czy każdym innym systemie). :)
 
Awatar użytkownika
Aramin.
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: pt lis 13, 2009 9:24 pm

Wierzchowce starego świata...

ndz sie 25, 2013 12:31 pm

Ale niektórzy lubią dbałość o każdy detal :wink: Myślę, że zaszkodzić to raczej nie może, a zawsze jest to jakiś (z braku lepszego słowa) smaczek.
 
Awatar użytkownika
gacoperz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1397
Rejestracja: sob paź 01, 2011 8:44 am

Wierzchowce starego świata...

ndz sie 25, 2013 3:13 pm

A jakie znaczenie będę miały te statystyki podczas gry?
 
Awatar użytkownika
Nuke_Franko
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 10:59 am

Wierzchowce starego świata...

ndz sie 25, 2013 8:16 pm

Uch gacoperzku drogi pojechałeś ostro. Co to za Warhammer bez statystyk ? Warhammer to głownie statystyki. A owe statystyki koni zamieszczę niebawem (nawet jak nikogo to nie obchodzi).
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

Wierzchowce starego świata...

pn sie 26, 2013 2:59 pm

gacoperz pisze:
A jakie znaczenie będę miały te statystyki podczas gry?

To już zależy od ciebie.

Według mnie pomysł ciekawy właśnie jak ktoś lubi tak się bawić. Kupno konia i rozmowa o nich może być dzięki temu ciekawsza.
Ja tam poczekam sobie na statystyki i być może nawet wykorzystam to kiedyś w grze.
 
Awatar użytkownika
gacoperz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1397
Rejestracja: sob paź 01, 2011 8:44 am

Wierzchowce starego świata...

pn sie 26, 2013 4:38 pm

To może powinno się też opublikować przewodnik wędkarski po Starym Świecie?
Ostatnio zmieniony pn sie 26, 2013 4:39 pm przez gacoperz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

Re: Wierzchowce starego świata...

pn sie 26, 2013 6:02 pm

Jeżeli masz taki pomysł to czemu nie. Coś takiego mogłoby się przydać np. w sytuacji takiej, że jakaś tam ryba ma w sobie jakiś specyfik do jakiejś mikstury, trucizny, odtrutki. Zastosowań takiego przewodnika wędkarskiego może być więcej.
Ostatnio zmieniony pn sie 26, 2013 6:03 pm przez wysłannik, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Aramil_S
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: śr sie 12, 2009 5:37 pm

Re: Wierzchowce starego świata...

wt sie 27, 2013 12:14 pm

Eh, zazwyczaj staram się unikać wszelkiego flejmu jak się da, ale teraz nie wytrzymam:
Gacoperz, czepiasz się jak stara baba jedynego zajętego miejsca w autobusie.

Pomimo, że temat jest daleki od moich "sesyjnych" zainteresowań, sam widzę co najmniej dwa zastosowania:
- Pościgi: niestety, aktualnie różnice pomiędzy szybkością koni są zbyt duże, żeby oddać niewielkie niuanse. A tak będzie wiadomo, że dajmy na to, Arab, jest niemal tak samo szybki jak elfi wierzchowiec (choć oba mają te 8 /?/ szybkości), ale jednak, gościu na Arabie będzie lepszy w trakcie długich gonitw, jednocześnie zwalniając w zalesionym terenie. Jeśli ktoś się poważniej bawi w takie akcje to dane dostępne w podręczniku są niemal równe zeru.
- Bretończycy: Mając w drużynie co najmniej dwóch bretońskich rycerzy nie wyobrażam sobie, żeby ani razu w trakcie gry nie padły słowa zachwytu na temat jakiegoś tam konia, wtedy podstawka w postaci konkretniejszych statystyk jest nieoceniona.
 
Awatar użytkownika
Nuke_Franko
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 39
Rejestracja: ndz sie 18, 2013 10:59 am

Wierzchowce starego świata...

pt sie 30, 2013 9:58 pm

Niestety informuje że PEŁNE statystyki wrzucę dopiero za jakieś parę dni. Jest to związane między innymi z powodu braku czasu...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości