Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 09, 2010 12:40 pm

Uzupełnienie - jeżeli kontrolowałeś ten land od początku swojej tury. Summoning sickness mają wszystkie permanenty, ale ma on wpływ tylko na te z typem Creature. Jeżeli zagrałeś enchantowanego landa w tej turze, to będziesz musiał poczekać z atakiem.
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 09, 2010 8:34 pm

Dzięki za odpowiedź - Corupted Zendikon zagra u mnie w decku! :)

A teraz sprawa z kartami z flipem. Ponieważ blok Kamigawy pojawił się podczas mojej magicowej "przerwy" nadal mam kłopoty z interpretacja niektórych zasad. Np - czy countery +1/+1 zostają na karcie po flipie?

Np. Mam na stole Oona's Blackguard. Wystawiam Nezumi Graverobber - dostaje counterka. W kolejnej fazie robię flipa. Czy na karcie zostaje counter? I czy nadal trigeruje on umiejątność Oona's Blackguard?
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 09, 2010 9:58 pm

709.1c A flip card’s color, mana cost, expansion symbol, illustration credit, and legal text don’t change if the permanent is flipped. Also, any changes to it by external effects will still apply.


O ile dobrze zrozumiałem rullingi, to counter pozostaje.
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 9:59 pm przez Specu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 16, 2010 6:31 pm

Pytanko:
Mam Phyrexian Plaguelord i Phyrexian Denouncer poświęcam Phyrexian Denouncer z jego ability czy równierz abilita z lorda zadziała w końcu poświęciłem stworka?
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 16, 2010 6:36 pm

Niestety nie, klasyczne wytlumaczenie: "Jeśli lizak kosztuje 1zł i guma kosztuje 1zł, to nie uda ci się dać swojej złotówki tak, żeby dostać jedno i drugie" :)
 
Karoten
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 17, 2010 11:40 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz mar 21, 2010 3:01 pm

Mógłby ktoś mi podać działanie tych dwóch kart:

Deglamer
Graceful Reprieve
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz mar 21, 2010 3:16 pm

Deglamer - wybierasz artefakt lub enchantment. Jego właściciel wstasowuje go do biblioteki.
Graceful Deprive - kiedy wybrana krita jest kładzona na graveyard, to to powraca do gry pod kontrolą jej właściciela.
 
pi314
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pt lis 23, 2007 3:40 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 22, 2010 8:42 pm

Sytuacja na stole:

1.
OPP kontroluje Kazandu Blademaster , Soul Warden , oraz Llanowar Elves i ma odtaopawany Plain (biały base land).

Moja tura: zagrywam Fireball : 2MDg w kazandu, 1mana zmiana celu, 1DMG w Soul Warden, 1mana zmiana celu, 1DMG w Llanowar. OPP w odpowiedzi zagrywa Brave the Elements - białe stwory dostają protekcję na wybrany kolor - OPP wybiera CZERWONY przeciw Fireball. Co sie dzieje z Fireball i czy efly powąchają graveyard ?

2.
OPP kontroluje Llanowar Elves razem z Trusty Machete.

Moja tura: zagrywam Mind Control . Co dzieje się z maczetą? Czy przeciwnik może ją sobie przekwipowac na swojego stwora, jesli go posiada? Czy maczeta zostaje na jego battlefield i się Unquipuje po przejęciu stwora automatycznie?

z góry dzięki za odpowiedź


Zdravim
pi
Ostatnio zmieniony pn mar 22, 2010 8:43 pm przez pi314, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 22, 2010 9:11 pm

1. Llanowce powędrują na grave, bo nie dostały protekcji -są zielone.
2. Było kilka stron temu, a sam zapomniałem co się robi w takim wypadku :)
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 23, 2010 1:09 am

pi314 pisze:
OPP kontroluje Llanowar Elves razem z Trusty Machete.

Moja tura: zagrywam Mind Control . Co dzieje się z maczetą?Czy przeciwnik może ją sobie przekwipowac na swojego stwora, jesli go posiada?

Tak
pi314 pisze:
Czy maczeta zostaje na jego battlefield i się Unquipuje po przejęciu stwora automatycznie?

Nie
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz mar 28, 2010 11:52 pm

Dziś po raz pierwszy od dłuugiego czasu wkurzyłem się na brak klarowności w zasadach MTG. A dokładniej - o absolutny brak logiki. Jeszcze niedawno obrażenia wchodziły na stos i jakoś wszystko było dla mnie jasne. Jednak poniższy przypadek jest dla mnie absolutnie bez sensu. A sytuacja wyglądała tak:

Przeciwnik atakuje mnie Warren Instigatorem. Nie mam czym blokować. Wrzuca więc do gry jakiegoś goblina i Goblin Chieftaina. I informuje mnie, że dostałem za 4.

NO Z JAKIEJ, KURDE BELE, OKAZJI!?

Przecież umiejętność Instigatora może być rozpatrzona dopiero gdy przeciwnik otrzyma obrażenia, a nie PRZED! Wszyscy przy stole stwierdzili, że zagranie jest O.K. i wchodzi we mnie pełna czwórka. No przecież to się kupy nie trzyma!

IMO winno być tak - deklaracja ataku, deklaracja bloków, rozpatrzenie obrażeń, resolve umiejętności. No z jakiej paczki Instigator dopakowywany jest przez Chieftaina przed rozdaniem obrażeń!?

Proszę o inteligentne i LOGICZNE uzasadnienie. :help:
 
Awatar użytkownika
Rinue
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 20, 2009 1:04 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 12:50 am

A nie powinieneś oberwać 3 obrażeń?

Umiejętność Double Strike pozwala na atak "zwykły" + atak z first strikiem. Jako pierwszy rozpatrywany jest atak z first strikiem i następuje on przed zwykłym atakiem. Tutaj Instigator bije za 1 i właściciel wyszukuje sobie gobaska. Jeżeli jest to Cheftan to następnie Instigator atakuje za 2. Znów umiejętność mitycznego goblina jest rozpatrywana i wystawiasz kolejnego stwora, jednak ten już nie wpływa na obrażenia Insigatora.

Nie wiem jakim cudem wymyślili 4 obrażenia jeśli według kolejności rozpatrywania obrażeń z double strike'a możesz maksymalnie oberwać za 3 w przypadku wystawienia Cheftana czy innego Goblin Kinga.
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 12:51 am przez Rinue, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 9:16 am

Rinue pisze:
Nie wiem jakim cudem wymyślili 4 obrażenia jeśli według kolejności rozpatrywania obrażeń z double strike'a możesz maksymalnie oberwać za 3 w przypadku wystawienia Cheftana czy innego Goblin Kinga.


No właśnie! Dlaczego więc niby weszła pełna CZWÓRKA? Że podpak z chieftaina obowiązywał przed rozdaniem obrażeń? Będę musiał dać linka do tej odpowiedzi, bo nikt nie uwierzy... :(

P.S. dwa gobliny wprowadził do gry "SYMULTANICZNIE", a nie najpierw jeden, potem drugi. :x
 
Awatar użytkownika
Rinue
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 20, 2009 1:04 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 9:39 am

No to ich błąd. Sprawdziłem właśnie w gathererze i jest odpowiedź - i rzeczywiście, tam w rulingach pisze, że wystawiane są gobliny jeden za drugim a nie oba jednocześnie.
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 12:03 pm

Dałeś się zrobić w jajo przez ludzi wiedzących mniej o zasadach od ciebie.
 
roahn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob mar 27, 2010 6:09 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 7:58 pm

1)gerrard command

Untap target creature. It gets +3/+3 until end of turn.

czy skoro jak atakuje i tapuje atakujace kreatury to czy po wybraniu atakerow i ich zatapowaniu moge uzyc gerrard command ktory odtapuje mi atakera, i ten ataker w tej walce dostanie to +3/+3 ? czy wolno mi tego uzyc po zadeklarowaniu blokerow przez przeciwnika ?

2) living dead

Each player exiles all creature cards from his or her graveyard, then sacrifices all creatures he or she controls, then puts
all cards he or she exiled this way onto the battlefield.

a) czy jesli dzieki temu spellowi z cmentarza przywracam kreature na ktorej pisze when "nazwa kreatury" enters the
battlefield to zrob/dzieje sie cos tam to mam to zrobic/to sie dzieje czy nie bo to dziala tylko wtedy kiedy gram kreatura z reki

b) czy jesli dzieki temu spellowi z cmentarza przywracam kreature z kicker costem jakims to czy moge go wtedy zaplacic i uzyc tego kickera ( moj przeciwnik tez moze jesli jemu zostanie przywrocona kreatura z kicker kostem ?)

c) czy jesli uzywam living dead przed faza ataku to czy moge atakowac przywrocnyumi kreaturami czy jednak nie bo dziala

summoning sickness ? czy moj przeciwnik w swojej turze po mojej turze kiedy to ja uzylem living dead moze atakowac kreaturami czy nie moze bo u niego summoning sickness skonczy sie dopiero w jego nastepnej turze.

3) Treva, the Renewer (6/6)

Flying
Whenever Treva, the Renewer deals combat damage to a player, you may pay . If you do, choose a color, then you gain 1 life for each permanent of that color.

czy jesli wybiore kolor np czarny to czy za swampy tez dostane po punkcie zycia ?

4)rith's charm

Choose one - Destroy target nonbasic land; or put three 1/1 green Saproling creature tokens onto the battlefield; or prevent

all damage a source of your choice would deal this turn.

o co chodzi z tym prevent all damage ? jak to dziala ?


wiem ze czesc z odpowiedzi na te pytania jest prawie oczywista ale wole miec 100% pewnosc : )
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn mar 29, 2010 8:22 pm

roahn pisze:
czy skoro jak atakuje i tapuje atakujace kreatury to czy po wybraniu atakerow i ich zatapowaniu moge uzyc gerrard command ktory odtapuje mi atakera, i ten ataker w tej walce dostanie to +3/+3 ? czy wolno mi tego uzyc po zadeklarowaniu blokerow przez przeciwnika ?


Tak. Na takiej samej zasadzie możesz blokując za pomocą Mishra's Factory stapwoać ją żeby miała dopak.

roahn pisze:
a) czy jesli dzieki temu spellowi z cmentarza przywracam kreature na ktorej pisze when "nazwa kreatury" enters the battlefield to zrob/dzieje sie cos tam to mam to zrobic/to sie dzieje czy nie bo to dziala tylko wtedy kiedy gram kreatura z reki


Tak. Umiejętność zadziała

roahn pisze:
b) czy jesli dzieki temu spellowi z cmentarza przywracam kreature z kicker costem jakims to czy moge go wtedy zaplacic i uzyc tego kickera ( moj przeciwnik tez moze jesli jemu zostanie przywrocona kreatura z kicker kostem ?)


Nie. Kicker/Multickicker ma dopisane w zasadach, że kiedy castujesz tego spella (czytaj kiedy spell przechodzi przez stos), możez zapłacić koszt kickera. W Twoim przypadku efekt karty kładzie permanent na stoł, więc nie przechodzi przez stos

roahn pisze:
c) czy jesli uzywam living dead przed faza ataku to czy moge atakowac przywrocnyumi kreaturami czy jednak nie bo dziala


A kontrolujesz ten kreaturowy permanent od początku swojego upkeepu? Jesli nie, to ma normalnie sicknessa.

A creature can’t attack unless it has been under its controller’s control continuously since his or her most recent turn began. This rule is informally called the “summoning sickness” rule. Ignore this rule for creatures with haste 


roahn pisze:
czy jesli wybiore kolor np czarny to czy za swampy tez dostane po punkcie zycia ?


Kolor permamentu określa jego casting cost (bądź efekt, który dany permanent stworzył - np. token). Swamp, czy inny land jest w tymwypadku bezkolorowy.

roahn pisze:
o co chodzi z tym prevent all damage ? jak to dziala ?


Brasz przeciw czerwonej spalarce. Przeciwnik zaczyna rzucać w ciebie spellami. Rzucasz ten spell, wybierasz kolor imasz do końca tury protekcję od tego koloru. To samo tyczy się obrażeń od kreatur, czy też kolorowych permanentów zadających obrazenia (np. Pyrostatic Pillar - wybierając czerwony, efekt działania tego enchantmentu nie zada ci obrażeń.)
Ostatnio zmieniony pn mar 29, 2010 8:38 pm przez Specu, łącznie zmieniany 8 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 03, 2010 1:08 am

Mam wątpliwości co do działania Sun Droplet.

Czy mogę usunąć tylko jeden charge counter w upkeepie, czy nie mam takich ograniczeń? (bo nie ma w treści - "for each charge counter".)

Innymi słowy - Jeżeli dajmy na to od przeciwnika oberwę za dziewiątkę. W kolejnym swoim upkeepie mogę zdjąć dziewięć counterków, by "odzyskać" dziewięć punktów życia?

(jeżeli tak, to jest to bardzo silna karta)
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 03, 2010 1:21 am

Gizmoo pisze:
Mam wątpliwości co do działania Sun Droplet.

Czy mogę usunąć tylko jeden charge counter w upkeepie, czy nie mam takich ograniczeń? (bo nie ma w treści - "for each charge counter".)

Innymi słowy - Jeżeli dajmy na to od przeciwnika oberwę za dziewiątkę. W kolejnym swoim upkeepie mogę zdjąć dziewięć counterków, by "odzyskać" dziewięć punktów życia?

(jeżeli tak, to jest to bardzo silna karta)


"At the beginning of each upkeep, you may remove a charge counter from Sun Droplet."

Nie "any number of" tylko 1.
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz kwie 04, 2010 2:12 pm

Małe pytanie czy umiejętność Phyrexian Denouncer jest czarna? ( chodzi mi o działanie protekcji).
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz kwie 04, 2010 2:32 pm

Tak, jest "czarna" i protekcja przed kolorem czarnym przed nią ochroni.

Edit: A dokładniej, to po prostu pochodzi z czarnego źródła.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 2:32 pm przez Filciu702, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 1:10 am

Czy umiejętność Frogtosser Banneret zmniejsza też koszt opłacenia multikickera? Np. W wypadku Quag Vampires?
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 8:42 am

Kliknij w ten link (Bannereta), który otworzyłeś, pojawi się lista rullingów, a wśród nich:
The effect reduces the total cost of the spell, regardless of whether you chose to pay additional or alternative costs. For example, if you cast a Rogue spell by paying its prowl cost, Frogtosser Banneret causes that spell to cost {1} less.
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 11:46 am

To tylko gwoli ścisłości - Mając wystawionego Frogtosser Bannereta zagrywam Quag Vampires, multikikując je trzy razy. Płacę za całość 4 mana?
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 11:53 am

nie - najpierw obliczasz pełen koszt wliczając w to wszystkie alternatywne i dodatkowe koszty (w tym wypadku do 1 many dodajesz po 3x 2 many) a potem potaniasz
Zatem ów z 3 multikickami kosztuje 7 many - gdy się potani - to kosztuje 6 many
 
gogi53
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 11:55 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 1:11 pm

Witam!! Jestem nowym forumowiczem i graczem Magica i moje pytanko czy przetłumaczyli byście mi talie Time Spiral a chodzi mi o wszystkie karty oprócz lądów a wiec wymieniam nazwy
1,Quilled Siver
2,Venser's Silver
3,Molder
4,Terramorphic Expanse
5,Strenght in Numbers
6,Watcher Silver
7,Gemstone Mine
8,Gemhide Silver
9,Avoid Fate
10,Fungus Silver
11,Spined Silver
12,Might Silver
13,Spirit Loop
14,Sidewinder Silver
15,Harmonic Silver
16,Pulmonic Silver
17,Fury Silver
18,Bonesplitter
19,Two-Headed Silver
Bardzo bym was prosiło przetłumaczenie tych kart będę bardzo wdzięczny
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 06, 2010 10:40 pm

Cześć.

Pierwsze - na przyszłośc taguj karty

[mtg]Nazwa Karty[/mtg]


Quilled Sliver - Każdy Sliver ma umiejętność: tapnij, zadaj 1dmg dowolnej atakujacej bądź blokującej kreaturze.
Venser's Silver - poprostu - kreatura 3/3
Molder - zniszcz wskazany artefakt bądź enchantment o koszcie X. Nie może być on zregenerowany. Dostań X życia
Terramorphic Expanse - tapnij, poświęć. Wyszukaj dowolnego basic landa z talii i włóź go do gry stapowanego.
Strength in Numbers - wskazana kreatura do końca tury ma trample i dostaje +x/+x, gdzie X to liość atakujących kreatur
Watcher Sliver - każdy slier dostaje +0/+2
Gemstone Mine - Land wchodzi do gry z 3 counterkami. Zdejmij counterek, tapnij, dodaj jeden mana dowolnego koloru do manapoola. Jak zejdzie ostatni counterek, poświęć Gemstone Mine
Gemhide Silver - Każdy Sliver ma zdolność "tapnij, dodaj jeden mana dowolnego koloru do manapool"
Avoid Fate - skontruj spell targetujący twój permanent
Fungus Sliver - Każdy sliver ma zdolność - kiedy zada dmg połóź counter +1/+1 na nim
Spined Sliver - Jeśli kiedykolwiek sliver zostanie zablokowany, otrzyma do końca tury +1/+1, za każda kreaturę która go zablokowała
Might Sliver - Każdy sliver dostaje +2/+2
Spirit Loop - zenchantuj kreature która kontrolujesz. Kreatura otrzymuje umiejętność lifelink. KIedy zenchantowana kreatura zejdzie na grób, wróć Spirit Loop na rękę.
Sidewinder Sliver - każdy slicer ma flanking (kiedykolwiek kreatura bez flankingu zablokuje sliera, dostanie -1/-1 do końca tury)
Harmonic Sliver - Każdy slier ma zdolność: kiedykolwiek wchodzi do gry, zniszcz wskazany artefakt bądź enchantment
Pulmonic Sliver - Wszystkie slivery dostją flying. Wszystkie slivery dostają: jeśli ten permanent trafi na grób, połóź go na wierzchy biblioteki właściciela
Fury Sliver - każdy sliver ma double strike
Bonesplitter - artefakt, equiment. Zaequipowana kreatura dostaje +2/+0. koszt equipu :1:
Two-Headed Sliver - wszystkie slivery mają zdolność: ta kreatura może byc zablokowana tylko przez dwie bądź wiecej kreatur

I drobne złowo w gwoli zakończenia:

Pisze się Sliver a nie Silver
 
gogi53
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 11:55 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 07, 2010 3:46 pm

Dziękuję bardzo
 
gogi53
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 11:55 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 07, 2010 4:19 pm

 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 07, 2010 5:12 pm

Ja bym dał taką uniwersalną radę - znasz trochę już zasady Magica, prawda? Wiesz co to znaczy damage, czym jest land lub creature. Dodatkowo możesz spojrzeć do jednego w internetowych słowników, choćby http://www.ling.pl i samemu próbować tłumaczyć karty. Sam przy okazji się czegoś nauczysz (wielu graczy, nie tylko Polaków, nauczyło się angielskiego dzięki Magicowi) :)

Podam to na przykładzie Castigate.
Target opponent reveals his or her hand. You choose a nonland card from it and exile that card.
Wiesz zapewne, że target oznacza wybrany. Exile znaczy "wygnać", a w Magicu: usunąć poza grę. Spróbuj do reszty dojść sam, z pomocą słownika i umysłu - z pewnością ci się uda :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości