Zrodzony z fantastyki

 
blrq
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 12:43 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 07, 2010 7:19 pm

2 pytania.

1) Przeciwnik wyznacza atakującego: jedną krite 3/3. Czy po tym mogę użyć abilitki Harpoon Sniper i zadać mu 3 obrażenia? I jeśli tak to czy potwór przeciwnika zada mi jakieś obrażenia w tej turze?

2) Mam na stole 2x Seething Pathblazer i 5 innych elementali. Atakuje wszystkimi, przeciwnik blokuje jednego z Pathblazer'ów. Czy po tym jak wyznaczeni zostaną blokujący mogę wykorzystać abilitke nieblokowanego Pathblazera, poświęcić resztę elementali i dać mu +12/+12?
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 07, 2010 7:36 pm

Ad. 1). Jeśli masz 3 Merfolki, to jak najbardziej możesz mu zadać te 3 obrażenia. Edit: zapomniałem: nie, nie zada żadnych obrażeń, ponieważ spadnie zabity na graveyard :)
Ad. 2). Dokładnie, to dostanie +12/+0, zdaje się :) Ale tak, możesz tak zrobić.
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 7:37 pm przez Filciu702, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw kwie 08, 2010 6:34 pm

Ponownie kontrowersyjny problem:

Oponent rzuca na swoje krity Brave the Elements i daje im protekcję przed niebieskim. Czy ja mogę mimo wszystko wytapowć mu w odpowiedzi krity za pomocą Opposition?
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw kwie 08, 2010 6:41 pm

Gizmoo pisze:
Ponownie kontrowersyjny problem:

Oponent rzuca na swoje krity Brave the Elements i daje im protekcję przed niebieskim. Czy ja mogę mimo wszystko wytapowć mu w odpowiedzi krity za pomocą Opposition?

Dlaczego "kontrowersyjny"?
Jeśli Brave the Elements jest na stosie, to możesz.
Jak zadziałał i Creature'y przeciwnika mają już Protection From Blue, to już nie są legalnym celem dla Opposition.
 
klrk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 1:25 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 12:08 am

Pytanie o Withered Wretch.
" :1:: Exile target card from a graveyard." - w jakim sensie tlumaczyc to exile (wygnać)? Logika i rodzaj karty (zombie cleric) podpowiadaja, ze karte biore do reki, ale jak to sie ma do rzeczywistosci?
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 12:25 am

Exile = remove from the game = wyrzucasz kartę poza grę
 
klrk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 1:25 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 1:26 pm

Dziekuje :) A teraz co innego:

Uzywam Path to Exile na kricie, ktory ma regenerate. Czy to regenerate dziala tylko w przypadku pojscia do graveyard, czy przy exile tez?
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 2:01 pm

Regenerate pisze:
Regenerate XXX. (The next time this creature would be destroyed this turn, it isn't. Instead tap it, remove all damage from it, and remove it from combat.)


Path to Exile pisze:
Exile target creature


Exile nie daje efektu destroy, tylko wyrzua poza grę. Działa więc też na potwory niezniszczalne.
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 2:04 pm

Przed Pathem regenerate nie ochroni, krita pójdzie poza grę, jak powiedział Zeph. Regenerate chroni tylko przed destroyem. Czyli zadziała przykładowo albo wtedy, gdy ktoś w coś uderzy z Terminate'a*, albo jak kreatura ma spaść, bo otrzymała lethal damage.

Edit:
*racja, mój błąd. Zawsze zapominam o tej iście magicznej formułce... No, niech więc to będzie właśnie Doom Blade lub Hideous End, rzucany na... River Boa, bodaj ona ma regenerację w zielonym. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 2:49 pm przez Filciu702, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 2:42 pm

Filciu702 pisze:
Czyli zadziała przykładowo albo wtedy, gdy ktoś w coś uderzy z Terminate'a,

Na TERMINATE pisze:
It can't be regenerated.

Nie zadziała. Zadziałą na doom blade'a.
 
blrq
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 12:43 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 5:42 pm

Pytanie dot. karty Weight of Conscience.

Jest moja tura, rzucam ten enchantment, następnie chcę tapnąć 2 merfolki żeby zenchantowaną krite usunąć z gry,
jednak w tym momencie przeciwnik gra Naturalize i tu powstaje problem. Czy może on zniszczyć mój enchantment po tym jak go zagram, czy w tym momencie nadal jest moja kolej na działanie?
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 7:58 pm

Ja myślę że to wygląda tak, jest twoja tura więc masz priorytet, rzucasz weighta, weight wchodzi - przeciwnik ma dwie możliwości - w odpowiedzi rzuca neutralize by go zniszczyć, ty zaś w odpowiedzi na to odpalasz ability weighta, tudzież przeciwnik nie rzuca w odpowiedzi na weighta nic, ty odpalasz abilitę, przeciwnik w odpowiedzi niszczy ją, niemniej kreatura nadal zostaje usunięta z gry (a przynajmniej tak myślę).
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt kwie 09, 2010 8:12 pm

Dobra, więc to powoli rozpatrzmy, i powiem od razu, że ostatecznej odpowiedzi Ci nie podam, ale postaram się jakoś to wyprowadzić.

Masz priorytet. Zagrywasz Weight of Conscience; przeciwnik nie kontruje, stos się rozpatruje, priorytet wraca do Ciebie.

I teraz: jeśli ty tapujesz 2 Merfolki i chcesz usunąć kreaturę poza grę, a opponent w odpowiedzi rzuca Naturalize, to ten drugi spell rozpatruje się pierwszy i... Jeśli nie ma enchantmentu, to chyba nie ma też 'enchantowanej kreatury' (chociażby wg mnie) i przez to abilitka usunięcia kreatury poza grę nie zadziała (nie ma tam słowa target, tylko enchanted, a skoro już nie jest enchantowana...)

Jeśli natomiast ty oddasz priorytet, a przeciwnik rzuci Naturalize; w odpowiedzi możesz zatapować 2 kreatury (Merfolki np.), w ten sposób ta abilitka zresolvuje pierwsza i usuniesz kreaturę poza grę, a dopiero potem resolvnie Naturalize (który i tak nie będzie miał już legalnego celu).
 
gogi53
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 06, 2010 11:55 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 10, 2010 12:53 pm

Cześć próbuje przetłumaczyć karty ale dwóch nie umiem Festival of the Guildpact i Orzhova, the Church of Deals
O te dwie karty was proszę abyście je mi przetłumaczyli
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 10, 2010 1:13 pm

Festival of the Guildpact- płacisz x many + :W: i następne x obrażeń które mają Ci być zadane, czy to z czarów czy z kritów są preventowane czyli inaczej mówiąc anulowane, nie otrzymasz ich. Chyba, że będzie to z karty która ma napis "can'y be prevented" I dobierasz karte.


Orzhova, the Church of Deals- za zatapowane daje 1 bez kolorową mane a za zapłacenie :3: :B: :W: i zatapowanie spowoduje, ze wybrany gracz straci 1 życia a ty zyskasz 1 życia.
 
klrk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 1:25 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 14, 2010 7:17 pm

Taka sprawa:
Na stole jest (z moich kart) Death Baron, Festering Goblin i Korlash, Heir to Blackblade. Oponent posiada 2 krity i przy moim ataku blokuje Death Barona i zabija go jednym z tych kritow. I teraz sedno sprawy: kiedy Festering Goblin i Korlash straca bonus od Barona w postaci +1/+1? Chodzi o to, ze oponent chce zablokowac pozniej innym kritem Korlasha i w zasadzie nie wiem, czy ten Korlash dalej ma ten bonus czy nie.
Czy stracenie tego bonusu od Death Barona bedzie zalezalo tylko i wylacznie od decyzji przeciwnika, tj. wyboru kolejnosci blokowania moich kritow?

Bardzo zagmatwalem, ale bardzo ciezko jest te sytuacje wytlumaczyc. Mam nadzieje, ze ktos zrozumie :)


I kolejna rzecz:
Mam Festering Goblin. Przeciwnik ma dwa krity 1/1.
Festering Goblin zablokowal jednego krita, zabijajac go i ginac przy tym. Czy, odchodzac do grobu i zadajac -1/-1 until end of turn pozostalemu kritowi, zabija go, czy ten krit ma po prostu 0/0 do konca tury?
Ostatnio zmieniony śr kwie 14, 2010 7:38 pm przez klrk, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 14, 2010 8:31 pm

Obrażenia zadawane są jednocześnie, kreatury schodzą na grave JEDNOCZEŚNIE. Opp nie może więc zrobić tak, że zabije Ci pierw Barona, żeby pozbawić bonusu inne krity.

jeżeli toughness kreatury spada do zera, ginie.

Pozdrawiam.
 
MornOmina
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 12:17 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 12:39 am

Proszę o pomoc w przetłumaczeniu kilku kart oto one:

Familiar's Ruse
As an additional cost to cast Familiar's Ruse, return a creature you control to its owner's hand.
Counter target spell.

Cloak and Dagger
Equipped creature gets +2/+0 and has shroud. (It can't be the target of spells or abilities.)
Whenever a Rogue creature enters the battlefield, you may attach Cloak and Dagger to it.

Oona's Blackguard
Flying
Each other Rogue creature you control enters the battlefield with an additional +1/+1 counter on it.
Whenever a creature you control with a +1/+1 counter on it deals combat damage to a player, that player discards a card.

ma też pytanie co do kart, więc:
Oona's Blackguard wchodzi to gry jest oczywiscie tapnieta po niej wchodzi jakis Rogue i czy juz w tej turze zostanie na niego nalozony counter przez Oona's Blackguard czy w nastepnej?

Pestermite ma flash czyli moze zostac przywolna w kazdej chwili, czy do gry wchodzi tapnieta?flash nie wplywa na natychmiastowa gotowosc jednostki?

Prosze o wyrozumialosc talie kupilam pare dni temu..:) z góry dzieki:)
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 12:47 am przez MornOmina, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 8:03 am

Familiar's Ruse
Jako dodatkowy koszt do puszczenia Familiar's Ruse, wróć kreaturę którą kontrolujesz do ręki jej właściciela.
Skontruj wskazane zaklęcie.

Cloak and Dagger
Zaekwipowana kreatura ma +2/+0 oraz shrouda. (nie może być celem czarów ani umiejętności.)
Gdy jakiś Rouge wchodzi na do gry, możesz podczepić Cloak and Dagger do niego.

Oona's Blackguard
Flying
Każdy inny Rogue creature którego kotrolujesz wchodzi do gry z dodatkowym +1/+1 counterkiem na sobie.
Jeśli kreatura którą ktontoluesz z +1/+1 counterkiem na sobie zada combat damage graczowi, ten gracz wyrzuca kartę z ręki (discarduje)

OB w żadnym wypadku nie wchodzi tapnięta bo czemu niby miała by? jak inny Rouge wejdzie potem to dostaje od razu counter nie trzeba czekać tury - abilita OBa jest triggerowaną nie wymaga żadnego haste ani niczego.

Pestermite nie wchodzi stapowany - bo czemu miałby ja się pytam - kreatury z reguły jak wchodzą to wchodzą nietapnięte no chyba że coś tam ma wypisane że jest inaczej.
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 8:08 am przez polopeg, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
MornOmina
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 12:17 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 11:13 am

Czy w wypadku gdy nie ma istot na stole Familiar's Ruse może być zagrane czy też ten dodatkowy kosz jest koniecznością?
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 11:30 am

MornOmina pisze:
Czy w wypadku gdy nie ma istot na stole Familiar's Ruse może być zagrane czy też ten dodatkowy kosz jest koniecznością?

Dodatkowy koszt jest tak obowiązkowy jak Mana Cost.
 
MornOmina
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 12:17 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 11:38 am

Jeszcze jedno pytanko co do karty Pestermite chodzi glownie o ta umiejetnosci "When Pestermite enters the battlefield, you may tap or untap target permanent." wyobrazmy sobie taka sytuacje przeciwnik tapuje stwora do ataku wystawiam w tym czasie Pestermite i czy moge powstrzymac jego atak poprzez untap?
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob kwie 17, 2010 12:20 pm

MornOmina pisze:
Jeszcze jedno pytanko co do karty Pestermite chodzi glownie o ta umiejetnosci "When Pestermite enters the battlefield, you may tap or untap target permanent." wyobrazmy sobie taka sytuacje przeciwnik tapuje stwora do ataku wystawiam w tym czasie Pestermite i czy moge powstrzymac jego atak poprzez untap?

A Potworki z Vigilance nie mogą atakować, bo się nie tapują? ;P

Tapowanie jest jedną z czynności, którą się robi przy deklarowaniu atakujących.
W trakcie deklarowania atakujących nikt nie ma priorytetu, więc najwcześniej możesz rzucić Pestermite'a po deklaracji, czyli już nic nie zmieni, lub w Main Phase, tapując Creature'a, który mógłby zaatakować później.
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 12:21 pm przez Maelstrom, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 20, 2010 9:33 pm

Witam, witam i o kartę pytam:
Brood Birthing- mam w stole jednego Spawna, czy kiedy zagram karte, przeciwnik odpowie i shock'em zabije mi mojego Spawna to wejdą wtedy 3 czy 1?
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt kwie 20, 2010 9:38 pm

Prawo stosu: Zagrywasz BB, opp odpowiada boltem. Jak będzie BB rozpatrywane, to Spawna w stole nie będzie.
 
MornOmina
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 17, 2010 12:17 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 21, 2010 3:26 pm

Witam mam pytanie co do paru kart..

Oona's Blackguard, czy po pójściu karty na cmętarz countery znikają z istot? i czy każda istota z nałożonym counterem przez Oona's Blackguard zmusza przeciwnika oddzielnie do odrzucenia jednej karty po udanym ataku na playera?czyli czy np po dwóch atakach przeciwnik odrzuca dwie..

Stinkdrinker Bandit "Whenever a Rogue you control attacks and isn't blocked, it gets +2/+1 until end of turn." jak rozumiem chodzi o to że, gdy ta karta będąc w grze dodaje każdemu Rogue +2/+1 gdy dany Rogue nie zostanie zablokowany, tak?

Cloak and Dager "Equipped creature gets +2/+0 and has shroud. (It can't be the target of spells or abilities.)Whenever a Rogue creature enters the battlefield, you may attach Cloak and Dagger to it." nakładam to na istotę nie może być celem czarów ani umiejętności, pytanie jest takie czy istota ta może zostać zniszczona instantem lub czy można na nia enchantment nałożyć?

Frogtosser Banneret obniża mi koszt czarów typu rogue czy Prowlem też mogę w takim wypadku zagrać taniej?i czy mogę wystawić kartę za darmo np. Nightshade Stinger która mnie kosztuje 1 pkt B\M.w ogóle co sądzicie o tej karcie w decku "going rogue" opłaca się ja mieć w ilości 3?

Morgue Theft "Return target creature card from your graveyard to your hand." czy mogę za pomocą tej że, karty wrócić do ręki Thieves Fortune która jest Tribal Instantem o typie Rogue?

na koniec co sądzicie o karcie
Earwig Squad"
Prowl 2Black (You may cast this for its prowl cost if you dealt combat damage to a player this turn with a Goblin or Rogue.)
When Earwig Squad enters the battlefield, if its prowl cost was paid, search target opponent's library for three cards and exile them. Then that player shuffles his or her library." opłaca się ją w kładać do deku "going rogue"warto w nią inwestować fundusze?

z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi..
Ostatnio zmieniony śr kwie 21, 2010 3:29 pm przez MornOmina, łącznie zmieniany 4 razy.
Powód:
 
polopeg
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 71
Rejestracja: ndz paź 11, 2009 11:59 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 21, 2010 4:17 pm

Oona's Blackguard - jak kreatura schodzi na cmentarz to gubi countery, tak każda kreatura z counterem jeśli zada skutecznie obrażenie graczowi to ten musi za każdą takową wyrzucić kartę.

Stinkdrinker Bandit - tak

Cloak and Dager - instantem może zostać zniszczona ale tylko w wypadku gdy ten instant nie celuje bezpośredni w nią, enchament wymaga wskazania kreatury by ją zaenchantować więc się nie da.

Frogtosser Banneret - tak owszem prowl jest zastępczym kosztem i możesz go potanić o 1, ale możesz potaniać tylko bezkolorową manę - nightshade stinger ma w koszcie tylko czarną manę a tej potanić się nie da.

Morgue Theft - Thieves Fortune jest instantem - typ tribalu nie sprawia że staje sie on kreaturą - nie możesz więc.

co do pytań o opłacalność to ktoś bardziej obeznany niech się wypowie.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr kwie 21, 2010 4:37 pm

polopeg pisze:
Oona's Blackguard - jak kreatura schodzi na cmentarz to gubi countery, tak każda kreatura z counterem jeśli zada skutecznie obrażenie graczowi to ten musi za każdą takową wyrzucić kartę.


Tylko w przypadku gdy Blackguard jest na stole, bo od niego się efekt triggeruje.

MornOmina pisze:
Earwig Squad"
Prowl 2Black (You may cast this for its prowl cost if you dealt combat damage to a player this turn with a Goblin or Rogue.)
When Earwig Squad enters the battlefield, if its prowl cost was paid, search target opponent's library for three cards and exile them. Then that player shuffles his or her library." opłaca się ją w kładać do deku "going rogue"warto w nią inwestować fundusze?


To pomysl tak. Wkładasz go w 3 turze z prowla i wyrzucasz 3 karty z talii przeciwnika poza grę, które cię najbardziej bolą (Path to Exile etc. bądź mass removal). Dla tego jednego efektu warto na tej karcie grać, pomijając fakt że jest klockiem 5/3. Nie grałbym jednak na komplecie - 2-3 sztuki wystarczą w 100%.
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz kwie 25, 2010 2:16 pm

Krita jest zaenchantowana dwoma Aurami z Totem Armor. Czy Aury spadną na raz, czy jedna po drugiej?
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz kwie 25, 2010 3:51 pm

Zephyel pisze:
Krita jest zaenchantowana dwoma Aurami z Totem Armor. Czy Aury spadną na raz, czy jedna po drugiej?

Zasada 614.7. If a replacement effect would replace an event, but that event never happens, the replacement
effect simply doesn’t do anything.

Wybierasz replacement effect (która aura spadnie zamiast zniszczenia), a drugi nie ma miejsca, więc aura czeka na swoją kolej - tak jak wielokrotne "tarcze" regeneracji spadają jedna po drugiej, a nie wszystkie na raz.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości