Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
hobibit
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 24, 2003 10:34 am

Turlacz kostek

wt kwie 19, 2011 2:59 pm

Witam!
Jakiś czas temu rozmawiałem o rpg-ach i graniu czy to przez sieć czy po prostu przy pomocy laptopa. Trochę się o tym ostatnio mówi. Powstała taka kwestia że chyba nie ma jakiejś aplikacji to rzucania kostką. Więc takie małe coś napisałem. Nie jestem grafikiem, anie nie mam zmysłu artystycznego więc nie wygląda to świetnie ale zdaje mi się że działa.

Chciałem zapytać jak wam się podoba działanie i co można jeszcze dodać / poprawić.

link : http://kosc.alfateam.cal.pl/
 
Awatar użytkownika
dzemeuksis
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 157
Rejestracja: pt sty 25, 2008 6:37 pm

Re: Turlacz kostek

wt kwie 19, 2011 3:08 pm

Powstała taka kwestia że chyba nie ma jakiejś aplikacji to rzucania kostką.

:lol: Jest ich od pyty: webowe, standalone, na komórki, pluginy do Skype, boty do Google Wave (sam jednego napisałem)...

Z webowych (analogicznie do Twojej) jest choćby Internetowa Kostnica.

Ale nie szkodzi: im więcej, tym lepiej. Każdy zwraca uwagę na coś innego, więc niewykluczone, że Twoja aplikacja najlepiej będzie pasowała do Twoich potrzeb.
Ostatnio zmieniony wt kwie 19, 2011 3:09 pm przez dzemeuksis, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Turlacz kostek

wt kwie 19, 2011 6:28 pm

Mógłbyś zrobić po 10 zdjęć kostki k10, 6 zdjęć kostki k6 itd. Będzie ładniej :)
 
Awatar użytkownika
hobibit
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pn mar 24, 2003 10:34 am

Re: Turlacz kostek

wt kwie 19, 2011 6:38 pm

Wiem, ładniej by było jak bym porobił zdjęcia ale... jak będę musiał zrobić zdjęcia k100... będę musiał jakoś to rozwiązać chyba trochę inaczej.