Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

[new T2] UB mill

śr paź 19, 2005 6:47 pm

Witam!
W dziale T2 (chyba :razz:) nie powstał post o UB millu.
Oto spis deq jaki testuję:
Mana Base (22):
6 Island
8 Swamp
4 Watery Grave
2 Underground River
2 Duskmantle
Mill (19):
4 Glimpse the unthinkable - podstawa dq. Przewijanie za 2 many dziesięciu kart jest całkiem całkiem [w mojej opinii to broken :)]
3 Circu, Dimir Lobotomist - lobotomia, która dostała ręce i nogi, a na dodatek częściej się triggeruje. Po Glimpsie podstawa dq.
4 Psychic Drain - Kolejny klasyczny mill, czasem uratuje nam jedną turę z naporami.
4 Traumatize - dobra, bardzo dobra przewijarka 8)
4 Chainmail - pierwszoturowy discard, czasem b. przydatny.
Element kontrolny (8 ):
4 Hinder - dobra kontra w typie, lepsze jest chyba tylko lizanie :razz:
4 Mana Leak - dobra kontra, rzekłbym, że najlepsza i dlatego ją tu wrzuciłem
Inne (13):
4 Dimir Infiltrator - tutor pod lizaka, glimpsa albo draina
3 Twincast - do kopiowania takich czarów jak Glimpse, Traumatize etc.
4 Laughter - dobry removal, przydatny na wszelkiego rodzaju napory.
SIDEBOARD (15):
4 Last Grasp - Removal na WW/WR/WG
4 Igła aka Szpilka
reszty nie wiem :(
Enjoy!!! :)
Ostatnio zmieniony czw paź 20, 2005 5:18 pm przez Rudy102, łącznie zmieniany 4 razy.
 
Awatar użytkownika
Czajfoos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1112
Rejestracja: ndz maja 04, 2003 8:35 pm

śr paź 19, 2005 7:41 pm

A nie myslales o takiej karcie jak np Traumatize w sumie za 5 mana robi troche wiecej niz 10 kart do grobu, z Glimpsem takze fajnie dziala np twincast, jest takze ten land co przewija gorna karte opponentowi moze warto bylo by go wsadzic ? A od dymira nie jest lepszy np drift of phantasms? przynajmniej jak masz lipe to dzieki temu mozesz troche dluzej wytrzymac ....
 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

śr paź 19, 2005 8:04 pm

Masz rację Czajfoos...
O nich nie pomyślałem :(
 
Awatar użytkownika
Chupacabra_Joe
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 603
Rejestracja: pt kwie 22, 2005 7:51 pm

śr paź 19, 2005 8:25 pm

Nie wiem po co ci 2 Szadeków. Krita, która kosztuje 9 mana z założenia jest na granicy grywalności. Jeden Absolutnie wystarczy. Zamiast drugiego wrzuć kolejnego Infitlatora, bo w tym decku wyszukanie Glimpse'ów to podstawa. Za Infitlatora wywaliłbym też 1 mur. Drugiego pozbyłbym się dla mainowego Lauhtera. Przy takim "stężeniu" naporów w meta 1 w mainie to obowiązek. 2 Disembowele w Side zamień na Laughtery. 4. Disembowela i 2 Szadki zamień na Igły. Tyle.
 
Awatar użytkownika
Siewca_Wiatru
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 161
Rejestracja: pt paź 10, 2003 8:48 am

śr paź 19, 2005 9:39 pm

Zenujacy ten deck mielisz za wolno nie posiadasz absolutnie zadnego removalu w mainie.
A removal w sajdzie to nie jest szczyt intelektu na jaki imho mozesz sie wspiac.
Do maina removal obowiazkowo.
 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

czw paź 20, 2005 5:19 pm

Dzięki za konstruktywną krytykę :(
A removal już jest wsadzony. Nie było go w mainie, bo w moim meta jest bardzo mało naporów :wink:
 
Awatar użytkownika
Pisklak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 6:27 pm

czw paź 20, 2005 5:52 pm

Krita, która kosztuje 9 mana z założenia jest na granicy grywalności

Szadek kosztuje 3UUBB, czyli 7 :D
 
Awatar użytkownika
star
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 140
Rejestracja: ndz cze 09, 2002 11:57 am

sob paź 22, 2005 12:23 am

A co myślicie o wrzuceniu Millstonów? Co prawda jest na niego sporo odpowiedzi (igła, Putrefy, szamanka), ale zawsze coś tam może zmielić.
 
MCh
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 9:56 pm

sob paź 22, 2005 1:16 am

To już lepszy Vedalken Entrancer chyba, tańszy w użyciu i zablokować coś może. Fakt, że zamiast 2 mana kosztuje 4 ale i tak bardziej go tu widzę. Nie jestem tylko pewnien czy w ogóle nadaje się do takiego buildu. Za to na side obowiązkowo moim zdaniem Necroplasm przeciwko wszelakim naporom, a szczególnie deckom generującym takie czy inne tokeny ;]. No i zawsze może wrócić z grobu jak jest znowu potrzebny.
 
Jerzu
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: wt maja 09, 2006 5:17 pm

wt maja 09, 2006 6:01 pm

Także eksperymentuje z Przewijarą. Mój deck wygląda tak:

40 - kart:

Landy:
4x Watery Grave
6x Swamp
5x Island
___________
15

Krity:
4x Dimir Infiltrator
2x Junktroller
1x Circu, Dimir Lobotomist
1x Szadek, Lord of Secrets
______________________
8

Spelle:
4x Glimpse The Untinkible
2x Hideous Laughter
2x Cranial Extraction
2x Cluth of the Undercity
3x Last Gasp
2x Dark Banishing (wsdziłem jeszcze dziś zamiast counter spelli, po grze z beast deckiem)
1x Tunnel Vision
1x Psychic Drain
______________________
17

Ogólnie deck jest młody i nie przestestowany do końca ale wrażenia mam prawie zawsze podobne: (jeszcze przed włożeniem dark banishingów)

Pierwsze tury bardzo ładnie, zwykle puszczam 2-3 razy glimpsa, wystawiam jedenego blokera i ogólnie mam kontrole nad ilością kreatur przeciwnika.
W późniejszej grze następuje flood many, brak twardszych odpowiedzi na większe zwierzaki.
Gra kończy się zwykle, że gość ubija mnie z resztką biblioteki (10-15 max. 20 kart)
Mam nadzieje, że po dodaniu 2 dark banishingów sytuacja się poprawi.

To tyle, czekam na jakieś sugestie / poprawki :)
 
raper123
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: pt gru 16, 2005 6:30 pm

śr maja 17, 2006 8:44 pm

chainmail???? jaka jest dokladna nazwa tej karty bo nigdzie jej nie moge znalezc....
 
Kirkel
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 5:56 pm

ndz maja 28, 2006 6:01 pm

Witam! :) moim zdaniem deck jest za wolny...wiem bo dwa dni go testowalem jak cos niewychodzilo to zmienialem cudowalem i nic.. chyba niema "tu"dla niego miejsca.Tyle odemnie .
:razz:
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

śr maja 31, 2006 11:42 pm

Ja nie moge .... 40 w formacie w T2... ja nie wiem skąd wy się urwaliście, przewijacz w T2 jest martwym archetypem, bo ma słabo z większością naporów i ma tak średnio z controlami... jest to jeden z najgorzszych możliwych deqów w obecnym t2 i nie ma tam miejsc na jakieś szadki i circu bo są za wolne i nie skuteczne... Jedyne co ten deq ma robić to rzucić kilka glimpsów i jakimś cudem przetrwać... co prawda cuś kiedyś kombinowałem ale talia nie robiła furory, była to po prostu sowa bez R a z B i bez sów XP:

lands:
4x watery grave
12x isalnd
6x swamp

postacie:
4x kami of the cresent moon (przewija ładuje ręke)

reszta crapu:
4x glimpse (wiadomo)
4x remand (kontra z cantripem kupuje czas)
4x spell snare (wszystkie dzidy, castigaty i inne drugo turowe ścierwa)
4x howling mine (przewija ładuje ręke)
4x mana leak (wiadomo)
4x evacuation (anty agro, widziałem też wersje z kagemaro, jak kto woli)
4x boomerang (kupuje czas ew. bounce jak zaczynamy jedynego landu oppa wtedy najefektywniejszy)
3x eye of nowhere (j.w.)
3x vision skeins (genialna karta tani dobry istant do przewijania i nabijania ręki)

sb:
4x exhaustion (na kontrole, kombo deki)
3x kagemaro (na agro bo z nimi nie jest wesoło)
4x trial/eror (to drugie to bardzo klawa kontra w formacie, świetne na wiele kluczowych kart)
4x cośtam już nie pamiętam kto co chce ;p ja bodajże grałem... igłami

Deq jest bardzo prosty w obsłudze otóż kontrujemy co groźniejsze threaty bouncujemy napór opa ew jakieś elementy kombosów czy po prostu landy. Kami mine i skiensy pozwalają w miare szybko odbódowywać, a ewakuacje ratuja skóre przed wszelakimi najazdami. Prawde mówiąc często wystarczą nawet dwa glimpsy żeby przewinąć opa, kami i mine'y czynią cuda ;] i nie ma tu miejsca na żadne traumatize/tunnele circu szadki i inne bo są za wolne i nie podołają żadnemu porządnemu agro w obecnym T2.
 
Awatar użytkownika
Rudy102
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 592
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 5:09 pm

pn cze 05, 2006 6:18 pm

to co ty tutaj napisałeś to jest ub sowa bez sowy - fajny dq - wolę jednak z sowami. Ktoś to forum odwiedza :Wink:
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

pn cze 05, 2006 9:15 pm

Gerard_666 pisze:
była to po prostu sowa bez R a z B i bez sów XP


Przecie napisałem .... chodzi o to że moja wersja jest dużo bardziej efektowana niż wasze techowe toporne przewijarki i jest to znacznie skuteczniejszy deq który również przewija ;p i takowym polecam grać, pograjcie na wizie bądz modo sami zobaczycie różnice ;p
 
Anhellius
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: wt sie 01, 2006 11:59 am

wt sie 01, 2006 12:28 pm

Nie grajcie Millem - to jedyne co moge powiedziec, ale jak ktos juz sie uparl, to obowiazkowo:

4 Glimpse - wiadomo
4 Traumatize - j.w.
4 Quicken - przyspiesza i draw
4 Twincast - kopiuje

a reszta to control, ktora i tak sobie nie poradzi :D

Repeal/Boomerang - wg mnie lepszy Repael bo mamy card advarange
Last Gasp
Spell Snare
Hideous Laughter

reszta wg uznania, zadnych Szadkow, Psychic Drainow bez dodania zielonego... jeszcze raz powtarzam: nie grajcie Millem w T2
 
Gerard_666
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 200
Rejestracja: pn lis 01, 2004 5:10 pm

sob sie 05, 2006 1:43 am

traumatizy sa martwe na kazde gro ... quicken to strata slota, twincastow nie lubie bo sa sytuacyjne i pozeraja UU, nikt tutaj nie pisal ze mill ownuje w T2 bo jest to szitny deq i bardziej sie nadaje do casuala niz do powaznego turnieju...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości