Zrodzony z fantastyki

 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

sob sty 03, 2009 5:28 pm

Corrick pisze:
SKRP pisze:
Próbowałem się zmieścić w point buyu, stąd niskie wartości statystyk. Monkey Grip nie jest atutem, który można znaleźć w SRD.

Proponuję point buy 32 - wtedy dostajesz spokojnie 16 lub więcej ;).

Przecież Plane pisał wyraźnie, że czasem można skorzystać z atutów spoza SRD. Gdzieś na początku tematu :).



Odnośnie point buyu - dziękuję Ci bardzo za pomoc, przydało się.
Monkey Grip - kiedy robię coś dla kogoś wolę ograniczać się do SRD + materiałów dostępnych darmowo, zwłaszcza kiedy atut nie pasuje do buildu ani mechanicznie ani fabularnie (kiedy Podbipięta walczył mieczem dzierżył go w obu rękach).

Przedstawiam moją wizję Wołodyjowskiego, tym razem ze statystykami "z głowy".

[Hide="Michał Wołodyjowski"]
Michał Wołodyjowski herbu Korczak, Sneak Attack Fighter (Zhentarim Soldier variant) 7

Size/Type: Medium Humanoid (human)
Hit Dice: 7d10 (46 hp)
Initiative: +8
Speed: 30 ft. (6 squares)
Armor Class: 18 (+4 chainshirt, +4 dexterity), touch 14, flat-footed 14
Base Attack/Grapple: +7/+10
Attack: Scimitar +11 melee (1d6+2, 18-20/×2), while enemy is flat-footed (1d6+2+4d6, 18-20/×2)
Full Attack: Scimitar +11 melee (1d6+2, 18-20/×2)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Sneak Attack 4d6, Extended Intimidation
Saves: Fort +3, Ref +6, Will +3
Abilities: Str 14, Dex 18, Con 11, Int 13, Wis 12, Cha 14
Skills: Bluff +13, Diplomacy +13, Intimidate +16, Knowledge (Geography) +2, Knowledge (Local) +2, Knowledge (Nobility and royalty) +2, Ride +6
Feats: Skill Focus (Intimidation), Improved Initiative, Combat Expertise, Improved Feint, Weapon Finesse

[/Hide]
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 6:11 pm przez PPPP, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sty 03, 2009 6:03 pm

Generalnie to troszkę przekombinowałeś. Nie pamiętam już Pana Wołodyjowskiego, ale te 16 con'a to aż prosi się o korektę. Dlaczego Zhentarim soldier?
Mi bardziej pasuje po prostu swashbuckler.
Staty dałbym (uwzględniając low-magic campaign): 14, 18, 11, 13, 12, 14.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

sob sty 03, 2009 6:09 pm

Suldarr'essalar pisze:
Generalnie to troszkę przekombinowałeś. Nie pamiętam już Pana Wołodyjowskiego, ale te 16 con'a to aż prosi się o korektę. Dlaczego Zhentarim soldier?
Mi bardziej pasuje po prostu swashbuckler.
Staty dałbym (uwzględniając low-magic campaign): 14, 18, 11, 13, 12, 14.


Zhentarim soldier - dla Bluffu. Bluff jest niezbędny dla feint - inaczej wołodyjowski nie jest w stanie zadawać żadnych obrażeń. Swashbuckler nie będzie dobrym szermierzem (tzn. będzie, ale musi mieć Daring Outlaw - a ten build już wykorzystałem dla Stadnickiego).

Con obniżyłem zgodnie z Twoją sugestia.
 
Awatar użytkownika
Froger
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 560
Rejestracja: wt lut 05, 2008 4:52 pm

sob sty 03, 2009 6:57 pm

Corrick, co do Longinusa i jego atrybutów.
Dałbym 8 roztropności. Takie miałem odczucie po zapoznaniu się z tym bohaterem, 8 nie więcej. :)

PS. Skoro jest to koncert życzeń i ja mam jedno. Dodawajcie pod rozpiską z jakich książek skorzystaliście.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

sob sty 03, 2009 7:03 pm

Froger pisze:
Corrick, co do Longinusa i jego atrybutów.
Dałbym 8 roztropności. Takie miałem odczucie po zapoznaniu się z tym bohaterem, 8 nie więcej. :)

W takim razie wychodzi nawet 19 siły - wszak obniżamy Wisdom do 8 i mamy wolne 3 punkty. 19 siły, jak nic ;).
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

sob sty 03, 2009 9:15 pm

Moje prace są pod mechanicznym względem dość skąpe, bez specjalnych klas, ale uznałem, że te, które wybrałem, najbardziej oddają klimaty zleconych postaci. Myślę, że mogą się spodobać.

[hide=Góral]
Mężczyzna człowiek Fachowiec 1 / Tropiciel 2: SW 2; KW 1k6 + 2 plus 2k10 + 4; pw 22; Szyb 6m; Inic +1; KP 13 (+1 Zr, +2 Skórznia), dotykowy 11, nieprzygotowany 12; Atak wręcz +4 (1k12+2Wielki, zardzewiały topór drwala x3), lub wręcz +4 (1k4+2 Nóż Góralski 19-20/x2), lub +4 dystansowy (1k6 Krótki łuk myśliwego x3); SC Ulubiony wróg (zwierzęta [wilki]); Char CD; MRO Wytrw +5, Ref +4, Wola +1; S 15, Zr 13, Bd 14, Int 11, Rzt 12, Cha 10; Wzrost 184cm, Waga 88kg.
Umiejętności i atuty: Ciche poruszanie +7, Leczenie +6, Nasłuchiwanie +8, Pływanie +6, Postępowanie z zwierzętami +6, Rzemiosło (drwal) +10, Spostrzegawczość +8, Sztuka przetrwania +7, Wiedza (geografia) +5, Wiedza (natura) +5; Skupienie na umiejętności (Rzemiosło [drwal]), Skupienie na broni (Łuk krótki).
Ekwipunek: Wszystkie przedmioty potrzebne temu góralowi do życia, ma on przy sobie. Myśliwski łuk, nóż do oprawiania zwierzyny, oraz zardzewiały drwalski topór do wyrębu drzew. [/hide]

[hide=Kozak]
Mężczyzna człowiek Wojownik 3: SW 3; KW 3k10 + 6; pw 26; Szyb 9m; Inic +2; KP +6 (+2 Zr, +4 Koszulka kolcza), Dotykowy 12, Nieprzygotowany 14; Atak wręcz +3/+4 (1k6+2 Toporek x3, 1k6+2 Sejmitar x2); Char CN; MRO Wytrw +5, Ref +3, Wola +1; S 14, Zr 15, Bd 14, Int 10, Rzt 10, Cha 12; Wzrost 176cm, Waga 74kg.
Umiejętności i atuty: Jeździectwo +8, Pływanie +7, Rzemiosło (rybak) +7, Wspinaczka +7, Zastraszanie +7; Walka dwoma orężami, Skupienie na broni (sejmitar), Skupienie na broni (toporek), Potężny atak, Rozszczepienie.
Ekwipunek: Wszystkie przedmioty potrzebne Kozakowi do życia ma przy sobie. Toporek i sejmitar do walki, zasłużona zbroja, oraz piersiówka z gorzałką. [/hide]

[hide=Chłop]
Mężczyzna człowiek Plebejusz 1 / Fachowiec 1: SW 1; 1k4+1 plus 1k6+1; pw 9; Szyb 9m; Inic+1; KP 11 (+1 Zr), Dotykowy 11, Nieprzygotowany 10; Atak wręcz +2 (2k4+2 Kosa /x4); Char CN; MRO Wytrw +1, Ref +1, Wola +4; S 14, Zr 12, Bd 11, Int 10, Rzt 12, Cha 10; Wzrost 176cm, Waga 76kg.
Umiejętności i atuty: Pływanie +8, Postępowanie z zwierzętami +8, Rzemiosło (pasterz) +9, Rzemiosło (rolnik) +9, Wiedza (natura) +6, Wiedza (miejscowa) +4, Wiedza (religia) +3, Zawód (sprzedawca) +6; Skupienie na umiejętności (Rzemiosło [rolnik]), Skupienie na umiejętności (Rzemiosło [pasterz]).
Ekwipunek: Wszystkie przedmioty potrzebne Chłopowi do życia, ma na terenie swego gospodarstwa. [/hide]
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 12:15 pm przez Nefarius, łącznie zmieniany 3 razy.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sty 03, 2009 9:22 pm

Nefarius pisze:
1k4+1 plus 2k6+2; pw 8;

Jak to policzyłeś? Zakładając, że pierwsza kość nie jest maksymalna to daje nam 2.5 + 1 + 7 +2 ~ 12pw.

Góral nie ma wybranego stylu walki.

Kozacy to jak dla mnie bardziej semitarami walczyli. A przynajmniej na równi z toporkami.

No i trochę za dużo poziomów chyba mają (wszystkie 3 postacie).
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 9:23 pm przez Suldarr'essalar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

sob sty 03, 2009 9:22 pm

Kilka uwag, tak na szybko:
Nefarius pisze:
Mężczyzna człowiek Plebejusz 1 / Fachowiec 2: SW 3;

SW 2.
Nefarius pisze:
Mężczyzna człowiek Fachowiec 2 / Barbarzyńca 1 / Tropiciel 2: SW 5;

SW 4.
Nefarius pisze:
SC Ulubiony wróg (zwierzęta [wilki]);

Nie powinno to być w SA?

Poza tym, chyba bez błędów.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz sty 04, 2009 10:44 am

Suldarr'essalar pisze:
Nefarius pisze:
1k4+1 plus 2k6+2; pw 8;

Jak to policzyłeś? Zakładając, że pierwsza kość nie jest maksymalna to daje nam 2.5 + 1 + 7 +2 ~ 12pw.


To znaczy, ja nie liczę w sposób: pierwsza kość cała, później pół kości +1, później pół kości itd, tylko podaję średnią z kości, która wychodzi mi na oko. Zobaczę, co powie zleceniodawca.

Góral nie ma wybranego stylu walki.


O racja!

Kozacy to jak dla mnie bardziej semitarami walczyli. A przynajmniej na równi z toporkami.


To racja, też mi się tak zdawało. A, co powiesz jakbym dał do jednej ręki seimitar a do drugiej toporek?

No i trochę za dużo poziomów chyba mają (wszystkie 3 postacie).


Co proponujesz?

Corrick pisze:
Kilka uwag, tak na szybko:
Nefarius pisze:
Mężczyzna człowiek Plebejusz 1 / Fachowiec 2: SW 3;

SW 2.
Nefarius pisze:
Mężczyzna człowiek Fachowiec 2 / Barbarzyńca 1 / Tropiciel 2: SW 5;

SW 4.
Nefarius pisze:
SC Ulubiony wróg (zwierzęta [wilki]);

Nie powinno to być w SA?

Poza tym, chyba bez błędów.


Co do SW, to masz rację, ale dawno w opisie BN, nie dodawałem BNowskich klas i całkiem zapomniałem, że to SW obniża taka klasa.

A, co zaś się tyczy Ulubionego wroga, to mi się zdaje, że SC, niech mnie ktoś poprawi.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz sty 04, 2009 11:20 am

Nefarius pisze:
To znaczy, ja nie liczę w sposób: pierwsza kość cała, później pół kości +1, później pół kości itd, tylko podaję średnią z kości, która wychodzi mi na oko. Zobaczę, co powie zleceniodawca.

Tylko, że Twoja średnia zakłada rzuty na kościach: coś w stylu 1, 2, 2. Średnia z kości wychodzi (min+max)/2, czyli odpowiednio 2.5 i 3.5.
Wszyscy mają za mało hp'ów.
Nefarius pisze:
Co proponujesz?

Dobrze wyszkolone wojsko ma poziomy max 4 z tego co pamiętam (nie wliczając wszelkiej maści dowódców). Góralowi i kozakom dałbym max 3 poziom, chłopu 1-2.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz sty 04, 2009 12:18 pm

Poprawione. Zmniejszyłem poziomy zgodnie z zaleceniami. Mam nadzieję, że bez błędów.
 
Awatar użytkownika
Brat_Draconius
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 422
Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:57 pm

ndz sty 04, 2009 2:08 pm

En Taro Adun

[hide=BNi]
Reinald Razorheart
Życzenie: Człowiek, kapłan Sune na 8 poziomie. Typ polegający na umiejętnościach społecznych i czarach zaklinania. Nieskory do walki i naprawdę w niej kiepski. PB 32. Mile widziane wskazówki co do dalszego rozwoju.
Edycja: 3.5.
Dozwolone podręczniki: SRD ze wskazaniem na d20srd.org.
Język: polski lub angielski.

Aireen "Dwa Serca" Ivory
Życzenie: Człowiek, Gestalt wojowniczka/kapłanka Sune na 20 poziomie. Postać walcząca biczem z ostrzem (w liczbie dwóch). Ważne by była naprawdę potężna. Ma być to jedyna taka postać w całej kampanii, to dlatego dostaje gestalta. Atrybuty startowe: 18, 18, 16, 14, 14, 12. Mile widziane wskazówki co do dalszego rozwoju.
Edycja: 3.5.
Dozwolone podręczniki: SRD ze wskazaniem na d20srd.org.
Język: polski lub angielski.

Niezguła
Życzenie: Koboldzi bard na 6 poziomie. Mistrz gry na wielu instrumentach i łgania w żywe oczy. Mile widziane wskazówki co do dalszego rozwoju.
Edycja: 3.5.
Dozwolone podręczniki: SRD ze wskazaniem na d20srd.org. Dopuszczam możliwość wykorzystania innych podręczników, jednak prosiłbym wtedy o odnośniki.
Język: polski lub angielski. [/hide]
[hide=I teraz coś z wyższej półki...]
Seria atutów typu heritage dla zaklinacza
Życzenie: Potrzebuję serii atutów które choć w części będą w stanie oddać zdolności Mistrzów Płomieni z Mangi Flame of Recca. Zainteresowanych proszę o kontakt via pw.
Edycja: 3.5.
Dozwolone podręczniki: Wszystkie oficjalne.
Język: polski[/hide]
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

ndz sty 04, 2009 2:24 pm

Zajmę się kapłanem i koboldzim bardzem. Powinni być jeszcze dziś wieczorem, ew. jutro gdzieś koło 17, jak wrócę ze szkoły ;). Na panią Dwa Serca może się skuszę, jeśli nikt nie rozpisze jej wcześniej. Zobaczymy ;).
 
Awatar użytkownika
Sindarin
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 851
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 7:38 pm

ndz sty 04, 2009 2:41 pm

Spróbuję zabrać się za Aireen, powinna być do jutrzejszego wieczora, o ile się wyrobię :wink:
 
Inqusitor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 8:59 pm

ndz sty 04, 2009 2:44 pm

Oto tatar i moja wizja kozaka(był gotowy wcześniej, ale ktoś mie uprzedził. Jeśli przeszkadza mogę go usunąć)
[hide=tatar]
    Tatar
    Średni humanoid(człowiek) scout2/woj1
    KW:2k8+2+1k10+1 (17pw)
    Inicjatywa:+4
    Szybkość: 9m
    KP: 15(+3zr, +2zbroja)
    Bazowy atak/zwarcie: +2/+4
    Atak:Krótki łuk +6 dystansowo(1k6 /x3); lub krótki miecz +4 wręcz(1k6+2 19-20/x2)
    Całkowity atak:Krótki łuk +6 dystansowo(1k6 /x3); lub krótki miecz +4 wręcz(1k6+2 19-20/x2)
    Przeszczeń/zasięg: 1,5m/1,5m
    Specjalne ataki: Skirmish(+1k6)
    Specjalne cechy: Trapfinding, Battle fortitute +1, uncanny dodge
    Rzuty obronne: wytrw +4, Ref +6, wola +0
    Atrybuty: S14, Zr16, Bd12, Int10, Rzt11, Cha12
    Umiejętności: Zachowanie równowagi +8, Jedździectwo +9, Nasłuchiwanie +5, Sposzczegawczość + 5, Ciche poruszanie +8, Ukrywanie się +8, Przeszkiwanie +5, SZtuka przetrwania +5, wspinaszka +4
    Atuty: Konna walka, Konne łucznictwo, Zog.broni(krótki łuk)
    SW:3
    ekwipunek: Krótki łuk, kołczan z 20 strzałam, krótki miecz, Zbroja skurzana, koń
[/hide]

[hide=Tatar SRD]
    Tatar
    Średni humanoid(człowiek) trop2/woj1
    KW:2k8+2+1k10+1 (17pw)
    Inicjatywa:+3
    Szybkość: 9m
    KP: 15(+3zr, +2zbroja)
    Bazowy atak/zwarcie: +2/+4
    Atak:Krótki łuk +6 dystansowo(1k6 /x3); lub krótki miecz +4 wręcz(1k6+2 19-20/x2)
    Całkowity atak:Krótki łuk +6 dystansowo(1k6 /x3); lub krótki miecz +4 wręcz(1k6+2 19-20/x2); lub łuk +4/+4 dystansowo(1k6 /x3)
    Przeszczeń/zasięg: 1,5m/1,5m
    Specjalne ataki: Styl walki(łucznictwo)
    Specjalne cechy:ulubiony wróg(humanoid [człowiek]), tropienie, Więź z dziczą,
    Rzuty obronne: wytrw +6, Ref +6, wola +0
    Atrybuty: S14, Zr16, Bd12, Int10, Rzt11, Cha12
    Umiejętności: postępowanie ze zwierzętami +5, Jedździectwo +9, Sposzczegawczość + 5, Ciche poruszanie +8, Ukrywanie się +8, , SZtuka przetrwania +5, wspinasczka +4
    Atuty: Konna walka, Konne łucznictwo, Zog.broni(krótki łuk)
    SW:3
    ekwipunek: Krótki łuk, kołczan z 20 strzałam, krótki miecz, Zbroja skurzana, koń
[/hide]

A o to kozak. Działanie pistoletu można znaleść w PMP, nie wiem czemu, ale wydał mi się bardzo odpowiedni(ogniem i mieczem ciągle chodzi po głowie)

[hide=kozak]
    Kozak
    Średni humanoid(człowiek) woj3
    KW: 3k10+9 (21pw)
    Inicjatywa: +1
    Szybkość: 9m
    KP: 15(+3zr, +2zbroja)
    Bazowy atak/zwarcie: +3/+6
    Atak:Sejmitat +7 wręcz(1k6+3 18-20/x2); lub topór +7 wręcz(1k6+3 /x3); lub pistolet +4 dystansowo(1k10 /x3)
    Całkowity atak:Sejmitat +7 wręcz(1k6+3 18-20/x2); lub topór +7 wręcz(1k6+3 /x3); lub pistolet +4 dystansowo(1k10 /x3)
    Przeszczeń/zasięg: 1,5m/1,5m
    Specjalne ataki:Potężny atak
    Specjalne cechy:-
    Rzuty obronne: Wytrw +6, ref +2, wola +0
    Atrybuty: S16, Zr12, Bd16, Int10, Rzt 8, Cha12
    Umiejętności: Zastraszanie +7, Jeździectwo +7
    Atuty: Potężny atak, Zog.Broni(sejmitar lub topór), Strzał z bliska, Szybkie przeładowanie(pistolet)
    SW:3
    ekwipunek:sejmitar lub topór, Pistole, Woreczek z 10 kulami i ładunkami prochu, zbroja skurzana, sakiewka z 2k10 sz
[/hide]

Przepraszam za terminologie, ale tłumaczyłem z głowy i nazwy mogły mi się pomieszać z 3.0.

PS. Zajmę się tym zaklinaczem z mangi, o ile ktoś mnie nie uprzedzi.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

ndz sty 04, 2009 2:52 pm

Użyłem variant kobolt racial traits, point buy 28.

[hide=Niezguła]
Niezguła, venerable desert kobold, bard 6
Size/Type: Small Humanoid (Dragon)
Hit Dice: 6d6+18 (44 hp)
Initiative: +6
Speed: 30 ft. (6 squares)
Armor Class: 18 (+4 chainshirt, +2 dexterity, +1 natural armor, +2 size), touch 14, flat-footed 17
Base Attack/Grapple: +4/-2
Attack: Shortbow +8 ranged (1d4, 18-20/×2)
Full Attack: Shortbow +8 ranged (1d4, 18-20/×2)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: immunity to magic sleep and paralysis, darkvision 60 ft., low-light vision, natural weapons (2x claws, 1x bite), slight build, bardic music, bardic knowledge, countersong, fascinate, inspire courage +1, inspire competence, suggestion,
Saves: Fort +9, Ref +2, Will +1
Abilities: Str 6, Dex 14, Con 16, Int 14, Wis 10, Cha 19
Skills: Bluff +13, Concentration +12, Craft (trapmaking) +4, Diplomacy +13, Hide +19, Knowledge (arcane) +11, Perform +13, Search +4, Sense Motive +9, Survival +2, Tumble +11
Feats: Dragonwrought, Extend Spell, Improved Initiative
Spells per day - cantrips: 4 1st level: 4 2nd level: 3
Spells known - cantrips: Light, Lullaby, Mage Hand, Prestidigitation, Read Magic, Summon Instrument, 1st level: Charm Person, Disguise Self, Grease, Silent Image, 2nd level: Alter Self, Heroism, Invisibility
[/hide]

Koniecznie używaj alter-self dla przemiany w jakiegoś smoka (np. very young red dragon, ale poza SRD są lepsze). [EDIT - mój błąd - proponowana smocza forma to wyrmling green dragon).

Rozwój np. Bard 9/Sublime Chord 2/ Virtuoso 9.
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 6:25 pm przez PPPP, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

ndz sty 04, 2009 3:08 pm

[hide=Tołhaj]
Mężczyzna człowiek Tropiciel 1 / Łotrzyk 1: SW 2; 1k10+1 plus 1k6+1; pw 13; Szyb 6m; Inic +2; KP 15 (+2 Zr, +3 Skórzana zbroja), Dotykowy 13, Nieprzygotowany 12; Atak wręcz +3 (1k6+1 Maczuga x2), lub wręcz +2 (1k4 +1 Sztylet 19-20/x2), lub dystansowy +3 (1k8 Lekka kusza x3); SA Podstępny atak +1k6; SC Wykrywanie pułapek, Preferowany wróg (człowiek); Char CZ; MRO Wytr +3, Ref +6, Wola +1; S 13, Zr 14, Bd 12, Int 11, Rzt 12, Cha 10; Wzrost 174cm, Waga 75kg.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +4, Ciche poruszanie +3, Nasłuchiwanie +7, Pływanie +2, Przebieranie +4, Przeszukiwanie +4, Spostrzegawczość +7, Szacowanie +4, Ukrywanie się +3, Wiedza miejscowa +4, Zastraszanie +4, Zręczna dłoń +3, Zwinne palce +3; Czujność, Skupienie na broni (maczuga).
Ważniejszy ekwipunek: Tołhaj ma przy sobie wszystko, czego może potrzebować do życia. Sprzęt do zastraszania, pobić, oraz kilka wytrychów. Wszystko, co może się przydać w życiu codziennym Tołhaja. [/hide]


EDIT: Zlecenie mam
[hide=Boskie klątwy]
Życzenie: Chciałem prosić o stworzenie dla mnie kilka Boskich klątw, które potężne byty, mogą narzucić na (tylko swych) wiernych. Nazwa klątwy, mechaniczny sposób działania, za co ktoś mógł zostać obrzucony boską klątwą, co musi zrobić, by ją przemóc. No i dodatkowo kilka zdań opisu, co do każdej klątwy. Jak wygląda postać, obrzucona klątwą (czy jej wygląd się zmienia itd).

Da się zrobić?[/hide]
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

ndz sty 04, 2009 5:22 pm

[hide=Reinald Razorheart]Reinald Razorheart mężczyzna człowiek Kapłan 8 Sune; SW 8; średni humanoid (człowiek); KW 8k8+8; pw 40; Szyb: 9m; Inic: +0; KP 17 (+3 karwasze pancerza +3, +3 ćwiekowana skórznia, +1 pierścień ochrony +1), dotyk 10, nieprzygotowany 17; Bazowy atak: +6/+1; Zwarcie +6; Atak: +7/+2 wręcz (1k6+1/x2, lekki buzdygan +1) lub +6 dotykowy na dystans (czarem); SA: czary, odpędzanie nieumarłych; Char: CD; MRO Wytrw +7, Ref +2, Wola +11; S 10, Zr 10, Bd 12, Int 14, Wis 16, Cha 16; wzrost: 170cm, waga: 69kg.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +10, Dyplomacja +16, Koncentracja +6, Leczenie +6, Wiedza (techniki seksualne) +13, Wiedza (religia) +8; Negocjowanie, Warzenie eliksirów, Zdolności przywódcze, Żelazna Wola.
Czary kapłana na dzień: 6/7+1/6+1/5+1/4+1; Bazowe ST: 13 + poziom czaru. Domeny: Chaos (zaklęcia chaosu na poziomie czarującego wyższym o +1), Urok (raz dziennie na okres 1 minuty zwiększenie Charyzmy o 4).
Typowe przygotowane czary: 0 – cnota, odczytanie magii, odporność, wykrycie magii; 1 – błogosławieństwo, leczenie lekkich ran, przyzwanie potwora I, sanktuarium, tarcza entropii, zauroczenie osoby*; 2 – duchowa broń, konsekracja, leczenie średnich ran, siła byka, splendor orła, uspokojenie emocji*, zachwyt; 3 – leczenie poważnych ran, nieustający płomień, rozproszenie magii, sugestia*, ślepota/głuchota; 4 – języki, leczenie krytycznych ran, młot chaosu*, stąpanie w powietrzu.
Czary oznaczone symbolem * są czarami domenowymi.
Ekwipunek: berło cudów, pierścień ochrony +1, karwasze pancerza +3, lekki buzdygan +1, relikwiarz wierności, 3 eliksiry miłości.[/hide]
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

ndz sty 04, 2009 6:06 pm

Koniecznie używaj alter-self dla przemiany w jakiegoś smoka (np. very young red dragon, ale poza SRD są lepsze).

Tsk, tsk... a wystarczy przeczytać dokładnie działanie czaru Alter Self na SRD ;] Niezguła będzie mógł za jego pomocą przybrać postać stworzenia o maksymalnie 5 HD z jego typu. O ile atut Dragonwrought daje mu typ Dragon, co jest nieźle pomyślane, to jedynym minusem jest możliwość zmiany jedynie w... hm... pisklaka co słabszych smoków(każda inna kategoria wiekowa jakiegokowliek smoka w SRD ma więciej niż 4 HD), na przykład białego czy czarnego. Wspomniany very young red dragon jest wysoko ponad tą poprzeczką, co dopiero smoki silniejsze od niego. Że o braku broni oddechowej i wszystkich innych (su) i (ex) smoczych bajerach nie wspomnę(Alter Self ich nie daje), a jeśli dodamy do tego stratę ekwipunku na czas przemiany... Postać bardzo fajna, ale motyw ze zmianą w smoka należałoby porządnie przemyśleć pod kątem... przydatności :wink: Alter Self to jednak nie jest Polymorph czy Draconic Polymorph.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

ndz sty 04, 2009 6:17 pm

@K.D. Of Mithost

Fakt, pomyliłem się, very young red dragon nie spełnia wymagań. Ale uważam, że i tak to bardzo użyteczne zaklęcie - wyrmling green dragon (5 hd) już spełnia wymagania, ma flight speed i swim speed. Całkiem nieźle jak na zaklęcie drugiego poziomu, prawda?

re: down

Niestety, young red dragon to była moja pomyłka. Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 6:26 pm przez PPPP, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

ndz sty 04, 2009 6:22 pm

Dalej nieprzydatne?

Oh, naturalnie, w niektórych przypadkach zmiana w smoka się przyda, choćby dla wspomnianego lotu(o niezgorszej szybkości 100ft.). Gdy podałeś za przykład very young reda myślałem, że patrzymy na ten czar pod pryzmatem czystego wygrzewu jaki można nim dokonać.
 
Awatar użytkownika
Mroczny Pomiot
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 235
Rejestracja: sob lis 25, 2006 5:27 pm

ndz sty 04, 2009 7:30 pm

Bardzo dziękuję za świetnie wykonane zlecenie :D :D :D :D .
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

ndz sty 04, 2009 10:26 pm

Za radą Suldarra stworzyłem osobny temat na umieszczanie spełnionych życzeń i dyskusję nad ich wykonaniem. Od teraz tu umieszczamy tylko zamówienia i zgłoszenie chęci ich realizacji :)

I kolejne moje zamówienia:

Vutha
Życzenie: agentka Zwiniętej Kabały - grupy magów Yuan-ti - wysłana w pogoń za zwojem znajdującym się w posiadaniu graczy. Jak każdy wężogłowy, sprytna i zimnokrwista, gotowa w każdej chwili wycofać się, by zwyciężyć później. Co do mechaniki - dwie opcje (druga na wypadek, gdyby dżin nie miał Serpent Kingdoms):
1) Yuan-ti mageslayer z trzema poziomami Fang of Sseth;
2) Yuan-ti czystej krwi, cza 5/łtr 3/mistyczny sztukmistrz 2.
W obu przypadkach czary raczej subtelne, mamiące i defensywne.
Edycja: 3.5
Dozwolone podręczniki: podstawka + Serpent Kingdoms
Język: polski (mile widziane przetłumaczenie zdolności z SK).

Edwin
Życzenie: zbrukany (Potwory Faerunu), szpieg Kabały w Luskan. Cwany, spostrzegawczy etc. 9. poziom łotrzyka złamanego z thugiem (U. Arcana). Wysoki Int i Rzt, Cha - niekoniecznie.
Edycja: 3.5
Dozwolone podręczniki: SRD i Potwory Faerunu.
Język: polski.

Zjawy z Ellyn'tal
Życzenie: duchy illithidów grasujące po Ellyn'tal - mózgozdziercy z szablonem zjawy i paroma poziomami czarodzieja. Mile widziane OC podbite Penetracją, Practiced Spellcaster etc. Dżin korzystający z psionicznego wariantu illithida może pójść nim w cerebromantę.
Edycja: 3.5
Dozwolone podręczniki: podstawka, ew. Complete dla Practiced Spellcaster
Język: polski (jeżeli ktoś użyje wersji psi, to oczywiście tytuły mocy po angielsku).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

ndz sty 04, 2009 10:30 pm

Vutha i Edwin - rozpiszę ich na jutro. Zaznaczam, jutro wieczór ;). Nawet późny :P
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pn sty 05, 2009 7:27 pm

Przepraszam za opóźnienia, ale wyskoczyły mi dwie kartkówki na jutro, więc rozpiski trafią na forum jutrzejszego wieczora. Naprawdę, jeszcze raz przepraszam za opóźnienia.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

śr sty 07, 2009 3:48 pm

A może Corrick chce się podzielić swoim obowiązkiem? Chętnie wezmę panią Yuan-ti ;] Więc jak?
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

śr sty 07, 2009 5:39 pm

To skoro tu jest koncert życzeń to bym poprosił o rozpiskę mechaniczną, tylko mechaniczną, maga o poziomie 13 z point buy 32 rasa: człowiek, skoncetrowany na tworzeniu przedmiotów i umiejkach głównie typu: wiedza. Nie jest to postać wojująca, więc jak najwyższy BaB mnie nie interesuje, ale nie pogardzę.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

śr sty 07, 2009 5:43 pm

Wiedziałem, kiedy wejść i sprawdzić ;]

Biorę to i sam ogłaszam potrzebnego BN:
Życzenie: Psychopatyczny geniusz, który wiele przeżył i trochę zna życie. Starszy pan, który kryje się z swoim problemem. Coś jak Hannibal Lecter. Poziom 6/7 język polski / dozwolone podręczniki: wszystkie, wydane w polskiej wersji językowej w wersji 3.5ed oczywiście/ Klasy obojętne, pasujące do ogólnego konceptu.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

śr sty 07, 2009 6:31 pm

Nefarius pisze:
A może Corrick chce się podzielić swoim obowiązkiem? Chętnie wezmę panią Yuan-ti ;] Więc jak?

Pani yuan-ti jest już w drugim wątku. O, tutaj ;).
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

śr sty 07, 2009 6:45 pm

Klebern pisze:
To skoro tu jest koncert życzeń to bym poprosił o rozpiskę mechaniczną, tylko mechaniczną, maga o poziomie 13 z point buy 32 rasa: człowiek, skoncetrowany na tworzeniu przedmiotów i umiejkach głównie typu: wiedza. Nie jest to postać wojująca, więc jak najwyższy BaB mnie nie interesuje, ale nie pogardzę.


Będzie na dziś wieczór, jutro rano.

EDIT: już jest TUTAJ, jak zwykle core only.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości