Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

Użytkownicy - Użytkownikom: Koncert Życzeń

śr gru 31, 2008 8:11 pm

Witajcie!

W temacie tym możecie prosić innych użytkowników (zwanych dalej Polterdżinami) o wykonanie dla Was czegoś, z czym sami sobie nie radzicie bądź nie macie czasu. Może to być zarówno jakiś element mechaniki - statsy BNów, rozwinięte wersje potworów, nowe czary, przedmioty magiczne, klasy prestiżowe, reguły domowe etc., jak i elementy fabularne - psychologia postaci, opis lokacji, historia przedmiotu lub cokolwiek innego, czego potrzebujecie.

Koncert Życzeń jest oparty na dobrowolnej pomocy osób, którym tworzenie i pomaganie innym sprawia przyjemność. Nikt nie ma obowiązku spełniania zamówień, więc nikt nie może obiecać, że każde z nich zostanie spełnione. Na pocieszenie - z przeprowadzonej uprzednio ankiety i dyskusji jej towarzyszącej wynika, że mamy na forum co najmniej paręnaście potencjalnych Polterdżinów :) Ci z nich, którzy będą konsekwentnie spełniać życzenia, otrzymają specjalną rangę "Polterdżin".

By uniknąć chaosu w temacie, zamówienia muszą mieć jednolitą formę. Oto schemat, jakiego mają się trzymać:

[hide=W przypadku zamówienia mechanicznego]
Tytuł: Imię i nazwisko postaci / Proponowana nazwa prestiżówki / Rodzaj przedmiotu etc.
Życzenie: Treść zamówienia - wszelkie wytyczne, jakich ma się trzymać twórca: w przypadku BN - szacowany poziom i interesujące nas prestiżówki, przy przedmiocie - zarys mocy i szacowana cena, w przypadku prestiżówki - jej opis fabularny, pomysły na zdolności etc.
Edycja: Do której edycji D&D ma być przeznaczona praca.
Dozwolone podręczniki: Podręczniki, z jakich może czerpać Polterdżin.
Język: Wymienienie języków, w jakich życzenie może być spełnione, od najmilej widzianego. Ze zrozumiałych względów, w tej pozycji będą królować dwie nazwy: polski i angielski.
[/hide]

[hide=W przypadku zamówienia fabularnego]
Tytuł: Imię i nazwisko postaci / nazwa lokacji etc.
Życzenie: Treść zamówienia - wszelkie wytyczne, jakich ma się trzymać twórca. By w ogóle mógł on coś stworzyć, koniecznie trzeba napisać o roli, jaką zamawiany tekst ma spełniać na sesji / w większej pracy. Wszelkie inne szczegóły też będą mile widziane.
[/hide]
W obu przypadkach, po zrealizowaniu zamówienia, przy tytule powinien pojawić się pomarańczowy dopisek ZREALIZOWANE.

By temat nie stał się zbytnio chaotyczny, spełnione zamówienia i dyskusja nad nimi mają trafiać do osobnego tematu. Nie zaszkodzi też chowanie ich (znacznik Hide), by zajmowały mniej miejsca i dzięki temu - by temat był czytelniejszy.

[hide=Podziękowania]
W tym miejscu chciałbym bardzo podziękować Matheousowi, który jest autorem powyższych (nieco jednak zmodyfikowanych w porównaniu z jego wersją) schematów, i Nefariusowi, którzy przyczynił się do ich ulepszenia.
[/hide]

Ten temat jest przeznaczony tylko na składanie i realizację zamówień - na dyskusje na temat samego Koncertu przeznaczony jest temat Koncert Życzeń - dyskusja.
Mam nadzieję, że temat oszczędzi wiele czasu i trudów zamawiającym i da wiele frajdy z tworzenia Polterdżinom :D
Ostatnio zmieniony ndz sty 04, 2009 10:05 pm przez Planetourist, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

śr gru 31, 2008 10:19 pm

Podejmuję się rozpisania Rivesta Modrona i Wasidry :). Będą jutro wieczorem.
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

czw sty 01, 2009 10:30 am

Chciałem złożyć pierwsze zamówienie, w oficjalnym temacie. Chciałem, żeby była to lokacja z jednym BN i potworem:

Stary most / W języku polskim / Wykonane w 3.5ed. / PS najlepiej 4 lub 5
Życzenia: Stary most to lokacja, która teoretycznie powinna znajdować się na rzece Mirabar, kilka dni drogi w stronę źródła rzeki, od miasta (choć można ją będzie umieścić w każdym dowolnym miejscu z rzeką). W bliskiej okolicy mostu, spotkać będzie można BN'a zjawy małej dziewczynki która opisując zagrożenie w niewiarygodny sposób ostrzega podróżników, przed potworem, który nawiedza wody rzeki.

BN niezbyt silny, najlepiej 1 poziomowy, w klasie Plebejusza. Jako dziecko, używa swej wybujałej wyobraźni do opisania stwora, który nawiedza wody rzeki i atakuje przechodzących przez most podróżników. Dziewczynce trudno uwierzyć w opowiadanie, skazując się jednocześnie na atak potwora.

Stwór, najlepiej pasujący do okolic całego tego miejsca (proponowany krokodylołak).

Dozwolone podręczniki: Do stworzenia tej lokacji, nie potrzeba żadnego specjalnego podręcznika, po za Potworami Faerunu (opis krokodylołaka, pod warunkiem, że twórca, ma zamiar dopasować się do koncepcji i nie robić nic swojego).

To chyba tyle, co do mojego zamówienia. Czy ktoś się odważy, podjąć tego wyzwania? :>
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw sty 01, 2009 3:34 pm

Rivest "Modron" - ZREALIZOWANE
[hide=Rivest "Modron"]Rivest „Modron” mężczyzna człowiek Czarodziej 7/ Mistrz Wiedzy 3; SW 10; średni humanoid (człowiek); KW 10k4+20; pw 45; Szyb: 9m; Inic: +2; KP 16 (+2 Zr, +4 karwasze pancerza), dotyk 12, nieprzygotowany 14; Bazowy atak: +4; Zwarcie: +4; Atak: +5 wręcz (1k4/19-20/x2 sztylet) lub +8 dystansowy (1k10+1/x2 ciężka kusza +1) lub +6 dotykowy na dystans (czarem); SA: czary; SC: chowaniec, sekret (sztuczka z bronią, stosowana wiedza), tajniki; Char: PZ; MRO Wytrw +5, Ref +5, Wola +10; S 10, Zr 14, Bd 14, Int 20, Wis 14, Cha 10; wzrost 171cm; waga 68kg.
Umiejętności i atuty: Czarostwo +18, Koncentracja +15, Odcyfrowanie zapisków +18, Rzemiosło (jubilerstwo) +18, Ukrywanie się +20, Wiedza (plany) +21, Wiedza (tajemna) +18, Zawód (jubiler) +15, Zbieranie informacji +15; Dociekliwość, Maksymalizacja czaru, Mistrzostwo w czarach (teleportacja, ściana mocy, pajęczyna, symbol bólu, niewidzialność)Przyspieszenie czaru, Skupienie na umiejętności (Wiedza [plany]), Stworzenie cudownego przedmiotu, Wyzbycie się składników, Zapisanie zwoju.
Czary czarodzieja na dzień: 4/9/9/8/8/7. Bazowe ST: 15 + poziom czaru.
Znane czary czarodzieja: Rivest jest ambitnym, spragnionym wiedzy i mającym szerokie znajomości magiem, należy więc przyjąć, że zna wszystkie czary czarodzieja/zaklinacza z Podręcznika Gracza i Magii Fearunu do piątego poziomu włącznie.
Typowe przygotowane czary czarodzieja: 0 – odporność, wiadomość, widmowy odgłos, wykrycie trucizny; 1 – alarm, milczący obraz, ochrona przed chaosem, przebranie, spadające piórko, szybki odwrót, tarcza, zbroja maga, zauroczenie osoby; 2 – chmura mgły, kołatka, niewidzialność, pajęczyna, przekształcenie siebie, roztrzaskanie, schowanie przedmiotu, sztuczka z liną, zobaczenie niewidzialnych; 3 – niewykrywalność, ognista kula, postać gazowa, promień wyczerpania, spowolnienie, sugestia, unieruchomienie osoby, wybuchające runy; 4 – czarne macki, drzwi poprzez wymiary, ognista tarcza, potężniejsza niewidzialność, pozbawienie sił, rozszerzenie pamięci, słabszy klosz niewrażliwości, widmowy zabójca; 5 – teleportacja x2, przemiana skały w błoto, symbol bólu, ściana mocy, wścibskie oczy, zamglenie umysłu.
Ekwipunek: Szata kameleona, 3 kamienie alarmowe, medalion wykrywania myśli, ciężka kusza +1, karwasze pancerza +4, obręcz intelektu +2, brosza osłony, 20 bełtów, jedna dawka trucizny purpurowego robala.
[/hide]

Mag z Luskańskiego Bractwa. Ktoś zamawiał? :P
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

czw sty 01, 2009 3:52 pm

Wielkie dzięki, cyferkowa twarz pana blaszaka dobrze pasuje do moich wyobrażeń o nim :) Wytłumacz mi tylko, mój drogi, skąd on ma tyle czarów na dzień :razz: ?

Przy tej okazji - zacząłem się zastanawiać, czy zostawienie wątku z ankietą na dyskusję nie było błędem. Może wygodniej by było definitywnie zamknąć tamten, a tytułem dyskusji otworzyć zupełnie nowy. Co Wy na to?
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw sty 01, 2009 4:00 pm

Planetourist pisze:
Wielkie dzięki, cyferkowa twarz pana blaszaka dobrze pasuje do moich wyobrażeń o nim Smile Wytłumacz mi tylko, mój drogi, skąd on ma tyle czarów na dzień Razz ?

No bo jest... Ech, czepiasz się :P
Wysoki Int i tyle ;).
Planetourist pisze:
Przy tej okazji - zacząłem się zastanawiać, czy zostawienie wątku z ankietą na dyskusję nie było błędem. Może wygodniej by było definitywnie zamknąć tamten, a tytułem dyskusji otworzyć zupełnie nowy. Co Wy na to?

Zamknij, otwórz nowy na dyskusję. Choć najprawdopodobniej i tak nikt nie będzie dyskutował, tylko składał zamówienia tutaj :P.
 
Inqusitor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 8:59 pm

czw sty 01, 2009 5:13 pm

Stary most - Podejmę rękawice :) będzie gotowe najpóźniej jutro wieczorem.

Jest gotowe, ale wystąpiły pewne problemy z internetem. W każdej chwili mogę dać na priva
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 8:36 pm przez Inqusitor, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw sty 01, 2009 8:06 pm

Wasidra - ZREALIZOWANE

Kombinowałem, kombinowałem i nie umiałem wymyślić niczego sensownego. Wyszło co wyszło, mam nadzieję, że będziesz zadowolony. :)
[hide=Wasidra]Wasidra kobieta człowiek Kapłanka Umberlee 5/ Łotrzyk 3; SW 8; średni humanoid (człowiek); KW 5k8+5 plus 2k6+2 plus 1k6+1; pw 37; Szyb: 9m; Inic: +3; KP 20 (+3 Zr, +5 mithrilowa koszulka kolcza, +1 odbicie, +1 puklerz z ciemnodrzewu), dotyk 13, nieprzygotowana 17; Bazowy atak: +5; Zwarcie: +6; Atak: +7 wręcz (1k6+2/x2 krótka włócznia +1) lub +7 wręcz (1k4/19-20/x2 plus jad dużego skorpiona; zatruty sztylet ze szkłostali) lub +8 dystansowy (1k8/x2 lekka kusza +1) lub +7 dotykowy na dystans (czarem); SA: czary, karcenie nieumarłych, moce domenowe, podstępny atak +2k6; SC: uchylanie, wyczucie pułapek +1, wykrywanie pułapek; Char: CZ; MRO Wytrw +6, Ref +10, Wola +7; S 12, Zr 16, Bd 12, Int 13, Wis 14, Cha 15; wzrost 169cm; waga 61kg.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +13, Dyplomacja +13, Koncentracja +10, Wiedza (religia) +9, Wiedza (tajemna) +9, Wyczucie pobudek +11, Zbieranie informacji +15; Doskonalsza finta, Przenikliwość, Skupienie na umiejętności (wyczucie pobudek), Wyszkolenie w walce.
Czary kapłana na dzień: 5/5+1/4+1/3+1. Bazowe ST 12 + poziom czaru. Domeny: ocean (oddychanie pod wodą 50 tur/dzień), zniszczenie (ugodzenie 1/dzień).
Typowe przygotowane czary kapłana: 0 – przewodnictwo x2, wykrycie trucizny, zadawanie drobnych ran; 1 – odporność na żywioły*, przyzwanie potwora I, rozkaz, sanktuarium, tarcza entropii, tarcza wiary; 2 – profanacja, roztrzaskanie*, siła byka, unieruchomienie osoby, wytrzymałość niedźwiedzia; 3 – nałożenie klątwy, ożywienie umarłego, zadawanie poważnych ran, zakażenie*.
* - czary oznaczone tym symbolem są czarami domenowymi.
Ekwipunek: sztylet ze szkłostali, krótka włócznia +1, lekka kusza +1, kamizelka złodzieja, płaszcz odporności +1, róg mgieł, składana łódź, 5 dawek jadu dużego skorpiona, mithrilowa koszulka kolcza, puklerz z ciemnodrzewu, 20 bełtów.[/hide]
Gdyby ktoś miał jakieś zamówienia, pisać tu albo na PW. Tylko nie chcę rozpisywać kolejnego człowieka... :P
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

czw sty 01, 2009 10:27 pm

Mam nadzieję, że moja wizja psychologii Chłopczyka się spodoba :-)

[hide=Chłopczyk]
Jak wspaniale jest być dzieckiem! Dziecko – to znaczy czysta, żyjąca w zgodzie ze światem istota, w której duszy nie żądzą wyuczone schematy i samooszukiwanie. Dziecko w każdej chwili jest sobą i robi tylko to, na co ma ochotę, nie przejmując się obowiązkami czy opiniami innych.
Jestem dzieckiem, a więc jestem wolny od zakłamania, a więc rozumiem, że wszystko, co ludzkość określa mianem „wartości” – uczciwość, przyjaźń, szlachetność i wiele innych – to puste słowa. Ludzie stworzyli je, bo boją się prawdy. A prawda jest taka, że to, co słabeusze w rodzaju niebian czy szarych śmiertelników nazywają szaleństwem lub złem, to w istocie wybitność - pełne rozwinięcie swojego nieograniczonego moralnością potencjału, tak niszczycielskiego, jak i twórczego. Wartości zostały stworzone przez nędzników, którzy bali się tej prawdy, bali się pierwotnej radości życia, jaka ogarnia mnie, gdy staję się silniejszy lub czynię innych słabszymi.
Gdy kłamię, odczuwam pierwotną i przewrotną radość nie tylko z konsekwencji, jakie będzie miał ten czyn, ale i z samego aktu kłamania – dołożenia do kotła fałszu, który czyni świat tak ciekawym miejscem! Gdy rosnę w siłę, potrafię nie tylko cieszyć się z tego, jakie nowe możliwości to przede mną otwiera, ale i z samego faktu stawania się silniejszym i tego, że ktoś tym samym staje się słabszy. Stoję u samych źródeł wszelkiego życia i śmieję się z tych, którzy nie potrafią zaakceptować ich natury.


Podsumowując: Chłopczyk uważa, że „zło” jest naturalne i tylko podążając za nim, odnajdzie się radość życia. Nie wierzy w reguły, moralność ani zasady, poza jedną – Twoim prawem i obowiązkiem jest wzrastać w siłę, osłabiać innych i dbać, by świat był naturalnym, bezlitosnym miejscem. Zło jest dobrem, fałsz – prawdą, a brzydota – pięknem (i uogólniając: cierpienie – przyjemnością). Dziecinność bytu wyraża się w tym, że jego myśli i działanie jest absolutnie adekwatne (to nie oznacza spontaniczności w naszym tego słowa rozumieniu – w jego myślach często goszczą zdania „kłam”, „bądź dwulicowy” etc.) i tym, że cieszy się tym, co robi, a nie – jak wielu dorosłych – tym, co mu to przyniesie. Polecam poczytać o Awie – BNie, na potrzeby którego stworzyłem tę filozofię „prawdy w źle” (z którą się, oczywiście, nie zgadzam, ale która pozwala tworzyć ciekawych złoczyńców). Słowem - mamy do czynienia z istotą obłudną, okrutną, egoistyczną i jednocześnie nawiedzoną - wierzącą, że swoim zachowaniem realizuje Boski Plan Wobec Świata/podąża za Tao/w pełni korzysta z ludzkiego potencjału/żyje w zgodzie ze światem/jest w pełni wolne.
[/hide]

Dzięki za Wasidrę, właśnie o taki podział poziomów mi chodziło.
Skoro narzekasz na rozpisywanie ludzi, to zainteresuj się tym:

Xaron i Wragul (BNi - czarty) ZREALIZOWANE
Życzenie: nycalothy (Księga Planów, jej konwersja na 3.5 z serwisu Abasz'har), psy gończe arcanolothów z Wieży Mocy lub pewnego drowiego arcymaga (przygoda powstaje w dwóch wersjach - jedna faeruńska, druga planarna) wysłane w pogoń za graczami i pewnym paktem, który wpadł w ręce rzeczonych. Absolutnie typowe czarty - chciwe, podstępne i sadystyczne. Słowem - archetypiczne zło, w przygodzie służące jako stereotypowi "ambitni i sprytni wrogowie", a czasami łagodne parodie tego stereotypu.
Oboje powinni mieć jeden poziom w klasie Łowca Śmiertelnych (Księga Plugawego Mroku), by mogli przybierać formy humanoidów. Rozwój Xarona - słabszego z tej dwójki - kończy się w tym miejscu, natomiast silniejszy i sprytniejszy Wragul powinien mieć jeszcze 3 poziomy w tancerzu cieni, skrytobójcy lub po prostu łotrzyku.
Edycja: 3.5 (łowca śmiertelnych nie wymaga konwersji).
Dozwolone podręczniki: wszystkie wydane po polsku.
Język: polski
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 10:11 am przez Planetourist, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

czw sty 01, 2009 10:44 pm

Planetourist pisze:
Skoro narzekasz na rozpisywanie ludzi, to zainteresuj się tym:

Z wielką chęcią, jest tylko jeden szkopuł - mianowicie, nie mam Księgi Plugawego Mhroku.
Planetourist pisze:
Dzięki za Wasidrę, właśnie o taki podział poziomów mi chodziło.

Kombinowałem jeszcze z Agentem Kościoła, ale zabrakło mi umiejek, więc porzuciłem tą koncepcję :P.
Plane pisze:
Ci z nich, którzy będą konsekwentnie spełniać życzenia, otrzymają specjalną rangę "Polterdżin".

Kiedy można się spodziewać pojawienia pierwszych Polterdżinów?
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

pt sty 02, 2009 11:14 am

Corrick pisze:
Z wielką chęcią, jest tylko jeden szkopuł - mianowicie, nie mam Księgi Plugawego Mhroku.

W takim razie niech Ci wystarczy, że Łowca ma kostkę, RO i BPA jak wojownik, wymaga 3 rang w C. poruszaniu, 5 w Przetrwaniu, znajomości Wspólnego i aututów: Czujność, Tropienie i Zguba Śmiertelnych (z KPM, ale nie musisz go sprawdzać, bo wymagania spełnia każdy nycaloth), a jego zdolności wyślę Ci na prv :)

Corrick pisze:
Kiedy można się spodziewać pojawienia pierwszych Polterdżinów?

Kiedy przekonamy się, że czyjaś aktywność to nie kwestia chwilowego zapału i feryjnej nudy :) Musimy się jeszcze zgadać w ramach redakcji, ale najbliższe 2 tygodnie powinny wystarczyć, żeby pokazać, kto jest gotów regularnie spełniać zamówienia (nikt nie mówi, że w dużych ilościach - szkoła to szkoła).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pt sty 02, 2009 3:14 pm

Planetourist pisze:
W takim razie niech Ci wystarczy, że Łowca ma kostkę, RO i BPA jak wojownik, wymaga 3 rang w C. poruszaniu, 5 w Przetrwaniu, znajomości Wspólnego i aututów: Czujność, Tropienie i Zguba Śmiertelnych (z KPM, ale nie musisz go sprawdzać, bo wymagania spełnia każdy nycaloth), a jego zdolności wyślę Ci na prv Smile

W takim razie, rozpiszę tą dwójkę i za niedługo ją tu wrzucę.
Planetourist pisze:
Kiedy przekonamy się, że czyjaś aktywność to nie kwestia chwilowego zapału i feryjnej nudy Smile Musimy się jeszcze zgadać w ramach redakcji, ale najbliższe 2 tygodnie powinny wystarczyć, żeby pokazać, kto jest gotów regularnie spełniać zamówienia (nikt nie mówi, że w dużych ilościach - szkoła to szkoła).

Okey, Wy tu rządzicie ;).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pt sty 02, 2009 6:34 pm

Znowu dwa posty pod sobą, sorry ;).

Zamówienie Xaron i WragulZREALIZOWANE

[hide=Xaron]Xaron mężczyzna nycaloth Łowca śmiertelnych 1; SW 14; duży przybysz (zły); KW 11k8+33 plus 1k10+3; pw 90; Szyb: 12m, latanie 27 (dobra); Inic: +2; KP 23 (-1 rozmiar, +2 Zr, +6 naturalny, +6 kolczuga +1), dotyk 11, nieprzygotowany 21; Bazowy atak: +12/+7/+2; Zwarcie +21; Przestrzeń/zasięg: 3m/3m; Atak: +18/+13/+8 wręcz (2k8+5/x3 topór dwuręczny) i +12 wręcz (1k6+2, pazury) lub +14 dystansowy (1k8+3/x2, trójząb); SA: krwawienie, łowy śmiertelnych, poprawione łapanie, rozszarpanie, wezwanie yugolotha, zdolności czaropodobne; SC: RO 10/dobro, skóra śmiertelnika, cechy yugolothów (niepodatność na truciznę i kwas, odporność na ogień, zimno i elektryczność 10, telepatia 30m); Char: NZ; MRO Wytrw +12, Ref +9, Wola +7; S 20, Zr 14, Bd 17, Int 16, Wis 10, Cha 16.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +18, Czarostwo +10, Ciche poruszanie się +16, Koncentracja +17, Nasłuchiwanie +14, Przeszukiwanie +8, Spostrzegawczość +14, Sztuka przetrwania +6, Ukrywanie się +12, Wiedza (plany) +8, Wyczucie pobudek +14, Zastraszanie +6; Czujność, Potężny atak, Tropienie, Zguba Śmiertelnych.
Czary Łowcy Śmiertelnych na dzień: 2. Bazowe ST 13 + poziom czaru.
Typowe przygotowane czary: 1 – ochrona przed dobrem, powodowanie strachu, zauroczenie osoby.
Ekwipunek: kolczuga +1, topór dwuręczny +1, dwa trójzęby, 3 magiczne przedmioty o łącznej wartości 8000sz (wybór MG).

Widzicie przed sobą humanoid mającego co najmniej sześć i pół stopy wzrostu. Ma długie, ciemne włosy, a jego skóra ma ciemną karnację. Trzyma topór prawie tak wysoki, jak on sam. Nagle z jego pleców wyskakuje para zielonych skrzydeł, pojawiają się jeszcze dwie łapy, wyposażone w długie, czarne pazury i stwór zaczyna biec w waszym kierunku, w międzyczasie jakby rosnąc.
[/hide]
[hide=Wragul]Wragul mężczyzna nycaloth Łowca śmiertelnych 1/ Skrytobójca 3; SW 17; duży przybysz (zły); KW 11k8+33 plus 1k10+3 plus 3k6+9; pw 108; Szyb: 12m, latanie 27 (dobra); Inic: +2; KP 25 (-1 rozmiar, +3 Zr, +6 naturalny, +7 mithrilowa koszulka kolcza +3), dotyk 12, nieprzygotowany 25; Bazowy atak: +14/+9/+4; Zwarcie +23; Przestrzeń/zasięg: 3m/3m; Atak: +20/+15/+10 wręcz (2k6/19-20/x2 plus 1k6 od ognia, ciężki ognisty korbacz +2) oraz +15 wręcz (1k6+2, pazury) lub +16 dystansowy (1k8+3/x2 trójząb); SA: czary, krwawienie, łowy śmiertelnych, podstępny atak +2k6, poprawione łapanie, rozszarpanie, stosowanie trucizny, wezwanie yugolotha, zabójczy atak, zdolności czaropodobne; SC: nieświadomy unik, premia +1 do RO na trucizny, RO 10/dobro, skóra śmiertelnika, przymioty yugolothów (jak u Xarona); Char: NZ; MRO Wytrw +13, Ref +13, Wola +8; S 20, Zr 16, Bd 17, Int 16, Wis 11, Cha 14.
Umiejętności i atuty: Blefowanie +18, Czarostwo +10, Ciche poruszanie się +16, Koncentracja +17, Nasłuchiwanie +14, Przeszukiwanie +8, Spostrzegawczość +14, Sztuka przetrwania +6, Ukrywanie się +12, Unieszkodliwianie mechanizmów +20, Wiedza (plany) +11, Wyczucie pobudek +14, Zastraszanie +6; Czujność, Potężny atak, Tropienie, Zguba Śmiertelnych.
Czary Łowcy Śmiertelnych na dzień: 1. Bazowe ST: 12 + poziom czaru.
Typowe przygotowane czary Łowcy Śmiertelnych: 1 – wykrycie dobra.
Czary Skrytobójcy na dzień: 4/3. Bazowe ST: 13 + poziom czaru.
Typowe przygotowane czary Skrytobójcy: 1 – celny cios, przebranie, widmowy odgłos, wykrycie trucizny; 2 – niewidzialność x2, przekształcenie siebie.
Ekwipunek: mithrilowa koszulka kolcza +3, ciężki ognisty korbacz +2, brosza osłony, trzy trójzęby, 3 magiczne przedmioty o łącznej wartości 10 000sz (wybór MG).

Widzicie przed sobą niskiego humanoida, który jest kompletnym zaprzeczeniem swego towarzysza – jest niski, jasnowłosy i bardzo blady. Trzyma w rękach długi, gruby kij, zakończony metalowym obiciem. Wygląda niegroźnie, lecz szybki ruch jego dłoni rozwiewa wasze wątpliwości. Żarząca się żywym ogniem kula z kolcami zamocowana na długim łańcuchu, który kończy kij. Uśmiecha się paskudnie w momencie, gdy jego towarzysz zaczyna się przemieniać. Wybucha śmiechem, gdy atakuje. Potem sam zaczyna przemianę...[/hide]
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 7:34 pm przez Corrick, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

pt sty 02, 2009 7:28 pm

Corrick pisze:
KP 21 (-1 rozmiar, +2 Zr, +6 naturalny, +6 kolczuga +1), dotyk 11, nieprzygotowany 21;

AC powinno być chyba 23 (10+2+6+6-1).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

pt sty 02, 2009 7:34 pm

Suldarr'essalar pisze:
AC powinno być chyba 23 (10+2+6+6-1).

Racja. Najpierw dałem gorszą zbroję, potem dopiero ją umagiczniłem i stąd ten błąd.
 
Inqusitor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 8:59 pm

pt sty 02, 2009 8:57 pm

Stary most- ZREALIZOWANE
A o to zjawa dziewczynki - Minewra(sama mechanika, opis w opisie lokacji)
    [hide=Minewra]
    Dziewczynka - Zjawa człowieka plebejusza 1.pozomu
    Mały nieumarły (udoskonalony humanoid)(bezcielesny)
    KW:[b] 1k12 (6pw)
    [b]Inicjatywa:
    +9
    Szybkość: latanie 9m (doskonała)
    KP : 15 (+1 rozmiar, +1 zr, +3 odbicie), D: 15, NP: 14; lub KP : 12 (+1 rozmiar, +1 zręczność), D: 12, NP: 11
    Bazowy atak/zwarcie : +0/-5
    Atak : Bezcielesny dotyk +1 wręcz(-1 względem eterycznych przecwników)(1k4 lub 1k4-1); lub walnięcie -1 wręcz (1k2-1)
    Całkowity atak : Bezcielesny dotyk +1 wręcz(-1 względem eterycznych przecwników)(1k4 lub 1k4-1); lub walnięcie -1 wręcz (1k2-1)
    Przestczeń/zasięg : 1,5m/1,5m
    Specjalne ataki : manifestacja, niszczący dotyk, złośliwośc
    Specjalne cechy : cechy bezcielesnych, cechy nieumarłych, odnowienie, odpornośc na odegnanie +4, widzenie w ciemnściach 18m
    Rzuty obronne : wytr +0, Ref +1, Wola +0
    Atrybuty : S 8,Zr 12,Bd -,Int 10,Rzt 10,Cha 16
    Umiejętności : Ukrywanie się +13, Sposzczegawczość +12
    Atuty[b/] : Poprawiona inicjatywa x2
    [b]Skala wyzwania
    : 2
    [/Hide]
A oto potwór - jeśli nie pasuje konwencją do twojego stylu gry wyśli wiadomość na priva a wymyśle coś innego(również sama mechanika)
    [Hide=potwór]
    Pseudonaturalny krokodyl, ogromny
    Wielki przybysz (rodowity)
    KW : 7k8 + 28 (59 pw)
    Inicjatywa: +1
    Szybkość : 6m, Pływanie 9m
    KP : 16 (-2 rozmiar, +1 zr, +7 naturalny), D: 9, NP: 15
    Bazowy atak/zwarcie: +5/+21
    Atak : Ugryzienie +11 wręcz(2k8+12) lub uderzenie ogonem +11 wręcz(1k12+12)
    Całkowity atak : Ugryzienie +11 wręcz(2k8+12) lub uderzenie ogonem +11 wręcz(1k12+12)
    Przestrzeń/zasięg : 4,5m/3m
    Specjalne ataki : doskonalsze łapanie, Prawdziwe uderzenie(zn)
    Specjalne cechy : widzenie w słabym świetle, wstrzymanie oddechu, odporność na elektryczność i kwas 10, redukcja obrażeń 5/magia, OC 14, różne kształty
    Rzuty obronne : wytr +9, ref +6, wola +3
    Atrybuty : S 27,Zr 12, Bd 19, Int 3, Rzt 12, Cha 2
    Umiejętności : Nasłuchiwanie +5, Pływanie +14, Sposzczegawczość +5, Ukrywanie się +1
    Atuty[/b ]: Czujność, Krzepa, potężny atak
    [b]Skala wyzwnia
    : 5

    Prawdziwe uderzenie(zn): Raz na dzień stworzenie może wykonać jeden normalny atak z premią + 20 z olśnienia. Nie bierze się pod uwagę szansy chybienia wynikającej z ukrycia celu.

    Różne kształty: Na życzenie w standardowej akcji, pseudonaturalna istota może przybrać kształt kłębowiska macek (lub innego szczegulnie makabrycznego wymyślonego przez MP np. Kłębowisko kości, bijących narządów, macek, paszczy i ścięgien). Nie zmienia to w żaden zposób właściwości stwora, ale stworzenia walczące z tak odmienionym bytem podlegają każe -1 z morale do testów ataku.

    Opis istoty pseudonaturalnej i odległej dziedziny można znaleść w "księdze planów"
    [/Hide]
A o to sama lokacja, to samo co z potworem

    [Hide=Lokacja][Hide]Stary most - to miejsce obrosło już wieloma legendami, w większości zbyt mrocznymi by opowiadać je dzieciom. Te wiedzą tylko, że nigdy nie wolno im się do niego zbliżać. Kiedyś był częścią dość ważnego szlaku handlowego, dzisiaj nikt się nim nie interesuje, przez co jest bardzo mocno zaniedbany. Drewno z którego był wybudowany zgniło, w wielu miejscach odpadło i nie minie dużo czasu nim most się zawali. Umiejscowiony jest dość głęboko w lesie, na szlaku przecinającym rzekę, niedaleko pewnej wioski i dość dużego miasta. Jest szeroki na 3m, dość by przejechał wóz zaprzężony w konie. Drzewa i rośliny w promieniu 18m od niego są powykręcane i nienaturalnie powyginane, choć nie widać na nich śladu działalności człowieka - wygląda na to, że same tak urosły. Na granicy tego obszaru można zobaczyć(Spostrzegawczość ST 20) tajemnicze symbole wyryte na niektórych drzewach. Niestety, żadna wiedza nie pozwala ich zidentyfikować. Ziemia jest straszne kwaśna i twarda, teoretycznie nic nie powinno tutaj urosnąć. Jeśli uszkodzi się jakąś roślinę wypływa z niej czarny i gęsty śluz. Po krzakach porozrzucane są kości różnych istot. Zwierzęta instynktownie unikają tego miejsca, jeśli się je zmusi by tam weszły, muszą wykonać rzut obronny na Wolę o ST 15 - inaczej wpadną w szał(jak u barbarzyńcy).
    Minewra była bardzo żywiołową i ciekawską świata dziewczynką. Do tego niezwykle kochała wolność i nie znosiła podporządkowywać się nakazom i poleceniom innych. Jednym z nich był zakaz zbliżania się do starego mostu. Dziewczynka długo unikała tego miejsca, do czasu jak po kłótni z rodzicami wybiegła z domu i na złość tam poszła. Nigdy już nie wróciła.

    Co się naprawdę stało?
    Paręnaście lat temu z niewiadomych przyczyn otworzył się portal do
    Odległej Dziedziny, choć lepszym określeniem byłoby stwierdzenie, że te dwa światy się ze sobą na chwilę połączyły. Być może ma z tym związek fala zabójstw jaka się w tym okresie przetoczyła przez okolicę i wizyta pewnego tajemniczego wędrowca który przez całą wizytę w Mirabar nie powiedział ani słowa, a w karczmie zostawił jako zapłatę piękny gobelin. Szaleństwo i mutująca energia, wypływające z Odległej Dziedziny, zmieniły okolicę nie do poznania, a zwierzęta wpadły w niszczycielską furię zabijając siebie nawzajem. Pod mostem dziwnym trafem znalazło się jajko krokodyla, z którego wykluła się istota będąca plugawą karykaturą tego stworzenia. Z całego ciała sterczą macki, paszcze i oczy pojawiają się i znikają w losowych miejscach, układ mięśni wskazuje na to, że taka istota nie miałaby prawa się poruszać.

    Duch dziewczynki stoi w obrębie zmutowanego obszaru i cały jest zamanifestowany. Nosi na sobie poszarpane ubranie, a długie, brudne czarne włosy opadają na twarz. Ostrzeże ona podróżników przed potworem i dość dokładnie go opisze. Test wiedzy(natura) o ST 15 wskaże że coś takiego nie ma prawa chodzić po ziemi. Wiedza (plany) o ST 30 pozwoli zidentyfikować tą istotę jako stworzenie z Odległej Dziedziny.[/Hide]
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 4:56 pm przez Inqusitor, łącznie zmieniany 4 razy.
 
Awatar użytkownika
Planetourist
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2069
Rejestracja: wt paź 04, 2005 8:20 pm

sob sty 03, 2009 10:20 am

Jak się okazało, do przeniesienia z poprzedniego tematu kwalifikowała się tylko jedna prośba:

Mroczny Pomiot pisze:
Mam dość dziwne zamówienie, mianowicie potrzebuje statsów dla:

- Pana Wołodyjowskiego
- Zagłoby
- Jana Skrzetuskiego
- Bohuna
- Zerwikaptura
- Jacka Dydyńskiego
- Horpyny
- Stanisława "Diabła Łańcuckiego" Stadnickiego (ZREALIZOWANE w poprzednim temacie)

Jeśli chodzi o poziomy to tak żeby nie przekraczali 7.


Wszystkie inne zostały zrealizowane albo w nim, albo tutaj.


Inqusitor pisze:
Stary most- ZREALIZOWANE


Corrick pisze:
Zamówienie Xaron i Wragul – ZREALIZOWANE

Chyba się nie zrozumieliśmy :) Nie ma sensu pisać "Zrealizowane" w poście, w którym spełnia się życzenie, bo od razu widać, że taki post jest realizacją jakiegoś zamówienia. O taki napis przy zamówieniu mają zadbać składający je, by przeglądający temat Polterdżin wiedział, którymi zamówieniami może się zainteresować.


Corrick pisze:
Zamówienie Xaron i Wragul – ZREALIZOWANE

Jeszcze raz wielkie dzięki za nich. BTW. czy przydzieliłeś im jakieś umiejki tytułem Łowcy Śmiertelnych, czy wolałeś nie robić tego w ciemno i zostawić mi?

A, i rada dla Inquisitora - żeby Hide działało poprawnie, musisz dopisać do pierwszego znacznika znak = i jakiś tytuł (np. hide=Xaron i Wragul).
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

sob sty 03, 2009 11:52 am

Planetourist pisze:
BTW. czy przydzieliłeś im jakieś umiejki tytułem Łowcy Śmiertelnych, czy wolałeś nie robić tego w ciemno i zostawić mi?

Zostawiłem Tobie - nie chciałem robić niczego w ciemno. Poza tym, nie znam tej klasy i nie wiedziałem ile ma punktów umiejek na lvl itd. :)
 
Awatar użytkownika
Matheous
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 91
Rejestracja: śr lip 11, 2007 6:23 pm

sob sty 03, 2009 12:12 pm

Pozwoliłem sobie rozpisać pana Wołodyjowskiego i Zagłobę.

[hide=Pan Wołodyjowski]Michał Wołodyjowski
Średni humanoid (człowiek), Wojownik 7
KW
: 7k10 + 7 (50 pw)
Inicjatywa: +8
Szybkość : 9m
KP : 18 (+4 Zr, +4 koszulka kolcza), Dotykowy: 14, Nieprzygotowany: 14
Bazowy atak/zwarcie: +7/+7
Atak : Rapier +13 wręcz(1k6, 18-20/x2)
Całkowity atak : Rapier +13/+8 wręcz(1k6, 18-20/x2)
Przestrzeń/zasięg : 1,5m/1,5m
Specjalne ataki : -
Specjalne cechy : -
Rzuty obronne : wytr +6, ref +6, wola +1
Atrybuty : S 10 ,Zr 19 , Bd 12, Int 14, Rzt 8, Cha 10
Umiejętności : Występy +5, Upadanie +9, Blef +5, Jeździectwo +9, Wiedza(sztuka wojenna) +7
Atuty: Poprawiona inicjatywa, Wyspecjalizowanie, Poprawione rozbrajanie, Skupienie na broni(rapier), Zmysł walki, Finezja w broni(rapier), Uniki, Mobilność
Ekwipunek:Mistrzowski rapier, mistrzowska koszulka kolcza, koń bojowy z oporządzeniem, ogień alchemiczny x2, 11 sz, 8 ss, 5 sm

Widzisz przed sobą niskiego mężczyznę, którego twarz budzi instynktowną sympatię. Na twój widok porusza cienkimi wąsikami. Jego postawa i sposób trzymania się wskazuje na wojskowego.

Pan Wołodyjowski jest pierwszym szermierzem Rzeczpospolitej, słynącym z niezwykłej łatwości, z jaką rozbraja i pokonuje swych przeciwników. Jego, wydawałoby się, lekkie zamachy klingą kładą adwersarzy prawdziwym pokotem.[/hide]

[hide=Komentarz]Komentarz: Niestety, nie starczyło rang na Szermierza ;) W razie dalszego rozwoju wszedłby właśnie na tą klasę prestiżową, biorąc atuty rozwijające jego walkę rapierem(Specjalizacja, Poprawione trafienie krytyczne, etc.). Aha – rozpisany pod 3.5, PB 30. Brak ekwipunku magicznego, z wiadomych powodów. Ogień alchemiczny – bo nigdy nie wiadomo, gdzie go dola żołnierska rzuci ;)[/hide]

[hide=Zagłoba]Jan Onufry Zagłoba
Średni sędziwy humanoid (człowiek), Arystokrata 2/Bard 2/Wojownik 3
KW
: 2k8+2k6+3k10-14 (36 pw)
Inicjatywa: +3
Szybkość : 9m
KP : 13 (-1 Zr, +4 koszulka kolcza), Dotykowy: 9, Nieprzygotowany: 13
Bazowy atak/zwarcie: +5(+6*)/+6
Atak : Rapier +6(+7) wręcz(1k6-1, 18-20/x2)
Całkowity atak : Rapier +6(+7/+1) wręcz(1k6-1, 18-20/x2)
Przestrzeń/zasięg : 1,5m/1,5m
Specjalne ataki : -
Specjalne cechy : Wiedza bardów, pieśni bardów
Rzuty obronne : wytr +1(+2), ref +0(+1), wola +9
Atrybuty : S 8 ,Zr 8 , Bd 6, Int 17, Rzt 15, Cha 15
Umiejętności : Blef +15, Dyplomacja +12, Jeździectwo +2, Przebieranie +7, Wiedza(geografia) +12, Wiedza(historia) +11, Wiedza(lokalna) +11, Wiedza(sztuka wojenna) +5, Zastraszanie +12, Zbieranie informacji +9
Atuty: Negocjator, Dociekliwy, Bieg, Skupienie na umiejętności(Blef), Skupienie na broni(rapier), Poprawiona inicjatywa
Ekwipunek:Mistrzowski rapier, mistrzowska koszulka kolcza, koń bojowy z oporządzeniem, bukłak z gorzałką x3

(wartości w nawiasach - jeśli wykorzystujesz zasadę ułamkowego BAB/ułamkowych rzutów obronnych)

Pokaźnej postury starszy osobnik z okiem zasłoniętym bielmem obrzuca cię taksującym spojrzeniem. Bije od niego pewność siebie. Czujesz, że ten człowiek niejedno w życiu widział i o niejednym mógłby opowiedzieć.

Jan Onufry Zagłoba jest żołnierzem-weteranem wielu bitew, w których częściej dawał się poznać jako osobnik obdarzony niezwykle bystrym umysłem i żywym dowcipem, niż jako ponadprzeciętny wojownik – choć biegłości i w tej sztuce nie można mu odmówić. Pomimo sędziwego wieku, z ochotą rusza bić wrogów Rzeczypospolitej, nie uważając swego siódmego krzyżyka za jakąkolwiek przeszkodę.[/hide]

[hide=Komentarz]Komentarze: PB 28 lub 30, szczerze nie pamiętam ;) Mogłem coś namieszać z umiejętnościami, bo na początku dałem Zagłobie poziomy łotrzyka, a potem zmieniałem to 'na oko'.
W jego wieku nie sądzę, by dalej rozwijał poziomy klasowe ;) A jeśli nawet, to myślę, że w czasie wojny szedłby w wojownika, a w okresie pokoju rozwijał się arystokratycznie(lub bardowsko). Nie wpisywałem mu dokładnych pieśni i czarów, bo w ich świecie mi to nie bardzo pasuje. W razie czego, przypuszczam że pasowałoby Oszołomienie i Kuglarstwo, których ekwiwalenty Zagłoba w sumie osiągał dzięki swemu ‘dowcipowi’ :)[/hide]

Pozdrawiam!
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

sob sty 03, 2009 1:27 pm

Pan Wołodyjowski z Twojej rozpiski nie jest dobrym szemierzem. Jest wręcz żenująco kiepski w walce wręcz. Jakim cudem mógł pokonać w pojedynku Bohuna? Dodatkowo walczy pludrackim rapierem?

Zagłoba tez jest kiepsko rozpisany - arystokrata? Bard? Nie pasuje ani mechanicznie, ani fabularnie. Jak z taką słabą budową potrafił wytrzymać olbrzymie ilości alkoholu?

Sądzę, że problemem w wypadku postaci z Trylogii nie jest zrobienie ich byle jakiej rozpiski, ale właśnie takiej, która by najpełniej oddawała ich książkowe możliwości. Na co komu Wołodyjowski, który nie umie władać szablą?

[Hide=Zagłoba]
Jan Onufry Zagłoba herbu Wczele, Martial Rogue 6

Size/Type: Medium Humanoid (human)
Hit Dice: 6d6+18 (44 hp)
Initiative: +4
Speed: 30 ft. (6 squares)
Armor Class: 13 (+3 studded leather), touch 10, flat-footed 13
Base Attack/Grapple: +4/+4
Attack: Scimitar +4 melee (1d6, 18-20/×2)
Full Attack: Scimitar +4 melee (1d6, 18-20/×2)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Trapfinding, Evasion, Trap Sense +3, Uncanny Dodge
Saves: Fort +7, Ref +5, Will +4
Abilities: Str 10, Dex 10, Con 16, Int 14, Wis 14, Cha 12
Skills: Bluff +13, Diplomacy +16, Intimidate +13, Knowledge (Geography) +10, Knowledge (Local) +10, Knowledge (History) +10, Knowledge (Nobility and royalty) +10, Ride +3, Sense Motive +14, Tumble +10 (nie wszystkie skill points zostały wydane)
Feats: Improved Initiative, Skill Focus: Diplomacy, Persuasive, Negotiator, Endurance, Weapon Focus: scimitar, Great Fortitude, Mounted Combat

[/Hide]
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sty 03, 2009 1:42 pm

Matheous pisze:
Widzisz przed sobą niskiego mężczyznę, którego twarz budzi instynktowną sympatię.
Dlaczego zatem ma tak małą charyzmę?
Nie wliczyłeś premii z uników do KP

[Hide=Bohun (Tome of Battle)]
Bohun
Średni humanoid (człowiek), Warblade 6
KW: 6k12 + 12 (51)
Inicjatywa: + 5 (+1 dex, +4 Improved Initative)
Szybkość: 9m
KP: 17 (+1 Zr, +5 Koszulka Kolcza +1, +1 Natural Armor), Dotykowy: 11, Nieprzygotowany: 16
Bazowy atak/zwarcie: +6/+9
Atak: + 11 (Scimitar) or +10 (light mace) or +3 (hand Crossbow)
Całkowity atak: + 11/+6 (Scimitar) or +10/+5 (light mace) or +3/+-2 (hand Crossbow)
Obrażenia: 1d6 + 4; crit 18-20/2 (Scimitar) or 1d6+4 crit 20, or 1d4 crit 19-20/2 (Hand Crossbow)
Przestrzeń/zasięg: 1,5m/1,5m
Specjalne ataki: -
Specjalne cechy: Battle Clarity, Weapon aptitude, Improved Uncanny Dodge, Battle Ardor
Rzuty obronne: wytr +7, ref +4, wola +2
Atrybuty: S 16 ,Zr 13 , Bd 15, Int 13, Rzt 11, Cha 11
Umiejętności: Balance +9, Diplomacy +8, Intimidate +8, Knowledge (History) +3, Knowledge (local) +5, Martial Lore +9, Ride +9, Tumble +11
Atuty: adaptive style, Blade Meditation (Desert Wind), iron heart aura, StormGuard Warrior, improved initiative.
Manewry Przygotowane: Iron Heart Surge, Wall of Blades, Disarming Strike, Exorcism of Steel.
Manewry Znane: Steel Wind, Disarming Strike, Wall of Blades, Iron Heart Surge, Exorcism of Steel, Emerald Razor
Stances: Punishing Stance, Wolverine Stance
Ekwipunek: Masterwork Scimitar, ChainShirt +1, Masterwork Light Mace, Hand Crossbow, Koń wierzchowy + wyposażenie, insygnia (w tym pierścień naturalnego pancerza +1) i inne takie.
Zdolności: Bohun dodaje premię +1 do rzutów obronny na reflex (Battle Clarity), do potwierdzenia trafienia krytycznego (battle ardor). Dodatkowo, nie może być zaskoczony i flankowany.

Bohun prowadzi agresywną walkę (Punishing Stance) zaczynając zwykle od sprawdzenia możliwości przeciwnika (Combat rythm z atutu Stormguard warrior), po czym próbuje rozbroić przeciwnika (disarming strike), lub osłabić uderzenie (exorcism of steel).

Hand Crossbow jest zamiast pistoletu, light mace to mała buława jaką dysponował Bohun[/hide]

[hide=Bohun (SRD)]
Bohun
Średni humanoid (człowiek), Wojownik 4/ ranger 2
KW: 4k10 + 2k8 + 12 (44)
Inicjatywa: + 5 (+1 dex, +4 Improved Initative)
Szybkość: 9m
KP: 18 (+1 Zr, +5 Koszulka Kolcza +1, +1 Natural Armor +1 dodge), Dotykowy: 12, Nieprzygotowany: 16
Bazowy atak/zwarcie: +6/+9
Atak: + 11 (Scimitar) or +10 (light mace) or +3 (hand Crossbow)
Całkowity atak: + 11/+6 (Scimitar) or +10/+5 (light mace) or +3/+-2 (hand Crossbow) lub +9/+4 (scimitar) i +8 (sztylet) walcząc na dwie bronie.
Obrażenia: 1d6 + 5 (+7 przeciw ludziom); crit 18-20/2 (Scimitar) or 1d6+3 (+5 przeciw ludziom)crit 20, or 1d4 (+2 przeciw ludziom) crit 19-20/2 (Hand Crossbow), 1d4 +3 (+5 przeciw ludziom) crit 19-20/2 (sztylet)
Przestrzeń/zasięg: 1,5m/1,5m
Specjalne ataki: -
Specjalne cechy: -
Rzuty obronne: wytr +7, ref +3, wola +2
Atrybuty: S 16 ,Zr 13 , Bd 15, Int 13, Rzt 11, Cha 11
Umiejętności: balance +7, survival +6, hide +6, ride +6, knowledge (local) +3, Listen +6, Move Silently +6, Spot +6
Atuty i zdolności: Improved Initiative, Weapon Focus (scimitar), Weapon Specialization (scimitar), Mounted Combat, Dodge, Quick Draw, Combat Reflexes, Two Weapon Fighting, Track, wild empathy, Favored Enemy (human)
Ekwipunek: Masterwork Scimitar, ChainShirt +1, Masterwork Light Mace, Hand Crossbow, sztylet, Koń wierzchowy + wyposażenie, insygnia (w tym pierścień naturalnego pancerza +1) i inne takie.
[/hide]
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 3:04 pm przez Suldarr'essalar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Mroczny Pomiot
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 235
Rejestracja: sob lis 25, 2006 5:27 pm

sob sty 03, 2009 1:45 pm

Poprosiłbym jeszcze o kilka statsów dla mooków:

- tołhaj
- sabat
- góral
- kozak
- tatar
- chłop
 
Awatar użytkownika
Nefarius
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3957
Rejestracja: śr mar 08, 2006 6:39 pm

sob sty 03, 2009 1:54 pm

Górala i Chłopa sobie rezerwuje :> Będą jutro wieczorem najpóźniej.

EDIT: I jeszcze kozaka sobie wezmę (nie żeby wziął te najłatwiejsze :razz:)
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

sob sty 03, 2009 2:43 pm

@Suldarr

Fantastycznie zrobiłeś Bohuna w SRD

Edit: obecnie atrybuty przyznane zgodnie z sugestią Corricka. Dzięki :)

[Hide=Longinus Podbipięta]
Longinus Podbipięta herbu Zerwikaptur, Fighter 2/Whirling Frenzy Boar Totem Barbarian 4

Size/Type: Medium Humanoid (human)
Hit Dice: 2d10+4d12+18 (62 hp)
Initiative: +5
Speed: 30 ft. (6 squares)
Armor Class: 15 (+4 chainshirt, +1 dexterity), touch 12, flat-footed 14
Base Attack/Grapple: +6/+10
Attack: Greatsword +11 melee (2d6+5, 18-20/×2)
Full Attack: Greatsword +11/+6 melee (2d6+5, 18-20/×2)
Space/Reach: 5 ft./5 ft.
Special Attacks: —
Special Qualities: Whirling Frenzy 2/day (lasts 8 rounds)
Saves: Fort +9, Ref +2, Will +1
Abilities: Str 18, Dex 12, Con 16, Int 10, Wis 10, Cha 9
Skills: Hide +3, Knowledge (Geography) +1, Knowledge (Local) +1, Knowledge (Nobility and royalty) +1, Move Silently +3, Ride +5
Feats: Power Attack, Cleave, Weapon Focus: Greatsword, Great Cleave, Improved Initiative, Stealthy, Die Hard

While frenzying:
Armor Class: 17 (+4 chainshirt, +1 dexterity, +2 dodge), touch 14, flat-footed 14
Attack: Greatsword +13 melee (2d6+9, 18-20/×2)
Full Attack: Greatsword +11/+11/+6 melee (2d6+9, 18-20/×2)
Saves: Fort +9, Ref +4, Will +1
Abilities: Str 22, Dex 12, Con 16, Int 10, Wis 10, Cha 9

[/hide]
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 5:10 pm przez PPPP, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sty 03, 2009 3:01 pm

SKRP pisze:
@Suldarr

Fantastycznie zrobiłeś Bohuna w SRD

Dzięki. Dałem mu mounted combat zamiast power attacka.

Dlaczego dałeś Longinusowi stealthy? Wszakże tak się nie godzi. Rycerzowi się skradać?
 
Inqusitor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 8:59 pm

sob sty 03, 2009 3:50 pm

Longinus Podbipięta z siłą 14?! Przecież on swobodnie machał krzyżackim dwurakiem w jednej ręce. Jak na mnie spokojnie powinno być 20. I gdzie atut pozwalający walczyć bronią dwuręczną w jednej ręce(małpi chwyt lub żelazny chwyt- jakoś tak). Wypadało by mu dać trochę większą kondycję.

PS. Dzięki za radę

PPs. Wezmę sie za kozaka i tatara - gotowe do jutra wieczór
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

sob sty 03, 2009 4:36 pm

Suldarr'essalar pisze:
Dlaczego dałeś Longinusowi stealthy? Wszakże tak się nie godzi. Rycerzowi się skradać?


Zauważ, że zginął właśnie kiedy się próbował cichcem opuścić Zbaraż. Rycerskość rycerskością, czasem skradać się trzeba ;)

Inqusitor pisze:
Longinus Podbipięta z siłą 14?! Przecież on swobodnie machał krzyżackim dwurakiem w jednej ręce. Jak na mnie spokojnie powinno być 20. I gdzie atut pozwalający walczyć bronią dwuręczną w jednej ręce(małpi chwyt lub żelazny chwyt- jakoś tak). Wypadało by mu dać trochę większą kondycję.


Próbowałem się zmieścić w point buyu, stąd niskie wartości statystyk. Monkey Grip nie jest atutem, który można znaleźć w SRD.
 
Inqusitor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 58
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 8:59 pm

sob sty 03, 2009 4:54 pm

SKRP pisze:
Próbowałem się zmieścić w point buyu, stąd niskie wartości statystyk. Monkey Grip nie jest atutem, który można znaleźć w SRD.


Czasami trzeba olać point buy, za jego pomocą nie da się wiernie odtworzyć postaći książkowych.
Ja bym dał:

S19(18 na początek, +1 za rozwinięcie), zr12, Bd17, Int10, Rzt8, cha8

Nie był zbyt charyzmatycznym człowiekiem, ale był bardzo dobroduszny, z tego co pamiętam roztropnością nie grzeszył.

Do poziomów się zgodzę.

Co do małpiego chwytu - mówi się trudno, nasz longisnus będzie walczył obiema rękami.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

sob sty 03, 2009 4:59 pm

SKRP pisze:
Próbowałem się zmieścić w point buyu, stąd niskie wartości statystyk. Monkey Grip nie jest atutem, który można znaleźć w SRD.

Proponuję point buy 32 - wtedy dostajesz spokojnie 16 lub więcej ;).

Przecież Plane pisał wyraźnie, że czasem można skorzystać z atutów spoza SRD. Gdzieś na początku tematu :).

[hide=Statsy Longinusa przy pb 32]STR: 18 (bazowo 17 +1 za lvl) DEX: 12 CON: 16 INT: 10 WIS: 10 CHA: 9
Można? :P
[/hide]
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

sob sty 03, 2009 5:10 pm

Co do małpiego chwytu - mówi się trudno, nasz longisnus będzie walczył obiema rękami.

Generalnie, to on walczył tym mieczem oburącz. Różnica polegała na tym, że był jedyną osobą, która potrafiła go utrzymać w jednej ręce.

W każdym razie, ja bym nie bazował na żadnym pointbuy'u. On jest dla graczy, żeby nie tworzyły się dysproporcje tylko z powodu (nie)szczęścia w kościach.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość