Strona 1 z 1

D&D 3.5 atuty dla maga

: sob gru 29, 2012 1:48 pm
autor: Kolszer
Witam mam pytanie dotyczące atutów dla maga, otóż poszukuje atutu, który zmienia wartość rzutu na wytrwałość na int zamiast budowy

D&D 3.5 atuty dla maga

: sob gru 29, 2012 3:11 pm
autor: Raziel.Devils
Mało Ci powergamingu? :P
Zasadniczo chyba taki atut nie istnieje(mam szczerze taką nadzieję). Bo wtedy mag by był jeszcze bardziej niezniszczalny...

D&D 3.5 atuty dla maga

: sob gru 29, 2012 4:39 pm
autor: stefanek12
Na wytrwałość nie ma takiego atutu. Jest tylko klasa prestiżowa z Complete Divine "nightcloak". Jeśli chodzi o atuty i rzuty obronne to są tylko dla Refleksu i Woli.
Przynajmniej wg artykułu X Stat to Y bonus

Re: D&D 3.5 atuty dla maga

: sob gru 29, 2012 4:40 pm
autor: Kolszer
zawsze mało hehe
a tak serio miałem nadzieje, że jest taki atut ;/
wiem że jest atut który zamienia wole z roztropności na budowę

D&D 3.5 atuty dla maga

: sob gru 29, 2012 5:10 pm
autor: Kolszer
dzięki stefanek12

D&D 3.5 atuty dla maga

: śr sty 09, 2013 4:26 pm
autor: the czart
Akurat mylicie się - jest taki atut, opisany w "przewodniku po zapominanych krainach". Nazywa się to "umysł ponad ciało" i w istocie pozwala brać intelekt zamiast kondycji do obliczania HP.

Ale by nie było zbyt różowo, działa tylko na pierwszym poziomie, potem oblicza się już normalnie.

D&D 3.5 atuty dla maga

: czw sty 10, 2013 9:05 am
autor: Gwjazdor
the czart pisze:
Akurat mylicie się - jest taki atut, opisany w "przewodniku po zapominanych krainach". Nazywa się to "umysł ponad ciało" i w istocie pozwala brać intelekt zamiast kondycji do obliczania HP.

Jednak nijak nie wpływa na Fort save.

D&D 3.5 atuty dla maga

: czw sty 10, 2013 1:43 pm
autor: Raziel.Devils
Dokładnie. Atut pozwala brać PW ale nie wzmacnia RO. Więc odpowiedź mało trafna.

D&D 3.5 atuty dla maga

: sob sty 12, 2013 1:44 pm
autor: Kolszer
ale liczą się chęci :D