Strona 1 z 1

Maksymalna Siła - Czyli jak udusić smoka gołymi rękami w 3.0

: czw mar 22, 2007 3:07 pm
autor: Famir
Proszę o pomoc xD
Tworze mianowicie nową postać do sesji na wysokich (epic) levelu i chcę by był to wojownik z iście "epicką siłą". Mianowicie wiem że będe grał napewno Niedźwiedziołakiem (człowiekiem) i Barbarzyńcą (Barbarzyńca, Szalony Bersekrer i Berserker). Wszystkie pkt z atrybutów idą w siłą a do tego rasa i szały mocno ją podpakowują jednakże dla mnie to duuużo za mało ^^" Oczywiście dochodzi pas siły giganta +6 i grimuar siły. Jednakże to ciągle za mało by oddać moją koncepcje postaci. Dlatego zwracam się z prośbą o podanie przez was propozycji stworzenia postaci o jak największej sile a dokładniej co do powyższego opisu byście dodali by podnieść siłe do granic wytrzymałości (kiedyś widziałem akrtę postaci na 22 poziomie co miała coś koło 100 siły bez żadnych "szałów" więc można xD - niestety karty już nie mam). Z góry dziękuje za wszelką udzieloną pomoc xD

: czw mar 22, 2007 3:10 pm
autor: Zsu-Et-Am
Informuję, że na tym Forum obowiązuje zakaz stosowania emotikonek (dowolnego rodzaju) w nazwach tematów. Usuń ją. Przypominam również, że istnieje różnica między myślnikiem a łącznikiem. Ten pierwszy oddzielamy spacja z obu stron.

: czw mar 22, 2007 3:27 pm
autor: krzysiek-jakh
Tworze mianowicie nową postać do sesji na wysokich (epic) levelu i chcę by był to wojownik z iście "epicką siłą". (...)Wszystkie pkt z atrybutów idą w siłą a do tego rasa i szały mocno ją podpakowują jednakże dla mnie to duuużo za mało ^^"


Daj mu epicki pas siły +50 za 25.000.000sz.
Albo pas siły +200 za równe 400.000.000sz - wtedy na pewno przebijesz tego gościa co miał siłę ponad 100.

Jakby udało Ci sie wyciągnąć siłę równą 250, to mógłbyś unieść nad głowę:
około 7 x 10^15 kg

: czw mar 22, 2007 3:42 pm
autor: Famir
fajnie tylko że postacie mające około 20 poziom mają coś około 2kk więc kupno pasa za 25kk raczej nie ma szans xDDD do tego MG ograniczył nam koszty do 1kk więc i tak musze jeszcze o zbroi i mieczu pomyśleć porżadnym nie wspominając o innych rzeczahh xD

: czw mar 22, 2007 3:56 pm
autor: krzysiek-jakh
Famir pisze:
MG ograniczył nam koszty do 1kk więc i tak musze jeszcze o zbroi i mieczu pomyśleć porżadnym nie wspominając o innych rzeczahh

To znaczenie ogranicza bonusy jakie możesz zdobyć za pomocą przedmiotów magicznych.

Za biedne 1 Mega, możesz kupić co najwyżej epicki pas siły +10.

Jako alternatywę - proponuje dostać się do kosmologi Asgardu (kosmologia wikingów) i zatłuc większe bóstwo - Thora (co może być wyjątkowo trudne na 20 poziomie).
On ma unikatowy pas który mnoży siłę tego który go nosi przez 2.
Wystarczyłoby żebyś miał siłę 55, to dzięki temu pasowi wzrosłaby do 110.

: czw mar 22, 2007 5:44 pm
autor: Renald
Proponuję również, Abyś poprosił jakiegoś Czarodzieja w grze, żeby rzucił na Ciebie za pomocą zaklęcia Ciągłość: Powiększenie. Zwiększy to Twoją Siłę o 2 punkty. Druga propozycja polega na tym, żeby jakiś potężniejszy mag używając czaru Życzenie ponownie zwiększył Twą Siłę o 5 punktów (co oczywiście będzie słono kosztować).

: czw mar 22, 2007 6:26 pm
autor: Iolaos
Jako rasę wybierz lepiej półogra z szablonem półsmoka masz wprawdzie LA +4, ale za to startowo + 14 do Siły. Z poziomów + 5, z grimuaru +5, z Pasa + 6 i startowa 18 daje to w sumie 48 Siły bez żadnych szałów co jest i tak niezłym wynikiem.
Pewnie są lepsze buildy, ale ten też jest niezły i prosty. W razie czego poproś drużynowego czarodzieja, aby wymyślił epicki czar zwiększający atrybuty np. o 50 na czas kilkunastu godzin.

: czw mar 22, 2007 8:56 pm
autor: Sortiarius
EPP 24
Ogr/półsmok słoniołak Barbarzyńca 1
18 (bazowo) +10 (ogr) +8 (półsmok) +20 (słoniołak) +4 (rozwinięcia) +5 (grimuar/życzenia) +12 (pas siły) +4 (szał) = 81

Coś dodać? ;)

: czw mar 22, 2007 9:36 pm
autor: iron_master
Ja dodam. Dolicz -4 bowiem nie posiadasz 20 lev aby móc rozwijać cechy, nie masz nawet 4-tego aby zwiększyć atrybut o 1.

Zresztą kto by chciał grać słoniołakiem? :razz:

EDIT do notki Xorina niżej:
Racja, przyznaję się do błędu, który wynika głównie z tego, że rasy słoniołaka nie znam ;)

: czw mar 22, 2007 10:30 pm
autor: Famir
Tylko że dzięki temu "słoniołakowi" mam w szale 62 siły mi atak +50... bez słoniołaka bym tego nie osiągnął. Po prosotu szukam sposobu by jeszcze to zwiększyć.

: czw mar 22, 2007 10:31 pm
autor: Sortiarius
iron_master pisze:
Ja dodam. Dolicz -4 bowiem nie posiadasz 20 lev aby móc rozwijać cechy, nie masz nawet 4-tego aby zwiększyć atrybut o 1.

Ma w woli scisłości 16 KW, wiec może podnieść 4 krotnie atrybut (4 kostki z ogra, 11 slon i 1 barb = 16), a nie trzeba posiadać 20 lev aby móc rozwijać cechy. ;)

iron_master pisze:
Zresztą kto by chciał grać słoniołakiem? Razz

Zawsze lubilem loxodony z M:tG :razz:

: wt kwie 10, 2007 8:22 pm
autor: Casahel
Xorin pisze:
półsmok słoniołak


Po nałożeniu na postać szablonu Półsmoka, jej Typ zmienia się na Smoczy. A, jeśli się nie mylę (czy raczej - jeśli SRD się nie myli :) ) likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.

: wt kwie 10, 2007 9:51 pm
autor: Nefarius
Rzucając czar Cud (Życzenie) możesz sobie dodac o ile mnie pamięc nie myli 5 do atrybutu. O ile mnie pamięc nie myli kilka klas prestiżowych dodawało na stałe atrybut. Już nie wspomnę o szablonach.

EDIT:A jeśli to nie pomoze to proponuje porozmawiac z Sierakiem, bądź Munchkingiem autor tematu wie o co chodzi... ;)

: śr kwie 11, 2007 2:24 am
autor: homeosapiens
likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.

Wg mnie półsmok jest humanoidem. Nawet jeżeli ma typ smoczy. Jeżeli się mylę niech ktoś mnie oświeci.

Powiększenie + taka olbrzymia siła= Podchodzę do wieży czarodzieja, wyrywam ją i zaczynam nią rozwalać miasto?
:wink:

: śr kwie 11, 2007 6:31 am
autor: Casahel
homeosapiens pisze:
Wg mnie półsmok jest humanoidem


A według zasad - nie. Podobnie jak np. dowolny planokrwisty nie jest. Nie można zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka :razz:

Do posta poniżej:
Wooops... Wiadomo, że tak :) Dziwne, że sam tego nie zauważyłem.

: śr kwie 11, 2007 7:47 pm
autor: Hezor
Casahel pisze:
Nie można mieć ciasteczka i zjeść ciasteczka

Mozna, zwykle jak mam ciateczko to zjadam ciasteczko. Chyba chciales napisac w odwrotnej kolejnosci :)

: śr kwie 11, 2007 8:32 pm
autor: krzysiek-jakh
Hezor pisze:
Chyba chciales napisac w odwrotnej kolejnosci

Ale tak też można :)
Wystarczy ze masz dwa ciasteczka.
Wtedy zjadasz ciasteczko i masz ciasteczko. :)

homeosapiens pisze:
Wg mnie półsmok jest humanoidem

TWORZENIE PÓŁSMOKA
“Półsmok” to dziedziczony szablon, który można dodać do każdego posiadającego ciało fizyczne żywego stworzenia (istotę, na którą nałożony zostanie szablon, nazywamy stworzeniem bazowym).
Jeśli nie stwierdzono inaczej, półsmok wykorzystuje wszystkie statystyki oraz specjalne zdolności stworzenia bazowego.
Rozmiar i typ: typ zmienia się na smoka. Rozmiar nie ulega modyfikacji. Nie przeliczaj na nowo bazowej premii do ataku czy rzutów obronnych stworzenia.

Półsmoka zalicza się do smoków, więc nie można nałożyć na niego szablonu likantropa.

Natomiast można dyskutować, czy na likantropię w wersji dziedziczonej można nałożyć dziedziczony szablon półsmoka.
IMO nie.

: śr kwie 11, 2007 9:59 pm
autor: Suldarr'essalar
Casahel pisze:
Po nałożeniu na postać szablonu Półsmoka, jej Typ zmienia się na Smoczy. A, jeśli się nie mylę (czy raczej - jeśli SRD się nie myli Smile ) likantropem może zostać jedynie humanoid lub gigant.

Owszem, ale jeśli najpierw na humanoida nałożymy szablon (dziedziczony) likantropa, to potem można nałożyć szablon półsmoka.

: śr kwie 11, 2007 10:07 pm
autor: Sortiarius
Suldarr'essalar pisze:
Owszem, ale jeśli najpierw na humanoida nałożymy szablon (dziedziczony) likantropa, to potem można nałożyć szablon półsmoka.
+1
Potomek ogra słoniołaka i smoka.

: czw kwie 12, 2007 5:33 pm
autor: homeosapiens
Właśnie, jakie klasy dawały bonusy do siły, bo nie pamiętam?

: czw kwie 12, 2007 6:05 pm
autor: Hezor
Eeeee... Warhulk, Human Paragon, Half-orc paragon. Dalej nie chce mi sie myslec ;)

: czw kwie 12, 2007 6:09 pm
autor: M.S.
homeosapiens pisze:
Właśnie, jakie klasy dawały bonusy do siły, bo nie pamiętam?


A tak w ogóle, to czy są jakieś klasy z premiami do siły? :shock:

: czw kwie 12, 2007 6:15 pm
autor: Hezor
Nazywasz mnie klamca? ;)

: czw kwie 12, 2007 6:22 pm
autor: M.S.
Hezor pisze:
Nazywasz mnie klamca?


Do licha! Nie zauważyłem Twojego postu, kiedy odpowiadałem na pytanie homeosapiensa. :oops:

Hezor pisze:
Warhulk, Human Paragon, Half-orc paragon.


Nazwy zupełnie mnie nic nie mówią. Skąd je wziąłeś?

: czw kwie 12, 2007 6:24 pm
autor: Kakarotto123
M.S. pisze:
A tak w ogóle, to czy są jakieś klasy z premiami do siły? :shock:

A barbarzyńca w szale? A smoczy potomek? Można ich trochę wymienić.

: czw kwie 12, 2007 6:26 pm
autor: M.S.
Kakarotto123 pisze:
A barbarzyńca w szale? A smoczy potomek? Można ich trochę wymienić.


Miałem na myśli ze stałymi premiami do siły. :? Tak jak rasy dodają premie do atrybutów.

: czw kwie 12, 2007 6:27 pm
autor: iron_master
Paragon Classes wystarczy poszukać ;)

: czw kwie 12, 2007 6:52 pm
autor: Kakarotto123
M.S. pisze:
Miałem na myśli ze stałymi premiami do siły. :? Tak jak rasy dodają premie do atrybutów.

Smoczy Potomek daje + 4 do siły.

: czw kwie 12, 2007 7:04 pm
autor: Varmus
Gardzący Magią z Władców Dziczy (3.0) to +1 do dowolnego atrybutu co level = +10 do Si. Problem w tym, że usuwa to możliwość korzystania z magicznych przedmotów...

No i zawsze jest jeszcze szablon doskonałości z KPE(3.0) :D

@DOWN: Szlag. Niedopatrzenie. Pardon ;)

: czw kwie 12, 2007 8:18 pm
autor: Suldarr'essalar
Varmus pisze:
Gardzący Magią z Władców Dziczy (3.0) to +1 do dowolnego atrybutu co level = +10 do Si. Problem w tym, że usuwa to możliwość korzystania z magicznych przedmotów...

Forsaker daje inherit bonus, zatem maksymalna premia może wynieść "tylko" +5.