Strona 1 z 1

Ruchome zamki Zewnętrza

: ndz lis 09, 2008 10:21 pm
autor: Planetourist
Witajcie :-)

Szukam informacji o rzeczonych budowlach. Niestety, nigdzie nie mogę znaleźć o nich zadowalającej ilości faktów. Sypnijcie łaskawie śpiewką, dobre trepy :)

: czw lis 13, 2008 9:34 pm
autor: Lunar190
Maszerujące zamki na outlandzie są opisane tylko w Players Primer to Outlands.

Generalnie to obiekty najczesciej spotykane blisko Iglicy. Mieszkają w nich najczęściej jacyś magowie (choć nie zawsze), ktorzy wykorzystują ochronną moc Iglicy. Tak można to powiedzieć w dwóch zdaniach. Jak do jutra nikt nie rozwinie to ja to zrobie ; )

: pt lis 14, 2008 6:18 pm
autor: Zsu-Et-Am
Nie tylko. To wprawdzie najpełniejsze źródło (jakkolwiek zawiera circa pół strony tekstu na ten temat, a dodatkowo - całkiem zabawny rysunek), jednak poza tym można skorzystać także ze scenariusza Dead Gods (w jego pierwszej części występuje chodzący zamek).

Co do samej koncepcji: zamki (przedstawiane jako gotyckie wieże na czterech kurzych nogach) są tworzone albo przez magów, którzy nie dysponują nazbyt potężną magią i chronią się ze swoimi studiami blisko Iglicy, albo przez kogokolwiek innego, komu zależy na prywatności i ukryciu się. Ruchomość (możliwa dzięki zastosowaniu technologii, magii lub boskiej mocy) pozwala im przemieścić się wraz z domostwem, gdy zmieni się zasięg danego kręgu Zewnętrza. Czasem można dojrzeć jeden z zamków, ale zazwyczaj pozostają z dala od bardziej ruchliwych obszarów (zaczynając od wszelkich miast-bram, boskich krain i innych osiedli).