Strona 1 z 1

[DnD 3,25 autorski/past] Serce Huraganu - komentarze

: wt mar 04, 2008 5:23 pm
autor: Elvin
Tu będziemy wpisywać komentarze/zażalenia/skargi/prośby/błagania odnośnie sesji :wink:

: śr mar 05, 2008 3:22 pm
autor: Cristof
witam wszystkich i życzę miłej gry. Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć coś fajnego. ;)

fremmed użyty w moim poście to cudzoziemiec po norwesku :P (przynajmniej według słownika ang-nor :P)

: czw mar 06, 2008 7:46 pm
autor: Elvin
A ja przepraszam za brak postu dziś, ale moj stan jest malo ciekawy (zdrowotny, nie %% :P), i nie mam naprawde sily siedziec przy kompie dluzej niz 10min.
Posta napisze jutro.

: pt mar 07, 2008 9:34 pm
autor: Vieri
heh chyba sie na tego twojego posta Elvin

: sob mar 08, 2008 10:08 pm
autor: Vimes6
Tak w formie ciekawostki,znalazłem bardzo ciekawy tekst norweskiego hymnu:
Ten kraj Harald uratował
Ze swoją wielką flotą,
Tego kraju Haakon Dobry bronił
Podczas gry Øyvind śpiewał;
Olav umalował ten kraj
Krzyżem swojej krwi,
Ze swoich wyżyn Sverre powiedział
Powstań przeciw Rzymowi

: śr mar 12, 2008 3:03 pm
autor: Cristof
Vieri odezwij sie do mnie na gg. Powinienem być po 20-21 może wcześniej. To napiszemy dialog miedzy naszymi postaciami :)

: wt mar 25, 2008 5:51 pm
autor: Vimes6
Mam pytania:
-Jak daleko jesteśmy od bramy i czy ona jest otwarta?
-Jak dokładnie wygląda status liczebny wojsk nieprzyjaciela?

: wt mar 25, 2008 6:13 pm
autor: Elvin
Vimes6 pisze:
Mam pytania:
-Jak daleko jesteśmy od bramy i czy ona jest otwarta?
-Jak dokładnie wygląda status liczebny wojsk nieprzyjaciela?

Ad1. Zamknięta.
Ad2. Może być 35+ sztuk? :P

: wt mar 25, 2008 7:19 pm
autor: Vimes6
A co jeszcze znajduje się na tym rynku oprócz nas i tej 35 osobowej straży?
Czy istnieje druga brama?

: wt mar 25, 2008 9:34 pm
autor: Elvin
Jedna mala uwaga.
Wielu z was wspominalem na gg o dlugosci postow, i sposobie pisania.
Za wzor mozna postawic posty Cristofa i Amego.

Teraz bedziemy konczyc Prolog, a zaczniemy rozdzial pierwszy.
I tu z gory mowie ze jeszcze przed rozpoczeciem rozdzialu pierwszego nastapi "redukcja etatow". Kryterium redukcji bedzie to jak bardzo mi podobaja sie wasze posty pod wzgledem stylu, zawartosci, dlugosci, i tego jak bardzo sa rozbudowane.

Trzymajcie sie :wink:

: śr mar 26, 2008 12:15 am
autor: Cristof
zrobiło się ciekawie, więc odpisujcie panowie ;)

jeszcze miałbym prośbę do Rolnika - opisz mniej więcej swoją postać. ( i do drugiego nowego gracza również by o tym nie zapomniał :) )

: śr mar 26, 2008 9:52 pm
autor: Elvin
Dzis na posta nie liczcie, nie ta godzina zeby pisac takie arcydziala xD
Na post Vieriego czekam do jutra.

: czw mar 27, 2008 2:09 pm
autor: Elvin
Sorki ale dzis posta nie bedzie, jakos nie dam rady dzis napisac czegokolwiek sensownego.

: czw mar 27, 2008 3:49 pm
autor: Rolnik.
jeszcze dziś dostaniecie posta z opisem:)

btw a gdzie znajdę opisy waszych?:P

: czw mar 27, 2008 9:06 pm
autor: Elvin
No dobra napisałem.
Krótko, bo nie ma się tu co rozpisywać.
Post nie jest najwyższych lotów.. ale chyba lepsze to niż nic.

: pt kwie 04, 2008 9:49 am
autor: Rolnik.
może jakiś post?

: pt kwie 04, 2008 4:54 pm
autor: Elvin
Sorki ale ten tydzien byl "biedny", i nastepny tez bedzie :P
Koncze liceum (yeah), poprawiam oceny, oddaje smieci do matury itd.

Dzis bedzie post, jesli nie skoncze go do 18.30 (pewnie nie) to oczekujcie go dopiero kolo polnocy :razz:

: śr kwie 09, 2008 9:18 pm
autor: Elvin
Dobra i zla wiadomosc :D
dobra, juro poprawiam ostatnia ocene i nie bede mial tyle nauki
zla, za 26 dni mam mature bede sie wiecej uczyl, ale posty beda bardziej regularnie pisane.

Poki co czekam na reszte :razz:

: ndz kwie 20, 2008 2:02 pm
autor: Asmy
Wyjeżdżam w dniach 22.04 - 5.05, nie będę mógł wtedy odpisywac, proszę o łaskawośc MG, coby mi postaci nie mordował, a jeżeli już trzeba, to przynajmniej w jakiś efektowny sposób.

: pn kwie 21, 2008 2:37 pm
autor: Rolnik.
może napisze ktoś posta?
Elvin pisze:
Kwestia częstotliwości postowania: Jedna notka na dzień-dwa, góra trzy. O nieobecnościach proszę wcześniej mnie zawiadamiać, bo inaczej, trup może ścielić się gęsto jeśli nie będę powiadomiony o nieobecności.

: ndz kwie 27, 2008 6:22 pm
autor: Elvin
Sesja zawieszona do 14 maja.
Powod: matura za pare dni. Po polskim ustnym bede regularnie odpisywal (mam ang ustny jeszcze 19 ale na to leje akurat :P)

: ndz cze 08, 2008 10:56 am
autor: Elvin
Wracamy i jedziem z tym.

Dalszy udzial w grze potwierdzili:
Cristof
Vimes
Rolnik
Narrick

Czekam na odpowiedz Asmy'ego.

: wt cze 24, 2008 2:23 pm
autor: Rolnik.
Oficjalnie Rezygnuje. Jestem do tego zmuszony, straciłem wątek i wypaliłem się jako ta postać. Przykro mi, i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy współpracować. pozdro