Strona 1 z 6

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 9:50 am
autor: Agnostos
Miejsca na komentarze do sesji, która dziś rusza.

Komentarz pierwszy - robiąc ekwipunek wpisujcie proszę obok koszt każdego przedmiotu w gp. Usprawni mi to pracę, dzięki! :)

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 10:49 am
autor: Agnostos
quid-est-veritas-vt68673.html

Poszło szybko :)

Życzę wszystkim graczom udanej, interesującej i niezapomnianej rozgrywki. Do końca.

Teraz jest czas na opis waszych postaci, żeby każdy wiedział z kim związał go los. Oraz na pierwsze nieśmiałe interakcje.

PS: Nie bójcie się, jak będzie miejsce na akcję, posty będą dla odmiany krótkie i dynamiczne ;)

PS2: Macie cały ekwipunek przy sobie (zakupy za 2700 gp), więc poproszę o finalizację tegoż.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 6:16 pm
autor: Arvelus
Slan, mam do Ciebie prośbę.

Tytułuj swoje posty imieniem postaci i dbaj by tekst wyglądał tak jak planowałeś, byłby to duży problem? : ]

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: czw lis 15, 2012 7:16 pm
autor: Sanawabicz
Arvelus pisze:
Slan, mam do Ciebie prośbę.

Tytułuj swoje posty imieniem postaci i dbaj by tekst wyglądał tak jak planowałeś, byłby to duży problem? : ]

Wygląda to trochę jak jak gdyby pisał przy pomocy mobilnego urządzenia.

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: czw lis 15, 2012 7:23 pm
autor: slann
Hello
Jestem ostatnio przymulony, ale poprawiłem posta.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 10:03 pm
autor: dreamwalker
Hej!
Wchodzę do gry :D

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 11:23 pm
autor: Arvelus
Tak gwoli ścisłości.
Zaznaczę, że jeśli wasze postacie są świadome istnienia nieumarłych, a ich wis przekracza 3 to wiedzą, że Tharos jest sztywniakiem, a jeśli się coć znają to rozpoznają w nim ghula : P
Nie abym oczekiwał jakiegoś odpędzania nieumarłych, czy skierowania na mnie świętego gniewu, jeśli komuś zdarzyło się przysięgać ściganie nieumarłych... ale zdaje mi się, że to wątek wart nie-zignorowania : P

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 11:29 pm
autor: dreamwalker
To w sumie ciekawy problem dla mojej postaci tacy nieumarli. Muszę się zastanowić dobrze nad tym. Ale spoko, nie mam takich rzeczy jak odpędzanie nieumarłych. Nie ta parafia.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 11:53 pm
autor: Sanawabicz
Wybaczcie za poślizg. Skończyłem posta, był długi, według mnie bardzo dobry... klimatyczny. Wszystko co powinien mieć post. WSZYSTKO...

A potem cofnąłem sobie stronę... nie mam ochoty już dziś tego pisać...

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 15, 2012 11:57 pm
autor: Agnostos
Uwagi techniczne - zapisujmy kwestie wypowiadane przez postaci (dialogi, monologi) kursywą od myślnika. Myśli postaci kursywą od tyldy.

Co do waszych postów:

Dla Dreamwalkera - brawa za opis postaci! Przy odrobinie szczęścia spędzicie ze sobą kawał (nie)życia, stąd warto chyba, żeby każdy wiedział kto zacz i czego się po nim spodziewać. A z pierwszego nawet rzutu oka można wyczytać więcej niż się wydaje. Więc warto się postarać.

Nie wymagam długich postów dla samych długich postów, w walce czy podczas szybkiej akcji są one nawet niewskazane, ale w pewnych sytuacjach to od was zależy bogactwo i poziom szczegółowości świata gry. No ale co kto lubi i umi, ja tylko sugeruję.

A potem cofnąłem sobie stronę... nie mam ochoty już dziś tego pisać...

Bolesne. Dlatego TAKIE posty piszę tylko w Wordzie. Za dużo przeszedłem też takich akcji. Grunt to przy stracie odtworzyć na szybko główny zarys, a szczegóły i poszczególne słowa uzupełnić na spokojnie.

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: pt lis 16, 2012 12:17 am
autor: Sanawabicz
Agnostos pisze:
A potem cofnąłem sobie stronę... nie mam ochoty już dziś tego pisać...

Bolesne. Dlatego TAKIE posty piszę tylko w Wordzie. Za dużo przeszedłem też takich akcji. Grunt to przy stracie odtworzyć na szybko główny zarys, a szczegóły i poszczególne słowa uzupełnić na spokojnie.


Czuję się zmotywowany. Posta będzie za góra 30 min.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pt lis 16, 2012 10:38 am
autor: Agnostos
Ja jestem zajęty w weekend i mogę mieć ograniczony dostęp do sieci, więc nie gwarantuję, kiedy pchnę akcję dalej. Może sobota wieczór, może dopiero niedziela.

Teraz macie więc czas na ustalenie zasad współpracy. Cieszę się, że już pojawia się zarzewie pierwszego konfliktu. Ciekaw jestem Waszych dalszych interakcji :)

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pt lis 16, 2012 12:17 pm
autor: Arvelus
Hmmm... nie wiem jakiej przeglądarki używasz, ale ja operuję na Chrome. Nawet jak cofnę stronę, to jest wtedy opcja cofająca... strzałka w drugą stronę i tekst zostaje zachowany. Podczas pisania tego posta sprawdziłem to trzy razy.
A teraz czwarty : ]

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pt lis 16, 2012 7:14 pm
autor: Sanawabicz
Chrome używam od pierwszego dnia, w którym pojawił się na "runku".
I szczere, zrobiłem wszystko żeby przywrócić utracony tekst... nie wiem czy to moja wina ( że w panice naklikałem zbyt dużo razy) czy po prostu mój komputer całkiem się obraził gdy przypadkowo "urwała" mi się matryca...
Tak czy inaczej, przerzucam się na worda.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pt lis 16, 2012 7:18 pm
autor: dreamwalker
Możesz wyposażyć się w dodatek do chroma, który zapisuje dane formularzy.

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: pt lis 16, 2012 7:26 pm
autor: slann
Jak zabijemt gospodarzy?

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pt lis 16, 2012 7:34 pm
autor: dreamwalker
Nie wiem, wygląda mi to na drużynę fajterów (chyba, że się mylę, poprawcie mnie).
Mercutio w miarę dobrze oddaje moją opinię - trzeba się dobrze rozejrzeć w trakcie pierwszej walki a potem sporo knuć.
Możemy sobie wyobrażać nie wiadomo co, ale takie są realia.
No chyba, że jest to ogólnie znane miejsce z Planescape lore i tylko ja nic o nim nie wiem :)

Jeszcze jeden pomysł, jaki mam, to idea rodem z Baldur's Gate'a aby dogadać się z inną drużyną psów i ruszyc do walki razem w trakcie pojedynku. Do tego trzeba się jakoś z nimi skontaktować. Klatki są trochę daleko od siebie (takie odniosłem wrażenie). Wspomniałeś slann, że Twoja postać ma jakieś moce psychiczne, fajnie by było gdybyś miał jakąś telepatię, ale chyba na trzecim poziomie to nie ma na co liczyć w tej materii.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: sob lis 17, 2012 1:42 am
autor: Sanawabicz
Biorę się za posta.

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: sob lis 17, 2012 12:24 pm
autor: slann
Więcej werwy! Satrius chce was tylko podnieść na duchu i zachęcić do walki.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: sob lis 17, 2012 1:17 pm
autor: Agnostos
Dodam tylko, a propos planescape lore. Bazuję na niej jeśli chodzi o major lokacje i major NPC, ale poszczególne miejsca, sceny akcji oraz NPC będą w 90% autorscy. Trzymanie się podręczników na każdym poziomie szczegółowości częściej zubaża rozgrywkę i czyni ją dość sztampową.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: pn lis 19, 2012 11:08 am
autor: Agnostos
W kwestii waszych wspomnień, snów i osobistych wątków, które z definicji będą (początkowo) znane tylko postaci, której dotyczą, będę stosował spoilery. Główny powód to po prostu porządkowanie postów, które wyglądają lepiej, są czytelniejsze i nie trzeba przewijać. W dalszej części, gdy zdarzą się sytuacje, że każdy z was dostanie obszerny kawałek dla siebie, tak chyba będzie lepiej.

A jeśli uważacie, że lepsza znajomość postaci pozostałych graczy w warstwie meta-gamingowej nie wpłynie na odgrywanie swojej własnej postaci, to oczywiście nie ma problemów, żeby każdy z was czytał całość.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 12:51 am
autor: Sanawabicz
Ruszmy trochę akcje panowie.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 10:58 am
autor: Agnostos
Proszę bardzo.

Dawajcie śmiało znać jak czegoś wam brakuje albo macie jakieś sugestie co do rozgrywki.

Manewry DW wylosuję, jak tylko poda mi, których 5 chce mieć przygotowane.

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: śr lis 21, 2012 12:15 pm
autor: slann
Nie miałem neta

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 12:40 pm
autor: Agnostos
Spoko, nie straciłeś wiele. Jestem chory i nawet nie zauważyłem, jak już się zrobiła środa. Miałem w planach przyspieszyć akcję w niedzielę.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 3:36 pm
autor: dreamwalker
Do wieczora nie dam rady odpisać, więc załóżcie że opóźniam akcję w inicjatywie.
Odpiszę jak tylko wrócę do domu.

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 3:58 pm
autor: Sanawabicz
Slann, chyba nie w swojej inicjatywie?

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

: śr lis 21, 2012 4:06 pm
autor: slann
A piszemy według inicja4ywy?

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: śr lis 21, 2012 8:12 pm
autor: Sanawabicz
Nie wiem w sumie, ale tak mi się zdaje skoro została rzucona i pokazana :)

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

: czw lis 22, 2012 1:51 am
autor: Agnostos
Powiedzcie jak wolicie, ja nie mam silnej preferencji. Możemy pisać poza inicjatywą - każdy kiedy tylko ma czas deklaruje swoje akcje w poście bez względu na inicjatywę (gra będzie toczyła się szybciej, nie trzeba będzie czekać aż Dream wróci z pracy etc ^^), a ja będę robił porządek, jeśli się okaże, że coś nie mogło mieć miejsca.

To jak, hmm?