Strona 1 z 1

Serce Genosite- Neuroshima

: czw wrz 12, 2013 12:09 pm
autor: Mr.Logikus
Witam!

Mam coś do zaproponowania osobom, które posiadają "Bohatera Maxx" lub też czytały rozdział o Genosite. Aktualnie jestem w trakcie prowadzenia sesji pt "Serce Genosite". Głównym celem graczy jest dotarcie do tzw. Serca Genosite, które według legend jest swoistym Edenem. Aby jednak to zrobić bohaterowie muszą zdobyć kilka rzeczy dzięki którym będą zdolni przeżyć na silnie skażonym terenie. Tymi elementami są:
-Prototypowe Maski Przeciwgazowe
-Kombinezony Całkowitej Ochrony Radiologicznej i Chemicznej "Iron Man".

Aby zdobyć te "Artefakty" gracze zwiedzają pół Zony, pomagając lub szkodząc frakcjom jakie napotkają na swojej drodze.
W tej rozgrywce są przewidziane 4 frakcje:
1. Nowy Jork
2. Posterunek
3. GUF( Genosite Union Factory)- frakcja utworzona z faktorii "Bohatera Maxx"
4. Kościół Wschodzącego Słońca- jest to sekta, której celem jest dostanie się do edenu i odnalezienie wiecznego szczęścia.

Każda z tych frakcji ma przewidziane odzielne pkt reputacji. Dla każdej ze stron można zdobyć +8/-8 pkt reputacji. Reputacja dodatnia mówi o tym w jaki sposób gracze przysłużyli się danej grupie. Ujemna opisuje co też zostało nabrojone. Testowanie repki. robimy za pomocą 2k8. Jedno odpowiada za rep. dodatnią a drugie ujemną.

Co do tworzenia postaci:
1. Współczynniki - Rozdawanie według "Neuroshima - Podręcznik Podstawowy 1.5" albo rzucanie. Wyniki wchodzą od 6, mniejsze wyniki również dają 6.
2. 30 punktów umiejętności normalnych i tyle samo na specjalizacje.
3. Brak ochrony rodzicielskiej.
5. 200 gambli na sprzęt bez losowania dostępności (Sprzęt z Ołowiu lub inne ze sprzętem (w ostateczności)).
6.Żaden gracz nie losuje na początku choroby przewlekłej. Fajnie? No nie, bo dostaję w prezencie "Chorobę Popromienną" od kochanego MG. Czym ona jest?
Codziennie gracz rzuca przeciętny test kondycji. Jeśli go zda, nic się nie dzieje, jednak każdego kolejnego dnia ST rośnie o 1. Jeśli nie zda, dostaje 1 ogólną ranę lekką (nie kumulują się z ranami zwykłymi) z automatycznym utrudnieniem 30% (brak rzutów na odporność na ból). Ranę leczycie problematycznym testem LECZENIA CHORÓB. Rzucać można raz dziennie, sukces redukuje utrudnienia o 15%. UWAGA: Rany popromienne nie mogą zostać usunięte poprzez zwykłe leczenie chorób. Rana lekka, nawet po osiągnięciu 0% utrudnień zostaje! 3 rany lekkie zmieniają się w ciężką itd, aż do krytycznej. Rany krytyczne, bez znaczenia na ich ilość was nie zabiją. W momencie osiągnięcia rany krytycznej następuje rzut k6 na współczynnik, który na stałe wam spada. Wynik 6 oznacza, że spadło wam więcej współczynników. Lepiej nie wyrzucić go kilka razy pod rząd.
Antyrad zbija wam 2 rany lekkie i uodparnia na promieniowanie na kolejny dzień. Można go przyjąć raz dziennie.
UWAGA: Jeśli utrudnienia spowodowane chorobą przekroczą próg 200%, gracz umiera. Utrudnienia ogólne nie sumują się ze zwykłymi, tak więc jeśli macie 60% utrudnień od choroby i 150% od zwykłych, nic się nie dzieje.

Jeżeli chcecie więcej to piszczie, jestem nowy i nigdy jakoś nie korzystałem z forum, więc wybaczcie jeżeli nie stosuje sie do swoistej "Kultury" pisania. Wiem także że popełniam liczne błędy interpunkcyjne i ortograficzne za które szczerze przepraszam.

Re: Serce Genosite- Neuroshima

: pt wrz 13, 2013 9:54 am
autor: Zireael
Zły dział.