Strona 1 z 8

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania - komentarze

: wt sie 30, 2011 2:17 am
autor: Yester
I pierwszy post poszedł :-)
Na początek przekleiłem ogólną część wstępu z wątku rekrutacji.
Potem są przynależne do każdej postaci wstępy.
A na koniec część wspólna. Cześć wspólną naturalnie należy przeczytać po wstępie, by ułożyło się to w jakąś całość ;-)
Mam nadzieję, że jakoś to wyszło, chociaż pewnie mogło wyjść lepiej.
Iiii... Zapraszam do zabawy :-)
Proponuję na pierwszego posta dać czas do czwartku do północy (ale jak macie obiekcje to dajcie znać ;-) ).
PS. Mam nadzieję, że nie przekłamałem żadnej postaci, ani nie naciągnąłem żadnej z nich by wciągnąć je w "historię".

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 8:21 am
autor: Corrick
Ja napiszę posta, jak wrócę z pracy - jeśli do tego czasu dostanę odpowiedź MG. (czyli nieco przed 16) Jeśli nie dostanę, poczekam do wieczora, gdy wrócę z grilla.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 11:05 am
autor: Yester
Mam prośbę jeszcze by piszący post umieścili w nim co najmniej link do opisu wyglądu zewnętrznego postaci - tak by wszyscy wiedzieli "kogo" widzą.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 4:17 pm
autor: Corrick
Lady Aeria Foucard melduje się na pokładzie. I niech wasi bogowie wam sprzyjają ;-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 5:04 pm
autor: Yester
Niezłycch tu mają dzrzwiorobów- pogłaskał Rozpruwacza, który wbiegł mu na ramię. Mysz wydawała się oburzona obecnością tylu osób.

Emh, chyba niejasno dosyć napisałem - naturalnie owe drzwi to w rzeczywistości otwór w ścianie, za którym ciągnie się korytarz - fizycznych "desek" czy czegokolwiek innego tam nie widać :-)

Przy okazji - dzięki za szybkie postowanie :-)

W tej sytuacji dzisiaj w nocy pewnie pojawi się kolejny post - chyba, że chcecie sobie jeszcze porozmawiać :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 5:37 pm
autor: Noares
Uuu, szkoda. No to krasnal powiedział:
-Niezłych tu mają ścianorobów- xD
Portret mojej postaci jest nie do końca wierny. Dortmund chodzi w kilcie w niebieską kratę, lnianej koszuli, kolczudze i z dwuręcznym mieczem. Do tego jeszcze para solidnych, krasnoludzkich butów.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: wt sie 30, 2011 8:29 pm
autor: Brilchan
Yester pisze:
W tej sytuacji dzisiaj w nocy pewnie pojawi się kolejny post - chyba, że chcecie sobie jeszcze porozmawiać :-)


Moja postać nie ma nic więcej do dodania,zresztą i tak pewnie będę robił za drużynowego gadułę :razz:

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr sie 31, 2011 1:23 am
autor: Yester
Kolejny post poszedł. Było na nim trochę edycji, bo jak przeczytałem to co napisałem w pierwszej wersji to aż się za głowę złapałem. Mam nadzieję, że teraz jest to znośne.
Na przyszłość postaram się pisać posty nieco wcześniejsza porą ;-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr sie 31, 2011 12:10 pm
autor: Yester
Dla ustalenia uwagi:
(...) Podobnie pusty stał się zaraz po tym gdy ostatnie z oczu zakończyło swą marną egzystencję.

Stąd też Brilchan może mieć drobne kłopoty z trafieniem w zjawy swoimi magicznymi pociskami gdyż ich już tam nie ma/są niewidzialne/kto wie co jeszcze ;-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr sie 31, 2011 1:16 pm
autor: Brilchan
Yester pisze:
Stąd też Brilchan może mieć drobne kłopoty z trafieniem w zjawy swoimi magicznymi pociskami gdyż ich już tam nie ma/są niewidzialne/kto wie co jeszcze ;-)


To w takim razie zmienię ten fragment ok ?

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr sie 31, 2011 3:01 pm
autor: Yester
Żaden kłopot :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr sie 31, 2011 10:41 pm
autor: Yester
Pozwoliłem sobie zatrzymać krasnoluda zanim wszedł w "kwadraty", bowiem mag rzucił swoje zaklęcie najmniej kilkanaście sekund wcześniej. Oczywiście nie będę zatrzymywał jeśli zdecyduje się ruszyć dalej.

PS. Wybaczcie mi moje malowanki ;-)


Btw. Mamy póki co dość szybkie tempo postowania, ale jeśli zajdzie taka potrzeba możemy zwolnić - ja w tej chwili dysponuje masą czasu więc i często i rzadko mogę pisać ;-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: czw wrz 01, 2011 1:37 pm
autor: Noares
heh. Miałem nadzieje, że coś się stanie, bo podejrzewam, że mało brakowało do zgonu xD

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: czw wrz 01, 2011 7:15 pm
autor: Yester
Czekamy jeszcze na post Brilchana - aż jestem Ciekaw jak w tej gęstej atmosferze odnajdzie się nasz gaduła :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: pt wrz 02, 2011 10:49 pm
autor: Brilchan
moja postać nic w tej turze nie robi tylko obserwuję rozwój wydarzeń. Bez sensu pisać o tym jednozdaniowego posta :razz:

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: pt wrz 02, 2011 11:15 pm
autor: Yester
Jak rozumiem krasnolud decyduje się w końcu rzucić? :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: sob wrz 03, 2011 10:26 am
autor: Noares
Krasnolud rzuca, skoro nikt nie wyraża sprzeciwu.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: sob wrz 03, 2011 9:32 pm
autor: Yester
Test do drugiej części posta wg. osób (rzut k20):
Brilchan ST 12
Noares ST 15
Aeria ST 12
Lucullus ST 10

Rzuty we własnym zakresie, przeczytać zawartość posta oczywiście możecie, ale czy zareagujecie na tę część - zależy od rzutu :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: sob wrz 03, 2011 10:01 pm
autor: Corrick
[Rzut w Kostnicy: 17] Kobitka zdała, jest git majonez ;)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: sob wrz 03, 2011 10:46 pm
autor: Yester
Pozwolę sobie szybko napisać kolejnego posta, bo wymagana jest errata do tego co ty napisałeś :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: ndz wrz 04, 2011 10:16 am
autor: Noares
Dortmund

[Rzut w Kostnicy: 9] Cosik się nie udało :help:

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: ndz wrz 04, 2011 12:22 pm
autor: Yester
Hmm...
Noares pisze:
(...) stanął na białym polu.

Mógłbyś to doprecyzować, bo na pierwszym białym polu stoi kapłanka + zjawa. Chcesz się tam wciskać na to jedno pole? Czy jak? :-)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: ndz wrz 04, 2011 3:20 pm
autor: Noares
aha. no to nie staje. xD

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: ndz wrz 04, 2011 7:47 pm
autor: Yester
Lucullus pisze:
Lucullus

Najemnik szybko podbiegł do kapłanki i odciągnął ją spod spadającego miecza, mającego zadać jej cios, a następnie sam wskoczył na białe pole, zadając szybki cios zjawie, która atakowała jako ostatnia, by później odskoczyć poza biało-czerwoną szachownicę, gdzie pionkami były śmiertelnie groźne zjawy.


Udało mu się to zrobić, jeśli Aeria nie stawia oporu.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: ndz wrz 04, 2011 8:20 pm
autor: Corrick
Nie stawia.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: pn wrz 05, 2011 9:51 am
autor: Corrick
Ja dziś odpiszę na post Lucullusa - Yester, jesteś w stanie być na forum w okolicach 18? Bo będę potrzebował Twojej akceptacji na to, co Aeria chce zrobić.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: pn wrz 05, 2011 11:30 am
autor: Yester
Powinienem być (+/- kilka minut)

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: pn wrz 05, 2011 5:50 pm
autor: Corrick
Choć zasadniczo, jak tak teraz patrzę - bardziej odpowiadałaby mi 22. Serio.

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: śr wrz 07, 2011 4:46 pm
autor: Noares
Oj oj oj, niedobrze. Chyba nie zostawicie krasnoluda w potrzebie? To przez tych kłótliwych ludzi! Odwrócili uwagę biednego Dortmunda!!! :cry:

['Planescape', StoryTelling] Sztuka poznania

: czw wrz 08, 2011 11:41 pm
autor: Yester
Gdyby ktoś pytał, to teraz naturalnie wypadała by kolej na post Brlichana a ten powinien w sobotę wieczorem takowego napisać (ważne sprawy).
Także będzie dobrze.
A Noares - jak zginiesz to zawsze możesz się przerzucić na odgrywanie myszy ;-) (ale mam nadzieje, że to się nie stanie) ;-)