[quote=Stong]W³a¶nie, ¿e nie! Zabraæ mu bo ju¿ g³upoty wygaduje![/quote]
Niechaj pije do dna! Tak ma byæ!
[quote=Stong]W IV Wszystkie te walki i grafika by³a beznadziejna. Jak te zamki wygl±daj±?[/quote]
Ludzie, ju¿ zaczynacie mnie denerwowaæ. Grafika w IV jest o wiele lepsza ni¿ w III. Choæby dlatego, ¿e te gry dzieli spory dystans czasowy, III zosta³a wydana sporo lat wcze¶niej ni¿ IV. Je¶li kto¶ uznaje grafikê w III lepsz± ni¿ w IV to radzê okularki kupiæ
.
[quote=Stong]A jak komu¶ III za kolorowa to niech sobie stuninguje monitor albo wstawi czarno-bia³y[/quote]
Cóz za wspania³e rady... mo¿e po prostu niech przerzuci siê na IV
.
[quote=Stong] Nie widzê nic z³ego w ulepszaniu jednostek[/quote]
Sam sobie tutaj przeczysz:[quote=Stong]bo mo¿e i przej¶cia z jednego do drugiego (np. czerwone smoki w czarne) nie maj± uzasadnieñ[/quote]
Nie mo¿e, tylko napewno. Czyli jednak widzisz w ulepszaniu jednostek "co¶" z³ego
.
[quote=Stong] to jednak to zapewnia t± sta³o¶æ i dziêki temu nie mo¿na by³o przy³±czaæ tych nieulepszonych, trzeba by³o kombinowaæ, ¿eby je zebraæ innym bohaterem, ulepszyæ i do³±czyæ.[/quote]
Dla mnie to nie jest ¿adna zaleta. Zreszt± system "okienkowych" armii te¿ nie jest najwy¿szych lotów. Swoj± drog± to w IV zamiast trudno¶ci z do³±czaniam nieulepszonych do ulepszonych mamy po prostu o jedno okienko mniej.
IV ma te¿ t± zaletê, ¿e jednostki wreszcie mog± poruszaæ siê same, bez herosów. I to jest fajne.
[quote=Stong]Dla mnie IV to nieudany skok na kasê (nawet to im nie wysz³o ) obliczony na to, ¿eby przejechaæ siê na popularno¶ci pozosta³ych 3 czê¶ci pojechaæ.[/quote]
Chc±c czy niechc±c KA¯DA gra to skok na kasê, a wiêc nie bulwersuj siê tak...
[quote=Stong]IMHO StiM ma racjê[/quote]
IMHO Smaller ma racjê. I co teraz?
[quote=Stong][quote=Ric Simane]Ja jednak polecam Lochy i Wrota ¯ywio³ów (te szczególnie).[/quote]
Przecie¿ Conflux to IMO najbardziej lamerski zamek (chocia¿ ³adnie wygl±da). Przepak, przepak, przepak! Czy o to chodzi, ¿eby graæ przepakowanym zamkiem?
[quote=Ric Simane]Przerazi³a mnie ta cukierkowa grafika, na si³ê wymy¶lane potwory, które zast±pi³y te znane z trójki.[/quote]
A które s± niby na si³ê wymy¶lane, zastêpuj±c te z trójki? Ewentualnie przychodz± mi do g³owy: bia³e tygrysy (powinny byæ raczej poza zamkiem), koszmary (fajne), truj±ce pomioty z necropolis (fajny pomys³, ale nie ten zamek), smocze golemy (super, wolê je od tytanów), lodowe demony (te¿ lubiê), gigantyczne modliszki (mog± byæ), potwory morskie (niez³e)... hmm, nie chce mi siê wszystkich wymieniaæ. Pamiêtajmy te¿, i¿ nie wszystkie jednostki z trójki by³y takie "wypasione", przypomnijcie sobie knurzych je¼d¼ców chocia¿by
.
[quote=Phobos] Z WoG - pewnie Supreme Archangel do spó³ki z Sacred Phoenixem i Hell Baronem (nie wiem czemu, czasami pisze Antichrists).[/quote]
A czy przypadkiem i tak nie przerasta ich B³ekitny Smok/Azure Dragon? Swoj± drog± to ja mam t³umaczenie "Antychryst".
WoG ma te¿ ten plus, ¿e ulepszone Hydry Chaosu wymiataj±
, chyba s± lepsze nawet od ulepszonych Czarnych Smoków. G³ównie dziêki regeneracji, truci¿nie itp..
[quote=Phobos]bardziej jeszcze razi³o to, ¿e np w zamku Death mia³e¶ i demony i nieumar³ych
Nie da³o siê dowaliæ choæby pozmienianych jednostek i zrobiæ dwa zamki?[/quote]
To te¿ mnie denerwuje... wmieszali nielubiane przeze mnie diab³y pomiêdzy nieumar³ych.
[quote=Phobos] (i kombinacje zmieniaj±ce klasê bohatera).[/quote]
To te¿ fajna sprawa, Arcymaga mo¿na sobie zrobiæ
. Choæ ja i tak najbardziej lubiê tego gostka powstaj±cego po po³±czeniu szkó³ magii Chaosu i Natury.