Strona 1 z 1

: śr mar 22, 2006 5:07 pm
autor: At-Mato
Witam<br /><br />Jako że liga D&DM juz tuż tuż wypadałoby przygotować jakiś warband do gry turniejowej.<br />Ten temat jest do tego abyście prezentowali i komentowali armie.<br /><br />Ja zacznę:<br /><br />Hide & Destroy <100p><br /><br />Snig, Worg Rider <42p> - przywódca armi, prowadzi ją na swym pięknym worgu<br /> - Goblin Blackblade (minion) <0p><br />Goblin Underboss <28p><br />Goblin Blackblade <12p><br />Goblin Blackblade <12p><br />Skeletal Legionnaire <4p><br /><br />Warband jest stworzony tylko na dodatku War Drums (gdyż pewnikiem będą róźne formaty turnieji, tak jak w MtG). Opiera sie na zabiciu przeciwnika z cienia, najczesciej wsadzajac mu sztylet między żebra :). Wydaje mi sie ze bedzie sprawował się na poziomie, choc wątpie bym wygrał tym jakis turniej, choc kto wie :mrgreen: . A Wy co o nim sądzicie ?<br /><br />Pozdrawiam<br />

: śr mar 22, 2006 6:15 pm
autor: Skrzeku
W³a¶nie mam pytanie, czym siê ró¿ni gra turniejowa, od zwyk³ej?<br /><br />Warband fajny, du¿e mo¿liwo¶ci, ale chyba do 200 siê teraz gra po War Drums.

: śr mar 22, 2006 9:53 pm
autor: At-Mato
Właśnie mam pytanie, czym się różni gra turniejowa, od zwykłej?
<br /><br />Cóż, w D&DM nie wiem, natomiast w MtG jest tak ze są róźne typy gry (np. tylko trzy ostatnie dodatki). Sądze ze w przypadku D&DM bedzie podobnie, bo to też Wizardsi.<br /><br />Co do 200p to turnieje bedą róźne, a pozatym ja wole jakoś mniejsze oddziały :)<br /><br />Pozdrawiam

: pt mar 24, 2006 2:38 pm
autor: Hejas
Gra turniejowa od normalnej nie ró¿ni siê tylko tym, ¿e graj±c towarzysko mo¿na delikatnie naginaæ zasady. (np. graæ bez kart statystyk, albo figurkami zbanowanymi*)<br /><br />W DDM nie ma ¿adnego podzia³u na formaty. Na turniejach gra siê w formacie Assault, czyli:<br /><br />200 punktowe warbandy, mapki (te ze startera i fantastic locations) - wygrywa ten, który pierwszy uzbiera 200 punktów, zabijaj±c stwory przeciwnika lub zdobywaj±c victory points, poprzez ustawienie jednostki na "victory area" (10 punktów, jak nasza jednostka pod koniec rundy stoi na victory area przeciwnika).<br /><br />Jest te¿ wariant epicki, czyli 500 punktów. (zasady niezmienione)<br /><br /><br />* Jedyn± zbanowan± figurk± jest Drider Sorcerer.<br /><br /><br />
Warband fajny, du¿e mo¿liwo¶ci, ale chyba do 200 siê teraz gra po War Drums.
<br /><br />Zawsze tak by³o. Na turniejach gra siê na 200, czasami 500. 100 to format towarzyski.<br /><br /><br />At-Mato - Twoja warbanda to raczej przyk³ad armii do gry "dla zabawy", czyli towarzyskiej. Nie sprawdzi siê na turnieju (choæby dlatego, ¿e 100p). Jak znajdê trochê czasu, skrobnê nieco o "grywalnych warbandach" dla ka¿dej frakcji.

: pt mar 24, 2006 2:48 pm
autor: At-Mato
W DDM nie ma żadnego podziału na formaty
<br /><br />Dziwne, myślałem ze podobnie jak w MtG Wizardsi i tutaj coś wprowadzą.<br /><br /><br />Nie moge się doczekać aż coś napiszesz, juz w okolicy maja może będą turnieje u mnie w Łodzi wiec do tego czasu chciałbym sobie złozyć coś dobrego do gry turniejowej.<br /><br />Pozdrawiam

: pt mar 24, 2006 2:53 pm
autor: Skrzeku
Skrobnij... liczê na to :mrgreen:, gdy¿ nie mam absoulutnie pomys³u na warband :/ (gram CE jakby co)<br /><br />UWAGA : <br />W na stronie cytadela.pl na forum bedzie informacja o lidze, kiedy bêdzie siê tam odbywaæ itd

: sob mar 25, 2006 11:33 am
autor: Hejas
<div align="center">Chaotic Evil<br />Jak zbudowaæ solidn± Warbandê?</div><br /><br /><br />Schemat budowy warbandy CE jest do¶æ prosty. Jak wszyscy wiedz± w tej frakcji rozró¿niamy 4 solidnych middle-costowych beaterów (którzy s± jednak BARDZO trudni do zdobycia):<br /><br />Orc Champion<br />Eye of Gruumsh<br />Ogre Ravager<br />Red Samurai<br /><br />Do niedawna byli oni jedyn± opcj±. W koñcu pojawi³a siê jednak alternatywa:<br /><br />Hill Giant Barbarian (zajmuj±cym jednak miejsce dwóch beaterów)<br />Death Slaad<br />Balor (który jest w zasadzie po³ow± warbandy)<br /><br />Mo¿na te¿ postawiæ na ca³kiem solidnego Large Red Dragona lub Blue Slaada razem z Death Slaadem.<br /><br />Ponadto nale¿y pomy¶leæ tak¿e o commanderze. Solidnymi commanderami CE s±:<br /><br />Eye of Gruumsh (robi±cy tak¿e za beatera)<br />Ryld Argith (ca³kiem solidny w melee)<br />King Obould<br />Tiefling Captain (genialny commander wsparcia!)<br />Lich Necromancer (choæ z nim warbandy konstruowaæ trzeba nieco inaczej)<br />Tiefling Blademaster (tañsza alternatywa dla trudnego do zdobycia Tiefling Captain)<br /><br />Dope³nieniem naszej warbandy mog± staæ siê np:<br /><br />Abyssal Maw (solidny 5-punktowy filler)<br />Coursed Spirit (obni¿anie save, tilegrabber, incorporeal)<br />Orc Spearfighter (naprawdê niez³y, szczególnie z Eye of Gruumsh)<br />Orc Warrior (najlepszy filler, nawet bez Eye of Gruumsh)<br />Gnoll (nieco s³abszy od OW, ale nadal niez³y filler)<br />Quagoth Slave (fearless, wysoki atak<br />Taer (obni¿anie save)<br />Troglodyte (obni¿anie save)<br />Troglodyte Thug (alternatywa dla starego Troglodyty)<br />Warrior Skeleton (kompan Lich Necromancera)<br />Orc Skeleton (j.w.)<br />Gnoll Skeleton (j.w.)<br />Orc Wardrummer (objawienie CE! niesamowicie przydatna figurka z WD!)<br />Mountain Orc (¶wietne dope³nienie warbandy z Eye of Gruumsh)<br />Orc Savage (j.w.)<br />Orc Druid (3x snake swiftness)<br />Hyena (najlepszy tile grabber!)<br />Timber Wolf (kolejny niez³y tile grabber)<br />Mounted Drow Patrol (solidna "taktyczna" figurka)<br />Zombie White Dragon (blocker idealny! 37 punktów, 130 HP!)<br />Umber Hulk (bardzo grywalny po zlikwidowaniu "speed 2 rule", która mówi³a o tym, ¿e creatury out of command porusza³y siê tylko 2 pola lub rushowa³y do najbli¿szego przeciwnika)<br /><br /><br />Najsolidniejsze warbandy opieraj± siê na 3-4 beaterach, commanderze wsparcia lub Orc Wardrummerze, czym¶ obni¿aj±cym save przeciwnika i fillerach. Nale¿y tak¿e pamiêtaæ, ¿eby nie schodziæ poni¿ej 8 aktywacji!<br /><br /><br />Mam nadziejê, ¿e pomog³em. Nied³ugo napiszê o innych frakcjach i dopiszê co¶ tutaj, jak sobie przypomnê.

: sob mar 25, 2006 1:39 pm
autor: At-Mato
Witam<br /><br />Hejas, artykuł dobry, tylko wygląda na to żeby złozyć dobrą warbande CE to trzeba sporo kasy w nią włozyć, mam nadzieje ze inne frakcje są troche tańsze :)<br /><br />Cóż, przeglądając dotychcasz wydane figurki nawiedził mnie pomysł na warbande:<br /><br />Dwarf's Army <200p> 8 aktywacji<br /><br />Dwarf Mercenary <p>9 <br />Gold Dwarf Soldier <17p> <br />Gold Dwarf Soldier <17p <br />Dwarf Raider <21p><br />Dwarf Raider <21p> <br />Dwarf Wizard <21p> <br />Battle Plate Marshal <43p> <br />Dwarf Ancestor <49p> <br /><br />Dzięki umiejetności Battle Plate Marshal'a ustawiamy dowolnie swoich krasnali, nie bojąc się "Out of Command" dzieki Dwarf Ancestor'owi.<br /><br />Pozdrawiam

: sob mar 25, 2006 10:38 pm
autor: Hejas
W LG generalnie gra siê na turniejach:<br /><br />Couatlem<br />Marutem<br />Githzerai Monkami<br />Justice Archonami<br />LSD<br />

: ndz mar 26, 2006 4:34 pm
autor: Skrzeku
Hejas, skleciłem sobie warbanda z tych co mam (narazie nie mogę sobie pozwolić na więcej :mrgreen:) co o tym myślisz:<br />8 Aktywacji 200 punktów<br />2x Mountain Orc, 2x 12p (24p)<br />2x Orc Mauler, 2x 26p (52p)<br />Orc Sergeant, 24p<br />Blood Ghost Berserker, 37p<br />Flind Captain, 53p<br />Quaggoth Slave, 10p<br /><br />Niestety nie mam żadnych spellcasterów :/<br />Podobno można grać figurkami które wizardsy dają, jakie to figurki ?

: ndz mar 26, 2006 10:15 pm
autor: Hejas
No, muszê powiedzieæ, ¿e nie jest ¼le. Jest to przyk³ad solidnej warbandy, na któr± nie trzeba wydaæ fortuny. Mimo wszystko polecam Ci jednak Hill Giant Barbariana (który jest uncommonem z War Drums, wiêc nie powinno byæ problemów z jego zdobyciem).

: ndz mar 26, 2006 10:59 pm
autor: Skrzeku
Hmmm mam go, ale bêde mia³ problemy ¿eby by³o 8 aktywacji... gdy¿ on kosztuje 74 chyba, i nie dodaje mu commander orc sergeant bonusu do ataku.

: śr kwie 05, 2006 4:24 pm
autor: Hejas
Z CE da się zrobić solidną turniejową warbandę, nawet z samych War Drums!<br /><br />2 Hill Giant Barbarian, Wardrummer (jedyny rare), Tiefling Blademaster, Quaggoth Slave, fillerzy i gotowe. ^^<br /><br />Koszt: około 70zł.<br /><br />(łatwe do zdobycia i naprawdę skuteczne, polecam!)<br /><br />Innym łatwym do zebrania połączeniem - tym razem LE jest:<br /><br />Dark Naga + Chraale + Duergar Champion (ew Enlarged Duergar, Skeleletal Equiceph albo - rare - Helmed Horror) + fillerzy (Kobold Minerzy!)<br /><br />Koszt: około 70-80zł.<br /><br />(Dark Naga, Skeletal Equiceph, Kobold Miner w dużych ilościach do nabycia u mnie :wink:)<br /><br /><br /><br />Tak akurat przyszło mi do głowy. :wink:<br /><br />Postaram się napisać dzisiaj "Jak zbudować solidną warbandę?" do LG.

: pn cze 12, 2006 1:28 pm
autor: Greebo
Czekam na "jak zbudowaæ solidnego warbanda LG" bo co¶ czuje ¿e chyba bêdê gra³ t± band±. Niestety mam najmniej figurek z tej frakcji.<br /><br />Warforged Capitain, Warforged Wizard, Elemental Wall, Combat Magic, Gold Dwarf Soldier, Hill Dwarf Warrior, Arcanix Guard, Celestial Black Bear, Shieldwall Soldier... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<br /><br />Wiem, ¿e z tego nie da siê z³o¿yæ nic konkretnego i zdaje sobie sprawe z tego, ¿e bêdê musia³ za³atwiæ sobie pare figsów. Jednal najlepiej aby trzon sk³ada³ siê z tego co ju¿ tu mam :) o ile to wykonalne :razz: Je¶li nie... no có¿ trzeba siê po¶wiêciæ :razz:

: wt cze 13, 2006 11:07 pm
autor: Hejas
Jak zbudowaæ solidnego warbanda LG? Nie chce mi siê teraz szczególnie rozpisywaæ, ale spróbujê pomóc.<br /><br /><br />Najskuteczniejsze opcje to:<br /><br />Marut + Couatl<br />Arcane Ballista<br />Githzerai Monk + Young Master<br />Kilka Sacred Watcherów<br />Ewentualnie Couatl + Aspect of Kord<br />Justice Archon (tylko, je¶li czêsto grasz z CE albo Frenzied Berserkerami)<br /><br />Warto te¿ graæ takimi figurkami jak Aramil, Cleric of Order, Dwarf Artificer (je¶li czêsto natykasz siê na Helmed Horrorów i Marutów), Rikka - przeniesiona przez Couatla czy Timber Wolf.<br /><br />W razie pytañ: GG 5249680 chêtnie wszystkim pomogê. :wink:

: ndz lip 23, 2006 12:26 pm
autor: Greebo
A co s±dzicie o takim warbandzie:<br /><br />Tiefling baldemaster<br />Fiendish Girallon x3<br />Drow Arcane Guard x2<br />Orc Savage x2<br /><br />8 aktywacji, razem 199 punktów... specjalnych taktyk tu nie ma. Jak najszybciej dorwaæ siê do wroga i st³uc go girallonami i Orcami zanim zd±¿y odpowiedzieæ...

: ndz lip 23, 2006 2:18 pm
autor: Skrzeku
Najwy¿szy save 7 nie wró¿y nic dobrego, a bez taktyki to tymi girallonami du¿o nie zrobisz :wink:, jeden twardy tytan za oko³o 70+ punktów je wytrzyma, tymbardziej ze po marnych 30 hp robisz morale.<br />(ja bym blood ghost berserkerów 3 spróbowa³).

: ndz lip 23, 2006 2:51 pm
autor: Greebo
Hmm... Jak dla mnie Girallony s± o niebo lepsze od ghostów... maj± tylko 5 punktów ¿ycia mniej, Razem z commanderem Girallony maj± 10 save'a... No a full attack mo¿e zadaæ ³±cznie 50 obra¿eñ... Chodzi o to, ¿eby ¿aden tytan nie zaatakowa³ pierwszy... Girallonami podchodzimy na koñcu rundy i modlimy siê, ¿e w nastêpnej inicjatywa bêdzie nasza [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]<br />Zawsze mo¿na pos³aæ przodem drowy, które wyprztyka³y siê z czarów ¿eby blokowa³y... conceal 11 to ju¿ co¶ [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]

: ndz lip 23, 2006 3:04 pm
autor: Skrzeku
Zauważ, że ghosty maja fearlessa, masz pewne 65 hp zamiast 30 pewnych hp i 30 w zapasie ( w twojej warbandzie musisz rzucić 10, żeby nie uciekli).<br />A ghosty daja również pewny 30 magic damage, są medium ( większa mobilność), więc jak bedziesz ich miał 4 i odpowiednie wsparcie, możesz zrobić armię która rzuca się na pojedyncze jednostki eliminując tytanów w jednej rundzie.<br />Drowy mają za mało hp żeby je na przód stawiać, zauważ, że przeciwnik może użyć czaru :]<br /><br />To tyle co mogę powiedzieć [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]

: ndz lip 23, 2006 3:11 pm
autor: Greebo
Hmm... No có¿ nie wiedzia³em, ¿e maj± fearlessa :wink: Có¿, cenne uwagi, teraz widzê, ¿e masz racje z tymi pewnymi 30 damageami... Ale mimo wszystko bêdê próbowa³ graæ girallonami. Zagram parê razy tym warbandem i wtedy wszystko wyjdzie w praniu...<br />Mo¿e orc savagami ¶ci±gnaæ na siebie czary... sam nie wiem :wink:<br />Mo¿e kto¶ inny co¶ dorzuci?<br /><br />PS. czy Blood Ghost Bersekerzy maj± 8 AC czy na stronce, na której znalaz³em spoilery jest b³±d [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_eek.gif[/img]

: ndz lip 23, 2006 3:19 pm
autor: Skrzeku
Maj± 8 AC [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img]

: sob sie 12, 2006 12:18 am
autor: vonmarxx
a to moja WB na CE (z³o¿ona wg. zasady: bez powtórek i figsy które lubie...):<br /><br />Death Slaad 53<br />Blackspawn Exterminator 39<br />Fiendish Girallon 36<br />Zombie White Dragon 37<br />Small Black Dragon 11<br />Cloudreaver 6<br />Quaggoth Slave 10<br />Taer 8<br /><br />*ew. zamiast dwóch ostanich:<br /><br />Orc Savage 7<br />Frost Dwarf 11<br /><br />(ale ten pierwszy uk³ad mi siê bardziej podoba)<br /><br /><br />Razem 200pkt. Co s±dzicie?

: sob sty 13, 2007 9:50 pm
autor: Raf18
Mam pytanie która według was warbanda jest najlepza i jak tę najlepszą można poprawić :<br /><br />Warbanda nr 1:<br /><br />1x Fire Giant Forgepriest<br />2x Mezzoloth<br />1x Mercenary Sergeant<br />1x Dekanter Goblin<br /><br />Warbanda nr 2:<br /><br />1x Pit Fiend<br />2x Mezzoloth<br />1x Dekanter Goblin<br /><br />Warbanda nr 3:<br /><br />1x Pit Fiend<br />1x Mezzoloth<br />1x Chraal<br />1x Xorn<br /><br />Warbanda nr 4:<br /><br />3x Mezzoloth<br />1x Red Hand War Sorcerer<br />1x Chraal<br /><br />Warbanda nr. 5<br /><br />3x Mezzoloth<br />1x Red Hand War Sorcerer<br />1x Xorn<br />1x Goblin Blackblade<br /><br /><br />Warbanda nr.6<br /><br />1x Fire Giant Forgepriest<br />1x Xorn<br />1x Mezzoloth<br />1x Mercenary Sergeant<br />1x Bladebaer Hobgoblin<br />1x jakiś goblin lub kobold bo mam ich dużo <br /><br /><br /><br /><br />Kilka figurek do modyfikacji:<br />Death Knight<br />War Troll<br />Iron Golem<br />Artemis Entreri<br />Barbed Devil<br />Mina, Dark Cleric<br />Inspired Lieutenant<br />Dark Naga<br />Troglodyte Captain<br />Bladebearer Hobgoblin<br />Soulknife Infiltrator<br />Large Duergar<br />Imp<br /><br />Czekam na wasze opinie.

: ndz sty 21, 2007 8:15 pm
autor: Raf18
Mój tekst powyżej jest nadal ważny i jest dla mnie bardzo ważny. Czekam na wasze opinie . Oczywiście możecie mieszać figurki wszystkich warband. Chce mieć bardzo dobrom warbande.

: pt sty 26, 2007 6:47 pm
autor: hamnis
1.<br />Large Duergar 15<br />Fire Giant Forgepriest 84<br />Inspired Lieutenant 45<br />Chrall 35<br />Bladebearer Hobgoblin 21 <--- zamiast tego albo duegara zapychacze by mieæ 8 aktywacji <br /><br />Taktyka:<br />Fire Giant jako czo³g idzie od przodu, w promieniu 6 kratek znajduje sie commander dodajacy mu do ataku i mogacy sieczynnie w³±czyæ w kacje eliminuj±c s³abszych przeciwników. Large Duegar lub/i Hobgoblin pomagaja Giantowi eliminowac przeciwników. Chrallem dobrze jest przed rozpoczêciem ataku u¿yæ broni oddechowej (lub kiedy bedzie ku temu sposobnosæ), an astepnie takze rzuci go do walki. <br /><br />2.<br />Inspired Lieutenant 45<br />Mezzoloth 44<br />Barbed Devil 89<br />i 5 zapychaczy za 21 pkt. (najlepiej 3x3 i 2x6 albo 3x4 i 9) lub inna ich ilo¶æ...<br /><br />Mezz i Barbared id± do przodu obok siebie. Spore HP tworzy z ich idealn± parê czo³gów. Mezzem warto najpierw u¿yæ jego czaru kiedy rpzeciwnik nie zd±¿y³ sie jeszcze rozproszyæ. U¿ywamy um. Barbera odpowiednio. osobiscie warbandu nie polecam. Za s³abe obr±zênai jak dla mnie.<br /><br /><br />Twoje warbandy:<br /><br />1.<br />Mezzolothx2 88<br />Fire Giant Forgepriest 84<br />Mercenary Sergeant 23<br />Dekander Goblin 5<br /><br />Ma³a ilosc aktywacji. Aczkolwiek nie musi to byæ minusem ze wzgledu na ilosæ hp. S³aby commander to kolejny minus. Aczkolwiek dwa czaru z radius 4 i spore obra¿enia oraz dobre ataki to plusy. Taktyka jest prosta, najpierw czary, potem do przodu. Mezzolothy z przodu za nimi Giant z Meele Reachem i Cleavem. Commandera oszczêdzamy, za bardzo i tak sienie przyda. Zapychacz na victory area.<br /><br />2.<br />1x Pit Fiend<br />2x Mezzoloth<br />1x Dekanter Goblin<br /><br />Ma³a ilosc aktywacji, porzadny commander. Aczkolwiek mniejsze obra¿enia niz w powy¿szym przypadku.<br /><br />3.<br />1x Pit Fiend<br />1x Mezzoloth<br />1x Chraal<br />1x Xorn<br /><br />Lepszy powyzszy. Xorn imo wogule nie przydatny.<br /><br />4.<br />3x Mezzoloth<br />1x Red Hand War Sorcerer<br />1x Chraal<br /><br />W miare dobry warband tylko je¶li przeciwnik jest ¿ywotny dosyc to moze byc problem z jego pokonaniem. Ogólnie dosyc niskie obra¿enia.<br /><br />5.<br />3x Mezzoloth<br />1x Red Hand War Sorcerer<br />1x Xorn<br />1x Goblin Blackblade<br /><br />Jak powyzej. I znów Xorn niepotrzebny imo...<br /><br />6.<br />1x Fire Giant Forgepriest<br />1x Xorn<br />1x Mezzoloth<br />1x Mercenary Sergeant<br />1x Bladebaer Hobgoblin<br />1x jaki¶ goblin lub kobold bo mam ich du¿o <br /><br />Nie potrzebny Xorn. Zamast niego dobry by³by lepszy commander. NO i dodatkowy zapychacz (7 aktywacji to juz ok).<br /><br /><br /><br /><br />

: sob lut 17, 2007 9:46 pm
autor: Raf18
Mam pytamie która armia na 500 punktów jest lepsza :<br /><br />1 WARBAND<br /><br />1x Aspect of Tiamat<br />1x Fire Giant Forgepriest<br />1x Mezzoloth<br />1x Dragonwrought kobold<br />1x Kobold Soldier<br />1x kobold wojownik<br /><br />2 WARBAND<br /><br />1x Huge Red Dragon (dzięki Minie)<br />1x Fire Giant Forgepriest<br />1x Pit Fiend<br />1x Mina, Dark Cleric<br />1x Chraal<br />1x Dekanter Goblin