Strona 1 z 1

Czy Summoning Sickness występuje tylko u kritów?

: śr sie 02, 2006 2:43 pm
autor: _Schizad_
Jak w tytule. W przełożeniu na nasze chodzi mi o możliwość ataku (lub jej brak) permamentów, które dopiero po spełnienu odpowiednich warunków stają się kreaturami. Przykładem może być Darksteel Brute.

Darksteel Brute :2:
Artifact
Darksteel Brute is indestructible.
:3: :Darksteel Brute becomes a 2/2 creature until end of turn.


I jeszcze od razu pytanie o tą kartę: czy jeśli zmienię Brute'a w kreaturę, czy dalej będzie nizniszczalny?

: śr sie 02, 2006 3:06 pm
autor: smk
Nie jestem pewien, ale myślę, że nie będzie niezniszcalny, bo on wkońcu zmienia sie w kreaturę, czyli nie jest juz sobą :)

Co do sickness'a raczej nie, bo jak wystawiasz land który mimow szystko jest permanentny, to mozesz go uzywac od razu, prawda? Jak uzywasz jakiegokolwiek Genju'a, to też używasz go od razu, co nie? Tak mi sie bynajmniej wydaje... Do artefaktów raczej jest tak samo...

: śr sie 02, 2006 5:51 pm
autor: stw
Ech smk nie odpowiadaj jak nie wiesz. PISZESZ BZDURY!

Po pierwsze ten artefakt po zmianie w kreaturę będzie dalej niezniszczalny.

Po drugie. Jeśli go wstawisz i zamienisz w kreaturę w tej samej turze co wszedł do gry to dostanie summoning sicknes i nie będzie mógł się tapnąć do ataku.

I wreszcie po trzecie. Jak zagrasz genju na ląd, który dopiero wszedł w tej turze do gry i zamienisz go w kreaturę to od razu dostanie summoning sickne i nie będzie mógł atakować, ani nawet nie będzie mógł się tapnąć dla many!

: czw sie 03, 2006 10:30 am
autor: smk
Idiotyczne trochę... To czemu jak wystawiam nowy land to używam go od razu????

I jak zniszcyć "fizycznie" niezniszczalną kartę???

: czw sie 03, 2006 11:31 am
autor: StilghAR
Ad. 1
Summoning sickness ma wpływ tylko na istoty. Jeżeli permanent zmieni się w istotę, to sprawdza się, czy kontrolujesz go bez przerwy od początku tury. Jeżeli nie, to jest chory.

Ad. 2
Zmniejszyć toughness do 0 (jeżeli to istota), usunąć poza grę, wrócić na rękę, "wyłączyć" ([mtg=Faith\%27s_Fetters]Faith's Fetters[/mtg]). Jest wiele sposobów, wystarczy dobrze poszukać. :)

Jedna uwaga - 3, lub 4 znaki zapytania nie sprawią, że dostaniesz lepszą, czy też szybszą odpowiedź...

: czw sie 03, 2006 8:32 pm
autor: stw
smk pisze:
Idiotyczne trochę... To czemu jak wystawiam nowy land to używam go od razu????


Nie idiotyczne tylko zgodne z zasadami gry!

: pt sie 04, 2006 7:08 pm
autor: _Schizad_
Dzięki za odpowiedzi.

Mam jeszcze jedno pytanie:
Czy summoning sickness dotyczy też permamentów nie-kreaturowych?

Na nasze:
Tanglebloom 3
Artifact
T, 1: Gain 1 life.


Czy mogę tego użyć od razu po przywołaniu?

PS. sorki za brak używania prawidłowych znaczków, ale zaiast odpowiedniego okienka wyświetla mi się Hacking attempt1. Chyba ktoś się głupio bawił.

: pt sie 04, 2006 7:37 pm
autor: Bane
Ad. 1
Summoning sickness ma wpływ tylko na istoty. Jeżeli permanent zmieni się w istotę, to sprawdza się, czy kontrolujesz go bez przerwy od początku tury. Jeżeli nie, to jest chory.


Czytaj co do ciebie ludzie pisza !!! .. .bo przestana

: sob sie 05, 2006 10:10 am
autor: lew
Możesz go użyć w pierwszej turze.