Strona 1 z 1

Spawnbroker

: czw sie 03, 2006 10:53 am
autor: Randaland
Nie jestem pewien czy tak mozna (ale wkoncu niebieska mana to oszustwo) ale czy gdy [mtg=Spawnbroker]Spawnbroker[/mtg] wchodzi do gry to czy moge dac oppowi kreature [mtg=Fleeting_Image]Fleeting Image[/mtg] i odrazu zagrac jej zdolnosc aby wrocila do Mojej ręki ?? Tak samo, czy moge ,,oszukiwac" dając oppowi wyekwipowana creature przez co ma wiecej siły, a potem zabierac artefakt spowrotem do moich creatur ?? Az wreszcie czy jak obnize siłe stworowi oppa np [mtg=Oboro_Envoy]Oboro Envoy[/mtg] to czy spawnbroker bedzie sie mogl o niego ,,wymienic". Czekam na odpowiedz

: czw sie 03, 2006 11:37 am
autor: StilghAR
Randaland pisze:
czy gdy Spawnbroker wchodzi do gry to czy moge dac oppowi kreature Fleeting Image i odrazu zagrac jej zdolnosc aby wrocila do Mojej ręki ??

Nie za bardzo. Najpierw zostanie rozpatrzona zdolność Image, która wróci tą istotę na rękę. Następnie rozpatrzona zostanie zdolność Spawnbrokera. Ponieważ jedna z istot, które miały zostać zamienione, zniknęła, wymiana nie następuje.

Randaland pisze:
Tak samo, czy moge ,,oszukiwac" dając oppowi wyekwipowana creature przez co ma wiecej siły, a potem zabierac artefakt spowrotem do moich creatur ??

Tak. Ponieważ jesteś kontrolerem ekwipunku, możesz przeekwipować go na inną ze swoich istot.

Randaland pisze:
czy jak obnize siłe stworowi oppa np Oboro Envoy to czy spawnbroker bedzie sie mogl o niego ,,wymienic"

Tak. Liczy się aktualna siła stwora, nie to, co jest wydrukowane.

: czw sie 03, 2006 8:40 pm
autor: stw
Co do tego equipu. Jak oddasz oponentowi kreaturę z equipem to ty kontrolujesz ten Equip. W przypadku dzidy ty używasz kanterków, w przypadku Sword of Fire and Ice drawujesz kartę i strzelasz za 2, itd.