Strona 1 z 1

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: sob gru 31, 2011 6:51 pm
autor: BartekChom
Brilchan pisze:
1, Kiedyś [Zireael] powiedziała mi że jak ma postać rozpisaną mechanicznie to lepiej jej się tą postać opisuje. Stąd obszerny wątek "Domu Virinn" i organizacji z tego świata.


Zobaczymy. Jeśli jej się lepiej opisuje, to może mnie też będzie łatwiej. Zresztą i tak miałem ochotę przerobić te historie na mechanikę. Pytanie tylko, czy się to uda.

Chodzi o mitologię wysp Ustal Naror
Opis wysp
Pełna mitologia we fragmentach
Na początek - czy ktoś jest na tyle zainteresowany, żeby był sens, żebym np. ułożył mitologię chronologicznie?

DOPISANE:
I jeszcze uprzedzam, że kończą się ferie, więc będę miał niewiele czasu.

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: ndz sty 01, 2012 12:56 pm
autor: zigzak
Jesli dobrze zrozumiałem, chcesz z materialow pod linkami zrobić spojny setting? Pytanie, jaki jedt twoj cel? Chcesz zrobic RPGa, rozbudować mitologię czy stworzyc z tego jakies stabilne tło rozbudowywania konceptu tego świata (Wyspy?)

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: pn sty 02, 2012 10:08 pm
autor: BartekChom
Powiedzmy, że chodzi o to, żeby zrobić RPG. Ale chyba na razie WTS sobie powisi. Nie mam teraz czasu, żeby go dopracowywać. Mógłbym wrzucić częściowo uporządkowaną mitologię (ze dwa tysiące słów), ale taki bałagan pewnie bardziej zniechęci niż zachęci.

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: wt sty 03, 2012 6:53 pm
autor: Aesandill
Wrzuć jakąś zajawkę na 500 słow to popracujemy nad tym
Pozdrawiam
Aes - znany też jako zabójca mechanik (Z)

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: śr cze 13, 2012 5:54 pm
autor: zigzak
Mam nadzieję że nie przegapiliście tego:

http://polter.pl/zigzak,blog.html?14128

Zapraszam do wzięcia udziału

WTS Mk II #7 Mitologia wysp Ustal Naror

: czw sie 23, 2012 9:46 pm
autor: BartekChom
Po wielkim poście bez komputera oraz długim dalszym namyśle i odpoczynku wracam do tematu. Najpierw fragment kluczowy dla włączenia w całość naszych czasów:

Potęga ziemi i potęga absurdu
Duch absurdu towarzyszy zawsze najgłupszym rasom, takim jak obłoczki. Wzmocnił się, kiedy niewiarygodnie głupie obłoczki wzięły udział w robieniu niewiarygodnie głupiej ziemi. Dzięki niemu ziemia nie wpadła na to, żeby zniszczyć wszystkich ludzi albo najstarszy kamień. Zamiast tego ziemia myli ludzi, zakrzywia obraz świata i tworzy iluzje, np. zmieniając szczegóły księżyca na swoje najbardziej wrogie miejsca itp. Skierowała tam też astronautów lecących na Księżyc. Gwiazdy itp. aby nie dostać się pod jej wpływ nie mogą lądować, a zwykłe kamienie, jako podlegające najsilniejszym wpływom alchemii są na ziemi bezsilne. Przy tym, jak każdy beton, lubi ogień i dlatego w dzisiejszych czasów pożary wybuchają same z siebie.

I wreszcie na zamówienie Aesandilla około 500 słów o czasach, zanim kamienie zaczęły świecić: