Odkurzanie pajęczyn
: sob wrz 22, 2012 12:58 pm
Witam po dłuższym nielogowaniu się.
Ponieważ zigzak jest na urlopie, poprosił mnie o pomoderowanie na tym forum pod jego nieobecność.
Mój plan jest prosty.
Chcę przejrzeć wiszące tutaj i w archiwum pomysły i na początek podzielić je na 'te, które się rozwijają' i 'te, które są porzucone'.
Pomysły z pierwszej grupy zapytam się, czego do ukończenia im brakuje.
Pomysły z drugiej - czy zamierzają się rozwijać i czy zrzekają się "praw" do bezpłatnego rozwijania pomysłu.
Mamy 23 wątki "w zamrażarce" czyli w Archiwum i 27 tutaj, w głównym forum. To 50 pomysłów na system RPG!
Następny krok to akcja "przygarnij WTS", czyli próba zainteresowania ludzi istniejącymi pomysłami.
Akcja Rzutu na Inicjatywę udowodniła dwie rzeczy. Po pierwsze, jest sporo pomysłów prawie gotowych, którym brakuje już tyci tyci od ukończenia. Po drugie, da się napisać grywalny setting w 2 miesiące. Wymaga to dużo pracy, nie zawsze starcza sił na korektę, ale da się.
Zobaczmy więc co tu mamy i co da się z tym zrobić.
PS. Ostrzegam, że prawie każdy uczestnik WTSów dostanie wiadomość prywatną z pytaniem, czy wciąż się jakimś pomysłem zajmuje. To nie będzie spam
Mam nadzieję, że w przyszły weekend będę miał już wasze odpowiedzi.
Krzysiek
Ponieważ zigzak jest na urlopie, poprosił mnie o pomoderowanie na tym forum pod jego nieobecność.
Mój plan jest prosty.
Chcę przejrzeć wiszące tutaj i w archiwum pomysły i na początek podzielić je na 'te, które się rozwijają' i 'te, które są porzucone'.
Pomysły z pierwszej grupy zapytam się, czego do ukończenia im brakuje.
Pomysły z drugiej - czy zamierzają się rozwijać i czy zrzekają się "praw" do bezpłatnego rozwijania pomysłu.
Mamy 23 wątki "w zamrażarce" czyli w Archiwum i 27 tutaj, w głównym forum. To 50 pomysłów na system RPG!
Następny krok to akcja "przygarnij WTS", czyli próba zainteresowania ludzi istniejącymi pomysłami.
Akcja Rzutu na Inicjatywę udowodniła dwie rzeczy. Po pierwsze, jest sporo pomysłów prawie gotowych, którym brakuje już tyci tyci od ukończenia. Po drugie, da się napisać grywalny setting w 2 miesiące. Wymaga to dużo pracy, nie zawsze starcza sił na korektę, ale da się.
Zobaczmy więc co tu mamy i co da się z tym zrobić.
PS. Ostrzegam, że prawie każdy uczestnik WTSów dostanie wiadomość prywatną z pytaniem, czy wciąż się jakimś pomysłem zajmuje. To nie będzie spam
Mam nadzieję, że w przyszły weekend będę miał już wasze odpowiedzi.
Krzysiek