Strona 1 z 1

Exemplary Peace

: sob lis 05, 2005 3:20 pm
autor: rincewind bpm
Exemplary Peace :2::w::g:

rysunek: podające sobie ręce goblin i ludzki druid- a nad nimi trójka duchów

Enchantment

Fading 2

Prevent all damage that would be dealt to all creatures and players.

When ~ comes into play, put 3 0/1 green-white spirit creature tokens with fading 2 into play.

When ~ would be put into graveyard from play, remove it from the game instead.

Temporary peace is one of the most powerfull wapeons.

_____________________________

Idea jest taka, by to działało z convokiem i podobnymi mechanikami- nie musimy się bać ataków wroga, więc możemy z czystym sumieniem użyć wielu naszych kritów do płacenia za convoke- i te trzy duchy tez nam w tym pomogą.

: sob lis 05, 2005 8:53 pm
autor: Shade-89
Dla mnie wrzucanie spiritów jest zbędne. Samo convoke chyba nie jest aż tak grywalne, prawda?

Sama karta jest bardzo dobra, potrafi kupić nam bezcenne kilka tur. Jeśli wrzucimy to w 3-4 turze, to po zejściu tego mamy już mnóstwo odpowiedzi na napór przeciwnika.

: sob lis 05, 2005 8:58 pm
autor: Hezor
Shade-89 pisze:
Samo convoke chyba nie jest aż tak grywalne, prawda?

Z ta karta moze zaczac byc. Na dobra sprawe przeciw naporom to nam daje 3 tury za 4 mana. A mozna przeciez zfetchowac sobie jakiegos nastepnego.

Karta badzo w porzadku, nawet nie bede sie czepial kolorow, bo ladnie celuje pod flavour.

: sob lis 05, 2005 9:49 pm
autor: rincewind bpm
Shade-89 pisze:
Jeśli wrzucimy to w 3-4 turze, to po zejściu tego mamy już mnóstwo odpowiedzi na napór przeciwnika.

Właśnie o to chodzi- a spirity są właśnie po to, żeby przez ten czas się skutecznie convokować.

: ndz lis 06, 2005 11:52 pm
autor: Cabal
Mocne, wprowadza 3 małe spirity do wykorzystania :razz: , no i pozwala przetrwać te kilka tur. Dobre na napory i całkiem udane pod względem klimatu-flavu. No i napędza convoka.