[CAS] Esper AggroZoa!
: pn wrz 21, 2009 12:15 pm
Witam!
Tym razem nie zamieszczam tutaj kolejnego combo-decku a "zwykłe" aggro i deck... po dłuższych testach. Wydaje mi się, że build jest naprawdę solidny, ale... Może wpadną Wam do głowy jakieś rewolucyjne rozwiązania, które jeszcze go usprawnią?
Kilka kwestii do wyjaśnienia:
1. Springleaf Drum umieściłem w manabase - bo tam teoretycznie jego miejsce. Po znakomitych poradach Berłosia (naprawdę wielkie dzięki chłopie!) wywaliłem kilka taplandów i Ancient Ziggurat i zastąpiłem wszystko "perkusją". Działa kapitalnie!
2. Zdecydowałem się wyrzucić z rozpiski Thopter Foundry. Niby świetnie działa z Glaze Fiendem, ale bez niego jest w sumie mało przydatny, a te kilka slotów jednak można lepiej wykorzystać. Umieściłem go w sideboardzie - na wszelki mass removal.
Nie przedłużając - rozpiska:
Manabase 21:
4 VAULT OF WHISPERS
4 ANCIENT DEN
4 SEAT OF THE SYNOD
1 GLIMMERVOID
1 OBORO, PALACE IN THE CLOUDS
3 ARCANE SANCTUM
4 SPRINGLEAF DRUM
CREATURES 24:
4 ETHERIUM SCULPTOR
4 ESPERZOA
4 MASTER OF ETHERIUM
4 GLAZE FIEND
4 ORNITHOPTER
3 SANCTUM GARGOYLE
1 SHIELD SPHERE
PLANESWALKER 2:
2 TEZZERET THE SEEKER
OTHER13
4 ELSEWHERE FLASK
1 SCOURGLASS
4 EXECUTIONER’S CAPSULE
4 CRANIAL PLATING
No i tak to wygląda. Deck działa naprawdę nieźle, ale targa mną kilka wątpliwości...
1. Zastanawiam się czy nie wrzucić tutaj ze dwóch, trzech sztuk Tinkera i jednej Filigree Angel. W sytuacjach podbramkowych - to super wybawienie. A Tinker w wielu przypadkach może być Gamebreakerem.
2. Czy SANCTUM GARGOYLE nie jest odrobinę za wolne? Może w to miejsce Argivian Find? Muszę mieć coś do wyciągania artefaktów z grobu.
3. Ponieważ ELSEWHERE FLASK to jedna z najważniejszych kart w decku - nie wiem, czy nie dorzucić przynajmniej jednej sztuki podobnie działającego (tani draw) Kaleidostone'a ?
4. Może są jeszcze jakieś karty, które świetnie by działały w tej konstrukcji, a przeoczyłem je w jakiś sposób?
Z niecierpliwością czekam na Wasze celne uwagi!
Tym razem nie zamieszczam tutaj kolejnego combo-decku a "zwykłe" aggro i deck... po dłuższych testach. Wydaje mi się, że build jest naprawdę solidny, ale... Może wpadną Wam do głowy jakieś rewolucyjne rozwiązania, które jeszcze go usprawnią?
Kilka kwestii do wyjaśnienia:
1. Springleaf Drum umieściłem w manabase - bo tam teoretycznie jego miejsce. Po znakomitych poradach Berłosia (naprawdę wielkie dzięki chłopie!) wywaliłem kilka taplandów i Ancient Ziggurat i zastąpiłem wszystko "perkusją". Działa kapitalnie!
2. Zdecydowałem się wyrzucić z rozpiski Thopter Foundry. Niby świetnie działa z Glaze Fiendem, ale bez niego jest w sumie mało przydatny, a te kilka slotów jednak można lepiej wykorzystać. Umieściłem go w sideboardzie - na wszelki mass removal.
Nie przedłużając - rozpiska:
Manabase 21:
4 VAULT OF WHISPERS
4 ANCIENT DEN
4 SEAT OF THE SYNOD
1 GLIMMERVOID
1 OBORO, PALACE IN THE CLOUDS
3 ARCANE SANCTUM
4 SPRINGLEAF DRUM
CREATURES 24:
4 ETHERIUM SCULPTOR
4 ESPERZOA
4 MASTER OF ETHERIUM
4 GLAZE FIEND
4 ORNITHOPTER
3 SANCTUM GARGOYLE
1 SHIELD SPHERE
PLANESWALKER 2:
2 TEZZERET THE SEEKER
OTHER13
4 ELSEWHERE FLASK
1 SCOURGLASS
4 EXECUTIONER’S CAPSULE
4 CRANIAL PLATING
No i tak to wygląda. Deck działa naprawdę nieźle, ale targa mną kilka wątpliwości...
1. Zastanawiam się czy nie wrzucić tutaj ze dwóch, trzech sztuk Tinkera i jednej Filigree Angel. W sytuacjach podbramkowych - to super wybawienie. A Tinker w wielu przypadkach może być Gamebreakerem.
2. Czy SANCTUM GARGOYLE nie jest odrobinę za wolne? Może w to miejsce Argivian Find? Muszę mieć coś do wyciągania artefaktów z grobu.
3. Ponieważ ELSEWHERE FLASK to jedna z najważniejszych kart w decku - nie wiem, czy nie dorzucić przynajmniej jednej sztuki podobnie działającego (tani draw) Kaleidostone'a ?
4. Może są jeszcze jakieś karty, które świetnie by działały w tej konstrukcji, a przeoczyłem je w jakiś sposób?
Z niecierpliwością czekam na Wasze celne uwagi!