Strona 1 z 1

[T2] Firewalker of Redemption

: czw lut 04, 2010 12:30 pm
autor: WilliamWolfes
Creatures (16):
4x Kor Firewalker
4x Emeria Angel
4x Dragonmaster Outcast
4x Archon of Redemption

Other Spells (20):

4x Luminarch Ascension
4x Lightning Bolt
4x Searing Blaze
4x Chain Reaction
4x Brave the Elements

Lands (24):

4x Arid Mesa
2x Scalding Tarn
2x Marsh Flats
10x Plains
6x Mountain

Sideboard (8):
4x Ricochet Trap
4x Punishing Fire


Teraz tak - nie wiem co wsadzić na sideboard jeszcze. Cały komplet pięknie się kombi, czerwone spelle z Firewalkerem, Brave the Elements daje protekcje przeciw chain reaction i ewentualnie jakimś innym removalom. Archon ofc kombi się z cała resztą naszego kreaturkowego decku, więc na brak życia nie możemy narzekać. Jak uda nam się odpalić ability z ascenzji to już kosmos, a Emeria Angel będzie nam powoli ładować hp jak tylko pan Archon będzie na stole. Dlatego też komplet brave the elements, aby nam go utrzymać na stole do przybycia posiłków w postaci jego kopii.

[T2] Firewalker of Redemption

: pt lut 05, 2010 9:01 am
autor: Spas
Ja bym prosił o poprawne nazwy kart bo ciężko się szuka.
Nie masz problemu z tym, że firewalker kosztuje "WW"?

[T2] Firewalker of Redemption

: pt lut 05, 2010 10:48 am
autor: WilliamWolfes
Tak samo chain reaction kosztuje RR, nie ma z tym problemu. A nazwy są poprawne z tego co zauważyłem, sprawdzałem działanie, ale nie działają, z powodu jakiś błędów Gatherera.

[T2] Firewalker of Redemption

: pt lut 05, 2010 11:12 am
autor: polopeg
popraw:
Archon of Redemtion - Archon of RedemPtion
Luminarch scension - Luminarch Ascension

[T2] Firewalker of Redemption

: pt lut 05, 2010 11:45 am
autor: WilliamWolfes
Dzięki :) Poprawione!

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 12:25 pm
autor: WilliamWolfes
Wiem, na side dam Path to Exile i moze Journeye? Bo jak by tak ktoś mial hate na R to będę miał kłopot z removalem to po 1, a czasem warto Exailowac krity niz je usuwać. Jakieś unearthy albo inne cuda wianki.

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 12:45 pm
autor: Gizmoo
1. Chyba coś nie bardzo kminię... Jak ma działać poprawnie Luminarch Ascension, bez żadnego preventu? To trochę życzeniowa sprawa - mieć nadzieję, że nie oberwie się Boltem, Blightningiem, czy kritką z evasion. Lifegain, przecież nie ratuje sytuacji... :(

2. Dragonmaster - wygląda świetnie na papierze, ale jak zamierzasz utrzymać go na stole? Nie masz żadnej kontry, żadnego preventu, a dodatkowo - sam sypiesz po stole mass removalem. Nie rozumiem jak to ma działać...

3. Jakoś średnio widzę lifegain z Archona - patrz punkt 1 i 2.

Ale może nie rozumiem mechaniki?

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 12:54 pm
autor: Specu
Gizmoo pisze:
2. Dragonmaster - wygląda świetnie na papierze, ale jak zamierzasz utrzymać go na stole? Nie masz żadnej kontry, żadnego preventu, a dodatkowo - sam sypiesz po stole mass removalem. Nie rozumiem jak to ma działać...


Wystawiasz go w momencie kiedy abilitka już ma szansę zadziałać, a do obrony masz Brave the Elements. Pozatym to w 5 turze go wystawiasz, więc przeciwnik zsypal ise już zazwyczaj z removallu. Jeden Brave na ręku powinien skutecznie ochronić go.

Gizmoo pisze:
1. Chyba coś nie bardzo kminię... Jak ma działać poprawnie Luminarch Ascension, bez żadnego preventu? To trochę życzeniowa sprawa - mieć nadzieję, że nie oberwie się Boltem, Blightningiem, czy kritką z evasion. Lifegain, przecież nie ratuje sytuacji... :(


Masz przecież firewalkera, który bez problemu stopuje napór jundowy. czy borosowy. Masz do tego point removall gdyby protekcja nie wystarczyła. Nie zawsze przeciwnik dysponuje directem, a ascesja działa tu w dwojaki sposób - raz - przecwnik musi zdawać sobię sprawę z tego że jesli nie zacznie strzelać w Ciebie, to masz kłopoty. Strzelając w Ciebie, nie eliminuje kreatur. Wybrać musi, bo zawsze jest problemem jaki cel wybrać, gdyż nie wiadomo co kisisz na ręku. Nie patrz na karty tylko z pozomu głównej abilitki, lecz dylematu dla przeciwnika. ilość opcji z których musi wybierać przeciwnik jest tylko twoją przewagą.

Gizmoo pisze:
3. Jakoś średnio widzę lifegain z Archona - patrz punkt 1 i 2.


To popatrz na niego, jak na kreaturę bez evason. 3/4 flying za 5 mana. Nie jest źle.

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 1:20 pm
autor: Zephyel
Specu pisze:
Wystawiasz go w momencie kiedy abilitka już ma szansę zadziałać, a do obrony masz Brave the Elements. Pozatym to w 5 turze go wystawiasz, więc przeciwnik zsypal ise już zazwyczaj z removallu. Jeden Brave na ręku powinien skutecznie ochronić go.

Brave nie zadziała na Dragonmastera ^^

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 1:29 pm
autor: Gizmoo
Specu pisze:
Wystawiasz go w momencie kiedy abilitka już ma szansę zadziałać, a do obrony masz Brave the Elements. Pozatym to w 5 turze go wystawiasz, więc przeciwnik zsypal ise już zazwyczaj z removallu. Jeden Brave na ręku powinien skutecznie ochronić go.


1. Jak napisał powyżej Zephyel - Brave go nie ochroni - bo nie jest białą kreaturką. Wiem, że w T2 nie ma "pingerów", ale kiedyś Dragonmaster raczej nie miał by szans na dotrwanie do kolejnego upkeepu. A i w tym wypadku wydaje mi się, że wystawienie jednego smoczka w SZÓSTEJ turze (i to jak się uda) za lekki... bezsens. Dragonmaster - jego miejsce w rampie.

Specu pisze:
Masz przecież firewalkera, który bez problemu stopuje napór jundowy. czy borosowy. Masz do tego point removall gdyby protekcja nie wystarczyła. Nie zawsze przeciwnik dysponuje directem


2. Zobacz na CMC kreatur i zastanów się jak skuteczny będzie tu pierwszo/drugoturowy blok... Słabo to widzę.

Specu pisze:
przecwnik musi zdawać sobię sprawę z tego że jesli nie zacznie strzelać w Ciebie, to masz kłopoty. Strzelając w Ciebie, nie eliminuje kreatur


3. Z kreatur jakoś szybko się tu nie wysypie.

Specu pisze:
To popatrz na niego, jak na kreaturę bez evason. 3/4 flying za 5 mana. Nie jest źle.


Ee.... Za pięć mana są lepsze krity w T2... Benek na przykład?

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 1:36 pm
autor: WilliamWolfes
Każda karta/krita w tym decku to wielkie zagrożenie. Przeżycie tych pierwszych 4-5 tur nie powinno być większym problemem bo mam masę removalu, w tym mass removal. BtE służy do protekcji moich kritów przed efektem chain reaction. Jedna sprawa, która mnie boli to, że nie mam tu żadnej wyciągarki lądów, zastanawiam się nad poświęceniem jednej ascenzji i searing blaze na poczet Pilgrim's Eye, Walking Atlas też jest świetny, ale Pilgrim's Eye ma flying co będzie korbić moje hp z Archona jak tylko pojawi się na stole.

Synergie:

Firewalker daje mi za każdy red spell 1hp - czyli moje i oppa
Wszystkie crity to flying prócz ww. więc gdy tylko jaki kolwiek wejdzie na stół w obecności Archona to dostaje hp - sporo hp.
Emeria Angel - kombi się przez fetche robiąc mi tokenki, a do tego dodatkowe hp z Archona
Jak wejdzie Dragonmaster Outcast i uaktywni abiliti w obecnosci Archona = 5hp co upkeep.
Ascenzja - znowu kombi sie z ww. Archonem w dodatku daje darmowe aniolki z flyingiem, kolejny raz kombi sie na Archonie. Jest to świetna karta na kazdy typ decku a zabojcza na kontrole.
Searing Blaze - ww. Firewalker daje mi hp. przy 8 fetchach nie powinienem mieć kłopotu z rzucaniem za 3dmg
Chain reaction- j.w. jeżeli na stole sa jakieś moje krity poza firewalkeremto potrzebujemy mieć BtE dla ochrony i zresetowanie stołu po stronie przeciwnika. Kolejny raz hp z Firewalkera.

Jak widzisz Gizmo, deck jest całkiem kontrolny, aż do 4-5 tury gdzie zaczynamy sie wysypywać, aż miło. Każda karta na stole w tym decku to śmiertelne zagrożenie. Fakt posiadania kart wybitnie hate'owych (ascenzja, firewalker, chain reaction) przeciw niektórym typom decków powoduje, ze na starcie mamy przewagę. Żadna kontrola ani żaden mono red, czy mixy, czy tak popularny obecnie eldrazi green, nie będą miały większych szans!
Wszystkie decki na tokenach, mass aggro mają niewielkie szanse na wygraną partyjki, a nie ma mowy o mechu.

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 1:53 pm
autor: WilliamWolfes
Gizmoo pisze:
1. Jak napisał powyżej Zephyel - Brave go nie ochroni - bo nie jest białą kreaturką. Wiem, że w T2 nie ma "pingerów", ale kiedyś Dragonmaster raczej nie miał by szans na dotrwanie do kolejnego upkeepu. A i w tym wypadku wydaje mi się, że wystawienie jednego smoczka w SZÓSTEJ turze (i to jak się uda) za lekki... bezsens. Dragonmaster - jego miejsce w rampie.


No i co z tego, zejdzie mi krit za 1 many? O to chodzi, a inne zostaną, poza tym ludzie będę mi bić po firewalkeru bo będę się korbić z red spelli. Więc jak będę grał przeciw czemuś co nie bije z czerwonego to Firewalker będzie łapał removal mimo wszystko.
Jak będę miał tylko firewalkery na stole to moge walić z chaina bez BtE i zostawić je na coś innego.
Benek jest świetny, ale dużo kosztuje i nie mam zamiaru grać na tej kricie- nigdy.

Gizmoo pisze:
przecwnik musi zdawać sobię sprawę z tego że jesli nie zacznie strzelać w Ciebie, to masz kłopoty. Strzelając w Ciebie, nie eliminuje kreatur

3. Z kreatur jakoś szybko się tu nie wysypie.


Niech sobie strzelają w mnie, i tak dostane za to hp :) tak samo w krity, to też hp będzie. W każdej kombinacji jestem w wygodnej sytuacji.


Myślałem, żeby wsadzić tutaj jedenEldrazi monument. Co wy na to? Myślałem też nad dodaniem Halimar Depths. Dla układania sobie decku.

[T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 2:00 pm
autor: Gizmoo
WilliamWolfes pisze:
Żadna kontrola ani żaden mono red, czy mixy, czy tak popularny obecnie eldrazi green, nie będą miały większych szans!


Testowałeś, czy tylko zakładasz? Pamiętaj, że istnieje coś takiego jak discard, sideboard (np. Pithing Needle). Nie zapominaj też, że niektórzy też mogą grać kontrolą. Działanie wielu kart jest bardzo zależne od... Obecności drugiej karty na stole. Sama Ascensja nie wiele robi - masz cztery sztuki. Spore ryzyko kilku sztuk na łapce, które będą martwymi kartami.

Może się mylę. Nie gram turniejowo i cały czas się uczę. Ale nadal jakoś ta rozpiska mi nie gra. Nie wiem też jak wyglądała by gra z Jundem. Ale podkreślam - mogę się mylić. Widzę tylko karty, które w tej rozpisce mi jakoś nie leżą. Dragonmaster i Ascensja. 8 slotów na bardzo sytuacyjne karty. Nie wiem, czy można sobie na to pozwolić w turniejowym decku...

Re: [T2] Firewalker of Redemption

: sob lut 06, 2010 2:09 pm
autor: Xolotl
Ja też niesamowicie jestem ciekaw testów tego decku. Dragonmaster to do rampy z Ranger of Eos i Scute Mobem raczej. W tym decku nie masz nic oprócz fetchy do pakowania Emerii i na dodatek masz dużo drogich kart. Moim zdaniem Grixis Control Cię zje. Ale równie dobrze ta talia może działać. Potestuj i powiedz co z tego wyszło.

[T2] Firewalker of Redemption

: ndz lut 07, 2010 8:28 am
autor: 27383
IMO trzeba kilka elementów naprawić. Biała ascenzja może być w czterech sztukach, bo to karta klucz w tym decku i musi być jak największe prawdopodobieństwo, aby doszło na startową rękę. Czterech dragonmasterów to slabość, grałbym na 1-2 sztukach. Zagrałbym także na Day of Judgment, bo nic nie robi tak dobrze, jak kompletny reset stołu. Zgodzilbym się także z Gizmoo - jakiś prevent musi być. Po sajdzie (jeśli opp nie gra czerwonym) możesz wrzucić Angelsong lub Safe Passage. U nas ostatnio na FNMie ludzie grali po 3-4 mainowe Kor Firewalkery - to była masakra, nawet ja (grając Grixisem) boleśnie to odczułem, nie mówiąc o Mono Redach i innych tego typu deckach. Swoją drogą bardzo miło mógłby tutaj działać Intimidation Bolt - zabijamy oppowi kritę i dodatkowo nie może atakować - miodzio! Fajnie kombi się toto z Ascenzją :)

EDIT: I oczywiście sypnę dwoma spisami w tych kolorach, które ostatnio mi się spodobały. Nie są to co prawda decki oparte na ascenzji, ale może cię zainteresują:
Boat Brew
3 Siege-Gang Commander
4 Knight of the White Orchid
2 Kor Firewalker
3 Ranger of Eos
4 Steppe Linx
4 Goblin Guide
1 Goblin Bushwaker

4 Path to Exile
3 Lightning Bolt

3 Marshals Anthem
4 Everflowing Chalice

3 Ajani Vengeant

4 Arid Mesa
4 Jungle Shrine
5 Mountain
9 Plains

R/W Tokens
4 Arid Mesa
2 Gargoyle Castle
4 Jungle Shrine
6 Mountain
9 Plains
3 Baneslayer Angel
2 Captain of the Watch
4 Knight of the White Orchid
3 Ajani Vengeant
1 Banefire
2 Conqueror's Pledge
4 Day of Judgment
2 Earthquake
1 Eldrazi Monument
2 Elspeth, Knight-Errant
1 Glory of Warfare
4 Goblin Assault
4 Lightning Bolt
4 Path to Exile

A co mi tam, zapodam nawet trzy :)
Spanish Inquisition
4 Arid Mesa
4 Kabira Crossroads
10 Mountain
6 Plains
3 Baneslayer Angel
2 Hell's Thunder
4 Ajani Vengeant
3 Banefire
4 Burst Lightning
2 Chandra Nalaar
2 Day of Judgment
2 Elspeth, Knight-Errant
3 Intimidation Bolt
4 Lightning Bolt
2 Oblivion Ring
4 Path to Exile
2 Volcanic Fallout

[T2] Firewalker of Redemption

: pn lut 08, 2010 11:12 am
autor: WilliamWolfes
Thoctar pisze:
IMO trzeba kilka elementów naprawić. Biała ascenzja może być w czterech sztukach, bo to karta klucz w tym decku i musi być jak największe prawdopodobieństwo, aby doszło na startową rękę. Czterech dragonmasterów to slabość, grałbym na 1-2 sztukach. Zagrałbym także na Day of Judgment, bo nic nie robi tak dobrze, jak kompletny reset stołu. Zgodzilbym się także z Gizmoo - jakiś prevent musi być. Po sajdzie (jeśli opp nie gra czerwonym) możesz wrzucić Angelsong lub Safe Passage. U nas ostatnio na FNMie ludzie grali po 3-4 mainowe Kor Firewalkery - to była masakra, nawet ja (grając Grixisem) boleśnie to odczułem, nie mówiąc o Mono Redach i innych tego typu deckach. Swoją drogą bardzo miło mógłby tutaj działać Intimidation Bolt - zabijamy oppowi kritę i dodatkowo nie może atakować - miodzio! Fajnie kombi się toto z Ascenzją


1. ten Intimidation Bolt - świetna sprawa! Wkładam komplet - drogie to, zobaczymy jak będzie się tym grać.
2. Day of Judgment - to jakiś żart chyba z waszej strony, ponieważ:
* rozwala mi krity
* Brave the Elements nie działa prezciw DoJ
* Mam reset w postaci chain reaction za 2RR, który da mi jeszcze hp!
* Na saidzie mam jeszcze komplet earthquacke
* Firewalker jest i tak odporny na ww. mass removale poza DoJ, czyli w pierwszych 4 turach mogę nimi walić bez użycia BtE.
3. O preventach - w szczególności tak lipnych nie ma mowy w tym decku. Nie gram tylko i wyłącznie na ascenzji i ładuję sobie hp praktycznie od 2 tury. Przy mass removalach i takiej ilości boltow nie powinno mi nic włazić do 4 tury.

Poniżej update Firewalker of Redemption:

Creatures (17):
4x Kor Firewalker
4x Emeria Angel
2x Dragonmaster Outcast
4x Archon of Redemption
3x Pilgrim’s Eye

Other Spells (19):

3x Luminarch Ascension
4x Lightning Bolt
4x Intimidation Bolt
4x Chain Reaction
4x Brave the Elements

Lands (24):

4x Arid Mesa
1x Scalding Tarn
3x Marsh Flats
1x Emeria, the Sky Ruin
8x Plains
7x Mountain

Sideboard (8):
4x Earthquacke
4x Punishing Fire
4x Searing Blaze
4x Ricochet Trap
3x Ajani Vengeant
4x Celestial Purge

Nie umiem się zdecydować co mam umieścić na said ;/
Earthquacke musi być, Ajani chyba powinien pojawić się w mainie, Punishing fire – świetny prezciw Vampirkom I innym ładującym sobie hp deckom, Sarin Blaze to jest IMO bardzo potezny czar – w szczególności w tym decku, Ricochet Trap – genialny prezciw U, Celestail Purge to odp, na decki grające na Firewalkerach lub odpowiednich kolorach.

[T2] Firewalker of Redemption

: wt mar 02, 2010 11:06 am
autor: WilliamWolfes
Ok sprawdziłem deck, zrobiłem sporo testów i powiem wam, że wszystko co mówiłem się sprawdza. Mam jeden kłopot, przydało by mi się więcej i szybciej many. Jakieś pomysły?

Ajani pojawił się w mainie, myślę też nad Elżbietką.

[T2] Firewalker of Redemption

: wt mar 02, 2010 3:22 pm
autor: 27383
Everflowing Chalice? W trzeciej turze masz Ajaniego lub Elżbietkę :)

[T2] Firewalker of Redemption

: wt mar 02, 2010 7:47 pm
autor: WilliamWolfes
Ok, wsadzé komplet zobaczymy jak to zadziala