Strona 1 z 1

World of Warcraft RPG

: wt lip 02, 2013 9:56 pm
autor: Królik
Ostatnio z kumplami zrzuciliśmy się na pdf z podami do tego świata, by zrobić w nim kampanie.

I tu leży pies pogrzebany. Kiedy umiejscowić kampanie - first contact z orkami, druga wojna, początki trzeciej (WCIII), Vannila, TBC, WOTLK, Cata czy może po wydarzeniach z MoP? Jestem na bieżąco z storylinią, ale nie umiem wybrać najlepszego momentu dla wprowadzenia postaci graczy. Propozycje?

World of Warcraft RPG

: wt lip 02, 2013 11:05 pm
autor: Heretyk
Ja kiedyś umiejscowiłem kampanie w czasach po trójce. Chwiejny pokój, możliwość złożenia drużyny z obu stron konfliktu, jako weterani spod Mount Hyal (nie pamiętam jak to się pisze). Prawie cały kalimdor do zbadania :) U mnie się sprawdziło.

Ewentualnie możesz poprowadzić graczy z Thrallem, (bunt, ucieczka, wizyta na wyspach, lądowanie na nowym kontynencie, a ukoronowaniem bitwa pod Mount Hyel :) byli by światkami i uczestnikami wydarzeń z gry, ale głównie działali by wokoło wydarzeń z gry.

Re: World of Warcraft RPG

: wt lip 02, 2013 11:11 pm
autor: Królik
Myślałem, żeby wrzucić ich w wir wydarzeń obok Arthasa i może by zmienili losy świata - Andorhal nie zniszczony, Archimond musi szukać innego sposobu by zaatakować Azeroth. Druga opcja to wrzucenie ich w czasie tworzenia się Hordy Thralla - krótko po eskorcie Taurenów na równiny Mulgore.

P.s. Mount Hyjal

World of Warcraft RPG

: wt lip 02, 2013 11:19 pm
autor: Heretyk
Ja osobiście powstrzymałbym się od dawania możliwości zmieniania świata w takim stopniu. Wtedy musiałbyś łatać resztę historii świata, ale co kto lubi. :)

A może czas po 3, ale na starym kontynencie, zwalczanie nieumarłych, ratowanie ocalałych itp.

World of Warcraft RPG

: śr lip 03, 2013 12:18 am
autor: Vindreal
Z kolegą kiedyś planowaliśmy (nie wyszło, z powodu braku chętnych :razz: ) rzucić się do Azeroth tuż przed wydarzeniami z podstawki WoWa. Narastające napięcia, ale wciąż kończy się na rzuceniu niechętnego spojrzenia, a nie topora :wink: No i do tego próby ogarnięcia i ograniczenia tego co Legion pozostawił po sobie, czyli zmutowane istoty w lasach Kalimdoru lub resztki Plagi z Lorderonie.

Re: World of Warcraft RPG

: śr lip 03, 2013 7:53 am
autor: Radnon
Okres po dodatku do Warcrafta III zawsze wydawał mi się najciekawszy w kontekście kampanii rpg. Najważniejsze wydarzenia zmieniające obraz świata miały już miejsce, główne frakcje są w stanie chwiejnego pokoju (co ułatwia tworzenie drużyn mieszanych) a jednocześnie na obu kontynentach można natrafić na wiele zagrożeń związanych choćby z plagą nieumarłych i legionem.

World of Warcraft RPG

: ndz lip 07, 2013 11:47 am
autor: Królik
Podjąłem decyzje - kampania zacznie się krótko po wznowieniu konfliktu o Warsong Gulch (spolszczenia jeszcze nie dąłem rade wymyślić). Gracze mają dostęp do Sojuszu, Hordy lub dołączą do kartelu kontrolującego Booty Bay i Ratchet.

Teraz mam pytanie dotyczące zasad:
-Podręczniki dostępne dla graczy na początku kampanii (mogą później dojść inne): WoW RPG Corebook, pody frakcyjne (Alliance, Horde i Dark Factions), Magic and Mayhem, More Magic and Mayhem, Even More Magic and Mayhem, Lands of Conflict, Lands of Mystery.
-Druid, Hunter, Paladin, Priest i Tinker są wariantami z Even More Magic and Mayhem.
-Zasady czasu tworzenia przedmiotów z rzemiosła z Even More Magic and Mayhem.
-Recharge magic z Unearthed Arcana

Co o tym myślicie?