Strona 1 z 1

Star Wars Fate - Polski Autorski System RPG

: wt maja 27, 2008 6:20 pm
autor: Cal Omas
Witam otóż ostatnio pracuje nad rozszerzeniem mechaniki Decarda i stworzeniem systemem autorskiego: Star Wars Fate. Oczywiście Decard wyraził zgodę. Właśnie pracuje nad podręcnikiem pdf, który zawierał by zasady. Rozszerzonie zostanie min. granie użytkownikami ciemnej strony mocy, walki w przestrzeni kosmicznej itp. Co o tym sądzicie?

: wt maja 27, 2008 10:45 pm
autor: kirwan
Ciekawi mnie rezultat :)

System Deckarda byl ciekawy, choc nie widze fata i starship combat razem ;)

Jesli idzie o grywalnosc to moze byc fajna sprawa - minusem jest fakt iz WoC ma licencje na RPG SW wiec do 2012 nie da sie tego publikowac.

jesli idzie o SW combat to jak dla mnie + i - nie bardzo pasuja do cyferek oddających parametry maszyn, a inaczej niż cyferkami nie da sie wiarygodnie oddać współczynników pojazdów - tzn. moc mozna ale efek jest "badziewny".

d6 tez jakas super nie byla jesli idzie o walke pojazdow - tzn bylo ok poki nie bylo walki kilku pojazdow, pozniej lipa sie robila.

d20 znam teoretycznie (mam ksiazeczki itd ale nigdy sesji nie gralem ani nie prowadzilem) ale dzieki Darklighterowi licze ze cos zalapie z systemu :)

Jak bedziesz mial jakies pierwsze rezultaty prac milo bedzie sie zapoznac.


Generalnie pomysl fajny ale z WoC ciezko sie bedzie "rywalizowalo". ;)

BTW: Inna sprawa, ze nie bylo do SW jeszcze planszowki (no jest figurkowa) a pada wlasnie ponoc RotE :(

: pt maja 30, 2008 6:55 pm
autor: ugly30
no ciekawy pomysl, bedzie wymagal troche wkladu pracy

: pt maja 30, 2008 9:39 pm
autor: stahman
Trzymam kciuki! Mam nadzieję, że to ułatwi Ci pracę:

1)Kilka dni temu na RPG.net pojawił się wątek dotyczący statków
kosmicznych w mechanice FATE 3.0

http://forum.rpg.net/showthread.php?t=395750

2)Może trochę pomysłów da się pożyczyć z fate'owego Travellera

http://www.phreeow.net/wiki/tiki-index.php?page=Spirit+of+the+Far+Future

Niestety na grę Starblazer Advenures, która wydaje się, że będzie wymagała najmniej zmian, żeby uciągnąć SW, przyjdzie jeszcze trochę poczekać.

3)Ciekawy pomysł przedstawił się na stronie gry Dreden Files RPG. Mechanikę łamania Przaw Magii, można użyć do przechodzenia na Ciemną Stronę

http://www.dresdenfilesrpg.com/news/archives/2007/06/the_laws_of_mag.php

Powodzenia!