Strona 1 z 1

[SWEX] Star Wars

: ndz sie 31, 2008 2:24 pm
autor: Mroczny Pomiot
Nie rozumiem poco sobiee utrudniać życie i grać w SW na nazbyt skomplikowanej d20, czy prawie już nie do zdobycia d6 jak w miarę tanio(podstawka Savage Worlds kosztuje ok. 50 PLN) można otrzymać świetną mechanikę wprost stworzoną do Gwiezdnych Wojen, na stronie http://www.hardpoints.de/RPG-Hardpoint/savage.htm można znaleźć świetnąkonwersje Star Warsów na Savage Worlds.

: ndz sie 31, 2008 6:37 pm
autor: Aragathor Roaringflame
Możesz mi wytłumaczyć po co napisałeś tego posta?

Bo o Saga Edition, która jest prosta i bardzo przyjemna w praniu, chyba nie słyszałeś?
Każdy rodzaj konwersji, przynajmniej konwersji świata rozbudowanego i dalej rozwijanego, trafia na prosty problem:

Nowe teksty i opcje zawarte w nowych podręcznikach nie są zawarte w konwersji.

Na rebelu dostaniesz za 50 złotych Savage Worlds (160 stron) do tego musisz mieć konwersje czyli brak dostępu do naprawdę ciekawych opcji z nowych podręczników.
Na tymże rebelu za setkę dostaniesz Sagę (288 stron w twardej okładce) z kompletem zasad. A jeśli trochę oszczędzisz to zdołasz dorzucić książkę ze statkami która doda ok. 100 statków których w konwersji na pewno nie ma. No chyba że udowodnisz mi że Ebon Hawk tam jest.


Fajnie że podobają ci się zasady Savage Worlds. Ale wiesz przekucie opla na jaguara nic nie zmienia, to dalej tylko opel.

: pt wrz 05, 2008 3:39 pm
autor: Deckard
Bo o Saga Edition, która jest prosta i bardzo przyjemna w praniu, chyba nie słyszałeś?

Oj nie jest, choć owszem - w pewnych kwestiach bije Revised na głowę. Przyjdzie Ci jednak rozważać, czy Grip powoduje AoO (a w podręczniku brak wyszczególnienia znanego z poprzedniej edycji), albo poszukać zasad obrażeń dla załogi trafionych statków i poznasz nowe oblicze systemu, który zgarnął nagrodę Ennies za Best Rules (jeżeli dobrze pamiętam).