Szlakiem Jedi - Roleplay JK3
: sob mar 29, 2014 8:04 pm
Hej! Przepraszam, jeśli temat jest "niepożądany". Napisałem tydzień temu do jednego administratora i jednego moderatora, nie dostałem odpowiedzi. Zdaję sobie sprawę, że mogłem napisać do złych osób, macie... dużą ekipę x)
Widzę, że polecacie sobie w tym dziale różne grupy RPG, dlatego chcę polecić Wam coś, czego jestem członkiem od trzech miesięcy: grupę "Szlakiem Jedi".
Szlakiem Jedi to coś, co znalazłem, szukając jakiejś grupy RPG, na początku nie byłem zbyt chętny, bo nie ciekawiło mnie granie w Jedi Academy z dodatkiem RPG. Szybko zmieniłem zdanie czytając forum, a ostatecznie zmieniłem zdanie po dołączeniu w kilka dni. Szlakiem Jedi stawia tylko na odgrywanie i 100% roleplayingu. Żadnych głupich zapychaczy, siekaninek, tylko roleplay.
Do gry w tej grupie nie umywa się zupełnie nic, w czym brałem udział. Szczerze powiem, że do jakiejś typowej sesji D&D nigdy bym już nie usiadł po trzech miesiącach na Szlaku. Tutaj można poczuć się jak w mieszance książki, filmu i normalnej gry komputerowej, tylko z graniem wszystkiego na żywo i według fantazji innych graczy. Jedi Academy zapewnia wygodny, dobry i bardzo otwarty silnik, oraz świetny system walki na specjalnej modyfikacji OJP, którego można się uczyć latami. Narracja jest po prostu mistrzowska i książkowa, nasz najaktywniejszy MG, Bart, opisuje wszystko z niesamowitą dokładnością i obrazowością, budując nastrój opisami wszystkiego, od niepokojącego wiatru począwszy, na odłamkach wysadzonych statków wbijających się w ciało kończąc. Gra dodaje do tego całej niezbędnej "grafiki" i dynamiki. Wszystko, co jest cały czas pisane, jest bardzo obrazowe i dokładne: czuje się, jakby siedziało się w odrębnym, żywym świecie, każdego dnia grania. Ogólnie, według "kroniki", czasami jest 15 organizowanych w miesiącu rzeczy.
Szybko przychodzi mi do głowy, że każdego tego dnia coś się dzieje, w zróżnicowaniu, dzięki któremu zadowolony będzie każdy. Trudno o dzień, kiedy MG czegoś nie będzie "nakręcać" - od przelotu po ważny sprzęt, przez próbę przeżycia zadźgania przez naćpanego Trandoshanina, po wizytę ciekawej postaci, na badaniu artefaktów Sithów kończąc. Chyba główną zaletą jest to, że (przynajmniej ja tak miałem) od razu się w czymś zaczyna powoli uczestniczyć i szybko zostaje częścią gry, w której naprawdę czuć, że ten świat ma za sobą parę lat gry.
Nie ma jakichś wygórowanych wymagań. Trzeba mieć pomysł na ciekawą postać i grać ją z jakimś charakterem. Póki nie jest się smętnym i nie pisze się jak totalny analfabeta, wystarczy uważnie słuchać wskazówek, każdy potrzebuje trochę czasu na przyzwyczajenie i każdy to tutaj rozumie, przynajmniej ja nie miałem problemu.
Naprodukowałem się, ale o wszystkim lepiej opowie opis założycieli. Po jego lekturze wie się w sumie wszystko, choć ja przed dołączeniem poczytałem sobie tematy z działów Zadań i Informacji, aby "złapać klimat". Klik!
Zapraszam, zapraszam
Widzę, że polecacie sobie w tym dziale różne grupy RPG, dlatego chcę polecić Wam coś, czego jestem członkiem od trzech miesięcy: grupę "Szlakiem Jedi".
Szlakiem Jedi to coś, co znalazłem, szukając jakiejś grupy RPG, na początku nie byłem zbyt chętny, bo nie ciekawiło mnie granie w Jedi Academy z dodatkiem RPG. Szybko zmieniłem zdanie czytając forum, a ostatecznie zmieniłem zdanie po dołączeniu w kilka dni. Szlakiem Jedi stawia tylko na odgrywanie i 100% roleplayingu. Żadnych głupich zapychaczy, siekaninek, tylko roleplay.
Do gry w tej grupie nie umywa się zupełnie nic, w czym brałem udział. Szczerze powiem, że do jakiejś typowej sesji D&D nigdy bym już nie usiadł po trzech miesiącach na Szlaku. Tutaj można poczuć się jak w mieszance książki, filmu i normalnej gry komputerowej, tylko z graniem wszystkiego na żywo i według fantazji innych graczy. Jedi Academy zapewnia wygodny, dobry i bardzo otwarty silnik, oraz świetny system walki na specjalnej modyfikacji OJP, którego można się uczyć latami. Narracja jest po prostu mistrzowska i książkowa, nasz najaktywniejszy MG, Bart, opisuje wszystko z niesamowitą dokładnością i obrazowością, budując nastrój opisami wszystkiego, od niepokojącego wiatru począwszy, na odłamkach wysadzonych statków wbijających się w ciało kończąc. Gra dodaje do tego całej niezbędnej "grafiki" i dynamiki. Wszystko, co jest cały czas pisane, jest bardzo obrazowe i dokładne: czuje się, jakby siedziało się w odrębnym, żywym świecie, każdego dnia grania. Ogólnie, według "kroniki", czasami jest 15 organizowanych w miesiącu rzeczy.
Szybko przychodzi mi do głowy, że każdego tego dnia coś się dzieje, w zróżnicowaniu, dzięki któremu zadowolony będzie każdy. Trudno o dzień, kiedy MG czegoś nie będzie "nakręcać" - od przelotu po ważny sprzęt, przez próbę przeżycia zadźgania przez naćpanego Trandoshanina, po wizytę ciekawej postaci, na badaniu artefaktów Sithów kończąc. Chyba główną zaletą jest to, że (przynajmniej ja tak miałem) od razu się w czymś zaczyna powoli uczestniczyć i szybko zostaje częścią gry, w której naprawdę czuć, że ten świat ma za sobą parę lat gry.
Nie ma jakichś wygórowanych wymagań. Trzeba mieć pomysł na ciekawą postać i grać ją z jakimś charakterem. Póki nie jest się smętnym i nie pisze się jak totalny analfabeta, wystarczy uważnie słuchać wskazówek, każdy potrzebuje trochę czasu na przyzwyczajenie i każdy to tutaj rozumie, przynajmniej ja nie miałem problemu.
Naprodukowałem się, ale o wszystkim lepiej opowie opis założycieli. Po jego lekturze wie się w sumie wszystko, choć ja przed dołączeniem poczytałem sobie tematy z działów Zadań i Informacji, aby "złapać klimat". Klik!
Zapraszam, zapraszam