pt wrz 20, 2002 5:44 pm
Troche mam czarow niebojowych:
<br />
<br />Klatwa: zapchlenie (1 poziom, od 10 mag moze wezwac owady wielkosci 5 cm)
<br />Przemiana Torgota (9 poziom, dziala jak przemiana Tensera w AD&D, ale mag moze zmienic sie nie tylko w wojownika, a w czlonka dowolnej grupy zwodowej)
<br />Powstrzymanie starosci (7 poziom, powstrzymuje procesy starzenia na rok i jeden dzien, musi zostac rzucone z podwojna dawka skaldnikow po uplywie tego czasu, inaczej zaczarowany wruci do swego naturalnego stanu. Skladnikiem jest ofiara z istoty o 1 hp, z czasem trzeba zabijac coraz silniejsze stworzenia)
<br />Wezwanie motyli (1 poziom, wzywa motyle, czar cwiczebny dla specjalistow od sumoning)
<br />Sakiewka biedaka (1 poziom, zakleta sakiewka zawsze wazy, wyglada i zachowuje sie jak pusta)
<br />Dar, oddaj co otrzymales (3 poziom, mag moze przekazac jakiejs istocie jedna ze swych umiejetnosci, mocy itp. samemu je tracac. Mag ustala na jak dlugo przekazuje ta ceche. Jedynom metoda na odzyskanie cechy jest przeczekanie do konca zaklecia, lub rzucenie ,,oddaj co otrzymales" na obdarowanego).
<br />
<br />Mam tego jeszcze mnustwo, gdzies w roznych zeszytach, troche chyba przepisze i umieszcze na swojej stronce...