ndz paź 10, 2010 8:27 pm
Moja chora wyobraźnia kreuje kolejne pomysły na sesje.
Nad którym mam się skoncentrować - czyli, w który chcielibyście zagrać?
Zastrzegam jednak że sesje będą z dość ograniczoną liczbą miejsc, a ewentualna rekrutacja nie pojawi się pewnie szybciej niż za dwa tygodnie.
1)Sesja w klimacie Fullmetal Alchemist + Steampunk. Anglia, XIX wiek, alternatywna rzeczywistość.
Służący w wojsku alchemicy zostają wysłani by rozwiązać zagadkowe zjawiska mające miejsce w pewnej niewielkiej szkockiej miejscowości.
Zagadka, kryminał, dużo knucia i myślenia, trochę akcji, pościgów.
Mechaniki brak lub d20 by określić atrybuty / umiejętności, ale bez mieszania mechaniki w alchemię.
2)Współczesny świat, niewielki meteoryt uderza w ziemię. Kilka godzin później nieznani sprawcy atakują konwój transportujący cenne znalezisko z ewidentnym celem kradzieży go. Tymczasem w innych miejscach świata mają miejsce dziwne, chociaż niekoniecznie nadnaturalne zjawiska.
Grupka rządowych agentów dostaje zadanie wyjaśnienia sytuacji.
Zagadka, pościgi, strzelaniny, przesłuchania, planowanie.
Być może wizja apokalipsy, albo czegoś takiego. W klimatach thrillerów sensacyjnych.
Storytell - mechaniki brak.
//Tutaj myślałem też nad wprowadzeniem następującego motywu : Gracz przejmuje kontrolę nad kilkoma postaciami. Nigdy naraz, zawsze kolejno. Raz jest prowadzącym przesłuchanie funkcjonariuszem policji, a chwilę później komandosem przeprowadzającym szturm na bazę terrorystów. Zupełnie jak film skupiający się raz na jednym, raz na drugim z bohaterów gdy są od siebie oddaleni. To pozwoliłoby uczestniczyć graczom w ważnych i ciekawych wydarzeniach, pomijając czasem zbędne i mniej istotne zdarzenia mające miejsce pomiędzy nimi.
3)Ponownie, współczesny świat. Mrok, deszcz, sekty, tajemnicze rytuały, krew, zbrodnia, seks, przemoc, narkotyki. Horror. Demony kontrolujące ludzi i ludzie próbujący kontrolować demony. Cała ta magia i nadprzyrodzony świat utrzymywany oczywiście w tajemnicy przed ludzkością.
Sesja mroczna i tajemnicza. Poważna i ponura. Zdecydowanie 18+.
Storytell - mechaniki brak. Być może jak w pierwszym przypadku, d20 dla określenia najbardziej podstawowych cech postaci, ale bez rzucania.
4)Inspirowane powyższym, ale nastawione bardziej na magię, akcję i walkę. Ratowanie świata i obijanie złych tyłków magicznymi pociskami. Więcej iskier i eksplozji niż krwi i niepotrzebnej śmierci, chociaż z całą pewnością nie cukierkowo i radośnie.
System : M&M lub ewentualnie inny który uznam za odpowiedni (czekam na sugestie).