Mozna cos wiecej o okladce?
Autorem jest Kuba Jabłoński. Spełniła wytyczne:
- powinna przypominać okładki gier komputerowych;
- styl obowiązkowy: fetish fantasy;
- soczysta kolorystyka;
- mistyczne konotacje (kolorystyka, elementy grafiki np. dekory, symbole na szarfach itd.);
- Nie może być zdjeciowa (czyli realistyczne ujęcie jakby uchwycenie zycia na ilustracji), ani zbyt realistyczna, nie może być tez samym patternem (np. mroczną mozaiką, wzorem).
Jak uporamy się z jej detalami (grzbiet, logo) to ją pokażę.
Hajdamaka pisze:Kiedy mniej wiecej Klanarchia moze sie ukazac? To kwestia paru miesiecy czy, powiedzmy, roku?
Wszystkie zapowiedzi mówiły o roku 2008 i w tym względzie jak na razie nic się nie zmieniło.
Skład długo potrwa, gdyż jest dużo grafiki i mnóstwo tekstu (w wordoroboczym 320 stron czcionką 8, odstęp półtora).
Mroczny Pomiot pisze:A co to za karty kolo karty pstaci?
To manewry bojowe (np. wykopanie broni) stosowane w walce i socjotechniki (np. stek bluzgów) w stosowane w sporze społecznym. Postanowiliśmy zamiast zwykłego spisu tych wspomagaczy, zrobić spis w formie kart, jakie każdy z graczy może sobie skserować. Na sesję bierze te, które posiada jego postać, tym sposobem nie musi wertować podręcznika w czasie walki, lecz szybko oswoić się z działaniem swoich manewrów i socjotechnik. Narrator może zaś skserować sobie wszystkie manewry i socjotechniki i w czasie sesji błyskawicznie stworzyć NPCa przydając mu jeden współczynnik, jakąś broń i losuje takiemu kilka manewrów bojowych/ socjotechnik. Karty nie mają oddzielnych obrazków jak gra karciana (bo nie o to nam chodziło), ale mają swój layout i opis.
Jak dotychczas z kartami gra się o wiele sprawniej i szybciej, gdyż sa opisane tak, aby pomagały szybko zorientować sie graczowi w ich wpływie na motorykę gry. Jeżeli pomysł sie sprawdzi, zawsze możemy wydać osobno gadżet z kolorowymi kartami Na zdjęciu widać karty wydrukowane na kolorowej drukarce i zalaminowane.
Po wydaniu systemu na pewno zamieścimy ich layout na stronie Klanarchii, aby gracze mogli w oryginalnym layoucie tworzyć własne manewry i socjotechniki, własne szkoły walki np. tysiącpićsetstodziwinćset ciosów szponów bojowych, albo sześć sekretnych socjotechnik Bardzo Tajemniczego Zakonu o Mrocznej Nazwie przydatnych podczas udowadniania splugawionym ich konotacji z Ciemnością.