Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

pt sty 16, 2009 4:21 am

Changelog:

V1.01 (zmiany które dokonałem jakiś czas po tym jak dyskusja ustała i miałem czas zrobić playtest)
- doprecyzowałem zdolność Pewny chód
- Vaapen działa na do dwóch sztuk broni, nie tylko na Wiedźmiński miecz
- Hudd i Stile niwelują kary do odpowiednich testów

v1.02 (zmiany które dokonałem teraz po dalszych playtestach i refleksji)
- doprecyzowałem sposób tworzenia repliki Wiedźmińskiego miecza
- Wiedźmińską szybkość można teraz wykorzystać mod z BD/dzień, minimum 1 (więcej na wyższych poziomach). Nadal można wykorzystać na raz tyle rund ile się chce.
- zmieniłem niepożądane oddziaływanie Wiedźmińskich eliksirów (teraz tylko 2 i 3 poziom je powodują)
- dodałem eliksir Kret
- dodałem 3 poziomowy Znak Roligg działający jak Uspokojenie emocji.
- Hudd i Stile niwelują wszelkie kary do odpowiednich testów.
- Znak Reed jest teraz 3 poziomowy
- Znak Yrden jest teraz 4 poziomowy
- zmieniłem działanie Heliotropu
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

sob cze 06, 2009 4:41 am

Changelog:

V1.03
- zmieniłem typ niektórych zdolności
- Wiedźmiński amulet ma dwie dodatkowe zdolności, a wykrywanie magii można włączać\wyłączać na życzenie
- zmieniłem czas trwania, efekt niektórych eliksirów
- zmieniłem czas trwania, zasięg, działanie niektórych znaków
- trochę zmian natury typu przecinek, wielka litera, itd.

V1.04
- dodałem wartość początkowego złota
- Używanie lin jest zdolnością klasową
- do zdolności Łowca potworów dodałem przybyszy chaotycznych, złych i robactwo
- nowa zdolność Wymiana pancerza
- Wiedźmiński miecz ma podane że jest średniego rozmiaru
- doprecyzowałem zdolność Pewny chód
- dodałem zestaw początkowy
- dodałem szkoły i podszkoły do tych Znaków które nie posiadały, plus kilka innych zmian
- kilka zmian nazw, słów, żeby brzmiało w pełni jak 3.5
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

ndz cze 21, 2009 1:16 pm

Hej, generalnie klasa mi sie bardzo podoba, jest przede wszystkim bardzo profesjonalnie rozpisana. Mam natomiast kilka uwag:
- ta bieglosc w jednym srednim pancerzu - po co to komu, to jest mechaniczne nadciagniecie dla manczkinow na dodatek nielogiczne (jest biegly, a potem sobie wybiera nowy pancerz i juz w tamtym nie jest biegly, bo sie oduczyl, przytyl sobie?) -> wywal to, bedzie lepszy klimat
- znaki - piszesz wszedzie ze sa to czary wtajemniczen (no i zgodze sie z tym), natomiast sa uzaleznione od atrybutu roztropnosc - to sie wogole kupy nie trzyma bo od roztropnosci to sa czary objawien, a poza tym takiemuy wiedzminowi o wiele bardziej przydalby sie intelekt niz roztropnosc. Mozesz uzaleznic znaki od Intelektu, ewentualnie od Charyzmy, ale nie od roztropnosci...
- tak samo jak powyzej - zdolnosc Lowca potworow: przeciez tak na logike to z iloma potworami sie nauczyl walczyc nie zalezy od jego roztropnosci tylko od intelektu. Glupi wiedzmin moglby cale zycie walczyc a i tak by zadnych wnioskow nie wyciagnal, a inteligentny wiedzmin szybciej sie uczy i moze lepiej walczyc z potworami\
- finezja w broni dla wiedzminskiego miecza? - jakos mi sie to kupy nie trzyma, przeciez to kosior straszny, jak tym mozna walczyc finezyjnie...
- eliksiry generalnie sa za slabe, przeciez to wlasnie eliksiry (wedlug ksiazek Sapkowskiego) przesadzaly o zwyciestwie Geralta w wielu walkach (z potworami zwlaszcza), a te twoje eliksiry sa za slabe po prostu

To by bylo na tyle wedlug mnie, napisz co o tym myslisz. Jeszcze raz musze wspomniec ze praca jest generalnie super, jest jedynie w kilku miejscach niespojna (wymienilem).
 
Awatar użytkownika
Azgoth
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 646
Rejestracja: sob sie 02, 2008 5:47 pm

ndz cze 21, 2009 1:52 pm

Glupi wiedzmin moglby cale zycie walczyc a i tak by zadnych wnioskow nie wyciagnal, a inteligentny wiedzmin szybciej sie uczy i moze lepiej walczyc z potworami

Na tym właśnie polega roztropność. Intelekt to wyuczone wiadomości np. z książek. Roztropność to logiczne myślenie, radzenie sobie w trudnych sytuacjach itp.
- finezja w broni dla wiedzminskiego miecza? - jakos mi sie to kupy nie trzyma, przeciez to kosior straszny, jak tym mozna walczyc finezyjnie...

Jak się jest mutantem to można. :)
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

ndz cze 21, 2009 2:06 pm

Azgoth pisze:
Glupi wiedzmin moglby cale zycie walczyc a i tak by zadnych wnioskow nie wyciagnal, a inteligentny wiedzmin szybciej sie uczy i moze lepiej walczyc z potworami

Na tym właśnie polega roztropność. Intelekt to wyuczone wiadomości np. z książek. Roztropność to logiczne myślenie, radzenie sobie w trudnych sytuacjach itp.
- finezja w broni dla wiedzminskiego miecza? - jakos mi sie to kupy nie trzyma, przeciez to kosior straszny, jak tym mozna walczyc finezyjnie...

Jak się jest mutantem to można. :)


Nie zgodze sie z tym. intelekt to zdolnosc uczenia sie, wyciagania wnioskow, zdolnosc logicznego myslenia wlasnie, analizowania faktow. Im wiekszy intelekt tym szybciej sie uczysz, tym trafniejsze wnioski wyciagasz, tym mniej musisz zaciukac potworow zeby sie czegos o nich nauczyc.

Roztropnosc to bardziej intuicja, przeczucie, tzw "madrosc zyciowa" od babki czy wioskowego szamana zasluszana lub wlasnie przeczytana z jakiejs ksiazki, radzenie sobie w trudnych sytuacjach jak najbardziej tez.

A co do tej finzeji to zeby walczyc finezyjnie mieczem taki jak ten (obrazenia 2k4 wiec zakladam ze jest mniej wiecej wielkosci miecza dlugiego) musialbys byc rozmiaru duzy (nawet bedac mutantem ;) )
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

czw lip 09, 2009 1:18 am

Wojnar pisze:
- ta bieglosc w jednym srednim pancerzu - po co to komu...

Po to żeby mógł przeżyć w walce wręcz, nie był przepakowany przez znajomość wszystkich średnich pancerzy, ale miał możliwość wyboru (aczkolwiek mocno ograniczonego).
Wojnar pisze:
...na dodatek nielogiczne...

Pisanie, że coś w grze wyobraźni ze smokami, Elfami, czarami, itp. jest nielogiczne jest... nielogiczne.
Wojnar pisze:
...bo sie oduczyl, przytyl sobie?)

To już Twój i ewentualnie Twojego MP problem jak to sobie zracjonalizujecie. Może pomóc lektura innych klas które mogą "zapomnieć" co umiały aby nauczyć się czegoś nowego jak np. Zaklinacz.
Wróć, nie pomoże bo nie ma wytłumaczenia, po prostu ludzie z WotC tak sobie postanowili (pewnie żeby jakoś zrekompensować brak możliwości uczenia się nowych czarów, za wyjątkiem awansu na poziom). Więc ja też sobie postanowiłem że Wiedźmin będzie mógł "zapomnieć" (pewnie żeby też coś zrekompensować, ale jednocześnie nie przeginać).
Wojnar pisze:
...wywal to, bedzie lepszy klimat...

Aktualny klimat mi się podoba i nie mam już w planach dalszych zmian.
No chyba że na coś rewelacyjnego wpadnę, lub jakieś nowe eliksiry, Znaki.
Wojnar pisze:
...natomiast sa uzaleznione od atrybutu roztropnosc - to sie wogole kupy nie trzyma bo od roztropnosci to sa czary objawien,

Nevin pisze:
Znaki to bardzo uproszczone czary, które wymagają tylko komponentu somatycznego. Pod każdym innym względem traktuje się je jak normalne czary wtajemniczeń.

1. "...traktuje się je jak...", nie: "...uproszczone czary wtajemniczeń...".
2. Nie pamiętam, żeby gdzieś było napisane że, wszystkie czary wtajemniczeń muszą zależeć od INT, a jeśli nawet, to dla mnie Znaki są manifestacja siły woli, a od tego jest RZT.
Wojnar pisze:
....ewentualnie od Charyzmy, ale nie od roztropnosci...

j.w.
Wojnar pisze:
...przeciez tak na logike...

:]
Wojnar pisze:
...to z iloma potworami sie nauczyl walczyc nie zalezy od jego roztropnosci tylko od intelektu.

Dla mnie, INT to "książkowa", nabyta "odgórnie" wiedza, a RZT to wiedza przez doświadczenie, własne działanie. Dlatego Łowca potworów i inne Wiedźmińskie zdolności zależą właśnie od RZT.
Wojnar pisze:
- finezja w broni dla wiedzminskiego miecza? - jakos mi sie to kupy nie trzyma, przeciez to kosior straszny, jak tym mozna walczyc finezyjnie...

Tak samo jak chociażby "Elven thinblade" z CW.
Wojnar pisze:
- eliksiry generalnie sa za slabe...

Dla Ciebie za słabe, dla innych za mocne, dla mnie mniej więcej w sam raz, więc będziecie musieli z tym jakoś żyć.
Wojnar pisze:
...przeciez to wlasnie eliksiry (wedlug ksiazek Sapkowskiego) przesadzaly o zwyciestwie...

IMO to to ze był dobrze wyszkolonym mutantem, ale każdy ma prawo do swojego zdania.
Pamiętam też że, kilka razy wspominano że robiły niezła "siekę" w organizmie Geralta, więc raczej nie był y takie super.
Wojnar pisze:
...a te twoje eliksiry sa za slabe po prostu

Możliwość nauczenia się korzystania z nowego pancerza, kosztem utraty biegłości w starym, raz na 10 poziomów - munchkin-izm.
Eliksir umożliwiający działanie na ujemnych PW; ślepowidzenie; lub podnoszący PC i ST Znaków - słabe.
"Ciekawie" kategoryzujesz.
Wojnar pisze:
Im wiekszy intelekt tym szybciej sie uczysz, tym trafniejsze wnioski wyciagasz, tym mniej musisz zaciukac potworow zeby sie czegos o nich nauczyc.

Na codzień widzę takich inteligentnych, szybko uczących, wyciągających trafne wnioski ludzi. Ludzi którzy gubią się jak im tylko każe się myśleć, robić coś nieszablonowo, albo coś nowego, na własną rękę.
Więc po prostu przyjmij do wiadomości że dla mnie tak to wygląda i dlatego Wiedźmin ma RZT jako kluczowy atrybut, a nie INT.
 
cellkris
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 09, 2009 11:40 am

pt lip 10, 2009 9:30 pm

Moim zdaniem wiedźmin możne być ale powinien mieć po +12 na refleks i wole czyli mieć takie same rzuty obrone jak mnich
 
Awatar użytkownika
Zelgadis2
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: śr lip 08, 2009 5:50 pm

sob lip 11, 2009 1:11 pm

Nie przesadzajmy z mocą wiedźmina. Dużo osób mówi, że był on straszliwie potężny a przecież D&D to świetny system w którym się tworzy właśnie takich potężnych bohaterów jak Demoniczni Lordowie czy Potężni Liczowie, więc z wiedźminem nie przesadzajmy. 8)
 
cellkris
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw lip 09, 2009 11:40 am

ndz lip 12, 2009 9:15 am

Może i tak masz racje i tak ta klasa ma głównie jest nastawiona na walkę bo jeśli chcemy odgrywać prawidłowo postać do wiedźminem nie pójdziemy porozmawiać jakimiś ludźmi jak na sesjach bywa co najwyżej kogoś zastraszyć czy takie coś bo jak wiadomo większość istot boi się a tym bardziej chłop z pola jak każda klasa ma plusy i minusy
 
Awatar użytkownika
Wojnar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 415
Rejestracja: śr cze 08, 2005 12:05 am

śr lip 22, 2009 12:31 am

Nevin pisze:
Możliwość nauczenia się korzystania z nowego pancerza, kosztem utraty biegłości w starym, raz na 10 poziomów - munchkin-izm.


Nie chodzi mi o to ze jest to za mocne tylko ze sie to kupy nie trzyma.


Nevin pisze:
Pisanie, że coś w grze wyobraźni ze smokami, Elfami, czarami, itp. jest nielogiczne jest... nielogiczne.


Ale przeciez istnienie smokow, elfow, itp jest wytlumaczone w tym swiecie, wiec czemu uwazasz to za nielogiczne?


Nevin pisze:
Dla mnie, INT to "książkowa", nabyta "odgórnie" wiedza, a RZT to wiedza przez doświadczenie


Dla mnie ani INT ani RZT nie jest wiedzą, ale jak tam uważasz...
Pamiętam też że, kilka razy wspominano że robiły niezła "siekę" w organizmie Geralta, więc raczej nie był y takie super.


No wiec mam za jakies marne korzysci wystawaic sie na taka "siekę", eliksiry powinny byc potezne ale rowniez niebezpieczne, trudno dostepne, na kryzysowe sytuacja, takie zagranie vabanque - przynajmniej w moim wyobrazeniu
Nevin pisze:
Ludzi którzy gubią się jak im tylko każe się myśleć, robić coś nieszablonowo, albo coś nowego, na własną rękę.


To co tu napisales to dla mnie intelekt - myslenie nieszblonowo, wymyslanie nowych rzeczy - wsyzstko inteletk. Czlowiek roztropny powie ci co zrobic i jak to zrobic, ale nie powie ci juz dlaczego...
Nevin pisze:
Więc po prostu przyjmij do wiadomości że dla mnie tak to wygląda i dlatego Wiedźmin ma RZT jako kluczowy atrybut, a nie INT.


Przyjmuje, jesli kiedys bede chcial skorzystac z tej klasy to zmienie to po swojemu ;)

Pozdrowka
 
_NightMare_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 18
Rejestracja: pt mar 05, 2010 7:00 pm

Wiedźmin 3.5

pn kwie 05, 2010 1:30 am

Wiedźmin to wojownik zabijający potwory, swoim mieczem lub "magią". Pamiętajcie, iż Geralt był inny. Nie był odporny na eliksiry tak jak reszta wiedźminów. Geralt to było wynaturzenie wynaturzenia, miał skrupuły, w właściwym tego słowa znaczeniu nie był wiedźminem. Jako jedyny odczuwał emocje (np.: miłość). Właściwie nie wiem, dlaczego porównujecie wiedźmina do Geralta gdyż niema on wszystkich cech wiedźminów, chociaż nie wyróżnia się od nich mocno.
A zapomniałem dodać, że robił się coraz słabszy miał problemy z rzucaniem najprostszych znaków.

Znak Axii nie tylko uspokajał, także lekko oszołamiał (ogłupiał). Najprawdopodobniej tego użył na żołnierzy w karczmie. Jestem młody, lecz ci strażnicy zachowywali się jak Płotka, gdy Geralt użył na niej znaku Axii, byli posłuszni i nie agresywni jak na początku.

Znak Heliotropu chronił głównie, gdy dajmy na to wampir go tak walnął, że odleciał na 5 metrów w mór z taką siłą, że spokojnie by stracił przytomność, to wtedy używał tego znaku by zamortyzować uderzenie i dalej walczyć, a Qen czy jakoś tak chroniło go przed magią i przed różnego typu pociskami.

Wiedźmin nie powinien móc odbić więcej niż dwa pociski w jednej akcji, ponieważ Geralt pod tam względem nie był ”upośledzony”, a to było dla niego wielkim wyczynem, tak jak i dla innych wiedźminów odbicie dwóch strzał prawie jednocześnie było nie lada sztuką.


Jeśli ktoś ma zastrzeżenia do tekstu po wyżej niech nie krępuje się i pisze, lecz taka osoba niech przeczyta całą sagę uważnie nie na odwal.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Wiedźmin 3.5

pn kwie 05, 2010 10:04 am

Stary, pisanie nowego posta w temacie, w którym nikt się nie odezwał to necroposting i nie jest zwykle mile widziane, zwłaszcza jeśli niewiele wnosi. A twoje sprostowanie, mimo że w większości poprawne, nie jest czymś dla czego warto wskrzeszać temat.

I nie zgadzam się z pierwszym akapitem. Geralt nie był w niczym wyjątkowy pomijając może to że IIRC nie miał talentu do magii i potrzebował pomocy amuletu. To całe gadanie o nieczułości wiedźminów brzmi moim zdaniem efekt izolacji, samotności, wykonywanego zawodu, nieufności innych i tego, że wszyscy im wmawiają że wiedźmini są nieczuli. Albo po prostu Sapkowski jest niekonsekwentny bo pisanie o całkiem nieczułym bohaterze jest nudne.
Z tymi eliksirami też coś ci się myli - to, że wiedźmin może pić trujące dla normalnych ludzi eliksiry nie oznacza, że może je w siebie wlewać ile chce, ani że nie zadziała na niego coś stworzone żeby wywoływać konkretnie u wiedźminów dany efekt (te jego halucynogeny).
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

Wiedźmin 3.5

pt lip 29, 2011 11:40 pm

Changelog
v1.05
- kosmetyczne poprawki,
- premie z Wiedźmińskiego amuletu zwiększają się wraz z poziomem,
- Wiedźmiński miecz waży teraz 1.5 kg,
- premię z eliksirów Nietoperz, Sokół i Jaszczurka, Smok zwiększają się wraz z poziomem,
- obrażenia od dystansowego ataku znakiem Igni, zwiększają się wraz z poziomem,
- Znak Vaapen zadaje teraz +2, a nie +1 dodatkowych obrażeń na 17-ym poziomie,
- premię ze znaków Hudd, Stile zwiększają się wraz z poziomem,
- znak Quen dodaje również premie z odbicia do KP, zmieniłem też jak rośnie redukcja obrażeń od broni dystansowej.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Wiedźmin 3.5

sob lip 30, 2011 10:49 am

Tabelka ci się nie mieści w pierwszym poście. Jest obcięta w połowie kolumny "Specjalne". Sugeruję przerzucenie się na normalną tabelkę polterową.
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

Re: Wiedźmin 3.5

sob lip 30, 2011 3:53 pm

Schpeelah#144 pisze:
Tabelka ci się nie mieści w pierwszym poście. Jest obcięta w połowie kolumny "Specjalne".

Widziałem, ale myślałem że to tylko wina mojego "stunningowanego" FF, czy coś. W sumie dziwne, bo nie powinno przycinać.

Schpeelah#144 pisze:
Sugeruję przerzucenie się na normalną tabelkę polterową.

Widziałem już wtedy. Wolę jednak swoje rozwiązanie.
 
Noares
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pn sie 01, 2011 11:33 am

Wiedźmin 3.5

ndz cze 23, 2013 2:38 pm

Mi osobiście klasa się bardzo podoba. Dostosowałem ją do swoich wymagań (w zasadzie tylko wyrzuciłem kilka rzeczy, które MOIM zdaniem nie pasują do wiedźmina - np. ukrywanie się, ciche poruszanie), w paru miejscach poprawiłem językowe wpadki i jak dla mnie ekstra. Praca 6- na 6 :razz:
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

Re: Wiedźmin 3.5

pt lut 06, 2015 10:21 pm

Noares pisze:
...które MOIM zdaniem nie pasują do wiedźmina - np. ukrywanie się, ciche poruszanie)...

Andrzej Sapkowski w "Krew Elfów" pisze:
Wiedźmini zjawili się jak zwykle niespodziewanie, jak zwykle bezszelestnie, jak zwykle nie wiadomo skąd.

Ale to już Twoja sprawa, co w zaciszu domowym z (pełnoletnimi i za obopólna zgodą) wiedźminkami, wiedźminami robisz ;)

Jeśli nie widziałeś, to tutaj:
dziecko-prob-3-5-vt47983.html
jest rasa "ekskluzif" dla Wiedźmina.

Noares pisze:
i jak dla mnie ekstra. Praca 6- na 6 :razz:

(czerwieni się)
Dziękuje.
(kontynuuje czerwienienie się)
 
Noares
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 76
Rejestracja: pn sie 01, 2011 11:33 am

Wiedźmin 3.5

sob lut 07, 2015 1:30 pm

Heh, korzystałem z tej rasy też. Znaczy moi gracze korzystali. Wow, trochę czasu już od tego minęło. Ale nikt nie narzekał z tego co pamiętam.
Co do zmian, to fakt, każdy dopasuje jak mu się podoba. A fajnie, że takie prace są, bo nie zawsze chce się samemu wymyślać.

Ale dawno tu nie wchodziłem xD.
 
Elicor
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: wt sty 14, 2014 10:14 pm

Wiedźmin 3.5

sob lut 07, 2015 1:43 pm

Nie bardzo zgadzam się z opisaną opinią, że druidzi nie lubią wiedźminów. Znaczna większość typów istot w których zabijaniu specjalizuje się wiedźmin to stwory destrukcyjne, nienaturalne, stworzone za pomocą magii lub pochodzące z obcych sfer. Myślę, że druidzi którzy biorą sobie za cel niszczenie takich wrogich naturze istot chętnie powitaliby pomoc i towarzystwo wiedźmina - o ile są w tej kwestii pragmatyczni.

Uważam, że ilość potworów do wybrania za pomocą zdolności Łowca Potworów powinna zależeć od Intelektu postaci. Intelekt to cecha uznawana za określającą uczenie się i wnioskowanie a także także oczytanie i pamięć postaci, przypisane są do niej wszystkie umiejętności z grupy wiedza. A wiedźmini uczą się o potworach z ksiąg właśnie! Widzimy to w "Krwi Elfów" kiedy Vesemir czyta wraz z Ciri manuskrypt o trupojadach i odpytuje ją z wiedzy o eliksirach. Poza tym sugeruję dodanie testów na Wyczucie Pobudek do listy wynikających ze zdolności premii - nie pamiętam w którym to było tomie, ale Geralt w pewnym momencie analizował ruchy potwora i usiłował przewidzieć moment ataku.

Zgadzam się także z przedmówcami że znaki, jako czary wtajemniczeń, także powinny zależeć od Intelektu. Znaki nie zależą od dostrojenia postaci do woli bóstwa czy natury, ani od siły osobowości; są to wyuczone na stałe konkretne ruchy dłoni, podobne do sztuczek czarodzieja. Sugeruję także zapoznanie się z regułami dotyczącymi swift action i immediate action.

Ogólnie praca bardzo mi się podoba i chciałbym zagrać lub poprowadzić kampanię z wiedźminem w drużynie.
 
Awatar użytkownika
Nevin
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 341
Rejestracja: sob sty 07, 2006 2:04 pm

Re: Wiedźmin 3.5

pn lut 16, 2015 2:11 pm

Elicor pisze:
Nie bardzo zgadzam się z opisaną opinią, że druidzi nie lubią wiedźminów.

Andrzej Sapkowski w "Ostatnie Życzenie" pisze:
Czarodzieje burzą się i piszą petycje, druidzi wręcz grożą…

Z drugiej strony, "Mysiwór" lubił Geralta, nawet bardzo. A patrząc stricte DnD-kowo, to jest to jeszcze bardziej mgliste. Dlatego tego typu decyzje należą do MP i nawet WotC tego nie kwestionowali, ba często wspominali że ostateczne decyzja czy oficjalnej "super klasy", z oficjalnego "super dodatku" można użyć, należy do MP.
Tym bardziej z homebrew.

Elicor pisze:
Znaczna większość typów istot w których zabijaniu specjalizuje się wiedźmin to stwory destrukcyjne, nienaturalne, stworzone za pomocą magii lub pochodzące z obcych sfer.

Wiesz, Drzewce też są stworzone za pomocą magi, a Żywiołaki jak najbardziej pochodzą z obcych sfer, a jakoś druidzi je "lubią", więc to nie jest takie proste.

Elicor pisze:
Uważam, że ilość potworów do wybrania za pomocą zdolności Łowca Potworów powinna zależeć od Intelektu postaci.

Nevin pisze:
Ale to już Twoja sprawa, co w zaciszu domowym z (pełnoletnimi i za obopólna zgodą) wiedźminkami, wiedźminami robisz ;)


Elicor pisze:
Zgadzam się także z przedmówcami że znaki, jako czary wtajemniczeń, także powinny zależeć od Intelektu.

j.w.

Elicor pisze:
Sugeruję także zapoznanie się z regułami dotyczącymi swift action i immediate action.

Tzn. ?

Elicor pisze:
Ogólnie praca bardzo mi się podoba i chciałbym zagrać lub poprowadzić kampanię z wiedźminem w drużynie.

Dziękuje i pozwalam :D

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości