Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
 
Filio
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1807
Rejestracja: pt paź 01, 2004 10:17 pm

czw mar 23, 2006 3:14 pm

Xelos, nadal widzê, ¿e nie masz porz±dnej tabelki do³±czonej do tej klasy podstawowej. Je¶li chcesz, to mogê dla Ciebie zrobiæ w kodzie naprawdê ³adn± i przejrzyst± tabelkê... [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/happy.gif[/img]<br /><br />Pozdrawiam<br />Filio
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

czw mar 23, 2006 3:42 pm

[quote]Ewentualnie dałbym go na 5-6 poziomie do wzięcia.[/quote<br />Chciałbym zauważyć że całe drzewko Weapon Focus (poza zwykłym weapon focus) jest ekskluzywne tylko dla wojownika.<br />Dodanie tej zdolności od tak wiedźminowi pachnie lekkim munchem.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

czw mar 23, 2006 5:32 pm

Temat znów aktywny :mrgreen:<br />1. Epicki rozwój - generalnie wszystkie klasy dostaję tylko atuty premiowe, mniemniej jednak spora część jest tworzona specjalnie dla klas i prestizówek. Postaram się w weekend odzyskać moje epickie przygody i rozpisać wiedźmina razem z nowymi atutami.<br />2.
Chciałbym zauważyć że całe drzewko Weapon Focus (poza zwykłym weapon focus) jest ekskluzywne tylko dla wojownika.<br />Dodanie tej zdolności od tak wiedźminowi pachnie lekkim munchem.
<br />Wiem, dlatego nie dodałem tego do zasad - potraktujcie to jako wyjście opcjonalne<br />3.
nadal widzę, że nie masz porządnej tabelki dołączonej do tej klasy podstawowej
<br />Moja obecna nie jest jakoś odstraszająca, ale niemniej masz racje. Też myślałem ją zrobić ale mam ciągle kocioł w szkole :razz:<br />Pozdro<br />Epicki wiedźmin nadchodzi :evil:<br />
 
Filio
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1807
Rejestracja: pt paź 01, 2004 10:17 pm

czw mar 23, 2006 5:58 pm

Temat znów aktywny :mrgreen:
No a czego siê spodziewa³e¶? :razz:
Moja obecna nie jest jako¶ odstraszaj±ca, ale niemniej masz racjê.
Mówisz, masz. [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/cool.gif[/img] <br /><br />
Poz.        Atak       Wytr   Ref   Wol       Specjalne<br />1            +1         +2    +2    +0         Mutacja, Wied¼miñskie miecze, Tropienie, Twardo¶æ, 1. ulubiony wróg, Wied¼miñski medalion<br />                                               Wiedza o monstrach, Wied¼miñska reputacja +1, Szybko¶æ<br />2            +2         +3    +3    +0         Uchylanie, Brak emocji, Warzenie wied¼miñskich mikstur,<br />3            +3         +3    +3    +1         Wied¼miñska reputacja +2, Nie¶wiadomu unik (Zr do KP), Znaki<br />4            +4         +4    +4    +1<br />5            +5         +4    +4    +1<br />6          +6/+1        +5    +5    +2         Wied¼miñska reputacja +3, 2. ulubiony wróg,<br />7          +7/+2        +5    +5    +2<br />8          +8/+3        +6    +6    +2         Nie¶wiadomy unik (nie mo¿e byæ flankowany)<br />9          +9/+4        +6    +6    +3         Wied¼miñska reputacja +4<br />10         +10/+5       +7    +7    +3         Odbicie strza³<br />11        +11/+6/+1     +7    +7    +3         3. ulubiony wróg<br />12        +12/+7/+2     +8    +8    +4         Wied¼miñska reputacja +5<br />13        +13/+8/+3     +8    +8    +4<br />14        +14/+9/+4     +9    +9    +4         Poprawione uchylanie,<br />15        +15/+10/+5    +9    +9    +5         Wied¼miñska reputacja +6<br />16      +16/+11/+6/+1   +10  +10    +5         4. ulubiony wróg<br />17      +17/+12/+7/+2   +10  +10    +5<br />18      +18/+13/+8/+3   +11  +11    +6         Wied¼miñska reputacja +7<br />19      +19/+14/+9/+4   +11  +11    +6<br />20      +20/+15/+10/+5  +12  +12    +6
<br /><br />Serdecznie Pozdrawiam<br />Filio
 
Sluagh
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 242
Rejestracja: wt paź 10, 2006 12:12 pm

czw mar 23, 2006 6:41 pm

<!--quoteo(post=263097:date=Mar 23 2006, 05:32 PM:name=Xelos)-->
Xelos pisze:
<!--quotec--><br />1. Epicki rozwój - generalnie wszystkie klasy dostaję tylko atuty premiowe, mniemniej jednak spora część jest tworzona specjalnie dla klas i prestizówek.
<br />Skoro paladyn dostaje kolejne usunięcia choroby, tropiciel ulubionych wrogów, to Wiedźmin powyżej 20 dostanie kolejnego ulubionego wroga, i będzie zwiekszał swoją reputację. Reszta idzie standardowo, premia do ataku, RO, dodatkowe atuty, i kolejny + do cechy co 4 poziomy. Innych zwiekszających się zdolności nasz wiedźmin nie posiada.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

czw mar 23, 2006 7:53 pm

Myślałem jeszcze o kolejnym stadium Mutacji - np. szybkim leczeniu (2 albo 3). Poza tym jeszcze można wymyślić ciekawe atuty :)
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

pt mar 24, 2006 1:12 pm

Kazda epicka postac dostaje atuty premiowe wiec pytanie co ile wiedzmin je bedzie dostawal (3,4 czy5)? A czy jest mozliwosc opracowywania noeych znakow (wiem, szlona mysl)?<br />p.o.z.d.r.o.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

czw mar 30, 2006 8:37 pm

Uwaga! Wiedźmin Mega update! :mrgreen:<br /><br />Wreszcie było pare popołudni luzu, to jak obiecałam zabrałem się i voila! Gotowy jest epicki wiedzmin z, myślę dość szeroką gamą "własnych" atutów. Dodałem także porządne tabelki z worda o kolorystyce tak dobrze znanej z PG :wink:<br />Czekam na opinie dotyczące nowego rozszeżenia. <br /><br />Tu daje wycinek epickiego wiedźmina (żeby się nie trzeba było cofać):<br />
<!--sizeo:6--><span style="font-size:24pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><div align="center">Epicki wiedźmin </div><!--sizec--></span><!--/sizec--><br /><div align="center">Obrazek</div><br /><br />Epicki wiedźmin to chodzący postrach, nie znający lęku pogromcy potworów. Większość ludzi nie wie co gorsze: demony i bestie grasujące w pobliżu, czy plotki o rychłym przybyciu wiedźmina. Nie zmienia to jednak faktu, że epiccy wiedźmini to jedni z najlepszych wojowników jacy chodzą po świecie. Dzięki swojemu zmutowanemu organizmowi są w stanie walczyć bez przerwy nie zważając na rany, które powinny powalić każdego ze śmiertelnych. Kążą nawet opinie że nie da się ich zabić.<br /><br />KW: k8<br />Pkt. umiejętności na następnych poziomach: 4 + mod. z Int.<br /><br />Obrazek<br /><br />Mutacja II: W związku z postępującymi mutacjami ciało wiedźmina może coraz więcej wytrzymać:<br />Od 20. poziomu wiedźmin otrzymuje szybkie leczenie 2. Zwiększa się ono co 10 poziomów powyżej 20 o kolejne 2<br />Od 25 poziomu próg śmierci wiedźmina również staje się większy. Umiera on dopiero wtedy gdy ma -20 pw. Próg zwiększa się o kolejne -5 na każde 10 poziomów powyżej 25<br /><br />Ulubiony wróg: Wiedźmin dalej wybiera nowych ulubionych wrogów, a premie wciąż rosną co 5 poziomów<br /><br />Wiedźmińska reputacja: Premia nadal rośnie o +1 co 3 poziomy<br /><br />Atuty premiowe: Wiedźmin otrzymuje epickie atuty premiowe następującej listy: Bardzo wiele pocisków, Bojowe łucznictwo, Deszcz pocisków, Doskonalszy zmysł walki, Doskonała walka dwoma rodzajami broni, Doskonałe zdrowie, Epicka krzepkość, Epicka reputacja, Epicka Wola, Epicka wytrwałość, Epicki Refleks, Epickie uniki, Epickie wyszkolenie, Epickie zogniskowanie broni, Fenomenalna celność, Legendarne tropienie, Nadzwyczajna inicjatywa, Natychmiastowe naciągnięcie kuszy, Niepokojenie czarowników, Niszcząca szarża, Niszczycielski krytyk, Zabójczy krytyk, Oślepiająca prędkość, Pancerna skóra, Pokonanie redukcji obrażeń, Poprawiony wirujący atak, Redukcja obrażeń, Rozmazanie, Rozrywanie dwoma orężami, Rój strzał, Strzelanie na duży zasięg, Szybkie leczenie, Zguba wrogom, Przystosowanie do eliksirów, Spontaniczne znaki, Mistrzostwo w znakach, Mistrz znaku Aksji, Mistrz znaku Aard, Mistrz znaku Igni, Mistrz znaku Quen, Mistrz znaku Heliotop, Maksymalizacja znaku, Odbicie czaru, Poprawione odbicie czarów i strzał, Znawca bestii<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Przystosowanie do eliksirów [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś przyzwyczajony do spożywania dużej ilości swych wiedźmińskich mikstur<br />Warunki wstępne: Bd 21<br />Korzyści: możesz być pod działaniem do 4 wiedźmińskich mikstur przy czym jeśli dwie są jednakowe to ich efekty się kumulują. <br />Otrzymujesz także premię +4 do wszystkich rzutów obronnych przeciw truciznom.<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Spontaniczne znaki [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Nic nie potrzebujesz by używać swych znaków<br />Warunki wstępne: Rzt 21, Znaki (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Możesz korzystać z wiedźmińskich znaków bez konieczności posiadania Medalionu<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrzostwo w znakach [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Świetnie zanasz się na sztuce znaków<br />Warunki wstępne: Rzt 21, Znaki (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Możesz używać znaków dodatkowe 3 razy dziennie. <br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrz znaku Aksji [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś spacjalistą od znaku Aksji<br />Wymagania: Znak Aksji (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Możesz użyć tego znaku zwględem bestii i magicznych bestii, a do RO na Wolę dodajesz swój pełny poziom, nie połowę<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrz znaku Aard [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś spacjalistą od znaku Aard<br />Wymagania: Znak Aard (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Znak Aard powoduje 1k4 stłuczenia na poziom, a do RO na wytrwałość przed upadkiem dodajesz swój pełny poziom, nie połowę<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrz znaku Igni [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś spacjalistą od znaku Ignii<br />Wymagania: Znak Igni (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Znak Ignii zadaje dwa razy więcej obrażeń<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrz znaku Quen [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś spacjalistą od znaku Quen<br />Wymagania: Znak Quen (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Użycie znaku Quen nie powoduje zmęczenia<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mistrz znaku Heliotop [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Jesteś spacjalistą od znaku Heliotop<br />Wymagania: Znak Heliotop (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Użycie znaku nie powoduje zmęczenia, stłuczenia są redukowane o połowę.<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Maksymalizacja znaku [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Twoje znaki zadają maksymalne możliwe efekty<br />Wymagania: Rzt 21, Znaki (Właściwość klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Wykorzystując trzy użycia na jeden znak maksymalizujesz wszystkie jego liczbowe efekty<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Odbicie czaru [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Odbijasz promienie tak samo jak umieswz odbijać strzały<br />Wymagania: Odbicie strzał (za pomocą broni, właściwość klasowa Wiedźmina), Zr 21<br />Korzyści: Możesz próbować odbić czary wymagające ataku dotykowgo na dystans (wszelkie magiczne pormienie i pociski)<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Poprawione odbicie czarów i strzał [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Trudno cię zabić na dystans, bo bez problemu odbijasz większość strzał <br />Wymagania: Odbicie strzał (za pomocą broni, właściwość klasowa Wiedźmina), Zr 21<br />Korzyści: Otrzymujesz premię +4 do swoich sporych testów ataku gdy próbujesz odbiś strzały <br />Specjalne: Premia ta jest doliczana także, gdy posiadasz atut Odbicie czaru i próbujesz odbić zalkęcia.<br />Możesz wybierać ten atut kilkakrotnie. Jego efekty się kumulują<br /><br /><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Znawca bestii [Epicki]<!--sizec--></span><!--/sizec--><br />Zawsze wiesz na co polujesz<br />Wymagania: Wiedza o monstrach (własność klasowa wiedźmina)<br />Korzyści: Otrzymujesz premię +20 do testu, gdy próbujesz ustalić na podstawie opisu potwora na którego polujesz
<br /><br />Mam nadzieję, że się podoba :)<br />Pozdro
 
Filio
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1807
Rejestracja: pt paź 01, 2004 10:17 pm

pt mar 31, 2006 4:23 pm

No wiesz, mogłeś od razu powiedzieć, że chcesz tabelkę jako obrazek... :razz:<br />Ale pozatym, to mogę spokojnie stwierdzić, że klasa podstawowa Wiedźmin została ukończona i nareszcie jest kompletna. <br />Gratuluję! [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbsup.gif[/img] <br /><br />Pozdrawiam<br />Filio<br /><br />P.S. Może wypróbuj tą klasę na sesjach i podziel się z nami Twoimi doświadczeniami [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/happy.gif[/img]<br />albo<br />Dogadaj się z A. Sapkowskim i The Forge i zacznij zarabiać... :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

pt mar 31, 2006 10:26 pm

Nie bijcie jeśli nie zauważyłem, ale zdaje się, że w eliksirach nie uwzględniłeś białej i czarnej mewy (psychotropy).<br />Nie żeby było szczególnie przydatne w boju, ale jak wiedźmin, to wiedźmin.<br /><br />
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

sob kwie 01, 2006 12:28 pm

Dziękuje za uznanie Filio :)<br /><br />dreamwalker bodaj w jednych z pierwszych postów była o mewie mowa, ale że żadnego zastosowania do D&D nie miała (bo kto chciałby miksturke chalucynke która nic nie daje :wink:). Jeśli masz zamiar grać wiedźminem to nie widzę problemu żebyć miał Mewę w swoim ekwipunku. <br />Tak właściwie... może mewa dawałaby 1% szans na to że uzyskasz jakąć wizją swojej przyszłości? hmm...
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

sob kwie 01, 2006 4:12 pm

<!--quoteo(post=263779:date=Apr 1 2006, 12:28 PM:name=Xelos)-->
Xelos pisze:
<!--quotec--><br />Tak właściwie... może mewa dawałaby 1% szans na to że uzyskasz jakąć wizją swojej przyszłości? hmm...<br />
<br />Czemu działania (mechanicznie) nie uznać za podobnie do Commune, Augry (bez wymaganego komponentu materialnego), Clairaudience/Clairvoyance, Contact Other Plane czy podobnego czaru...
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

sob kwie 01, 2006 4:29 pm

Na przykład 1% szansy rzucenia dowolnego (poziom czaru tez jakoś losowo-procentowo) czaru ze szkoły wróżenia (poziom czarującego - 1/2 poziomu wiedźmina).<br /><br /> Co wy na to?<br /> <br />Przy czarnej mewie szansa byłaby np. 5%<br /><br />
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

pn kwie 03, 2006 7:47 am

muszem pogratulowac xelosowi fantazji. mowiac krotko klasa jest po prostu zajefajna. <br />Ps.: a czy nie daloby sie wciagnac na liste atutow premioeych "Doadatkowego ulubionego wroga"?<br />p.o.z.d.r.o.
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

pn kwie 03, 2006 9:13 am

A propos wypróbowania klasy - jeden z moich graczy będzie tym grał, więc jak zacznę moją kampanię (maj/czerwiec) to przekażę tu nasze przemyślenia na temat tej klasy.
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

wt kwie 04, 2006 8:13 am

Ja juz gram (5 level) i jest super. Chociaz straszny mlot na monstersy to mimo wszystko postac jest zrownowarzona. Jak dojde do epica to napisze cos wiecej (gdzies za miesiac). A ma pytanko: czy wiedzmin ktory jest epicki (czyli ma juz Heliotop) i ma dostep do najpotezniejszej magi dostepnej mu nie mogl by analogicznie do czarodzieja/zaklinacza/kaplana (niepotrzebneskreslic) opracowac wlasnych znakow (choc na okrojonej ilosci ziaren lub czegos analogicznego??<br />p.o.z.d.r.o.
 
bayuer__
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 31
Rejestracja: czw lis 18, 2004 4:12 pm

wt kwie 04, 2006 3:06 pm

Czyta³em wszystkie posty i doszed³em do wniosku, ¿e klasa wizualnie jest ca³kiem ciekawa jednak... Nie zgadzam siê z kilkoma aspektami. Otó¿ razi mnie od razu zdobywanie umiejêtno¶ci z tytu³u mutacji... To trochê dziwne, ¿e z czasem wied¼min staje siê coraz bardziej odporny... Nie znajduje ¿adnego dobrego wyt³umaczenia na ten aspekt. Dlatego o ile, niektóre rzeczy mo¿na nabyæ z czasem, to fakt, i¿ staje siê wied¼minem jest raczej aspektem rasowym!<br /><br />Dlatego moja propozycja wygl±da nastêpuj±co. Zrobiæ rasê wied¼mina z jakim¶ EPP i daæ tam modyfikatory do cech oraz specjalne zdolno¶æi jakie otrzyma³ wied¼min podczas próby trwa. A umiejêtno¶ci i zdolno¶ci, jakich nabywa z czasem normalnie umiej¶ciæ w klasie wied¼mina. I wed³ug mnie to jest najlepsze rozwi±zanie... <br /><br />pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

wt kwie 04, 2006 7:36 pm

Jeśli już to szablon - żeby dać równe szanse innym <br /> A co do reszty - zgadzam się z tobą, aczkolwiek to co jest też mi się podoba (czyli: rób jak chcesz)
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

wt kwie 04, 2006 8:12 pm

Chcialiście Mewe - jest Mewa:<br />
Mewa (1. poziom ST 12)<br />Tajemnicza halocynogenna używka stosowana przez wiedźminów prawie jak wódka przez ludzi. Występują dwie odmiany: Biała mewa (rozcieńczona) i Czarna mewa ("czysta"). Generalnie powoduje ona stan upojenia zupełnie jak mocny alkohol i wiedźmini stają się niezdatni do walki. Wszystko jednak zależy od dawki i rodzaju mewy. Zwykle i tak jej spożycie kończy się kilkugodzinną śpiączką pełną dziwnych snów. Czasami jednak to coś więcej niż sny - istnieje szansa (1% biała, 5% czarna) że wiedźmina nawiedzi wizja, zwykle walki lub innego zadania. Dział to analogicznie do czaru Wieszczenie rzucanego przez kapłana o poziomie wiedźmina. <br />Mewa środkiem bardzo mocnym i przez conajmniej 6 godzin nie wolno spożywać innych mikstur z wyjątkiem eliksirów uzdrawiających. Jeśli normalny człowiek spożyje mewę to wykonuje rzut na wytrwałość jak przy innych wiedźmińskich miksturach. ST=18 (biała) lub ST=25(Czarna)<br />Mewa nie jest wliczna do limitu mikstur.
<br />I jak ?<br />Coś mi nawala modyfikacja posta więc jeszcze nie jest wrzucone do oryginału... czyżbym przekroczył limit znaków :mrgreen: ?<br />
Otóż razi mnie od razu zdobywanie umiejętności z tytułu mutacji...
<br />A to czemu? Według mnie nie ma w tym nic dziwnego że organizm się rozwija (zwłaszcza przy takim traktowanianiu nieludzkimi środkami :razz:)<br />
Zrobić rasę wiedźmina z jakimś EPP i dać tam modyfikatory do cech oraz specjalne zdolnośći jakie otrzymał wiedźmin podczas próby trwa. A umiejętności i zdolności, jakich nabywa z czasem normalnie umiejścić w klasie wiedźmina. I według mnie to jest najlepsze rozwiązanie...
<br />1. Już takie coś jest<br />2. Już to mówili w tym temacie<br />3. Klasa i rasa wiedźmina jest nierozerwalnie ze sobą związane. Klasa ma EPP które wynika właśnie z mutacji. <br /><br />
Ja juz gram (5 level) i jest super.
<br />Bardzo się z tego cieszą :)<br />
A ma pytanko: czy wiedzmin ktory jest epicki (czyli ma juz Heliotop) i ma dostep do najpotezniejszej magi dostepnej mu nie mogl by analogicznie do czarodzieja/zaklinacza/kaplana (niepotrzebneskreslic) opracowac wlasnych znakow (choc na okrojonej ilosci ziaren lub czegos analogicznego??
<br />Wiesz epiccy magowie to już eksperci którzy rozumieją magię bez trudu. U wiedźminów to niewinny dotatek do ich kolekcji umiejętnośći.<br />Porównanie: Epicki mag to w sprawach magi fizyk jądrowy, a epicki wiedźmin to nadal licealista :)<br /><br />Niemniej zachęcam byś się dalej dzielił wrażeniami.<br /><br />Pozdro<br />
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

śr kwie 05, 2006 8:09 am

No nie wiem czy te zwiekszanie sie liczby ujemnych PW co te kilka epickich poziomow nie jest za potezne? Wkoncu jak ma szybkie leczenie to w pare rund wroci do walki. Ja tam bym dal mu jakas redukcja obrazen- np. na poczatek 2/- a co 4-5 leveli o kolejne +1/-. Ale to tylko moje skromne zdanie ( i sugestia).<br /><br />Ps.: Wiedzmini moga uzywac broni dystansowych? Cos mi to chyba sie z ksiazka A.S.-a nie zgadza.<br /><br />p.o.z.d.r.o.
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

śr kwie 05, 2006 11:48 am

<!--QuoteBegin-drow_assassin+-->
drow_assassin pisze:
<!--QuoteEBegin-->No nie wiem czy te zwiekszanie sie liczby ujemnych PW co te kilka epickich poziomow nie jest za potezne?<br />(...)<br />Ps.: Wiedzmini moga uzywac broni dystansowych? Cos mi to chyba sie z ksiazka A.S.-a nie zgadza.
<br />Jeśli przeciwnicy zdołali sprowadzić postać na minusowe HP mimo Fast Healing to niewiele mu ono pomoże. Na wysokich poziomach obrażenia sa na tyle wysokie że jeden, dwa (to gdy poczeka kilka rund by sie poleczyć) cios go zabiją juz do końca.<br />Poza tym skoro jest feat dający Fast Healing, to czemu nie dać tego samego (tylko słabszego) jako zdolność klasowa, która wszak pasuje do wizerunku?<br />I gdzie było napisane że nie mogą używać broni dystansowej? To że główny bohater tego nie robił, nie znaczy że żaden nie mógł.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

śr kwie 05, 2006 1:17 pm

Ps.: Wiedzmini moga uzywac broni dystansowych? Cos mi to chyba sie z ksiazka A.S.-a nie zgadza.
<br />Mogą, jak najbardziej i wszystko się z książką zgadza, ta kwestia też była poruszana w tym temacie - tylko dobrze poszukaj<br />
tam bym dal mu jakas redukcja obrazen- np. na poczatek 2/- a co 4-5 leveli o kolejne +1/-.
<br />Tylko, że tak kiepską redukcję obrażeń (zgodnie z 3.0 chyba że coś źle przeczytałem) przebije każdy potworek mjący redukcją chociaż X/+1 <br />Poza tym nawet w Epickich przygodach jest zasada, by epickie postacie miały większe "wrota śmierci"<br /><br />Edit:<br />Tak wiem, właśnie zauważyłem pomyłkę
 
Awatar użytkownika
Eri
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1607
Rejestracja: śr maja 02, 2007 11:12 pm

śr kwie 05, 2006 8:36 pm

Xelos, redukcja /- znaczy, ze nic jej nie przebija, a nie że cokolwiek. :wink:
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

czw kwie 06, 2006 7:32 am

A wpadl mi pewien pomysl- czy naprzyklad wiedzmin (epicki) decydujac sie na kare np. -10 czy nawet -20 i wykorzystujac swe czyle czule zmysly nie dalby rady walczac we "wnetrzu" czaru ciemnosc (lub czegos podobnego) "wyslyszec" polozenia przeciwnika? Takie slepowidzenie. Cos na ksztalt spornego testu.<br />p.o.z.d.r.o.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

czw kwie 06, 2006 5:26 pm

Chyba standardowo można "wysłyszeć" przeciwnika... ?<br />Może atut epicki? Wymagane dość duże rangi w nasłuchiwaniu i spora Rzt i będzie miał ślepowidzenia na stałe?
 
Rend
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 3065
Rejestracja: sob paź 05, 2002 9:03 pm

czw kwie 06, 2006 11:06 pm

<!--quoteo(post=264177:date=Apr 6 2006, 05:26 PM:name=Xelos)-->
Xelos pisze:
<!--quotec--><br />Chyba standardowo można "wysłyszeć" przeciwnika... ?<br />Może atut epicki? Wymagane dość duże rangi w nasłuchiwaniu i spora Rzt i będzie miał ślepowidzenia na stałe?<br />
<br />Nie epicki. Hear The Unseen z "Complete Adventurer" (aczkowlwiek ma spore wymagania, chociażby Blind Fight).<br />
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

pt kwie 07, 2006 7:33 am

Wyslyszec mozna i bez takich ale wtedy tylko wiesz gdzie on jest mniej wiecej (czyli zachodzi pewne rozmycie w przestrzeni) a mi chodzi tu o zlikwidowanie szansy nietrafienia. I dlatego, ze zyskuje sie pewnosc proponuje te kare (wspominane -10 czy -20).<br />p.o.z.d.r.o.
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

śr kwie 19, 2006 7:39 am

Takie jeszcze jedno pytanko: Czy "Mistrzostwo w znakach" mozna brac kilka razy? Bo to by wtedy troche ulatwialo uzycie "Zmaksymalizowania znaku". W koncu dodatkowe "Mistrzostrzostwo..." daje mozliwosc uzyc dodatkowy raz dziennie "Zmaksymalizowania...".<br /><br />Ps.: Ar ju szur, ze epicki witcher ma dostep do "Epickich unikow" bo one chyba wymagaja tzw.: rzutu obronnego czyli umiejetnosci wylacznej dla lotrzyka.<br />p.o.z.d.r.o.
 
Xelos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt kwie 13, 2004 1:00 pm

śr kwie 19, 2006 4:27 pm

Wreszcie zauważyłem czemu nie modłem modyfikować mojego tematu ("p s ychowojownicy" :razz:)<br />Dopisałem wreszcie Mewe :)<br />
Ps.: Ar ju szur, ze epicki witcher ma dostep do "Epickich unikow" bo one chyba wymagaja tzw.: rzutu obronnego czyli umiejetnosci wylacznej dla lotrzyka.
<br />Dzięki, nie zauważyłem. Poprawione<br />
Czy "Mistrzostwo w znakach" mozna brac kilka razy?
<br />Tak można - dopisałem to<br />Coś jeszcze? Pozdro
 
drow_assassin
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 70
Rejestracja: śr mar 01, 2006 7:31 am

śr kwie 26, 2006 8:13 am

A czy mieloby sens by epicka wersja znaku Yrden dzialal jak Poprawiony Tajemny Zamek zamiest zwyklego.<br />I czy wiedzmin moze "biegac" tylko ze swoimi poltorakami a naprzyklad z "claymorem" juz nie?<br />p.o.z.d.r.o.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości