Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Muscovite
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 88
Rejestracja: sob sie 04, 2007 9:35 am

Wikingowie a Forgotten Realms

wt paź 16, 2007 8:56 pm

Chciałbym wszystkich państwa przeglądających to forum o wypowiedzenie się na temat stworzenia wikingów w FR. Osobiście od jakiegoś czasu interesuje mnie to jak owa społeczność żyła i się rozwijała, jakiej używała broni oraz co tak naprawdę kierowało ich poczynaniami.

Po głębszej analizie wszystkiego co wyczytałem naszła mnie wielka ochota na zagranie taką właśnie postacią. Na pewno wiele osób stwierdzi że może być to zwykły człowiek który będzie ponadprzeciętnie wysoki bądź nieco silniejszy. Ale mnie zastanawiało czy nie lepszym pomysłem było by stworzenie nowej rasy albo odłamu już istniejącej, który odzwierciedlałby bliżej wikingów.

Nie znam się na FR więc dobrze było by zacząć od tego w jakim miejscu tych krain ta rasa mogła by się rozwijać... Chciałbym poznać wasze zdanie na temat wikingów w FR;) Kolejne pomysły będą mile widziane :razz:

Czekam cierpliwie na propozycje, niedługo sam postaram się zaproponować coś konkretnego.


Pozdrawiam, Musco.

Temat przeniosłem do właściwszego działu.
Moderator Agnostos.
 
Awatar użytkownika
Basior
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 269
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 6:38 pm

wt paź 16, 2007 9:20 pm

Skoro czytałeś tak dużo o Wikingach powinieneś wiedzieć, że Wiking to taki sam człowiek jak Słowianin, ty rasisto (:
Wiking z FR to byłby po prostu barbarzyńca żyjący na mroźnej północy blisko morza (lub innego dużego zbiornika wodnego). Myślę, że jedyną modyfikacją tego plemienia mogłaby być zawsze jako umiejętność klasowa profesja żeglarz. Ew. biegłość w krótkim mieczu i tarczy. Takich broni chyba używali Wikingowie.
 
Soulnar
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 21, 2005 2:56 pm

śr paź 17, 2007 10:50 am

Basior pisze: